Fleksibilna gred
Moderatorji: Intruder, tornado
Fleksibilna gred
Potekla je izdelava flex gredi in me zanima "kakšne imate vi"
Z moje strani je stekla izdelava (med tem ko čakam na set iz citya)
Zanimajo me pa vaša stališča glede te zadeve.
Informacije dobrodošle:
-1.2mm Jeklenice rade pokajo. (lahko da poči po dveh vožnjah, lahko pa zdrži več 30 voženj)
-Notranjost se maže z sintetičnim oljem
*Razlika med grednjo za ekspozijske motorje je v jekleni pletenici, ležajih v gredeh,...?
LP Matej
Kamnik
P.S. Pripenjam shemo od Blaža Berdena:
Z moje strani je stekla izdelava (med tem ko čakam na set iz citya)
Zanimajo me pa vaša stališča glede te zadeve.
Informacije dobrodošle:
-1.2mm Jeklenice rade pokajo. (lahko da poči po dveh vožnjah, lahko pa zdrži več 30 voženj)
-Notranjost se maže z sintetičnim oljem
*Razlika med grednjo za ekspozijske motorje je v jekleni pletenici, ležajih v gredeh,...?
LP Matej
Kamnik
P.S. Pripenjam shemo od Blaža Berdena:
Zadnjič spremenil brejker, dne 30 Avg 2010, 20:27, skupaj popravljeno 1 krat.
www.okarbon.eu
Star pregovor pravi; Najprej skoči, šele nato reci hop.
Lotil si se izdelave flex osi, šele potem iščeš informacije. Mislim, da moraš obrniti vrstni red.
Pri eksplozijskih motorjih se uporablja pletenica 1/4' (6,35mm). Bili so tudi poskusi z 5mm osjo, vendar so bili večni problemi.
Okoli vpetja, mazanja, tekalnih površin, fiksiranja izhodnega dela je kar nekaj teorij.
1. VPETJE med osjo in motorjem:
-v rabi sta dva principa in to z t.i. ekspanzijsko sklopka in os stisnjena v 5mm kvadrat.
Sam bolj zagovarjam sistem z kvadratom, ker ne prihaja do oxialnih sil in posledično pritiska na ležaje motorja
2. TEKALNA površina osi v cevi in mazanje:
V glavnem se v vodilno cev vstavi primerna teflonska cevka in je mazanje skoraj nepotrebno. V nasprotnem primeru obvezno mazanje, saj je naleganje osi na mesing cev.
3. FIKSIRANJE pletenice in izstopne osi.
V praksi se uporablja lepljenje z LOCTITE lepili in srebrni lot.
Kateri sistem je boljši je stvar debate.
Drsni ležaji so vgrajeni samo v ''strutu'', drugje se jih ne uporablja.
Lotil si se izdelave flex osi, šele potem iščeš informacije. Mislim, da moraš obrniti vrstni red.
Pri eksplozijskih motorjih se uporablja pletenica 1/4' (6,35mm). Bili so tudi poskusi z 5mm osjo, vendar so bili večni problemi.
Okoli vpetja, mazanja, tekalnih površin, fiksiranja izhodnega dela je kar nekaj teorij.
1. VPETJE med osjo in motorjem:
-v rabi sta dva principa in to z t.i. ekspanzijsko sklopka in os stisnjena v 5mm kvadrat.
Sam bolj zagovarjam sistem z kvadratom, ker ne prihaja do oxialnih sil in posledično pritiska na ležaje motorja
2. TEKALNA površina osi v cevi in mazanje:
V glavnem se v vodilno cev vstavi primerna teflonska cevka in je mazanje skoraj nepotrebno. V nasprotnem primeru obvezno mazanje, saj je naleganje osi na mesing cev.
3. FIKSIRANJE pletenice in izstopne osi.
V praksi se uporablja lepljenje z LOCTITE lepili in srebrni lot.
Kateri sistem je boljši je stvar debate.
Drsni ležaji so vgrajeni samo v ''strutu'', drugje se jih ne uporablja.
Lp Rado
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
- blaž berden
- Profesor
- Prispevkov: 1510
- Pridružen: 24 Nov 2005, 16:20
- Kraj: Murska Sobota - Maribor
No, meni še ni uspelo polomit 1,2 osi, na mini ecoju imam 1,0mm pa je tudi dovolj, ne spajkaj je z mehko spajko, kar tu pa tam kod počne, tudi jaz sem, sami problemi, kake pol leta uporabljam loctite 306 in se mi ni še nobena odlepila
Glede mazanja, fajn je če jo namažeš po vsaki vožnji, da ne zarjavi, lahko ja navaden wd 40, strojno olje, mast...kar koli
Glede mazanja, fajn je če jo namažeš po vsaki vožnji, da ne zarjavi, lahko ja navaden wd 40, strojno olje, mast...kar koli
LP Blaž
Vse flex osi ki jih imam držijo brez problema, kljub temu, da so mehko spajkane... zadeve se je treba lotiti pravilno, pa vse prime. Jekleno os pobrusiš s finim papirjem, nato je namočiš v flux in pociniš, da se cin VIDNO prime osi. Ko je še tekoče jo takoj obrišeš z krpo, da odstraniš praktično vse, kar si nanesel. Nato dal flux v mesing zgornji/spodnji del osi, vtakneš os v msing, dobro zagreješ, da flux mehurčka, in nežno dodaš cin, da ga potegne v luknjo. Odstraniš, konico, ohladiš, in nikoli več ne spraviš narazen
Jan
Jan
Pa jo mam
Nastal je hibrid medeninaste cevke, teflonske in noilonske puše.
Nosilec z navojem je iz BB (BarilijBrom)
Jeklenica: 1.5mm
Vprašanje:
-Iz česa izdelujete sklopke?
Dodatno vprašanje:
-Gred motorja je premera 2.3mm
Obstaja tak sveder? Ali se bom moral poslužiti kakšnih drugih metod ?
Lep modelarski pozdrav iz Kamnika
Nastal je hibrid medeninaste cevke, teflonske in noilonske puše.
Nosilec z navojem je iz BB (BarilijBrom)
Jeklenica: 1.5mm
Vprašanje:
-Iz česa izdelujete sklopke?
Dodatno vprašanje:
-Gred motorja je premera 2.3mm
Obstaja tak sveder? Ali se bom moral poslužiti kakšnih drugih metod ?
Lep modelarski pozdrav iz Kamnika
Zadnjič spremenil brejker, dne 06 Jun 2010, 22:09, skupaj popravljeno 1 krat.
www.okarbon.eu
Sklopke ponavadi izdelujem iz aluminija ali medenine.brejker napisal/-a:Vprašanje:
-Iz česa izdelujete sklopke?
Dodatno vprašanje:
-Gred motorja je premera 2.3mm
Obstaja tak sveder? Ali se bom moral poslužiti kakšnih drugih metod ?
Malo bolj robustno deluje sklopka iz medenine, ampak dobiš na teži kar precej
Svedri se dajo kupit skoraj kakršnega koli želiš 2.3, 2.4, 3.2,...
2.3 mm sveder ti še fajn prav pride pri vrtanju lukenj za navoj M3.
Svedre kupujem v Merku...
Prilepi še kakšno sliko, da vidimo tvojo mojstrovino
Lep pozdrav!
Simon
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Kako boš zvrtal na eni strani fi 3 mm, na drugi pa fi 4mm? Brez izpenjanja to negre.A6_quattro napisal/-a:ze to ni doobr k skos izpenjas to mors use nardit v enem vpetju...
Sklopka je okrogla, čeljust natančna... nevem zakaj bi bilo potem izpenjanje slabo... opletalo ne bo.
Na posnetku se vidi, da sklopko najprej postružim na željeni premer, jo odrežem in priravnam, nato jo iz obeh strani zapikam s konico v koničku in izvratam s 1,5 mm svedrom iz obeh straneh. Tako je vse v središču in nadaljujem z vrtanjem lukenj. Na eni strani je luknja 3 mm in na drugi 4 mm.
Sem pa naredil že veliko sklopk in osi pa še vsaka je lepo tekla, lahko pa tudi vprašaš naokoli tiste, ki vozijo z mojimi deli...
Ja teorija je nekaj, praksa je pa druga stvar...AlesZ napisal/-a:tri skozi,nato pa štiri kolikor je treba........v starih časih so nas tako učili,obdelovanec je v čeljustih dokler ni končan.Kako boš zvrtal na eni strani fi 3 mm, na drugi pa fi 4mm? Brez izpenjanja to negre.
Se je že zgodilo da je bila luknja zamaknjena ko sem tako vrtal, najprej manjši sveder in potem še večji.
Na neki dolžini je sveder malenkost zavil in na drugi strani je prišla luknja ven iz središča.
Zato scentriram obe strani in luknje vrtam ločeno.
- A6_quattro
- Profesor
- Prispevkov: 1169
- Pridružen: 08 Sep 2006, 15:11
- Kraj: lj
Haha. Hudoossikuc napisal/-a:Struženje Al sklopke
http://www.youtube.com/watch?v=1w32lcvNgqg
Lep pozdrav!
Simon
p.s. Mi hočmo ŠE! (medeninasto pušo za flex )
Zadnjič spremenil brejker, dne 06 Jun 2010, 22:12, skupaj popravljeno 1 krat.
www.okarbon.eu