policijski čoln
Moderatorji: KlemenR, Intruder
POLICISKI ČOLN 1
LP. Danes ko sem pregledoval Forum sem opazil, da je nekdo izrazil željo, da bi nekdo napisal koliko je težak mali P.Čoln. Pa sem se odločil, da podam odgovor na to željo, in jo povežem z slikami.
Tukaj so slike in pojasnila.
Tukaj so slike in pojasnila.
- Priponke
-
- Tukaj je čoln pripravljen, da pogledamo kaj je vse v njem.
- P1020959.JPG (96.82 KiB) Pogledano 8881 krat
-
- Čoln čaka na delavni mizi da ga pripravim, in stehtam.
- P1020961.JPG (90.18 KiB) Pogledano 8881 krat
-
- Ker je bil čoln na varnem v sobi sem ga prinesel v klet kjer delam.
- P1020960.JPG (92.67 KiB) Pogledano 8881 krat
pebi gas tam gledaj ki letiš.
POLICISKI ČOLN 1
Slike sledijo naprej.
- Priponke
-
- Pogled na displej vidi se cifra ki nam pove težo polnega čolna, ki je pripravljen za plovbo tako da je v njem vse3 kar rabimo. To bi bilo z moje strani vse o malem P. Čolnu.
- P1020954.JPG (55.67 KiB) Pogledano 8871 krat
-
- No tukaj pa je čoln že na tehtnici,in vsak čas bomo videli kaj bo pokazal displej kakšna bo cifra teže čolna.
- P1020956.JPG (92.47 KiB) Pogledano 8871 krat
-
- Tanšna je notranjost mojega čolna.
V njem vidimo motor SPED 600, paket baterij 7x2400 NMH, vidi se servo za smer, v prednjem delu se vidi malo baterije, ki jo uporabljam za plave luči , in pa sireno, vidi se tudi kabljeki gredo proti robu kjer jr sprejemn - P1020957.JPG (89.29 KiB) Pogledano 8871 krat
- Tanšna je notranjost mojega čolna.
pebi gas tam gledaj ki letiš.
Re: POLICISKI ČOLN 1
No, mi smo danes splovili našega policaja. Nekaj detajlov še ni čisto končanih, nekaj jih je zafušanih, kakšno stvar bomo drugič naredili drugače, kakšno stvar bo treba popraviti... Ampak naša posadka je bila danes čisto našpičena za na vodo Čoln se nam ni potopil, niti nam ni razpadel ali nam kako drugače nagajal, pravzaprav smo vsi zelo uživali - mogoče je bilo mamici malo dolgčas Slike in filmček bodo jutri.
LP, Tomaž
LP, Tomaž
Re: POLICISKI ČOLN 1
Tule so obljubljene slike in filmček:
http://www.orpo.si/MVI_8658.AVI
http://www.orpo.si/MVI_8658.AVI
- Priponke
-
- Pred štartom
- IMG_8648c-sml.jpg (61.22 KiB) Pogledano 8767 krat
-
- Posadka
- IMG_8669c-sml.jpg (104.82 KiB) Pogledano 8767 krat
@iorek
mislim da si zadnji del pri dnu obrusil bolj okroglo in ti zato pri veliki hitrosti čoln poskakuje, kajti ta del mora biti raven in zadaj zaključen odsekano drugače zadnji del voda lepi na vodo in tako čoln poskakuje...
poglej in spremeni z epoxijem zalij ali pdodobno...
mislim da si zadnji del pri dnu obrusil bolj okroglo in ti zato pri veliki hitrosti čoln poskakuje, kajti ta del mora biti raven in zadaj zaključen odsekano drugače zadnji del voda lepi na vodo in tako čoln poskakuje...
poglej in spremeni z epoxijem zalij ali pdodobno...
>>-LP-Blaž->ker je treba neki počet
Sem mislil, da je dovolj (ker je tudi v navodilih za gradnjo tako napisano). Si moram ogledati kako imajo drugi, če kdaj srečam kakšnega čolnarja.Elanko napisal/-a:@iorek
mislim da si zadnji del pri dnu obrusil bolj okroglo in ti zato pri veliki hitrosti čoln poskakuje, kajti ta del mora biti raven in zadaj zaključen odsekano drugače zadnji del voda lepi na vodo in tako čoln poskakuje...
poglej in spremeni z epoxijem zalij ali pdodobno...
LP,Tomaž
MX-12, 40 Mhz, K57
Sklepam le iz filmčka, saj isti modeli pri teži 1,8 kg veliko manj rijejo vodo. To, da model rije po moje nima veze z zadnjim robom, je pa res, da tudi poskakuje kar pa prispeva ravno ta zadnji rob.
Mogoče se model umiri, če gre težišče malo naprej, ni pa nujno. Mogoče bi bilo res dobro videti zadnji rob.
Malo prispeva tudi oblika dna, ki je dokaj ravna. Naslednji projekt, ki je še v fazi izdelave "Reševalni čoln" ima to hibo popravljeno.
Malo eksperimentiranja, saj ne bi bilo zanimivo, če bi vse že s prve šlo gladko. Bistvo je, da se mamo fajn.
LP2R
Mogoče se model umiri, če gre težišče malo naprej, ni pa nujno. Mogoče bi bilo res dobro videti zadnji rob.
Malo prispeva tudi oblika dna, ki je dokaj ravna. Naslednji projekt, ki je še v fazi izdelave "Reševalni čoln" ima to hibo popravljeno.
Malo eksperimentiranja, saj ne bi bilo zanimivo, če bi vse že s prve šlo gladko. Bistvo je, da se mamo fajn.
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
Tukaj sta sliki zadnjega roba in razporeditev komponent. Čisto spredaj je paket baterij za sprejemnik, zraven motorja je regulator, pogonska baterija pa je 7 celična. Prejh sem sprejemniško baterijo zadaj, pa čoln 'visel' na eno stran.Elanko napisal/-a:mislim da ima zadni rob zaobljen in ga lima na vodo sicer pa bi lahko bili tudi akku-ji
dobro bi bilo če bi slikal razporejenost komponent in zadnji rob od strani...
tako bi se lažje zmenili kaj je točno krivo za to
Kje bi pravzaprav moralo biti težišče? Za letala se mi približno sanja, za čolne pa niti slučajno...
Lp, Tomaž
- Priponke
-
- zadnji rob
- zadnji-rob-s.jpg (48.08 KiB) Pogledano 8623 krat
-
- Razporeditev
- razporeditev-s.jpg (74.71 KiB) Pogledano 8623 krat
MX-12, 40 Mhz, K57
jah problem je v težišču saj je pogonski akku preveč zadaj moral bi biti nekje na sredini med osjo...
sicer pa v čolnarstvu ni točno določeno kje bi moralo biti težišče, pri čolnih se največkrat težišče postavlja glede na eksperimentiranje tako da najbolj, da daš pogonske akkuje za kake 5 cm naprej nad os (naj bolje bo če jih daš točno do kardana>>---->tam mislim da bo kar v redu sicer pa najbolje da izdelaš iz stiroporja mizico in tako po vsakem krogu jih prestaviš malo bolj naprej oz. nazaj)
sicer pa v čolnarstvu ni točno določeno kje bi moralo biti težišče, pri čolnih se največkrat težišče postavlja glede na eksperimentiranje tako da najbolj, da daš pogonske akkuje za kake 5 cm naprej nad os (naj bolje bo če jih daš točno do kardana>>---->tam mislim da bo kar v redu sicer pa najbolje da izdelaš iz stiroporja mizico in tako po vsakem krogu jih prestaviš malo bolj naprej oz. nazaj)
>>-LP-Blaž->ker je treba neki počet
Lepo izdelan čolniček.iorek napisal/-a: Tukaj sta sliki zadnjega roba in razporeditev komponent. Čisto spredaj je paket baterij za sprejemnik, zraven motorja je regulator, pogonska baterija pa je 7 celična. Prejh sem sprejemniško baterijo zadaj, pa čoln 'visel' na eno stran.
Kje bi pravzaprav moralo biti težišče? Za letala se mi približno sanja, za čolne pa niti slučajno...
Lp, Tomaž
Glede pluja ti moram povedati, da je nos malo preveč iz vode. Premakni akuje naprej. To boš izvedel tako, da izdelaš ''mizico'' po kateri boš poljubno predstavljal akuje. Ko boš ugotovil, kje je ta pravo težišče jih potem tam fiksiraš.
Težišče čolnov je med 33-36% dolžine od krme. Lahko so tudi manjša odstopanja.
Kar se tiče zadnjega roba ta MORA biti ekzaktno oster, tudi za ceno lepote. Včasih je že nanos barve preveč in ne dobiš željenega efekta.
Če bi pogledal naše čolne bi bil presenečen kako izgledajo spodaj.
Lp Rado
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
No, danes sem uspel namočiti čoln v banjo, da vidim, ali kje kaj pušča. Videti je vse suho. Težišče izgleda kar na pravem mestu.
Motor je prava zverina, komaj sem ga ujel, da ni skočil iz banje
Malo bom moral dodelati še hlajenje. Morda uporabiti daljšo silikonsko cevko, da ne bo kakšnih preostrih kolen. Pri patruljnem čolni mi črpa vodo tudi v banji, ker je cevka toliko nižje. Tukaj pa ni nič vode prišlo v cev. Ko sem nato pregledal model, sem ugotovil, da je bil v vodovodni napeljavi precej velik upor. Mislim, da se je cevka preostro upognila. Malo sem spihal vse skupaj in premetal cevko. Zdaj lahko piham skoraj brez upora.
Samo da bo še vreme malo lepše in kakšna ura časa, pa gremo na pravo vodo.
Lp, Gorazd
Motor je prava zverina, komaj sem ga ujel, da ni skočil iz banje
Malo bom moral dodelati še hlajenje. Morda uporabiti daljšo silikonsko cevko, da ne bo kakšnih preostrih kolen. Pri patruljnem čolni mi črpa vodo tudi v banji, ker je cevka toliko nižje. Tukaj pa ni nič vode prišlo v cev. Ko sem nato pregledal model, sem ugotovil, da je bil v vodovodni napeljavi precej velik upor. Mislim, da se je cevka preostro upognila. Malo sem spihal vse skupaj in premetal cevko. Zdaj lahko piham skoraj brez upora.
Samo da bo še vreme malo lepše in kakšna ura časa, pa gremo na pravo vodo.
Lp, Gorazd
Zadnjič spremenil GorazdK, dne 03 Apr 2007, 08:47, skupaj popravljeno 1 krat.
Končno mi je uspelo dobiti malo časa in namočiti čoln tudi v pravo vodo. Žal samo potok Raščca, tako da je s trenutno motorizacijo preveč divji za 5m širine, ki mi je bila na voljo.
Težišče je bilo še vedno preveč zadaj in je pri polni moči poskakoval kot žaba. Akuje sem porinil do kardana, kar je umirilo skakanje. Se pa že pri dobri tretini moči postavi na zadnje noge in se dotika vode v glavnem z eliso
Sam pretok hladilne vode je bolj počasen in šele pri večji hitrosti, nekje na polovici moči, se začne nekaj dogajati. Motor je bil, ko sem ga po 15 minutah vzel iz vode, še čisto hladen. Res je, da ni bilo nobene možnosti za daljše preizkuse z večjo močjo.
Malo sem se bal zelo ostrih zavojev pri polni hitrosti, kjer se nagne za več kot 50o in imaš občutek, da bo zdaj zdaj zaril v vodo in se potopil.
Skozi os mi je v čoln prišlo malo vode. Očitno sem iztisnil vso mast iz osi, ko sem ga pred dnevi preizkušal na mizi in nato pozabil na novo namazati os . Zdaj sem os namočil z oljem, da ne bo kakšne FeO3
Dobil je tudi prvo bojno rano na premcu. Se pozna, da nima vzvratne prestave in se je zaletel v vejo na obali. Potrebno bo malo ličanja (za kakšen cm).
Ko bo spet v formi, moram najti kakšno večjo lužo, da se bo lažje peljalo.
Filma žal ni . Sem moral hkrati paziti na dva majhna fanta in na to, da čoln ni preveč ril po vejah in ločju
Bo pa naslednjič.
Lp, Gorazd
Težišče je bilo še vedno preveč zadaj in je pri polni moči poskakoval kot žaba. Akuje sem porinil do kardana, kar je umirilo skakanje. Se pa že pri dobri tretini moči postavi na zadnje noge in se dotika vode v glavnem z eliso
Sam pretok hladilne vode je bolj počasen in šele pri večji hitrosti, nekje na polovici moči, se začne nekaj dogajati. Motor je bil, ko sem ga po 15 minutah vzel iz vode, še čisto hladen. Res je, da ni bilo nobene možnosti za daljše preizkuse z večjo močjo.
Malo sem se bal zelo ostrih zavojev pri polni hitrosti, kjer se nagne za več kot 50o in imaš občutek, da bo zdaj zdaj zaril v vodo in se potopil.
Skozi os mi je v čoln prišlo malo vode. Očitno sem iztisnil vso mast iz osi, ko sem ga pred dnevi preizkušal na mizi in nato pozabil na novo namazati os . Zdaj sem os namočil z oljem, da ne bo kakšne FeO3
Dobil je tudi prvo bojno rano na premcu. Se pozna, da nima vzvratne prestave in se je zaletel v vejo na obali. Potrebno bo malo ličanja (za kakšen cm).
Ko bo spet v formi, moram najti kakšno večjo lužo, da se bo lažje peljalo.
Filma žal ni . Sem moral hkrati paziti na dva majhna fanta in na to, da čoln ni preveč ril po vejah in ločju
Bo pa naslednjič.
Lp, Gorazd
No, tista neznatna ranica je zakitana z epoksijem. Morda, ko bom kaj večjega barval, še tisto malo pobarvam. Zgolj iz estetskih razlogov.
Akuje sem porinil še za pol cm naprej. Dodal bom dva koščka stiroporja, da se ne bodo migali levo desno (trenutno to počnejo za kakšen cm).
Težišče je zdaj nekje na 40-45% od krme. Še bolj zadovoljen bi bil, če bi bilo malo nižje v trupu. Morda dodam še sprejemniške akuje v premec. Se pa bojim, da bi v tem primeru težišče postalo previsoko, saj se premec zelo hitro in visoko dvigne iz vode. Morda pa raje ob os pod pogonske akuje.
Današnja plovna teža je bila 1818g. 8 celic, vijak graupner x32,5.
Antena je bila delno razvita v kabini (se ne morem odločiti, kako bi jo speljal ven, če sploh). Sprejemnik R700.
Lp, Gorazd
Akuje sem porinil še za pol cm naprej. Dodal bom dva koščka stiroporja, da se ne bodo migali levo desno (trenutno to počnejo za kakšen cm).
Težišče je zdaj nekje na 40-45% od krme. Še bolj zadovoljen bi bil, če bi bilo malo nižje v trupu. Morda dodam še sprejemniške akuje v premec. Se pa bojim, da bi v tem primeru težišče postalo previsoko, saj se premec zelo hitro in visoko dvigne iz vode. Morda pa raje ob os pod pogonske akuje.
Današnja plovna teža je bila 1818g. 8 celic, vijak graupner x32,5.
Antena je bila delno razvita v kabini (se ne morem odločiti, kako bi jo speljal ven, če sploh). Sprejemnik R700.
Lp, Gorazd
No, danes pa tudi video (divx 12M) ali video (wmv 4M) Snemano je v razmerju 16:9.
Ker je potok tako ozek, se vsaka malenkost pozna. Npr. to, da ti otroci premikajo trime in potem ne moreš obrniti na danem prostoru. Pa še menjal sem sprejemnik z R16SCAN,. Ko sem doma testiral, je vse delalo. Pa poskusim zagnati čoln na obali, glej ga jarca, pa ne dela. Nato hitro preklopin na kanala 3 in 4. A ni ga vraga, ker še nisem obrnil serva za smer, je smer ravno zrcalna. Lahko bi na hitro zamenjal na oddajniku, pa se mi ni dalo iskati, kateri je pravi kanal.
Celice so danes še slab centimeter naprej in fiksirane z dvema kosoma usnja, da se ne premikajo. Čoln je stabilen in ne skače več. Ker sem os dodobra napojil z oljem, je tudi notranjost suha
Edino, kar zares pogrešam, je vzvratna prestava Tako se ne bi kar naprej zaletaval v breg .
Za naslednjo vožnjo sem že prestavil kanala na 2 in 3, da bosta hitrost in smer na različnih ročicah. In pa obrnil bom servo, da ne bo nepotrebne zmede.
Lp, Gorazd
Ker je potok tako ozek, se vsaka malenkost pozna. Npr. to, da ti otroci premikajo trime in potem ne moreš obrniti na danem prostoru. Pa še menjal sem sprejemnik z R16SCAN,. Ko sem doma testiral, je vse delalo. Pa poskusim zagnati čoln na obali, glej ga jarca, pa ne dela. Nato hitro preklopin na kanala 3 in 4. A ni ga vraga, ker še nisem obrnil serva za smer, je smer ravno zrcalna. Lahko bi na hitro zamenjal na oddajniku, pa se mi ni dalo iskati, kateri je pravi kanal.
Celice so danes še slab centimeter naprej in fiksirane z dvema kosoma usnja, da se ne premikajo. Čoln je stabilen in ne skače več. Ker sem os dodobra napojil z oljem, je tudi notranjost suha
Edino, kar zares pogrešam, je vzvratna prestava Tako se ne bi kar naprej zaletaval v breg .
Za naslednjo vožnjo sem že prestavil kanala na 2 in 3, da bosta hitrost in smer na različnih ročicah. In pa obrnil bom servo, da ne bo nepotrebne zmede.
Lp, Gorazd
POLICISKI ČOLN
LP. Gorazd sem si ogledal video in moram rečt ČESTITAM. Dobro si porihtal in lepo odpeljal, in sedaj pa na tavelikega, da bo za velike počitnice gotov v veselje otrokom. Pa srečno.
LP. cuj cuj
LP. cuj cuj
pebi gas tam gledaj ki letiš.