policijski čoln
Moderatorji: KlemenR, Intruder
Vmes je seveda sledilo še lepljenje letvic in izdelava kabine.
Kabina mi je kar dala vetra, ker se ni in ni hotela poravnati, dokler je nisem privezal na šablonsko desko.
po vsakem delu je seveda treba pospraviti, in to je bil končni rezultat včerajšnjega dela.
Kabina mi je kar dala vetra, ker se ni in ni hotela poravnati, dokler je nisem privezal na šablonsko desko.
po vsakem delu je seveda treba pospraviti, in to je bil končni rezultat včerajšnjega dela.
Zadnjič spremenil GorazdK, dne 01 Jan 2007, 17:31, skupaj popravljeno 1 krat.
Danes sem nadaljeval s krivljenjem letvic...
in izdelavo kabine.
Poleg tega pa je tukaj še pogled na ojačitev zadnjega dela kobilice. Žal mi je edino to, da nisem naredil ojačitve od rebra do rebra, kot sem nameraval v začetku. Ampak, kaj se hoče, ko je ura za spat, je treba spat, ne pa olfa nož vrtet.
in izdelavo kabine.
Poleg tega pa je tukaj še pogled na ojačitev zadnjega dela kobilice. Žal mi je edino to, da nisem naredil ojačitve od rebra do rebra, kot sem nameraval v začetku. Ampak, kaj se hoče, ko je ura za spat, je treba spat, ne pa olfa nož vrtet.
No, pa je prišel čas, da zalepim tudi zaključke letvic. To mi je dalo kar veliko dela, ker sem imel težave s pritrditvijo. Pa še ena letvica mi je nekako ratala prekratka. Sem pustil preveč repa na zadnjem rebru.
Za vsak primer sem vlepil še dva trikotnika med letvici in pokončno rebro.
Za vsak primer sem vlepil še dva trikotnika med letvici in pokončno rebro.
Zadnjič spremenil GorazdK, dne 01 Jan 2007, 17:33, skupaj popravljeno 1 krat.
Proti koncu noči tudi sedeži pridejo na svoje mesto
In, ko se je dan prevesil iz jutri v danes, bo čas, da naredim piko in grem spat. Kar ni za verjeti, da za takšne drobižke potrebuješ večji del noči . Pa večina sploh še ni pobrušena in površinsko obdelana. Še dobro, da moram čakati, da bodo letvice zares suhe
Danes pa me čaka veliko brušenje
In, ko se je dan prevesil iz jutri v danes, bo čas, da naredim piko in grem spat. Kar ni za verjeti, da za takšne drobižke potrebuješ večji del noči . Pa večina sploh še ni pobrušena in površinsko obdelana. Še dobro, da moram čakati, da bodo letvice zares suhe
Danes pa me čaka veliko brušenje
Zadnjič spremenil GorazdK, dne 01 Jan 2007, 17:34, skupaj popravljeno 1 krat.
Po slikah vidim, da si natresel kar nekaj sprememb, ki jih bom vkljucil v kit kot popravke. Tale trikotna ojačitev spredaj je super, ker je veliko lažje zalepiti letvico - bom uporabil.
Tudi povečano ojačitev za cevko hlajenja bom upošteval. Tole okoli hlajenja motorja si nisem cisto na jasnem kako naj resim. Če upostevam +4 mm za cevko hlajenja, bo mogoce v nekaterih primerih v redu, kaj pa ce uporabimo cevko drugacne debeline. Mogoce bi bilo dobro motor privijaciti na rebro, kar me obhajajo dvomi glede tresljajev. Ce os in motor nista dobro v liniji bodo tresljaji kar veliki. Mogoce bo dobrodosla dodatna ojacitev dela pritrditve. Sicer je pa tako, da nekateri sploh nimajo tezav s pregrevanjem motorja, nekateri pa kar velike.
Drugace pa cestitke za tako pospešeno gradnjo.
LP2R
Tudi povečano ojačitev za cevko hlajenja bom upošteval. Tole okoli hlajenja motorja si nisem cisto na jasnem kako naj resim. Če upostevam +4 mm za cevko hlajenja, bo mogoce v nekaterih primerih v redu, kaj pa ce uporabimo cevko drugacne debeline. Mogoce bi bilo dobro motor privijaciti na rebro, kar me obhajajo dvomi glede tresljajev. Ce os in motor nista dobro v liniji bodo tresljaji kar veliki. Mogoce bo dobrodosla dodatna ojacitev dela pritrditve. Sicer je pa tako, da nekateri sploh nimajo tezav s pregrevanjem motorja, nekateri pa kar velike.
Drugace pa cestitke za tako pospešeno gradnjo.
LP2R
http://www.modelarstvo.si
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Modelarstvo je ustvarjalen hobi - ne nakupovanje
Jaz bi spremenil rebri R3 in R4 tako, da bi bilo več lesa za nosilce.
Na rebru R4 bi naredil nosilec za motor, ob strani pa bi dal še dve leseni palčki med obe rebri za bolj togo konstrukcijo.
Rebro R3.
Rebro R4.
Ko bom prišel do tega, da bom moral prilagoditi nosilce, bom še malo eksperimentiral, kako bi to najbolje šlo.
Morda namesto okrogle palčke, uporabimo pravokotno palčko caa 20x6 in se jo po potrebi obreže, kjer pride sistem hlajenja. Če hlajenja ni, bi ostala nespremenjena, če pa hlajenje je, potem pa izžagamo ustrezni del. Trdnost pa bo še vedno dovoljšna.
Na rebru R4 bi naredil nosilec za motor, ob strani pa bi dal še dve leseni palčki med obe rebri za bolj togo konstrukcijo.
Rebro R3.
Rebro R4.
Ko bom prišel do tega, da bom moral prilagoditi nosilce, bom še malo eksperimentiral, kako bi to najbolje šlo.
Morda namesto okrogle palčke, uporabimo pravokotno palčko caa 20x6 in se jo po potrebi obreže, kjer pride sistem hlajenja. Če hlajenja ni, bi ostala nespremenjena, če pa hlajenje je, potem pa izžagamo ustrezni del. Trdnost pa bo še vedno dovoljšna.
Malo sem spet pogledal na načrt. Ideja z bukovo ali smrekovo letvico 20x6x115 bi bila čisto dobra, pa še skoraj nobene spremembe ni potrebno delati v načrtu razen povečati luknje in nosilec za motor na R3.
Tako lahko vsak, ki bi želel izvesti vodno hlajenje, ustrezno pobrusi/poobla obe letvici in ima dovolj prostora za montažo motorja.
Za vgradnjo sprejemnika bi predelal tudi rebri R5 in R6 na levi strani in sicer bi izvedel enako, kot imaš mizico za servomotor. Tako pridobiš mizico za sprejemnik, ki je dovolj oddaljena od dna, da je morebitna poplava ne bo kar tako zalila. Na to mizico bi ob levem robu prilepil letvico, da sprejemnik ne pada ven. V rebru R6 bi pod mizicama naredil odprtine za kable. Prav tako bi v mizici za sprejemnik naredil odprtino za kable pri rebru R6.
Regulator hitrosti mora biti čim dlje od sprejemnika, zato bi mu privoščil prostor med rebri R4 R5 na strani servomotorja. Tukaj smo omejeni z dolžino signalnega kabla do sprejemnika, ki ja caa 30cm. Na tem delu bom najverjetneje vlepil kakšno deščico ali palčko, ki bo služila kot nosilec regulatorja, da se ne bo premetaval po trupu.
Tako lahko vsak, ki bi želel izvesti vodno hlajenje, ustrezno pobrusi/poobla obe letvici in ima dovolj prostora za montažo motorja.
Za vgradnjo sprejemnika bi predelal tudi rebri R5 in R6 na levi strani in sicer bi izvedel enako, kot imaš mizico za servomotor. Tako pridobiš mizico za sprejemnik, ki je dovolj oddaljena od dna, da je morebitna poplava ne bo kar tako zalila. Na to mizico bi ob levem robu prilepil letvico, da sprejemnik ne pada ven. V rebru R6 bi pod mizicama naredil odprtine za kable. Prav tako bi v mizici za sprejemnik naredil odprtino za kable pri rebru R6.
Regulator hitrosti mora biti čim dlje od sprejemnika, zato bi mu privoščil prostor med rebri R4 R5 na strani servomotorja. Tukaj smo omejeni z dolžino signalnega kabla do sprejemnika, ki ja caa 30cm. Na tem delu bom najverjetneje vlepil kakšno deščico ali palčko, ki bo služila kot nosilec regulatorja, da se ne bo premetaval po trupu.
Zadnjič spremenil GorazdK, dne 16 Jan 2007, 22:49, skupaj popravljeno 1 krat.
Medtem, ko sem čakal, da se rebro posuši, sem zbrusil reševalne obroče. Kako lepo zaobliti okrogle dele, če nimaš stružnice? Preprosto. Vzel sem dva koščka odpadne vezane plošče in mednju stisnil moj obdelovanec. Nato sem vzel baterijski vrtalnik in ga nastavil, da se je vrtel v levo. Tako sem hitro in brez truda s papirjem 60 najprej na grobo obrusil zunanji rob reševalnega obroča in ga na koncu zgladil še s papirjem 160.
Končen rezultat je prav zadovoljiv.
Končen rezultat je prav zadovoljiv.
Kot sem pričakoval, je nosilec motorja 4mm previsoko, če vgradim vodno hlajenje. Zato sem nalepil dve smrekovi letvici 5x10 na obe paličici fi 6, ki tvorita originalni nosilec. Paličici bo potrebno obrusiti, da se bo naredil prostor za hladilni sistem. Potem pa bosta seveda pretanki, da bi še držali motor.
Kot zadnji dodatek pa sem dodal še prečno letvico, ki povezuje nosilec motorja z gredljem in prenaša težo motorja na konstrukcijo.
Razmišljam, da bi vsaj spoje letvic in reber ojačal še z epoxyjem.
Kot zadnji dodatek pa sem dodal še prečno letvico, ki povezuje nosilec motorja z gredljem in prenaša težo motorja na konstrukcijo.
Razmišljam, da bi vsaj spoje letvic in reber ojačal še z epoxyjem.
Zadnjič spremenil GorazdK, dne 01 Jan 2007, 17:38, skupaj popravljeno 1 krat.
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj