kaj noben ne spremlja teme
lp
Mugen 1/8 MBX5 ECO / MBX6 ECO / MBX7 ECO / ... ECO
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
- Bormodelar
- Razpravljalec
- Prispevkov: 53
- Pridružen: 05 Feb 2015, 15:11
- Kraj: Kamnik
Re: Mugen 1/8 MBX5 ECO / MBX6 ECO / MBX7 ECO / ... ECO
1:8 buggy je zakon
lp
lp
Re: Mugen 1/8 MBX5 ECO / MBX6 ECO / MBX7 ECO / ... ECO
Pozdrav!
Evo, moja prva objava na forumu.
Včeraj na lep sončen dan sem se odpravil na Trdinov vrh, ki je bil lepo zasnežen. Mbx6e je gor prilezel brez težav, z občutkom v levem prstu je šel tudi po celem snegu.
To je moj prvi avto, pred dvema mesecema sem ga kupil rabljenega, prek odda na tem forumu.
Vsakič znova sem čisto navdušen nad avtom.
[img]https://www.dropbox.com/s/f524838kkw6d0 ... 1.jpg?dl=0[/img]
[img]https://www.dropbox.com/s/n6m4dwx8lgjb3 ... 8.JPG?dl=0[/img]
Evo, moja prva objava na forumu.
Včeraj na lep sončen dan sem se odpravil na Trdinov vrh, ki je bil lepo zasnežen. Mbx6e je gor prilezel brez težav, z občutkom v levem prstu je šel tudi po celem snegu.
To je moj prvi avto, pred dvema mesecema sem ga kupil rabljenega, prek odda na tem forumu.
Vsakič znova sem čisto navdušen nad avtom.
[img]https://www.dropbox.com/s/f524838kkw6d0 ... 1.jpg?dl=0[/img]
[img]https://www.dropbox.com/s/n6m4dwx8lgjb3 ... 8.JPG?dl=0[/img]
Re: Mugen 1/8 MBX5 ECO / MBX6 ECO / MBX7 ECO / ... ECO
Lepo si ga stestiral.
Ker si očitno iz NM ali okolice, pa čez nekaj časa v Zeleni dol preizkušat vozniške spretnosti.
Zaenkrat je pista na nekaj delih še v ledu, drugod pa zelo blatna. Tako je bilo v soboto, 18.2.2017.
Ker si očitno iz NM ali okolice, pa čez nekaj časa v Zeleni dol preizkušat vozniške spretnosti.
Zaenkrat je pista na nekaj delih še v ledu, drugod pa zelo blatna. Tako je bilo v soboto, 18.2.2017.
Re: Mugen 1/8 MBX5 ECO / MBX6 ECO / MBX7 ECO / ... ECO
Živjo
Ja, sem iz okolice NM. Komaj čakam, da se kaj začne dogajati na progi ali pa kako drugo srečanje.
Vprašanje:
Zakaj je avto pri vožnji nazaj tišji, kot pri vožnji naprej?
Razlika je precej opazna.
Lp
Ja, sem iz okolice NM. Komaj čakam, da se kaj začne dogajati na progi ali pa kako drugo srečanje.
Vprašanje:
Zakaj je avto pri vožnji nazaj tišji, kot pri vožnji naprej?
Razlika je precej opazna.
Lp
Re: Mugen 1/8 MBX5 ECO / MBX6 ECO / MBX7 ECO / ... ECO
Rikverc nima niti približno take moči kot naprej in tako je prav. In zato je verjetno tišji.
Po vsej verjetnosti pa so zobniki na motorju in vseh treh diferencialih že delno obrabljeni - torej oblika zob ni taka, kot pri novih. Zato v rikverc spušča drugačne zvoke.
Če imaš malo občutka - izkušenj, se to vidi na oko. Preveri.
Principelno gledano se gre za nekaj v tem smislu, samo seveda v veliko manjšem merilu:
https://www.google.si/search?q=pinion+w ... wJ5MAKRMQM:
Po vsej verjetnosti pa so zobniki na motorju in vseh treh diferencialih že delno obrabljeni - torej oblika zob ni taka, kot pri novih. Zato v rikverc spušča drugačne zvoke.
Če imaš malo občutka - izkušenj, se to vidi na oko. Preveri.
Principelno gledano se gre za nekaj v tem smislu, samo seveda v veliko manjšem merilu:
https://www.google.si/search?q=pinion+w ... wJ5MAKRMQM:
Re: Mugen 1/8 MBX5 ECO / MBX6 ECO / MBX7 ECO / ... ECO
Pozdrav
No ja, za zobnike nimam prav dobrega občutka, na oko so zobniki na/pri sprednjem in zadnjem diferencialu OK, srednji spur je nov plastičen.
Po snežni preizkušnji sem avto (že drugič) popolnoma razstavil, vsi deli so šli skozi temeljito čiščenje - razmaščevanje, razredčilo, WD40, odvisno ali je bil del kovinski ali plastičen.
Med sestavljenjem sem vse zglobe (osi rok, kroglice spredaj, kardane, tudi pritrdilne točke amortizerjev in "prečnih stabilizatorjev") namazal z litijevo mastjo.
Obilno sem namazal tudi okolico sprednjega in zadnjega diferenciala, sredinski zobnik pa odvečno mast itak takoj stran odšprica.
Odprl sem tudi ležaje, jih potopil v nitro razredčilo, ki je po tem postalo črno-rjavo in jih na novo namazal ter zaprl. Novi ležaji so sicer na poti.
Pred tem se je avto peljal super, zdaj je pa vse še bolj gladko, sploh vzmetenje.
Razlika naprej/nazaj je še opazna, toda vse je tišje. Glede tega me je samo močno matral firbec.
Edino hecno/nenavadno se mi zdi, da motor srednji zobnik potiska navzgor. Nekako bi se mi zdelo bolje, da bi ga rinil navzdol, saj ga tam drži alu nosilec, na zgornji strani pa plastičen kos. No ja, nima preveč veze.
V petek sem na hribu ljubljanskega gradu (gozd - suho listje, suha zemlja, peščena pot, asfalt) izpraznil tri baterije 4S 5Ah. Avto je pošastno hiter in vodljiv.
Po vožnji je bil motor topel. Kadar vozim z ohišjem brez lukenj se bolj segreje, namontiral mu bom ventilator.
Gredi, ki ju poganja sredinski dif sta bili malo vroči. Je to normalno? Ostalih štirih gredi, ki gredo proti kolesom nisem šlatal.
Zaenkrat vse super.
LP
No ja, za zobnike nimam prav dobrega občutka, na oko so zobniki na/pri sprednjem in zadnjem diferencialu OK, srednji spur je nov plastičen.
Po snežni preizkušnji sem avto (že drugič) popolnoma razstavil, vsi deli so šli skozi temeljito čiščenje - razmaščevanje, razredčilo, WD40, odvisno ali je bil del kovinski ali plastičen.
Med sestavljenjem sem vse zglobe (osi rok, kroglice spredaj, kardane, tudi pritrdilne točke amortizerjev in "prečnih stabilizatorjev") namazal z litijevo mastjo.
Obilno sem namazal tudi okolico sprednjega in zadnjega diferenciala, sredinski zobnik pa odvečno mast itak takoj stran odšprica.
Odprl sem tudi ležaje, jih potopil v nitro razredčilo, ki je po tem postalo črno-rjavo in jih na novo namazal ter zaprl. Novi ležaji so sicer na poti.
Pred tem se je avto peljal super, zdaj je pa vse še bolj gladko, sploh vzmetenje.
Razlika naprej/nazaj je še opazna, toda vse je tišje. Glede tega me je samo močno matral firbec.
Edino hecno/nenavadno se mi zdi, da motor srednji zobnik potiska navzgor. Nekako bi se mi zdelo bolje, da bi ga rinil navzdol, saj ga tam drži alu nosilec, na zgornji strani pa plastičen kos. No ja, nima preveč veze.
V petek sem na hribu ljubljanskega gradu (gozd - suho listje, suha zemlja, peščena pot, asfalt) izpraznil tri baterije 4S 5Ah. Avto je pošastno hiter in vodljiv.
Po vožnji je bil motor topel. Kadar vozim z ohišjem brez lukenj se bolj segreje, namontiral mu bom ventilator.
Gredi, ki ju poganja sredinski dif sta bili malo vroči. Je to normalno? Ostalih štirih gredi, ki gredo proti kolesom nisem šlatal.
Zaenkrat vse super.
LP
Re: Mugen 1/8 MBX5 ECO / MBX6 ECO / MBX7 ECO / ... ECO
Diferenciali se grejejo. Ne veliko, ampak se. Sploh sredinski, kjer je ponavadi najgostejše olje. Mogoče se ta toplota prenaša. Bom naslednjič potipal na mojih avtih.