Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Nekaj updejta...Cnc mašina je mela velik dela. Vsi kosi iz plastike so pasal skupu, zato sm z določenimi nadgradnjami zrezkal kose iz aluminija...
Nosilec motorja in skratka osnova pogonskega sklopa
Začetek frezanja bolj kompliciranega elementa, ščitnik motorja, ki bo sestavljen na osnovo prek nosilnih distančnikov
Tko zgleda sestavljen prvi del pogonskega sklopa
Na okvir sem predhodno montiral nosilno ploščo za celoten pogonski sklop...nekak tko zgleda sestavljen
Dobil sem tudi lasersko izrezane dele zobnika z osnovno nosilno ploščo in disk za zavoro
Za montažo obeh delov sem mogu postružit distančnike, ki premaknejo ravnino obeh delov stran od gume, tako da loh montiram zavorno čeljust in verigo
Za zavorno čeljust sem kar iz aluminija izdelal nosilec, ki je montiran direktno na okvir...varit ga nisem hotu gor, ker je že tko vse nabasan dost v milimetre
Za verigo sem uporabu klasično minimoto verigo, sam skrajšat sem jo mogu in izdelat napenjalc, ki je del ščitnika verige...slabo se vidi, ampak veriga teče preko 10 zobega uležajenega verižnika
Počasi sem začel napeljevat štromarijo in tuki je prvi del, kot mu pravim sam 'skrivnostni okenček' pod katerim je ubistvu 180A powerbox, ki prikazuje osnovne parametre (stanje celice, porabo, max tok, voltažo...)
Okoli ročke za 'gas' sem imel kup problemov, saj klasična ročka za elektro kolesa, ki sicer stane 7€, deluje preko nekega tranzistorja in je za modelarski regler ali servomotor popolnoma neuporabna, zato sem jo konkretno predelal.
Na hobbykingu sm nabavil najcenejši servotester iz katerga sem odlotal potenciometer in ga vgradil v kupljeno ročko. Zdej za obračanje potenciometra pa sem nagruntal sistem zobniške dvojice z ustreznim razmerjem, ki v polnem hodu ročke, ki je okoli 35stopinj,omogoči polni hod potenciometra. Za zobniško dvojico sem pa ubistvu hitro obupal nad iskanjem po trgovinah, ker nimajo nič kar bi ravno pasal skupi in omogočal vse gor napisan, zato sem razstavil en star cd-rom in not najdu par uporabnih stvari (slik nimam), bom pa na hitro opisal.
Premična mizica cdroma ima integrirano zobniško letev, ki sem jo odrezal in ustrezno obrusil, da je ostal samo trak z zobmi oz. je ostala samostojna zobniška letvica. Iz ostalega prenosa zobnikov pa sem imel na voljo par manjških zobnikov z ujemajočim modulom glede na letvico. Manjši zobnik sem pritrdil na potenciometer, za večji zobnik pa sem postružil disk ustreznega premera in po obodu nalepil to zobato letvico in to je to...Ročka že vsebuje tudi povratno vzmet, tako da je izpadlo zlo uredu.
No potenciometer iz ročke sem nato preko podalšanega kabla prilotal nazaj v servotester in dodal 6žilni kabel, ki bo hkrati dajal napajanje servotesterja in signal do reglerja...napajanje bo preko beca iz reglerja.
V nadaljevanju čakam celice, izdelal sem tudi kalup za izdelavo spodnjega pokrova, ki bo izveden po principu pozitiv negativ (s stiskanjem) in bo iz karbona.
Nato sledi še montiranje reglerja, napeljave in zagonskega varnostnega ključa...dela je še kar nekaj, ampak na koncu bo profi
Nosilec motorja in skratka osnova pogonskega sklopa
Začetek frezanja bolj kompliciranega elementa, ščitnik motorja, ki bo sestavljen na osnovo prek nosilnih distančnikov
Tko zgleda sestavljen prvi del pogonskega sklopa
Na okvir sem predhodno montiral nosilno ploščo za celoten pogonski sklop...nekak tko zgleda sestavljen
Dobil sem tudi lasersko izrezane dele zobnika z osnovno nosilno ploščo in disk za zavoro
Za montažo obeh delov sem mogu postružit distančnike, ki premaknejo ravnino obeh delov stran od gume, tako da loh montiram zavorno čeljust in verigo
Za zavorno čeljust sem kar iz aluminija izdelal nosilec, ki je montiran direktno na okvir...varit ga nisem hotu gor, ker je že tko vse nabasan dost v milimetre
Za verigo sem uporabu klasično minimoto verigo, sam skrajšat sem jo mogu in izdelat napenjalc, ki je del ščitnika verige...slabo se vidi, ampak veriga teče preko 10 zobega uležajenega verižnika
Počasi sem začel napeljevat štromarijo in tuki je prvi del, kot mu pravim sam 'skrivnostni okenček' pod katerim je ubistvu 180A powerbox, ki prikazuje osnovne parametre (stanje celice, porabo, max tok, voltažo...)
Okoli ročke za 'gas' sem imel kup problemov, saj klasična ročka za elektro kolesa, ki sicer stane 7€, deluje preko nekega tranzistorja in je za modelarski regler ali servomotor popolnoma neuporabna, zato sem jo konkretno predelal.
Na hobbykingu sm nabavil najcenejši servotester iz katerga sem odlotal potenciometer in ga vgradil v kupljeno ročko. Zdej za obračanje potenciometra pa sem nagruntal sistem zobniške dvojice z ustreznim razmerjem, ki v polnem hodu ročke, ki je okoli 35stopinj,omogoči polni hod potenciometra. Za zobniško dvojico sem pa ubistvu hitro obupal nad iskanjem po trgovinah, ker nimajo nič kar bi ravno pasal skupi in omogočal vse gor napisan, zato sem razstavil en star cd-rom in not najdu par uporabnih stvari (slik nimam), bom pa na hitro opisal.
Premična mizica cdroma ima integrirano zobniško letev, ki sem jo odrezal in ustrezno obrusil, da je ostal samo trak z zobmi oz. je ostala samostojna zobniška letvica. Iz ostalega prenosa zobnikov pa sem imel na voljo par manjških zobnikov z ujemajočim modulom glede na letvico. Manjši zobnik sem pritrdil na potenciometer, za večji zobnik pa sem postružil disk ustreznega premera in po obodu nalepil to zobato letvico in to je to...Ročka že vsebuje tudi povratno vzmet, tako da je izpadlo zlo uredu.
No potenciometer iz ročke sem nato preko podalšanega kabla prilotal nazaj v servotester in dodal 6žilni kabel, ki bo hkrati dajal napajanje servotesterja in signal do reglerja...napajanje bo preko beca iz reglerja.
V nadaljevanju čakam celice, izdelal sem tudi kalup za izdelavo spodnjega pokrova, ki bo izveden po principu pozitiv negativ (s stiskanjem) in bo iz karbona.
Nato sledi še montiranje reglerja, napeljave in zagonskega varnostnega ključa...dela je še kar nekaj, ampak na koncu bo profi
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Tema vidim da ni kaj dost obiskana in še manj komentirana ampak bom vseeno objavil napredek preteklih dni, saj se projekt bliža koncu.
Izdelal sem kalup in naredil prvi odlitek zaščitnega pokrova podna, uporabu sem 2 plasti (znotraj zunaj), karbonske tkanine textrem, vmes pa 6 plasti klasičnega karbona, praktično odrezki in take zadeve ki ostanejo od večjih laminacij.
Kalup je izdelan po principu pozitiv/negativ z vmesno debelino 1,5mm, tako da sem za zapiranje uporabil stiskalnico, ki jo je blo treba prtegnt do kar 5 ton , da je zadeva pršla skupaj...rezultat v slikah
Notranjo stran sem obložil z abrajzo, ki sem jo potegnu stran, saj rabim grobo površino za lepljenje konektorjev in napeljave. Pokrov je tudi tempran do 70stopinj v komori in je lahko rečem konkretno žilav
Potem se je blo treba pa lotit napeljave reglerja in vse kar se tiče 'elektrarne', ki bo to poganjala
Zarad omejitve s prostorom sem priključke pokrivil za 90 stopinj, da pridejo kabli pod regler in se skrijejo v za to namenjen prostor, baterijski kabli gredo kasnej v prostor s celicam.
Celice so po dolžini od roba do roba in jim manjka še napeljava s centralnim dvojnim ključem, ki vzpostavi napetost v dveh potezah, ampak to v naslednjih dneh. Željo imam, da bodo polnilni konnektorji na zunanji strani skiroja, da ni potrebn za polnjenje vsakič razstavljat pokrova, da pridem do priključkov. Polnilni konektorji bodo na stranici pokrova skupaj z vsakim balancerjem za vsako celico posebej, to se pravi 4 polnilni vhodi.
Vse skupaj bo pokrito s pokrovom, le regler je prezračevan, zato je zunaj.
Jutri sledi lotanje vezave in potem izdelava polnilnih konektorjev...
Izdelal sem kalup in naredil prvi odlitek zaščitnega pokrova podna, uporabu sem 2 plasti (znotraj zunaj), karbonske tkanine textrem, vmes pa 6 plasti klasičnega karbona, praktično odrezki in take zadeve ki ostanejo od večjih laminacij.
Kalup je izdelan po principu pozitiv/negativ z vmesno debelino 1,5mm, tako da sem za zapiranje uporabil stiskalnico, ki jo je blo treba prtegnt do kar 5 ton , da je zadeva pršla skupaj...rezultat v slikah
Notranjo stran sem obložil z abrajzo, ki sem jo potegnu stran, saj rabim grobo površino za lepljenje konektorjev in napeljave. Pokrov je tudi tempran do 70stopinj v komori in je lahko rečem konkretno žilav
Potem se je blo treba pa lotit napeljave reglerja in vse kar se tiče 'elektrarne', ki bo to poganjala
Zarad omejitve s prostorom sem priključke pokrivil za 90 stopinj, da pridejo kabli pod regler in se skrijejo v za to namenjen prostor, baterijski kabli gredo kasnej v prostor s celicam.
Celice so po dolžini od roba do roba in jim manjka še napeljava s centralnim dvojnim ključem, ki vzpostavi napetost v dveh potezah, ampak to v naslednjih dneh. Željo imam, da bodo polnilni konnektorji na zunanji strani skiroja, da ni potrebn za polnjenje vsakič razstavljat pokrova, da pridem do priključkov. Polnilni konektorji bodo na stranici pokrova skupaj z vsakim balancerjem za vsako celico posebej, to se pravi 4 polnilni vhodi.
Vse skupaj bo pokrito s pokrovom, le regler je prezračevan, zato je zunaj.
Jutri sledi lotanje vezave in potem izdelava polnilnih konektorjev...
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Na koliko ocenjuješ vrednost projekta brez dela ?
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Hehe dobr vprašanje, največji strošek predstavljajo tri komponente, motor, regler in celice, vse ostalo je skoraj nula napram tem trem, je pa znesek kar visok za skiro
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Objavljam še zaključen projekt, čeprav z zamudo...je prestal že konkretno vrsto testov, med drugim tut 'vodnih', makadamskih, hitrostnih
Trenutna končna hitrost (dokler se mi niso že kolena tresla) je izmerjena na 52km/h, ampak je ostala še ena malenkost ročice za 'gas'!
Vsi testi so opravljeni in tut vodni se je izvajal po res mokri cesti, tako da je od skiroja dobesedno teklo, vse prestane
No neki slikc...
Trenutna končna hitrost (dokler se mi niso že kolena tresla) je izmerjena na 52km/h, ampak je ostala še ena malenkost ročice za 'gas'!
Vsi testi so opravljeni in tut vodni se je izvajal po res mokri cesti, tako da je od skiroja dobesedno teklo, vse prestane
No neki slikc...
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Zelo zanimiv projekt, si pa ne predstavljam 52km/h na skiroju
Bi bilo pa dobro vedeti, kaka bi bila zavorna pot, v primeru polnega zaviranja?
Bi bilo pa dobro vedeti, kaka bi bila zavorna pot, v primeru polnega zaviranja?
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Ja da mal reklame nardim...poganjata ga 2 paketa GENSace 12S 5000LiPo, vezava vzporedno, torej 10000mAh kapaciteta.
Dometa še nisem testiral, ampak za hitro oceno...pri vožnji po kolesarski cesti do nekje 25km/h ima porabe 5A-6A
Zavora je disk zadaj in dolžine zavorne poti nisem testiral, ker zavisi od voznika, kako spremeni težišče pri zaviranju, saj disk dovolj prime, da lahko blokira kolo
Za video bom pa še počakal lepše dneve, ampak ga bom posnel (z zvokom in par piškotki zravn)
Dometa še nisem testiral, ampak za hitro oceno...pri vožnji po kolesarski cesti do nekje 25km/h ima porabe 5A-6A
Zavora je disk zadaj in dolžine zavorne poti nisem testiral, ker zavisi od voznika, kako spremeni težišče pri zaviranju, saj disk dovolj prime, da lahko blokira kolo
Za video bom pa še počakal lepše dneve, ampak ga bom posnel (z zvokom in par piškotki zravn)
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 80
- Pridružen: 05 Sep 2015, 19:16
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Servus,
imam nekaj podobnega narejenega že nekaj let. Motor je nek 600 ali 700kv dobrih 2kw na 6s. Regler je pa 200a mistery. Baterije 2 x 5ah 30c. Na 3s je pri polnem pospešku cuzal okrog 60a.
Gas sem pa rešil s kitajsko ročko na hall, vmesnik smo pa naredili kar z nekim at tiny 45 (se mi zdi), ki pretvarja 1-5v v 20ms intervale z 1-2ms impulzi potrebnimi za krmiljenje reglerja.
Poraba je bila cca 10a po ravnem, na 6s ga pa nisem nikoli probal, ker sem baterije kasneje porabil za quadcopter .
Če kdo potrebuje na 90% gotovo vozno zadevo s praktično novimi deli, prodam poceni...
Kar se tiče tvojega projetka; zelo lično izdelano
Lp,
Rok
imam nekaj podobnega narejenega že nekaj let. Motor je nek 600 ali 700kv dobrih 2kw na 6s. Regler je pa 200a mistery. Baterije 2 x 5ah 30c. Na 3s je pri polnem pospešku cuzal okrog 60a.
Gas sem pa rešil s kitajsko ročko na hall, vmesnik smo pa naredili kar z nekim at tiny 45 (se mi zdi), ki pretvarja 1-5v v 20ms intervale z 1-2ms impulzi potrebnimi za krmiljenje reglerja.
Poraba je bila cca 10a po ravnem, na 6s ga pa nisem nikoli probal, ker sem baterije kasneje porabil za quadcopter .
Če kdo potrebuje na 90% gotovo vozno zadevo s praktično novimi deli, prodam poceni...
Kar se tiče tvojega projetka; zelo lično izdelano
Lp,
Rok
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
@Rockson, lahko pripneš v temo kakšno sliko tvojga projekta.
Pri meni se pa pripravlja update, skiro gre na steriode, povem pa zaenkrat samo toliko, da bo pogonski sklop enak, prestavno razmerje drugačno, končna hitrost enaka (50km/h+), je pa tukaj ena ogromna sprememba in to navor na kolesu, ki se je zredil kar za 1x, torej na okoli 50Nm iz prejšnjih 24Nm...seveda bodo poleg še določeni 'piškotki', ampak o tem kasneje
Pri meni se pa pripravlja update, skiro gre na steriode, povem pa zaenkrat samo toliko, da bo pogonski sklop enak, prestavno razmerje drugačno, končna hitrost enaka (50km/h+), je pa tukaj ena ogromna sprememba in to navor na kolesu, ki se je zredil kar za 1x, torej na okoli 50Nm iz prejšnjih 24Nm...seveda bodo poleg še določeni 'piškotki', ampak o tem kasneje
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 80
- Pridružen: 05 Sep 2015, 19:16
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Servus,
tale naš projekt ni bil nikoli končan, 2 leti stare slike pa prilagam.
Lp,
Rok
tale naš projekt ni bil nikoli končan, 2 leti stare slike pa prilagam.
Lp,
Rok
- Priponke
-
- IMAG2127.jpg (87.06 KiB) Pogledano 7840 krat
-
- IMAG2128.jpg (101.29 KiB) Pogledano 7840 krat
-
- IMAG2129.jpg (94.86 KiB) Pogledano 7840 krat
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 80
- Pridružen: 05 Sep 2015, 19:16
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Še par slik...
- Priponke
-
- IMAG2131.jpg (73.05 KiB) Pogledano 7840 krat
-
- IMAG2132.jpg (96.88 KiB) Pogledano 7840 krat
-
- Skiro 1.jpg (100.01 KiB) Pogledano 7840 krat
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Nikjer ne vidim na kaksen nacin je izveden prenos motor zobnik, a je direkt drive, ali je vmes kaksen enosmerni lezaj?
Sicer pa dobro in enostavno zamislen projekt, po vizualnem se ga da pa se precej 'speglati'
Moja trenutna zadeva, ki jo sestavljam bo precej dalec od prejsnjega in sploh kar se tice skiroja, ubistvu bo ze bolj elektro motocikel brez sedeza
Sicer pa dobro in enostavno zamislen projekt, po vizualnem se ga da pa se precej 'speglati'
Moja trenutna zadeva, ki jo sestavljam bo precej dalec od prejsnjega in sploh kar se tice skiroja, ubistvu bo ze bolj elektro motocikel brez sedeza
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 80
- Pridružen: 05 Sep 2015, 19:16
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
V motorju je majhen ležajček. Vmes je pa guma pa večji ležaj da se zmanjša stres na motorček. Ja, izgled je bogi..tako kot vsi moji projekti
Obveščaj nas kako poteka tvoj stroj.
Lp,
Rok
Obveščaj nas kako poteka tvoj stroj.
Lp,
Rok
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Še na hitro poročam napredek...vsi deli so končno zmodelirani v 'delujočem' stanju, ciklistika in lega na cesti delujeta na prvi pogled uredu, kaj bo v realnem bomo pa vidl Okvir in zadnja vilica sta v grobem izdelana, trenurno se ukvarjam še s kletko na zadnji vilici in pripravljam kalupe za izdelavo novega pokrova celic, nato se lotim sprednjih nihajk.
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 80
- Pridružen: 05 Sep 2015, 19:16
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
servus,
vprašanje; ali imaš kakšno komplet centrifugalno sklopko viška? mislim z ohišjem. če ne bi bila predraga bi jo odkupil.
lp,
rok
vprašanje; ali imaš kakšno komplet centrifugalno sklopko viška? mislim z ohišjem. če ne bi bila predraga bi jo odkupil.
lp,
rok
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Eno centrifugalno sklopko sem imel doma, trenutno imam samo ene lamele (jedro)' ampak so zlo nakonc, drugace pa se dobi kompletne sklopke na bolhi za zlo majhne denarje (15-20€ komplet).rockson-slo napisal/-a:servus,
vprašanje; ali imaš kakšno komplet centrifugalno sklopko viška? mislim z ohišjem. če ne bi bila predraga bi jo odkupil.
lp,
rok
Ce smem prasat, je v planu kaksen projekt s to sklopko?
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Kolega, da se ne boš fental ti s tole samomorilsko skirco. Kolikor vidim maš "negative trail" kar je sinonim za nestabilnost. Malo poGooglaj pa naštudiraj zadeve kot so "rake" in "trail".
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 80
- Pridružen: 05 Sep 2015, 19:16
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
lamele same so poceni, to je res. ampak rabim še ohišje pa akso, pa da vse skupaj paše. bom razmislil v tej smeri.
tale skiro ni nikoli zaživel pa razmišljam, da bi pogonski sklop prestavil na nekega crossa ali triala. problem je ker motor iz nule ne potegne (senzorless).
pri skiroju to ni problem, na terenu pa dejansko rabiš speljat v hrib.
lp,
rok
tale skiro ni nikoli zaživel pa razmišljam, da bi pogonski sklop prestavil na nekega crossa ali triala. problem je ker motor iz nule ne potegne (senzorless).
pri skiroju to ni problem, na terenu pa dejansko rabiš speljat v hrib.
lp,
rok
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Ja za sensorless motorje je start iz nule pod obremenitvijo zlo neugoden, zato je bil tut en od glavnih razlogov, zakaj sem zbral centifugalno sklopko. Res je da je bila zaradi prestavnega razmerja minimalna hitrost okoli 6 km/h, ker se je drugace sklopka ze zaprla, v novem primeru bo pa zaradi vecjega razmerja hitrost se polovico nizja, ampak ja me pa veseli da se se kdo ukvarja z elektrifikacijorockson-slo napisal/-a:lamele same so poceni, to je res. ampak rabim še ohišje pa akso, pa da vse skupaj paše. bom razmislil v tej smeri.
tale skiro ni nikoli zaživel pa razmišljam, da bi pogonski sklop prestavil na nekega crossa ali triala. problem je ker motor iz nule ne potegne (senzorless).
pri skiroju to ni problem, na terenu pa dejansko rabiš speljat v hrib.
lp,
rok
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
To o mozni nestabilnosti oz. tandenci 'prelamljanja' sem takoj opazil, ampak po geometriji 'Viron-a', po kateri sem vzel zamisel in je trail prav tako negativen, sicer manjsa vrednost, pa se zadeva pelje BP...treba bo probat, ni drugeLaKi206 napisal/-a:Kolega, da se ne boš fental ti s tole samomorilsko skirco. Kolikor vidim maš "negative trail" kar je sinonim za nestabilnost. Malo poGooglaj pa naštudiraj zadeve kot so "rake" in "trail".
Me pa zanima kdaj bos ti predstavil svojo offroad zadevo
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Gradnja je na visokem nivoju.TopGun napisal/-a:Tema vidim da ni kaj dost obiskana in še manj komentirana ampak bom vseeno objavil napredek preteklih dni, saj se projekt bliža koncu.
Tema predstavljena odlično!
Ideja in izvedba super.
Naj ti pomanjkanje komentarjev ne vzame volje ali celo ideje, da bi temo zaklenil!
www.okarbon.eu
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Da bi zaklenil temo sigurno nisem razmisljal, saj me nic ne stane ce ostane tukaj in mogoce koga navdusi v podoben projekt.brejker napisal/-a:Gradnja je na visokem nivoju.TopGun napisal/-a:Tema vidim da ni kaj dost obiskana in še manj komentirana ampak bom vseeno objavil napredek preteklih dni, saj se projekt bliža koncu.
Tema predstavljena odlično!
Ideja in izvedba super.
Naj ti pomanjkanje komentarjev ne vzame volje ali celo ideje, da bi temo zaklenil!
Da bi prenehal s projektom sedaj ko sem v polnem zagonu pa sigurno ne...ravno danes sem prejel set lezajev za sprednje vzmetenje, naslednji teden grejo v izdelavo sprednji linki, vmes pa izdelujem zadnjo nihajko in pripravljam nacrte za sprednje nihajne vilice in vse objemke za pritrditev, tako da se dela na polno, kolikor mi cas dopusca
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 80
- Pridružen: 05 Sep 2015, 19:16
Re: Izdelava skiroja na elektro modelarski pogon
Tele zadeve pri meni trajajo mesece, ker delam na preveč projektih naenkrat...pred pomladjo ne pričakuj prevečTopGun napisal/-a:To o mozni nestabilnosti oz. tandenci 'prelamljanja' sem takoj opazil, ampak po geometriji 'Viron-a', po kateri sem vzel zamisel in je trail prav tako negativen, sicer manjsa vrednost, pa se zadeva pelje BP...treba bo probat, ni drugeLaKi206 napisal/-a:Kolega, da se ne boš fental ti s tole samomorilsko skirco. Kolikor vidim maš "negative trail" kar je sinonim za nestabilnost. Malo poGooglaj pa naštudiraj zadeve kot so "rake" in "trail".
Me pa zanima kdaj bos ti predstavil svojo offroad zadevo