HPI E-savage
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
-
- Začetnik
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 18 Dec 2014, 13:36
HPI E-savage
Lep pozdrav!
Že nekaj časa berem forume na modelarji.com. Zdaj sem se pa tudi jaz odločil, da se prijavim in objavim kaj imam in sem imel. Imel sem mantua model hrošč nitro, reely rex-x buggy nitro, hpi savage x ss tudi nitro. Trenutno pa imam hpi e-savage oz. hot bodies e-zilla 10, ki sem ga kupil teden dni nazaj. Za elektro sem se odločil zato, ker je nitro predrag za vzdrževanje, in tudi elektrika je v zadnjem času zelo napredovala. Modela še nisem konkretno sprobal, ker so baterije zanič in čakam nove, ki sem jih naročil preko ebaya drugače model deluje, ker baterije še imajo toliko moči da so se kolesa zavrtela. Zraven je vse tako kot mora biti, kupil sem ga pa za 90 evrov kar se mi zdi zelo ugodno. Namen ga imam tudi malo nadgrajevati, prvo kar je imam namen zamenjati motorje za Kershaw Desingns Revolver 700-ho Motor. Motorja sta brushed/krtačna. Zanima me kako je z "break in" teh brushed motorjev, na youtube sem videl da se ga priklopi na baterijo in pusti "lavfati" v destilirani vodi, da se krtačke "vodno zbrusijo" in nato motor lepše teče in naj bi dobil tudi okoli 20% več moči. Zanima me pa tudi, če bo potrebno zaradi močnejših motorjev vgraditi tudi kovinske osi in kovinske polosi, ker original so plastične.
In še slike:
Že nekaj časa berem forume na modelarji.com. Zdaj sem se pa tudi jaz odločil, da se prijavim in objavim kaj imam in sem imel. Imel sem mantua model hrošč nitro, reely rex-x buggy nitro, hpi savage x ss tudi nitro. Trenutno pa imam hpi e-savage oz. hot bodies e-zilla 10, ki sem ga kupil teden dni nazaj. Za elektro sem se odločil zato, ker je nitro predrag za vzdrževanje, in tudi elektrika je v zadnjem času zelo napredovala. Modela še nisem konkretno sprobal, ker so baterije zanič in čakam nove, ki sem jih naročil preko ebaya drugače model deluje, ker baterije še imajo toliko moči da so se kolesa zavrtela. Zraven je vse tako kot mora biti, kupil sem ga pa za 90 evrov kar se mi zdi zelo ugodno. Namen ga imam tudi malo nadgrajevati, prvo kar je imam namen zamenjati motorje za Kershaw Desingns Revolver 700-ho Motor. Motorja sta brushed/krtačna. Zanima me kako je z "break in" teh brushed motorjev, na youtube sem videl da se ga priklopi na baterijo in pusti "lavfati" v destilirani vodi, da se krtačke "vodno zbrusijo" in nato motor lepše teče in naj bi dobil tudi okoli 20% več moči. Zanima me pa tudi, če bo potrebno zaradi močnejših motorjev vgraditi tudi kovinske osi in kovinske polosi, ker original so plastične.
In še slike:
- Priponke
-
- Hpi e-savge.jpg (175.87 KiB) Pogledano 4671 krat
-
- Hpi e-savage 2.jpg (196.02 KiB) Pogledano 4671 krat
Re: HPI E-savage
destilirana voda, katero prodajajo v trgovinah in petrolih ni destilirana, ampak samo deionizirana - ji odvzamejo nekatere ione.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 18 Dec 2014, 13:36
Re: HPI E-savage
Aha, kaj potem lahko to naredim v tej vodi s petrola ali ne?
Re: HPI E-savage
Pozdravljen,
Ne preveč komplicirat... Voda iz pipe je čisto OK.
V bistvu je problem novega motorja to, da krtačke niso povsem uležane na kolektor in je naležna površina majhna, s tem je upornost velika in tako pride do pregrevanja, iskrenja in kot posledica velike obrabe ...
V vodi se iskrenje zmanjša, voda sproti izpira zoglenele delce ter preprečuje iskrenje tam, kjer stik ni dober.
Ne pretiravat z napetostjo (manj kot 1/3 obratovalne, najbolje kar direktni priklop na kak 5V napajalnik, ki bo zmogel tok)), v vodo lahko dodaš tudi kako kapljo olja, na koncu pa vsekekor dobro osuši cel motor in kaka kaplja protikorzijskega olja preko rotorja, ki je iz nezaščitene jelklene pločevine. Npr. Krown, ki ga dobiš v večini trgovin z avto deli.
Ko se motor uteče, imajo krtačke bistveno večjo naležno površino na kolektor in zagotovo pridobiš na zmogljivosti.
Če ne izvedeš utekanja se krtačke sicer uležejo, a površina je zaradi iskrenja bolj hrapava in krog iskrenj / obrabe se ne ustavi.
LP
Ne preveč komplicirat... Voda iz pipe je čisto OK.
V bistvu je problem novega motorja to, da krtačke niso povsem uležane na kolektor in je naležna površina majhna, s tem je upornost velika in tako pride do pregrevanja, iskrenja in kot posledica velike obrabe ...
V vodi se iskrenje zmanjša, voda sproti izpira zoglenele delce ter preprečuje iskrenje tam, kjer stik ni dober.
Ne pretiravat z napetostjo (manj kot 1/3 obratovalne, najbolje kar direktni priklop na kak 5V napajalnik, ki bo zmogel tok)), v vodo lahko dodaš tudi kako kapljo olja, na koncu pa vsekekor dobro osuši cel motor in kaka kaplja protikorzijskega olja preko rotorja, ki je iz nezaščitene jelklene pločevine. Npr. Krown, ki ga dobiš v večini trgovin z avto deli.
Ko se motor uteče, imajo krtačke bistveno večjo naležno površino na kolektor in zagotovo pridobiš na zmogljivosti.
Če ne izvedeš utekanja se krtačke sicer uležejo, a površina je zaradi iskrenja bolj hrapava in krog iskrenj / obrabe se ne ustavi.
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: HPI E-savage
Emmmm...
Destlilirana voda ni prevodna, voda iz pipe je.
Utekanje motorja v destilirani vodi ni kompliciranje, ampak zdrava pamet.
Destlilirana voda ni prevodna, voda iz pipe je.
Utekanje motorja v destilirani vodi ni kompliciranje, ampak zdrava pamet.
Elektro pogoni delujejo na bel dim. Če beli dim uide iz pogona, ne dela več.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 18 Dec 2014, 13:36
Re: HPI E-savage
Ok super hvala za nasvet cmaet, saj bi tako ali tako raje v destilirani vodi naredil.
Re: HPI E-savage
A si kdaj izmeril prevodnost vode iz pipe in destilirane 3 minute po vtekanju?cmaet napisal/-a:Emmmm...
Destlilirana voda ni prevodna, voda iz pipe je.
Utekanje motorja v destilirani vodi ni kompliciranje, ampak zdrava pamet.
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
-
- Začetnik
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 18 Dec 2014, 13:36
Re: HPI E-savage
Fantje, zdaj sem se malo premislil. Verjetno se bom odločil za ta brushless sistem: http://www.mantua-model.si/avtomobili/e ... -8-5t.html
Zato ker me pride ceneje pa še nič mi ne bo potrebno menjati, ker ne bo toliko moči ampak vseeno je bo dovolj. Zdaj me pa zanima če je kdo že sprobal ta sistem in me zanima če lahko kaj več pove, saj sem gledal posnetke na youtube in zgleda super zadeva dovolj moči, dobri pospeški, samo rad bi še vaše mnenje.
Hvala.
Zato ker me pride ceneje pa še nič mi ne bo potrebno menjati, ker ne bo toliko moči ampak vseeno je bo dovolj. Zdaj me pa zanima če je kdo že sprobal ta sistem in me zanima če lahko kaj več pove, saj sem gledal posnetke na youtube in zgleda super zadeva dovolj moči, dobri pospeški, samo rad bi še vaše mnenje.
Hvala.
Re: HPI E-savage
+ folk ki se gre scale crawling/trailing z krtačnimi motorji vozijo po potokih toliko da samo še malo avta ven gleda(motor je čisto v vodi)rc-ryder napisal/-a:A si kdaj izmeril prevodnost vode iz pipe in destilirane 3 minute po vtekanju?cmaet napisal/-a:Emmmm...
Destlilirana voda ni prevodna, voda iz pipe je.
Utekanje motorja v destilirani vodi ni kompliciranje, ampak zdrava pamet.
LP
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: HPI E-savage
Če sem prav zasledil je od HPI FLUX opremljen z 2200kV motorjem in Mamba Monster. Torej glej bolj 1/8 pogonske sete.Speedy Gonzales napisal/-a:Fantje, zdaj sem se malo premislil. Verjetno se bom odločil za ta brushless sistem: http://www.mantua-model.si/avtomobili/e ... -8-5t.html
Zato ker me pride ceneje pa še nič mi ne bo potrebno menjati, ker ne bo toliko moči ampak vseeno je bo dovolj. Zdaj me pa zanima če je kdo že sprobal ta sistem in me zanima če lahko kaj več pove, saj sem gledal posnetke na youtube in zgleda super zadeva dovolj moči, dobri pospeški, samo rad bi še vaše mnenje.
Hvala.
Sicer ta 1/10 set uporabiš a boš moral popraviti zobniško razmerje...
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: HPI E-savage
hpi e-savage ni niti blizu 1/8 savage oz savage flux, zaradi imena večkrat prihaja do zmede...
http://www.rcuniverse.com/forum/rc-elec ... -flux.html
http://www.rcuniverse.com/forum/rc-elec ... -flux.html
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
-
- Začetnik
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 18 Dec 2014, 13:36
Re: HPI E-savage
Zdravo.
Za motor sem se že zmenil, grem potem po tisti komplet, ki sem dal link. Avto naj bi šel okoli 50 km/h, kar je zame čez glavo sploh pa za vožnjo po makadamu in skakanje. Zdaj bi vas pa lepo prosil, če mi lahko kdo pove če se da za e-savage dobiti kje v evropi opcijske/aluminijaste dele, in kovinske pogonske osi in polosovine. V ameriki sem sicer našel te dele samo je pa predrago, ker je polek poštnine še carina.
Hvala.
Za motor sem se že zmenil, grem potem po tisti komplet, ki sem dal link. Avto naj bi šel okoli 50 km/h, kar je zame čez glavo sploh pa za vožnjo po makadamu in skakanje. Zdaj bi vas pa lepo prosil, če mi lahko kdo pove če se da za e-savage dobiti kje v evropi opcijske/aluminijaste dele, in kovinske pogonske osi in polosovine. V ameriki sem sicer našel te dele samo je pa predrago, ker je polek poštnine še carina.
Hvala.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 6
- Pridružen: 18 Dec 2014, 13:36
Re: HPI E-savage
Včeraj sem šel po motor in regler, vzel sem tudi karoserijo toyota corolla ae86. Motor je lrp vector k7 10,5T regler pa lrp spin super. Avto gre ko šus z 2s lipo 6000mah in tukaj še 2 slikce od green monster
- Priponke
-
- 20141230_144031.jpg (174.23 KiB) Pogledano 4362 krat
-
- 20141230_144107.jpg (211.8 KiB) Pogledano 4362 krat
Re: HPI E-savage
Imam problem: avto pri pritiskanju na plin samo piska, premakne se pa ne.Včasih uspe samo vzvratno na polno, to pa je tudi vse.
Po prebiranju tujih forumov je kontroler šel rakom žvižgat...verjetno...me pa seveda zanimajo vaše izkušnje.
In, če ima kateri doma še orginalni 309 gt kontroler, ki dela, da se prepričam, če je res fuč.
In, nikjer na netu nisem našel navodil za ta kontroler, da bi ga poskusil na novo nastvaviti.
Po prebiranju tujih forumov je kontroler šel rakom žvižgat...verjetno...me pa seveda zanimajo vaše izkušnje.
In, če ima kateri doma še orginalni 309 gt kontroler, ki dela, da se prepričam, če je res fuč.
In, nikjer na netu nisem našel navodil za ta kontroler, da bi ga poskusil na novo nastvaviti.
Mentor modelarskega krožka.