Elektro Challenge 2014
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
Re: Elektro Challenge 2014
Lepa dirka pohvale organizatorjem
POPRAVLJEN PRAVILNIK 2014 !!!!
Ker se je na prvi dirki izkazalo, da so določene nejasnosti v pravilniku glede napredovanja v finalne vožnje in nato razvrstitev v finalih, smo pravilnik popravili in razvrstitve obrazložili s primeri.
Tukaj najdete nov pravilnik PRAVILNIK 2014 - verzija 1.1
Tukaj najdete nov pravilnik PRAVILNIK 2014 - verzija 1.1
PRIJAVE NA 2. DIRKO - BLATNI DOL
PRIJAVE NA 2. DIRKO - BLATNI DOL - SOBOTA 17.5.2014
Vabimo vas na dirko v Blatni Dol, ki bo potekala v soboto 17.5.2014. Na dirko se lahko prijavite do petka 16.5.2014 do 12.00 ure.
Uradno vabilo sledi kmalu.
PRIJAVA NA DIRKO
PRIJAVLJENI NA DIRKO
Vabimo vas na dirko v Blatni Dol, ki bo potekala v soboto 17.5.2014. Na dirko se lahko prijavite do petka 16.5.2014 do 12.00 ure.
Uradno vabilo sledi kmalu.
PRIJAVA NA DIRKO
PRIJAVLJENI NA DIRKO
Re: Elektro Challenge 2014
Evo uradno vabilo !
V Soboto 17.5.2014, Vas vabimo na tekmovanje RC ELEKTRO CHALLENGE v BLATNI DOL.
Pričetek kvalifikacij ob 11h.
Več o RC elektro challenge na http://rc-ec.si/
Prijave so že odprte https://docs.google.com/forms/d/1jGsHm3 ... s/viewform
Ogled prijavljenih https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... sp=sharing
V Blatnem dolu boste dobili elektriko, kompresor, pijačo, Sajotove čevape, dobro voljo, veliko zanimivih, atraktivnih voženj...
VABLJENI !
Več informacij 041 681 881 Sajo
V kolikor bo dan pred tekmo slaba napoved vremena bo tekma odpovedana, kar bo še naknadno objavljeno.
V Soboto 17.5.2014, Vas vabimo na tekmovanje RC ELEKTRO CHALLENGE v BLATNI DOL.
Pričetek kvalifikacij ob 11h.
Več o RC elektro challenge na http://rc-ec.si/
Prijave so že odprte https://docs.google.com/forms/d/1jGsHm3 ... s/viewform
Ogled prijavljenih https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... sp=sharing
V Blatnem dolu boste dobili elektriko, kompresor, pijačo, Sajotove čevape, dobro voljo, veliko zanimivih, atraktivnih voženj...
VABLJENI !
Več informacij 041 681 881 Sajo
V kolikor bo dan pred tekmo slaba napoved vremena bo tekma odpovedana, kar bo še naknadno objavljeno.
Star pa siten
The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
Re: Elektro Challenge 2014
Vremenska napoved za soboto je spet zelo slaba
Mugen MBX7R eco
Mugen MGT7 eco
Mugen MGT7 eco
- dejan_cigy
- Tekmovalec
- Prispevkov: 391
- Pridružen: 31 Maj 2009, 11:01
- Kraj: Kaplja vas
Re: Elektro Challenge 2014
tule kaže da bo vreme zdržau
http://www.pro-vreme.net/index.php?id=2000&m=64
http://www.pro-vreme.net/index.php?id=2000&m=64
uživajte v modelarstvu
Re: Elektro Challenge 2014
Glede vremena žal nihče ne more nič. Našim vremenoslovcem pa tudi ni za verjeti saj se velikokrat zmotijo - upam da tokrat v korist nas voznikov
Re: Elektro Challenge 2014
Prijave na dirko v BLATNEM DOLU so zaključene.
Predviden urnik za dirko:
10.00 - 10.30 PRIJAVE
11.00 PRIČETEK KVALIFIKACIJ
Na dirki bo poskrbljeno za elektriko. S seboj prinesite podaljške.
Prav tako je priporočljivo, da s seboj prinesete kakšno cerado, ki bi jo položili na tla, saj trava v boksih ni pokošena.
za ČEVAPE in PIVO je poskrbljeno
Se vidimo na prvi off road dirki v tej sezoni!!!
Predviden urnik za dirko:
10.00 - 10.30 PRIJAVE
11.00 PRIČETEK KVALIFIKACIJ
Na dirki bo poskrbljeno za elektriko. S seboj prinesite podaljške.
Prav tako je priporočljivo, da s seboj prinesete kakšno cerado, ki bi jo položili na tla, saj trava v boksih ni pokošena.
za ČEVAPE in PIVO je poskrbljeno
Se vidimo na prvi off road dirki v tej sezoni!!!
Re: Elektro Challenge 2014
Kljub rahlemu dežju zjutraj je bila odlično izpeljana dirka in občasno posijalo sonce
Mugen MBX7R eco
Mugen MGT7 eco
Mugen MGT7 eco
Re: Elektro Challenge 2014
V finalih se je ze dvigoval prah iz proge, na sreco pa je nekaj kapljic dezja poskrbelo, da ga ni bilo prevec.
Cestitke organizatorjem za dobro izpeljano tekmo.
Cestitke organizatorjem za dobro izpeljano tekmo.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Elektro Challenge 2014
leponejc11 napisal/-a:kratek video iz zadnje dirke
Mugen MBX7R eco
Mugen MGT7 eco
Mugen MGT7 eco
Re: Elektro Challenge 2014
Lep video. Upam, da jih bo vec tekom sezone..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: Elektro Challenge 2014
Bi blo zanimiv pogledat če bi kdo s kakšnim quadrocopter jem kakšen posnetek naredil
Mugen MBX7R eco
Mugen MGT7 eco
Mugen MGT7 eco
Re: Elektro Challenge 2014
Takole, prijave za naslednjo dirko so že odprte, kar je zame znak, da je skrajni čas, da kaj napišem o prejšnji… Pa naj bo to kot vabilo na Lavrico.
V Blatni dol sva šla z ženo z navdušenjem. Najbolj moja boljša polovica, asfaltna Ježica ji ni bila všeč, meni pa je že to, da je njej nekaj všeč, pomeni levji delež pri razpoloženju. A zavedala sva se najine (ene od njih) slabosti, namreč proge ne poznava, na njej sva bila prvič. In še nekaj nespretnosti pri jutranjem pakiranju je pomenilo, da sva prvič zapeljala na progo šele prvo kvalifikacijsko vožnjo. Razplet? Po pričakovanjih… Poleg navedenega se je Mateja veselila ojačene ženske konkurence, vsaj na listi prijavljenih je bilo tako, žal pa so jo slabi vremenski obeti (verjetno?) odvrnili od tekme. Verjamem, da mlada dama še kdaj pride…
Kvalifikacije so minile brez zapletov, če ne štejemo prevračanj predvsem zaradi slabo ocenjenih skokov. Meni osebno, če sem iskren, so umetne skakalnice motnja, veliko lepši bi mi bil naravno razgiban teren oz. vsaj lepo tekoče 3D kombinacije posameznih odsekov. Še vedno verjamem, da bi lahko na tak način naredili veliko lepšo, manj obremenjujočo in bolj tehnično zahtevno progo (opomba: v razmislek tistim, ki boste prenavljali progo v Logatcu). Menim, da je pri progah z veliko skoki faktor sreče prevelik. A to je le moje mnenje… Z veseljem vozim po vsaki.
Z ženo imava redko priložnost voziti hkrati v isti vožnji, tokrat pa je bilo temu ravno tako. Kar doda nekaj k pestrosti dogajanja, žal pa se to odraža v pomanjkanju fotografij, ravno naju in najinih takratnih tekmecev. Vsaj malo naju je tokrat rešil prijatelj. Hvala Jure.
Ker sva midva precej previdna voznika, imava tudi okvar zelo malo. Pač tehnika ne trpi… A ravno tokrat se je zgodila izjema, ki potrjuje to pravilo. Mateji se je ob enem skoku (verjetno tudi prevračanju) - če prav vem - iztaknila kardanska gred iz diferenciala. No, še preden je prišla z odra - je (v tej vožnji) neaktiven tekmec že odnesel avto v bokse in ga popravil. Hvala Dejan! Žal pa je bilo to blizu konca vožnje in Mateja je s tem tekmovanje zaključila.
Jaz sem s tekmo zadovoljen. Rezultatsko vem kam sodim, bolj se koncentriram nase in svojo vožnjo. Če napredujem je namen dosežen. Tokrat je bil, na koncu sem se peljal precej bolj suvereno. Ko bi le progo poznal že od prej… ď�Š
Le kako bo na Lavrici, tam pa ne vem - kje proga sploh je?? Se vidimo!
V Blatni dol sva šla z ženo z navdušenjem. Najbolj moja boljša polovica, asfaltna Ježica ji ni bila všeč, meni pa je že to, da je njej nekaj všeč, pomeni levji delež pri razpoloženju. A zavedala sva se najine (ene od njih) slabosti, namreč proge ne poznava, na njej sva bila prvič. In še nekaj nespretnosti pri jutranjem pakiranju je pomenilo, da sva prvič zapeljala na progo šele prvo kvalifikacijsko vožnjo. Razplet? Po pričakovanjih… Poleg navedenega se je Mateja veselila ojačene ženske konkurence, vsaj na listi prijavljenih je bilo tako, žal pa so jo slabi vremenski obeti (verjetno?) odvrnili od tekme. Verjamem, da mlada dama še kdaj pride…
Kvalifikacije so minile brez zapletov, če ne štejemo prevračanj predvsem zaradi slabo ocenjenih skokov. Meni osebno, če sem iskren, so umetne skakalnice motnja, veliko lepši bi mi bil naravno razgiban teren oz. vsaj lepo tekoče 3D kombinacije posameznih odsekov. Še vedno verjamem, da bi lahko na tak način naredili veliko lepšo, manj obremenjujočo in bolj tehnično zahtevno progo (opomba: v razmislek tistim, ki boste prenavljali progo v Logatcu). Menim, da je pri progah z veliko skoki faktor sreče prevelik. A to je le moje mnenje… Z veseljem vozim po vsaki.
Z ženo imava redko priložnost voziti hkrati v isti vožnji, tokrat pa je bilo temu ravno tako. Kar doda nekaj k pestrosti dogajanja, žal pa se to odraža v pomanjkanju fotografij, ravno naju in najinih takratnih tekmecev. Vsaj malo naju je tokrat rešil prijatelj. Hvala Jure.
Ker sva midva precej previdna voznika, imava tudi okvar zelo malo. Pač tehnika ne trpi… A ravno tokrat se je zgodila izjema, ki potrjuje to pravilo. Mateji se je ob enem skoku (verjetno tudi prevračanju) - če prav vem - iztaknila kardanska gred iz diferenciala. No, še preden je prišla z odra - je (v tej vožnji) neaktiven tekmec že odnesel avto v bokse in ga popravil. Hvala Dejan! Žal pa je bilo to blizu konca vožnje in Mateja je s tem tekmovanje zaključila.
Jaz sem s tekmo zadovoljen. Rezultatsko vem kam sodim, bolj se koncentriram nase in svojo vožnjo. Če napredujem je namen dosežen. Tokrat je bil, na koncu sem se peljal precej bolj suvereno. Ko bi le progo poznal že od prej… ď�Š
Le kako bo na Lavrici, tam pa ne vem - kje proga sploh je?? Se vidimo!
Problemov ne moremo rešiti z enakim načinom razmišljanja, kot smo ga uporabljali, ko smo jih ustvarili.
Re: Elektro Challenge 2014
Vse pohvale organizatorjem zadnje tekme na Lavrici za všečno tekmo ! Tudi vreme oz. vročina nam je prizanesla najhujše...proga je bila meni zelo zanimiva, kljub vsem težavam pri skokih Vratolomnih prevračanj je bilo kolikor hočeš...
Re: Elektro Challenge 2014
Vse se enkrat konča. ď�Š
Še v prejšnjem prispevku sem napisal, da avte paziva, materiala ne obremenjujeva preveč, da nama zdržijo. In posledično nimava težav, okvar. Ker je temu tako v modelarstvu gre sklepati, da enako ravnam tudi v vsakdanjem življenju.
Pa se je začelo…
Ker proge v Lavrici nisva poznala, sva želela priti tja zgodaj, da čas maksimalno izkoristiva. Za najmlajšo hči sva dogovorila varstvo, da jo sproti v LJ oddava, vso opremo sem spakiral že večer prej, vstali smo zgodaj in ujeli dogovorjen čas odhoda. A že v prvem kilometru poti od doma je, kot mi je kasneje razložil mehanik, priletel kamen v jermen, ga natrgal, povzročil, da se je delno odtrgal, navil… itd. Skratka, dan se je začel in skoraj končal. Dokler sva avto zamenjala za drugega, v veliko manjšega preložila prtljago, odpeljala na servis in oddala hči v varstvo, sva na dirko skoraj zamudila. Vmes sva se z organizatorjem dogovorila, da počaka z najino prijavo, prosila, naj naju razporedi v čim kasnejšo skupino za prve kvalifikacije… In zopet se je ponovil Blatni dol. Na dirko sva prišla naravnost na skupinsko slikanje in prvič zapeljala na progo na kvalifikacijah, »na pamet«, pred tem je nisva niti peš prehodila. Z odra marsikateri ovinek zgleda kot ravnina… ď�Š
Da pa dan ja ne bi - vsaj od sedaj naprej - potekal po planu, je poskrbel Matejin model. Nikakor ni hotel sprejemnik dobro komunicirati s komando, vse skupaj pa se je odražalo v delovanju serva. Ker seveda ni časa za dolgo razpravljanje o možnih težavah, čas pa je tekel, smo skušali težavo izločiti. Najprej nama ja svojo rezervno komando posodil Nejc, nato pa še Grega sprejemnik in celo servo. Različno kombiniranje, preizkušanje, brez pravega uspeha. Mnogo bolj izkušeni kolegi so se morali posvečati tudi svojim modelom, v vmesnem času rešitve nismo našli. Njen avto smo le še parkirali v transportno torbo, Mateja pa se je posvetila fotoaparatu. In lahko mi je postregla malico, ko je bilo to na vrsti. ď�Š
Moja vožnja je bila zopet po pričakovanju. Med pavzami sem si ogledal progo, da sem videl kje sploh vozim in zakaj vedno znova v istih ovinkih preskakujem ograjo. Proga je težka, za voznika mojega ranga pretežka. Nikakor se nisem sprijaznil s tistimi skakalnicami, ki sledijo preblizu za zavojem in tisto skakalnico, ki jo s komandnega odra gledaš od zadaj. Všeč pa mi je ovinek, ki visi ven! Bravo Sašo in družba, ki skrbite za to progo. Veča takih idej! In malo manj kamenja proosim za drugič…. ď�Ś
Za zaključek lahko povzamem, še ena proga katero lahko obkljukam in dodam nov ščepec mojim izkušnjam. Če bi lahko izbiral, bi dal to progo na stalen koledar EC. Ne toliko kot za užitek kot za nabiranje izkušenj. Hvala organizatorju za vse in nasvidenje na Ptuju (kje je že Graba?).
Še v prejšnjem prispevku sem napisal, da avte paziva, materiala ne obremenjujeva preveč, da nama zdržijo. In posledično nimava težav, okvar. Ker je temu tako v modelarstvu gre sklepati, da enako ravnam tudi v vsakdanjem življenju.
Pa se je začelo…
Ker proge v Lavrici nisva poznala, sva želela priti tja zgodaj, da čas maksimalno izkoristiva. Za najmlajšo hči sva dogovorila varstvo, da jo sproti v LJ oddava, vso opremo sem spakiral že večer prej, vstali smo zgodaj in ujeli dogovorjen čas odhoda. A že v prvem kilometru poti od doma je, kot mi je kasneje razložil mehanik, priletel kamen v jermen, ga natrgal, povzročil, da se je delno odtrgal, navil… itd. Skratka, dan se je začel in skoraj končal. Dokler sva avto zamenjala za drugega, v veliko manjšega preložila prtljago, odpeljala na servis in oddala hči v varstvo, sva na dirko skoraj zamudila. Vmes sva se z organizatorjem dogovorila, da počaka z najino prijavo, prosila, naj naju razporedi v čim kasnejšo skupino za prve kvalifikacije… In zopet se je ponovil Blatni dol. Na dirko sva prišla naravnost na skupinsko slikanje in prvič zapeljala na progo na kvalifikacijah, »na pamet«, pred tem je nisva niti peš prehodila. Z odra marsikateri ovinek zgleda kot ravnina… ď�Š
Da pa dan ja ne bi - vsaj od sedaj naprej - potekal po planu, je poskrbel Matejin model. Nikakor ni hotel sprejemnik dobro komunicirati s komando, vse skupaj pa se je odražalo v delovanju serva. Ker seveda ni časa za dolgo razpravljanje o možnih težavah, čas pa je tekel, smo skušali težavo izločiti. Najprej nama ja svojo rezervno komando posodil Nejc, nato pa še Grega sprejemnik in celo servo. Različno kombiniranje, preizkušanje, brez pravega uspeha. Mnogo bolj izkušeni kolegi so se morali posvečati tudi svojim modelom, v vmesnem času rešitve nismo našli. Njen avto smo le še parkirali v transportno torbo, Mateja pa se je posvetila fotoaparatu. In lahko mi je postregla malico, ko je bilo to na vrsti. ď�Š
Moja vožnja je bila zopet po pričakovanju. Med pavzami sem si ogledal progo, da sem videl kje sploh vozim in zakaj vedno znova v istih ovinkih preskakujem ograjo. Proga je težka, za voznika mojega ranga pretežka. Nikakor se nisem sprijaznil s tistimi skakalnicami, ki sledijo preblizu za zavojem in tisto skakalnico, ki jo s komandnega odra gledaš od zadaj. Všeč pa mi je ovinek, ki visi ven! Bravo Sašo in družba, ki skrbite za to progo. Veča takih idej! In malo manj kamenja proosim za drugič…. ď�Ś
Za zaključek lahko povzamem, še ena proga katero lahko obkljukam in dodam nov ščepec mojim izkušnjam. Če bi lahko izbiral, bi dal to progo na stalen koledar EC. Ne toliko kot za užitek kot za nabiranje izkušenj. Hvala organizatorju za vse in nasvidenje na Ptuju (kje je že Graba?).
Problemov ne moremo rešiti z enakim načinom razmišljanja, kot smo ga uporabljali, ko smo jih ustvarili.
Re: Elektro Challenge 2014
PRIJAVE NA 4. DIRKO EC 2014 SO ODPRTE
PRIJAVA
PRIJAVLJENI
Datum in kraj: Dirka bo izvedena dne 5.7.2014 na RC progi v Grabi (bližina zg. Leskovca - lokacijo vidite TUKAJ).
Pravila: Tekmovanje poteka po veljavnem pravilniku EC
Nagrade: Najboljši trije prejmejo pokale organizatorja
Štartnina: 10 EUR
Merilni sistem: AMB MyLaps RC4 (podpira tudi personal transponderje MyLaps 4)
Transponderji: Na voljo je 10 personal transponderjev za izposojo. Prednost pri izposoji imajo vozniki, ki se prijavijo prej. Cena izposoje transponderja znaša 5 EUR. Tekmovalec, ki poškoduje transponder mora doplačati razliko, do vrednosti novega transponderja (70 EUR - znesek doplačila) in mu transponder ostane v trajni lasti. Ob izposoji transponderja mora tekmovalec na vpogled predložiti veljaven osebni dokument. V kolikor je tekmovalec mlajši od 18 let mora osebni dokument predložiti njegov zakoniti zastopnik.
Elektrika: Na dirki bo zagotovljena elektrika za polnjenje baterij. S seboj prinesite podaljške in razdelilce.
Senca, mize in stoli: tekmovalci sami poskrbijo za svoje bokse-s seboj morajo prinesti vse potrebno.
Malica in pijača: Za malico in pijačo bo poskrbljeno
Dodatne informacije: Denis Feguš - 041 817 822
PRIJAVA
PRIJAVLJENI
Datum in kraj: Dirka bo izvedena dne 5.7.2014 na RC progi v Grabi (bližina zg. Leskovca - lokacijo vidite TUKAJ).
Pravila: Tekmovanje poteka po veljavnem pravilniku EC
Nagrade: Najboljši trije prejmejo pokale organizatorja
Štartnina: 10 EUR
Merilni sistem: AMB MyLaps RC4 (podpira tudi personal transponderje MyLaps 4)
Transponderji: Na voljo je 10 personal transponderjev za izposojo. Prednost pri izposoji imajo vozniki, ki se prijavijo prej. Cena izposoje transponderja znaša 5 EUR. Tekmovalec, ki poškoduje transponder mora doplačati razliko, do vrednosti novega transponderja (70 EUR - znesek doplačila) in mu transponder ostane v trajni lasti. Ob izposoji transponderja mora tekmovalec na vpogled predložiti veljaven osebni dokument. V kolikor je tekmovalec mlajši od 18 let mora osebni dokument predložiti njegov zakoniti zastopnik.
Elektrika: Na dirki bo zagotovljena elektrika za polnjenje baterij. S seboj prinesite podaljške in razdelilce.
Senca, mize in stoli: tekmovalci sami poskrbijo za svoje bokse-s seboj morajo prinesti vse potrebno.
Malica in pijača: Za malico in pijačo bo poskrbljeno
Dodatne informacije: Denis Feguš - 041 817 822
Re: Elektro Challenge 2014
Kaj pa časovnica ?
Re: Elektro Challenge 2014
Hvala za opozorilo.
Prijave se bodo pobirale med 9.00 in 9.30 uro. Ob 10.00 štart prvih kvalifikaciji.
Prosim, da si pogledate na spletni strani http://rc-ec.si/?page_id=31 lokacijo proge.
Se vidimo na dirki.
Prijave se bodo pobirale med 9.00 in 9.30 uro. Ob 10.00 štart prvih kvalifikaciji.
Prosim, da si pogledate na spletni strani http://rc-ec.si/?page_id=31 lokacijo proge.
Se vidimo na dirki.
Re: Elektro Challenge 2014
Zadnjič sem se spraševal, kje je graba. Pa mi nekdo reče, da to ni mesto, ali vas, temveč je to izraz za dolino, luknjo. Grapo? Pa se pustimo presenetiti. Napoved je obetala lep dan, mogoče kakšno kapljo, vsekakor pa ne previsoke temperature. Če le ne bo vetra bo najina streha prav prišla, po vetrni polomiji na Lavrici smo jo popravili, nekaj vijakov poravnali, zamenjali, znanje in potrpežljivost že dolgo upokojenega tasta sta bila neprecenljiva. Užival je ob zvitih vijakih, z dodatnim bonusom, ko se je tašča pošteno uščipnila pri zlaganju. ď�Š
Sajo je imel še nekaj prostora v avtu in da bo dolga pot bolj pestra ter da privarčujemo še kak evro, smo se peljali skupaj in notri prinesli za malico. Plan je bil odličen, izvedba pa brezhibna dokler… Dokler nismo ugotovili, da sploh ne vemo kam gremo. Vzeli smo ven vsak svoj pametni telefon in naredili plan poti. Blatni dol ekipa smo bili uigrani kot ura - do osrčja Štajerske. Potem pa… No, da skrajšam, k sreči nas je poklical Uroš Ploj, povedal, da so na cesti veliki zastoji in naj se jim izognemo. Če bi šli po poti, po kateri bi že v osnovi morali, bi bili takrat globoko v gneči, tako pa smo izven prave poti (ne vem kje) počakali Uroša (poslali smo mu koordinate, da nas je našel) in vozili za njim do dirkališča, kamor smo prišli prvi. Kdor je planiral bolje od nas in se tega plana tudi držal - je bil v tistem trenutku v trdem zastoju na avtocesti.
Roko na srce, ko smo prišli na prizorišče, je vse skupaj zgledalo ubogo. Veliko blata, če ne bi imeli terenskega vozila s štirikolesnim pogonom ne vem, če bi prišli do boksov. Kot je kasneje povedal Denis, organizator, so dan pred dirko sosedje vlačili drva iz gozda in iz poti, grabe, naredili … khmm… blatni dol. Počutili smo se kot doma. ď�Š
Pravo nasprotje kolovoza ob njej pa je bila sama proga, po tako dobri podlagi letos še nisem vozil! Kot sem na koncu tudi sam osebno povedal Denisu, občudujem lokacijo proge, z ogromnoo naravne sence, občudujem načrt proge, ki je tehnično zahtevna in z malo skoki, brez kamenja. In še to, po končani dirki je bila podlaga skoraj boljša kot na začetku. Denis, kako ti je uspelo? Še več, boksi so se do konca dneva posušili in pokazalo se je, kako bi bilo, če bi bilo… Bo pa sonce naslednjič.
Po tekmovalni plati naše ekipe pa podpovprečje, žalost. Polovica naših avtov (dva) se je pokvarila (Spet se je Mateja lahko posvetila le fotoaparatu), čast je v A finalu reševal Aleš, jaz sem se vozil v sredini B finala, kamor pač sodim. Moj najhitrejši čas kroga je bil za silo ok, konstantnost porazna, vožnja pod pritiskom pa tudi slaba. Če kdo vozi tik za mano je napak še več. Manjka mi prevoženih (kilo)metrov…
Do naslednje dirke bo potrebno investirati. Pri Sajotu v nov regulator, za Matejo nov servo in zame ter zanjo vsakega po en komplet gum. Aleš se je tokrat zmazal, je pa tudi sanjal o novih gumah.
Na tem mestu še enkrat hvala za odlično progo in novo izkušnjo. Hkrati hvala Sajo in Aleš, da sta poprijela za fotoaparat, ko midva nisva mogla.
Sledi kar nekaj pavze, konec poletja pa v Benedikt. Lepe počitnice vsem!
A gredo ti na isto dirko?
Če pa tole prav kaže??
Hvala bogu... no ja, Uroš!
Kot doma!
Le kdo se je na začetku videl v vlogi zmagovalca?
Poezija.
Tesno že na treningih:
Prvi ovinek
Ko pa je šlo zares:
Če se je preveč kadilo...
...je imel organizator odgovor.
Je podlaga lahko sploh boljša?
Štart v debeli senci:
Vsak v svojo smer.
Na najbolj zanimivem delu proge:
Majhen, a nikakor počasen!
Tu čez se ni dalo počasi, a nikakor ni bilo pametno prehitro.
Uradni osebi, z odliko!
Na domačem terenu na polno!
Presenečenje tretje vožnje - do te in podobnih potez...
Potrebna je bila pomoč pobiralke.
Tretji,
... drugi
... in prvi!
Sajo je imel še nekaj prostora v avtu in da bo dolga pot bolj pestra ter da privarčujemo še kak evro, smo se peljali skupaj in notri prinesli za malico. Plan je bil odličen, izvedba pa brezhibna dokler… Dokler nismo ugotovili, da sploh ne vemo kam gremo. Vzeli smo ven vsak svoj pametni telefon in naredili plan poti. Blatni dol ekipa smo bili uigrani kot ura - do osrčja Štajerske. Potem pa… No, da skrajšam, k sreči nas je poklical Uroš Ploj, povedal, da so na cesti veliki zastoji in naj se jim izognemo. Če bi šli po poti, po kateri bi že v osnovi morali, bi bili takrat globoko v gneči, tako pa smo izven prave poti (ne vem kje) počakali Uroša (poslali smo mu koordinate, da nas je našel) in vozili za njim do dirkališča, kamor smo prišli prvi. Kdor je planiral bolje od nas in se tega plana tudi držal - je bil v tistem trenutku v trdem zastoju na avtocesti.
Roko na srce, ko smo prišli na prizorišče, je vse skupaj zgledalo ubogo. Veliko blata, če ne bi imeli terenskega vozila s štirikolesnim pogonom ne vem, če bi prišli do boksov. Kot je kasneje povedal Denis, organizator, so dan pred dirko sosedje vlačili drva iz gozda in iz poti, grabe, naredili … khmm… blatni dol. Počutili smo se kot doma. ď�Š
Pravo nasprotje kolovoza ob njej pa je bila sama proga, po tako dobri podlagi letos še nisem vozil! Kot sem na koncu tudi sam osebno povedal Denisu, občudujem lokacijo proge, z ogromnoo naravne sence, občudujem načrt proge, ki je tehnično zahtevna in z malo skoki, brez kamenja. In še to, po končani dirki je bila podlaga skoraj boljša kot na začetku. Denis, kako ti je uspelo? Še več, boksi so se do konca dneva posušili in pokazalo se je, kako bi bilo, če bi bilo… Bo pa sonce naslednjič.
Po tekmovalni plati naše ekipe pa podpovprečje, žalost. Polovica naših avtov (dva) se je pokvarila (Spet se je Mateja lahko posvetila le fotoaparatu), čast je v A finalu reševal Aleš, jaz sem se vozil v sredini B finala, kamor pač sodim. Moj najhitrejši čas kroga je bil za silo ok, konstantnost porazna, vožnja pod pritiskom pa tudi slaba. Če kdo vozi tik za mano je napak še več. Manjka mi prevoženih (kilo)metrov…
Do naslednje dirke bo potrebno investirati. Pri Sajotu v nov regulator, za Matejo nov servo in zame ter zanjo vsakega po en komplet gum. Aleš se je tokrat zmazal, je pa tudi sanjal o novih gumah.
Na tem mestu še enkrat hvala za odlično progo in novo izkušnjo. Hkrati hvala Sajo in Aleš, da sta poprijela za fotoaparat, ko midva nisva mogla.
Sledi kar nekaj pavze, konec poletja pa v Benedikt. Lepe počitnice vsem!
A gredo ti na isto dirko?
Če pa tole prav kaže??
Hvala bogu... no ja, Uroš!
Kot doma!
Le kdo se je na začetku videl v vlogi zmagovalca?
Poezija.
Tesno že na treningih:
Prvi ovinek
Ko pa je šlo zares:
Če se je preveč kadilo...
...je imel organizator odgovor.
Je podlaga lahko sploh boljša?
Štart v debeli senci:
Vsak v svojo smer.
Na najbolj zanimivem delu proge:
Majhen, a nikakor počasen!
Tu čez se ni dalo počasi, a nikakor ni bilo pametno prehitro.
Uradni osebi, z odliko!
Na domačem terenu na polno!
Presenečenje tretje vožnje - do te in podobnih potez...
Potrebna je bila pomoč pobiralke.
Tretji,
... drugi
... in prvi!
- Priponke
-
- Kateri del proge bo zaščitni znak grabe?
- Graba 5.7.2014 704.JPG (207 KiB) Pogledano 12962 krat
Problemov ne moremo rešiti z enakim načinom razmišljanja, kot smo ga uporabljali, ko smo jih ustvarili.
Re: Elektro Challenge 2014
Dobre fotografije, cestitke za uvrstitve vsem.
Zal okoliscine niso dopuscale, da bi se tudi sam udelezil tekme.. pa drugic - Benedikt.
Zal okoliscine niso dopuscale, da bi se tudi sam udelezil tekme.. pa drugic - Benedikt.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.