Pregrevanje BL motorja
Moderatorji: Intruder, tornado
Re: Pregrevanje BL motorja
jaz sem mislil da bi cev speljal samo toliko da bi šla skozi poden ven flex os pa bi okrivil do strunt-a (to je moj prvi model čolna tako da se opravičujem za malo nejasna odgovora ipd.) (pa cev bi malo skrajšal mislim pa da cevi ne bi smel upogibati, pomoje se upogiba samo fleks os ker je cev narejena za togo povezavo se mi zdi...)
peter borič
Re: Pregrevanje BL motorja
Propeller Strut - Opornik propelerja
Flexible Drive Shaft - Gibljiva gred
Rigid Drive Shaft - Toga gred
Shaft Sleeve - Statvena cev (plovilo)
Hull Bottom - Dno trupa
V principu naj bi celotna gibljiva gred potekala znotraj statvene cevi, ki je lahko upognjena. Običajno se v njej nahaja tudi dodatna cevka iz teflona, ki naj bi zmanjšala trenje med steno statvene cevi ter gredjo. Predvsem je pomembno, da je ukrivljenost enakomerna in ne na kratko ukrivljena.
LP
Alex
Flexible Drive Shaft - Gibljiva gred
Rigid Drive Shaft - Toga gred
Shaft Sleeve - Statvena cev (plovilo)
Hull Bottom - Dno trupa
V principu naj bi celotna gibljiva gred potekala znotraj statvene cevi, ki je lahko upognjena. Običajno se v njej nahaja tudi dodatna cevka iz teflona, ki naj bi zmanjšala trenje med steno statvene cevi ter gredjo. Predvsem je pomembno, da je ukrivljenost enakomerna in ne na kratko ukrivljena.
LP
Alex
Re: Pregrevanje BL motorja
Ob uporabi pletene "gredi", je lahko sama cev-osovina zakrivljena na kratko, ali na S ali pač enakomerno čez celotno dolžino, praktično ni omejitve.Alex 76 napisal/-a:Propeller Strut - Opornik propelerja
V principu naj bi celotna gibljiva gred potekala znotraj statvene cevi, ki je lahko upognjena. Običajno se v njej nahaja tudi dodatna cevka iz teflona, ki naj bi zmanjšala trenje med steno statvene cevi ter gredjo. Predvsem je pomembno, da je ukrivljenost enakomerna in ne na kratko ukrivljena.
LP
Alex
Pri jekleni "gredi" je zadeva drugačna...
Re: Pregrevanje BL motorja
Zadeva je v tem, da 3/4 ljudi ve o čem je govora, če nekdo reče osovina, ostala 1/4 se pač zapiči v detaile in hoče s svojim strokovnim znanjem dokazati svoje... v svojih letih kar smo hodili na tekme (več različnih ljudi) se ne spomnem, da bi kdo reku, joooj gred mi je počila ali gred sem slabo podmazal
vsak po svoje...
vsak po svoje...
Re: Pregrevanje BL motorja
Z napisanim se v zvezi uporabe pletenice strinjam, saj nudi nekaj večja svoboda pri zvijanju, sem pa še vedno mnenja, da je tudi tu boljša rešitev krivljenje v čim daljših in enakomernih zavojih, seveda lahko tudi v obliki črke S. Kratki zavoji v vsakem primeru povečujejo pritisk na stene, zaradi tega prihaja do povečanega trenja na teh mestih, večje obrabe, segrevanja in ne nazadnje tudi utrujanja materiala same pletenice gredi, čeprav je slednje bistveno manjši problem, kot pri gredeh izdelanih iz zgolj ene jeklene žice.jaka napisal/-a:...
Ob uporabi pletene "gredi", je lahko sama cev-osovina zakrivljena na kratko, ali na S ali pač enakomerno čez celotno dolžino, praktično ni omejitve.
Pri jekleni "gredi" je zadeva drugačna
...
LP
Alex
Re: Pregrevanje BL motorja
lajkjaka napisal/-a:Zadeva je v tem, da 3/4 ljudi ve o čem je govora, če nekdo reče osovina, ostala 1/4 se pač zapiči v detaile in hoče s svojim strokovnim znanjem dokazati svoje... v svojih letih kar smo hodili na tekme (več različnih ljudi) se ne spomnem, da bi kdo reku, joooj gred mi je počila ali gred sem slabo podmazal
vsak po svoje...
Life is too short to dance with an ugly woman
Re: Pregrevanje BL motorja
Zame je vedno bila ena in edina: gredjaka napisal/-a: (več različnih ljudi) se ne spomnem, da bi kdo reku, joooj gred mi je počila ali gred sem slabo podmazal
p.s. Jest mam svoj vzdevk: Fleksarca! AjGaa
www.okarbon.eu
Re: Pregrevanje BL motorja
za moje pojme je fleksarca mašina za rezanje ipd. lol ne pa za flex os če sm prov razumu
peter borič
Re: Pregrevanje BL motorja
Nisi glih najbolj razumelpeter6637 napisal/-a: flex os če sm prov razumu
www.okarbon.eu