@G.Erjavec to zgleda pa dejansk kot kros motor, ampak na elektro
Čeprav če me vid ne vara, ali so stranice res iz polne alu plate, debeline nekje 10mm?
Pogonski sklop bi pa znal bit kar ustrezen za tako zadevo, ampak predvidevam, da se bo na temu sedelo, ne stalo? Ail pač
In pa kar mi je takoj padlo v oči, je znižanje USD vilic, ki verjetno v tem položaju spustijo gumo do spodnjega nosilca oz. guma nasede v spodnji krmilni ležaj?
Jaz delam sicer s polno paro, ubistvu s tako vnemo, da nimam časa velik slikat, kaj šele objavljat, ampak nekaj stvari pa prilagam spodaj.
Trenutno je največ poudarka na izdelavi kalupov za izdelavo kompozitov (spodnji pokrov, pohodna plošča, blatniki).
Motor sem dogradil s ščitnikom proti umazaniji in ga izdelal kar iz materiala necuron, ki se sicer uporablja za kalupe, ampak ker je samo ščitnik, bo zadovoljiv
Izdelani so tudi linki za zadnjo nihajko, tako da v kratkem pridejo varjeni skupaj z zadnjo nihajko, seveda je pa postopek dokaj kompliciran, ker je nihajka izdelana po principu 'torzijska kletka'.
Med izdelavo sem uspel slikati samo rezkanje varov prenosnega okvirja torzijske kletke.
Nihajko sem pred prietkom izdelave tudi na hitro trdnostno posimuliral in jo dodelal na podlagi rezultatov.
Tok sem uspel poslikat, ampak stvari se kar hitro premikajo.
Imam pa eno vprašanje. Ali obstaja kakšno vezje oz. kako naj bi to izvedu, da bi mi ob pritisku na tipko tega vezja, zadržalo signal, ki pride iz potenciometra ročice za 'gas'. Rad bi naredil tempomat na nek bolj enostaven način, ampak nisem tok vešč elektronskih vezij, zato prašam raje tukaj. To se pravi, vezje naj bi imelo eno (start/stop) tipko, ali dve ločeni tipki start in stop. Med voznjo bi imel ročico za gas v nekem položaju in s tipko start, bi zavzel signal potenciometra, ki bi mi ga naprej pošiljal do reglerja, takrat bi bila ročica za gas nedelujoča, ob pritisku na stop, bi ročica za gas postala spet delujoča in začela pošiljati signal trenutnega položaja. Kako je to možno narest?