RC BUGGY RACE WEEKEND - SERBIA - 11.-12.07.2015

Odgovori
SilverN
Začetnik

RC BUGGY RACE WEEKEND - SERBIA - 11.-12.07.2015

Odgovor Napisal/-a SilverN »

Dear RC Racers, Enthusiasts, Modelers,

It is a pleasure to invite you to the RC BUGGY RACE WEEKEND! The first official race of the season on Modelsport offroad track in Serbia!

Slika

The racing weekend will take place on 11th and 12th July 2015, Modelsport offroad track, Serbia, Svilajnac, Kneza Miloša BB. The track is located at the west entrance to the city Svilajnac near the gas station „MOL“ from the direction of Belgrade-Nis highway. The track has all the necessary infrastructure: covered service area with tables and power outlets, water, air compressor.

https://goo.gl/maps/CFfFN

Classes for which you can sign up to compete are "Nitro" and "Electro" 1: 8 and 1:10. Depending on the number of registered models the groups will be organized that will drive together.

The track will be open on Saturday 11th July from 9 a.m. and all day will be "free practice" for all drivers who have registered for the race! The registration of drivers will be on Sunday 12th of July at 9 a.m. and qualifications will start at 10 a.m.

Timing system that will be used for the race weekend is MYLAPS RC4 generation, so to participate in the race it is necessary to have MYLAPS transponder. It will be possible to rent transponders on the track but the number is limited, so if you do not have a transponder reserve it on time.

The registration fee is 10 EUR per racer regardless of whether you are competing in several classes. "Free practice" on Saturday is included in the registration fee.

You can register by e-mail: [email protected]. The last day to apply is Thursday 9th of July 2015.

The application should contain the following information:
1. Name
2. City
3. Country
4. Contact (phone and / or e-mail)
5. Transponder ID
6. Model (specify more models if you will compete in more than one class; also specify type of model: nitro/electro, 1: 8/1: 10, Buggy/Truggy/SCT)
7. Club (optional)

Registered drivers:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

See you on the track!

---------------------------------------------------------------------------------

Poštovani vozači, entuzijasti, modelari, zaljubljenici u rc trkanje,

Čast mi je da vas pozovem na RC BUGGY RACE WEEKEND! Prvu zvaničnu trku ove sezone na Modelsport offroad stazi u Svilajncu u Srbiji!

Slika

Trkački vikend će se održati 11. i 12. jula 2015. godine, Modelsport offroad staza, Svilajnac, Kneza Miloša BB, na samom ulazu u grad kod benzinske pumpe MOL iz pravca autoputa Beograd-Niš. Staza ima potrebnu infrastrukturu za održavanje trke: nadkriveni servisni deo sa stolovima i strujnim utičnicama, voda, kompresor za vazduh.

https://goo.gl/maps/CFfFN

Klase za koje se možete prijaviti da se takmičite su "Nitro" i "Elektro" 1:8 i 1:10. U zavisnosti od broja prijavljenih modela će se organizovati grupe koje će voziti zajedno.

Staza će biti otvorena u subotu 11. jula od 9h i ceo dan će biti "free practice" za sve vozače koji su se registrovali za trku! U nedelju 12. jula u 9h je registracija vozača, a kvalifikacije počinju u 10h.

Sistem za merenje vremena koji će se koristiti za trkački vikend je Mylaps RC4 generacije, tako da vam je za učestvovanje na trci neophodan Mylaps transponder. Transpondere će biti moguće iznajmiti na stazi ali je broj ograničen, tako da ukoliko nemate transponder je potrebno da ga rezervišete na vreme prilikom prijave.

Kotizacija je 10 evra po čoveku bez obzira da li se takmiči u više klasa. U cenu kotizacije je uključen i "free practice" u subotu.

Prijave šaljite putem elektronske pošte na adresu [email protected] . Poslednji dan za prijavu takmičara je četvrtak 09. jul 2015. godine.

Prijava treba da sadrži sledeće podatke:

1. Ime i prezime
2. Grad
3. Država
4. Kontakt (telefon i/ili e-mail)
5. ID transpondera
6. Model (navesti više modela ukoliko ćete se takmičiti u više klasa i obavezno navesti nitro/elektro, 1:8/1:10, buggy, truggy, sct)
7. Klub (opciono)

Pregled prijavljenih vozača možete pratiti na:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0

Vidimo se na stazi!
SilverN
Začetnik

Re: RC BUGGY RACE WEEKEND - SERBIA - 11.-12.07.2015

SilverN
Začetnik

Re: RC BUGGY RACE WEEKEND - SERBIA - 11.-12.07.2015