Pozdrav
No ja, za zobnike nimam prav dobrega občutka, na oko so zobniki na/pri sprednjem in zadnjem diferencialu OK, srednji spur je nov plastičen.
Po snežni preizkušnji sem avto (že drugič) popolnoma razstavil, vsi deli so šli skozi temeljito čiščenje - razmaščevanje, razredčilo, WD40, odvisno ali je bil del kovinski ali plastičen.
Med sestavljenjem sem vse zglobe (osi rok, kroglice spredaj, kardane, tudi pritrdilne točke amortizerjev in "prečnih stabilizatorjev") namazal z litijevo mastjo.
Obilno sem namazal tudi okolico sprednjega in zadnjega diferenciala, sredinski zobnik pa odvečno mast itak takoj stran odšprica.
Odprl sem tudi ležaje, jih potopil v nitro razredčilo, ki je po tem postalo črno-rjavo in jih na novo namazal ter zaprl. Novi ležaji so sicer na poti.
Pred tem se je avto peljal super, zdaj je pa vse še bolj gladko, sploh vzmetenje.
Razlika naprej/nazaj je še opazna, toda vse je tišje. Glede tega me je samo močno matral firbec.
Edino hecno/nenavadno se mi zdi, da motor srednji zobnik potiska navzgor. Nekako bi se mi zdelo bolje, da bi ga rinil navzdol, saj ga tam drži alu nosilec, na zgornji strani pa plastičen kos. No ja, nima preveč veze.
V petek sem na hribu ljubljanskega gradu (gozd - suho listje, suha zemlja, peščena pot, asfalt) izpraznil tri baterije 4S 5Ah. Avto je pošastno hiter in vodljiv.
Po vožnji je bil motor topel. Kadar vozim z ohišjem brez lukenj se bolj segreje, namontiral mu bom ventilator.
Gredi, ki ju poganja sredinski dif sta bili malo vroči. Je to normalno? Ostalih štirih gredi, ki gredo proti kolesom nisem šlatal.
Zaenkrat vse super.
LP