Krivljenje pleksi stekla

Vsa čolnarska tehnika, ki ne pase drugam.

Moderatorji: Intrudertornado

Odgovori
krko
Razpravljalec
Prispevkov: 102
Pridružen: 11 Nov 2012, 16:56

Krivljenje pleksi stekla

Odgovor Napisal/-a krko » 22 Feb 2014, 14:38

Torej, kot je že v naslovu teme povedano, me zanima, kako se na najlažji način skrivi pleksi, ne da bi ga deformiral.

Rabim zakriviti pokrov za čoln, ki bi bil širok nekje 15 cm, največja ukrivljenost pa bi bila od premice ki povezuje oglišči pa do loka nekako 2-3 cm.

Po moje bo najlažje, če iz lesa naredim kalup nato pa pleksi položim noter in ga dobro segrejem s industrijskim fenom.

Mislite da bi tako delovalo?
Se bo pleksi sam ukrivil, ali bom moral narediti oba dela kalupa?
Se bo morda pleksi ob segrevanju zameglil ali bo ostal tak kot je?
Naj folije odstranim pred ali po končanem segrevanju in krivljenju?

ludwe
Freak
Prispevkov: 839
Pridružen: 16 Mar 2008, 14:37
Kraj: CERKNICA

Re: Krivljenje pleksi stekla

Odgovor Napisal/-a ludwe » 22 Feb 2014, 15:40

Ko sem izdeloval šipo za čoln(4.6m) sem uporabil plexi debeline 6mm.Izdelal šablono ter pogrel z ind.fenom ter lepo potegnil po šabloni.Paziti moraš da ne pregreješ preveč ker se ti bodo naredili mehurčki.Folijo obvezno dol ker se ti bo prijela na pleksi ,ko boš pogrel.Aja še to če boš uporabil nastavek ,ki je podolgovate oblike boš lepše segrel in se ti bi lepše zakrivilo.
LPR
Zakaj nimamo nikoli dovolj časa da bi zadevo dobro naredili prvič, vedno pa dovolj časa da jo naredimo še enkrat.

krko
Razpravljalec
Prispevkov: 102
Pridružen: 11 Nov 2012, 16:56

Re: Krivljenje pleksi stekla

Odgovor Napisal/-a krko » 22 Feb 2014, 16:13

Hvala.... Bom poizkusil tako in poročam, kaj mi je uspelo.

Odgovori

Vrni se na