Slash ultimate 4x4

Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA

tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a tavzy »

Zanimam se za nakup Slash 4X4,zanima pa me kakšne so vaše izkušnje z tem avtomobilom.Iščem avto dolgim run time na dokaj poceni Lipo,vodoodpornost,hitrost in pa čim bol avtentično vožnjo.Buggy,truggy mi niso tako všeč.
Model z starim traxxas oddajnikom je še vedno dokaj poceni (450e(ne v slo-tu je absolutno predrag)),žal pa je usa na voljo že nov Slash z novo LCG šasijo.
Prosim za kak nasvet,Božičku se že mudi :wink:
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Z tem modelom ne mores brcniti v temo. Trpezen, deli se dobijo prakticno povsod, nezahteven za vzdrzevanje, hiter.
Vedi pa, da zadeva ni ravno tekmovalne narave, da pa se odpelati tudi kaksen hiter krog. Za kaj vec bo treba narociti nov model z LCG sasijo in GTR vzmetenjem.

Za bash-anje, je super. Prakticno ni modela, ki bi mu konkuriral z opcijskimi deli, deli drugih proizvajalcev, trpeznostjo itd.
Prav tako je eden izmed najtrpeznejsih modelov na trgu, torej pripraven za zacetnike.

Ce razmisljas v smeri Ultimate, potem imas serijsko vgrajene dolocene aluminijaste dele (koncnika zadaj, c-hubi, itd.), vgrajen je tudi sredinski diferencial, aluminijasti "big bore" amortizerji, stabilizatorja spredaj in zadaj, kar izdatno izboljsa vozne lastnosti.

Ima pa model tri tipske napake:
1. Vzmetenje uporablja progresivne vzmeti, kar povzroca veliko nagibanja modela v zavojih.
2. Gume, ki so vgrajene so lepo oblikovane, lep dizajn profila, vendar lepoto skazi trda guma. Kar je cisto dobro, ce imas v planu vozit po kaksni domaci progi, ulici itd. Za tekmovanje pa priporocam vgradnjo drugih, mehkejsih gum.
3. Visok CoG (Center of Gravity). V kombinaciji z 1. napako tvorita razlog za mnogo spektakularnih kotaljenj, prekucevanj itd.

Pri novem modelu z LCG sasijo in GTR vzmetenjem, naj bi bili 1. in 3. napaka odpravljeni.
Bomo videli kako se bo obnesel.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a tavzy »

Mogoče veš kdaj bo pri nas na voljo nov model?
V tem testu se dobro vidi razlika med šasijama; http://www.youtube.com/watch?v=NiRwYRwsrdo
V primeru da ga vzamem,sem računal tudi na kasnejšo menjavo šasij (menjati je potrebno 10 delov :roll: ),kolker se vidi se splača...
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Ne vem kdaj bi bil pri nas na voljo nov, se bo potrebno pozanimati pri Delkotu.

Tudi sam sem gledal v smeri predelave v LCG, vendar za 80$+ kolikor pridejo potrebni deli, se dobi ze tudi marsikaksna druga predelava LCG, z aluminijasto sasijo ipd.

Jaz, bi na tvojem mestu pocakal z nakupom do prihoda novega modela z LCG v EU.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a tavzy »

Božič je za mano,dobil sem Slash 4x4 ultimate,zanj pa žal ne morem reči da dosega moja pričakovanja :(
Včeraj sem ga vozil po asfaltu na 3S 5000 mah,motor je bil že vroč,regulator pa samo topel.Naenkrat so zablokirala kolesa.Mislil sem da je samo kakšen kamen v kakšem zobniku,vendar se je izkazalo da se el.motor ne zasuče več.Ni bilo kakšnega dima ali kakršnega koli znaka da nekaj ni vredu.Po tem si regulator še vedno lahko držal z roko,motor pa je bil za kaj takega prevroč.
Tudi ,ko se je ohladil se ne zavrti več oz je zariban.
Zanima me,če to pomeni skurjen motor ali kakšno drugo napako?Ali se lahko v tem primeru sklicujem na garancijo ali bom mogel odšteti 100e za nov motor :( :(
Avto ali motor nista bila mokra oz tudi vsi ležaji in vse kar se vrti se je vrtelo brez problema...
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3864
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a mihec87 »

Si vozil na original prestavnem razmerju...Glede garancije bi kontaktiral prodajalca saj to ni ravno normalno..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Kar si opisal defenitivno ni normalno.
Si vozil z tistim zobnikom, ki je bil tovarnisko vgrajen na modelu ali z tistim, ki ga dobis zraven za hitro voznjo?
Si preveril kako tesno se zobnika prilegata? Namrec tudi to je lahko vzrok za taksno pregrevanje motorja.

Kje pa si kupil model?
Traxxas ima 1 mesec garancije na vso elektroniko, tako, da ti mora zadevo zamenjati brezplacno, ce nisi povzorcil napake sam.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a tavzy »

Vozil sem ga z tamalim zobnikom 13/54,s tem razmerjem naj bi na 3s dosegel 45 mph,za baterijo pa priporočajo 5000+ mah.Vgrajen imam še tretji dif ,kar naj bi v teoriji še bol razbremenilo motor.
Razmerje 19/54 še nisem preizkusil ,ker je že v tem razmerju dovolj hiter,vodljiv pa ni tako kot bi pričakoval oz je slabše vodljiv v primerjavi z kakšnim buggyem.
Se mi pa zdi čudno da bi s tako dragim avtomobilon ne smel delat powerslide na asfaltni podlagi.
Že pred tem pa se je pojavljala še ena težava,npr ko regulator preklopiš na Ni-Mh baterije ga lahko voziš brez problema ne glede na kako vroč je motor,ko pa vklopim Li-po mode,pa lahko avto normalno vozim dokler je motor še dokaj hladen ,ko pa se je motor bol segrel in si hotel speljati je v avtu nekaj samo kliknilo,premaknil pa se ni.Ko pa si rahlo zavretel položaj motorja (avto z nogo rahlo porinil...) pa je spet normalno šel.Slišalo se je kot bi imel motor senzor,čeprav grejo vanj samo tri žice :(
Regulator z drugim motorjem normalno dela,če pa z roko zavrtim motor imam občutek kot da je poln peska...
Motorja verjetno ne smem razdirati,potem je verjetno adijo garancija?
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a Alex 76 »

Iz opisa bi sklepal, da je v elektromotorju odletel kak magnet. V principu je krivda za to napaka pri lepljenju (priznanje garancija tako nebi smela biti vprašljivo), mu pa lahko k temu prispeva tudi visoka temperatura.

Močna pospeševanja na podlagi z dobrim oprijemom, ki si med seboj hitro sledijo, so lahko za pogonski sklop zelo obremenjujoča, kako zelo pa je mogoče oceniti na podlagi temperature elektromotorja, krmilna obratov ter akumulatorja. Zavedati se je potrebno, da se elektromotor naj nikoli nebi segrel preko 85°C na ohišju, priporočljivo pa je, da je ta temperatura še vsaj 5°C nižja.

LP
Alex
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

tavzy napisal/-a:Vozil sem ga z tamalim zobnikom 13/54,s tem razmerjem naj bi na 3s dosegel 45 mph,za baterijo pa priporočajo 5000+ mah.
Dejansko tudi doseze to hitrost, ce je z modelom vse kot mora bit.
tavzy napisal/-a:Vgrajen imam še tretji dif ,kar naj bi v teoriji še bol razbremenilo motor.
Razmerje 19/54 še nisem preizkusil ,ker je že v tem razmerju dovolj hiter,vodljiv pa ni tako kot bi pričakoval oz je slabše vodljiv v primerjavi z kakšnim buggyem. Se mi pa zdi čudno da bi s tako dragim avtomobilon ne smel delat powerslide na asfaltni podlagi.
Seveda je slabse vodljiv, saj je tudi narejen po drugacnem principu.
Imas LCG ali navadno sasijo?

Kje pa si prebral, da ne smes delati powerslide-ov na asfaltu?
Ce ga z temi S1 gumami spravis, da naredi powerslide, ga lahko tudi tako vozis - vendar se bo kmalu prekucnil.
Z navadnimi gumami, se veliko lazje pelje "pocez".

tavzy napisal/-a:Že pred tem pa se je pojavljala še ena težava,npr ko regulator preklopiš na Ni-Mh baterije ga lahko voziš brez problema ne glede na kako vroč je motor,ko pa vklopim Li-po mode,pa lahko avto normalno vozim dokler je motor še dokaj hladen ,ko pa se je motor bol segrel in si hotel speljati je v avtu nekaj samo kliknilo,premaknil pa se ni.Ko pa si rahlo zavretel položaj motorja (avto z nogo rahlo porinil...) pa je spet normalno šel.Slišalo se je kot bi imel motor senzor,čeprav grejo vanj samo tri žice :(
Nacin Nimh/Lipo, nima veze z tem kdaj motor dela in kdaj ne.
Ce model pri Lipo programu ne gre vec, pomeni, da je regulator vklopil Low Voltage Cut-Off.
Motor defenitivno nima senzorja.

tavzy napisal/-a:Regulator z drugim motorjem normalno dela,če pa z roko zavrtim motor imam občutek kot da je poln peska...
Motorja verjetno ne smem razdirati,potem je verjetno adijo garancija?
Za ta del nisem ravno preprican ce prav zastopim.
Regulator z drugim motorjem dela, kaj pa motor z drugim regulatorjem?
Ce z roko zavrtis domnevno uniceni motor, imas obcutek, kot da je v njem pesek ali pri drugem motorju, ki je priklopljen na regulator?
Motorja ne razdiraj, ce imas v planu uveljavljati garancijo..

Vse skupaj nekoliko smrdi na unicen regulator oz. regulator z napako, ki je posledicno unicila tudi motor.
Sestavi kar si razdrl, zapakiraj in nesi nazaj v trgovino, kjer si ga kupil. Razlozi kaj se ti je pripetilo, potem pa nimas kaj drugega kot pocakati..

Jaz imam 2 Velineon motorja, enega povezanega z VXL-3 in enega z CC Sidewinder-jem, pa v 2 letih se ni bilo nobenih problemov.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a tavzy »

Regulator sem sprobal z dvema drugima motorjema,dela brez problema,dela tudi bec in servo,občutek da je v motorju pesek pa dobim če ga nepriklopljenega poskusim zavrtet,če ga priklopim na regler pa samo zapiska,zavrti se v nobenem primeru ne več.

Se je pa dalo zavrtet kolesa v prazno na asfaltu brez problema tudi z S1 mešanico gum,verjetno zaradi nizkih temperatur 8)
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

tavzy napisal/-a:Regulator sem sprobal z dvema drugima motorjema,dela brez problema,dela tudi bec in servo.
Tudi Lipo in Nimh program delata brez tezav?
tavzy napisal/-a:Se je pa dalo zavrtet kolesa v prazno na asfaltu brez problema tudi z S1 mešanico gum,verjetno zaradi nizkih temperatur 8)
Eno je zavrteti kolesa, drugo pa je powerslide. Pri powerslide-u, zaradi obilice moci, kolesa zacnejo vrteti v prazno, model pa bocno drsi. Prav na ta nacin se izvaja RC Drift, res da motorji niso mocni, so pa gume prakticno brez oprijema - enak efekt.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a tavzy »

kurnt29 napisal/-a:
tavzy napisal/-a:Regulator sem sprobal z dvema drugima motorjema,dela brez problema,dela tudi bec in servo.
Tudi Lipo in Nimh program delata brez tezav?
tavzy napisal/-a:Se je pa dalo zavrtet kolesa v prazno na asfaltu brez problema tudi z S1 mešanico gum,verjetno zaradi nizkih temperatur 8)
Eno je zavrteti kolesa, drugo pa je powerslide. Pri powerslide-u, zaradi obilice moci, kolesa zacnejo vrteti v prazno, model pa bocno drsi. Prav na ta nacin se izvaja RC Drift, res da motorji niso mocni, so pa gume prakticno brez oprijema - enak efekt.

Ja oba programa sta OK.

Mogoče sem se nepravilno izrazil ker je res bol podobno driftanju,pač avto je z cca 80% hitrosti priletel v ovinek z r=5m kjer je začel bočno drseti,pomagati pa sem moral z gasom,izgleda kot bi imel samo 2wd,nasploh se mi zdi da ta avto veliko manj prenaša moč s prednje osi na podlago,vse se vrti bol okoli zadnje osi.
Npr avto z vgrajeno sklopko namesto tretjega dif-a pa je zelo težko peljati kamorkoli z polnim plinom,z celico 2200Mah ki je več kot pol lažja od 5000mAh pa se pri polnem plinu zdi kot da bo vsak čas nekam poletel,ker je res zelo lahek.Žal nisem navdušen nad tem modelom.
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3864
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a mihec87 »

V sredinski diferencial daj trše olje da se bo moč prenašala bolj enakomerno...Pri močeh oz hitrostih ki jih danes razvijejo tile modeli je potrebno dobit občutek za dodajanje plina itd..drugače so modeli neobvladljivi.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

3S je tako le za izzivljanje. Na 2S je model lepo vodljiv, tudi za na progo ima dovolj moci, moj ima sicer sklopko namesto diferenciala, vendar se ga da lepo peljat. Mogoce le dodatno hlajenje na motor in kaksen zobnik z 15 ali 16 zobmi.
In pa seveda, cim prej odstrani progresivne vzmeti. Model se bo manj nagibal in bo bolj stabilen.
Ultimate ima vgrajene tudi sway-bare, glej da imas namescene tiste, ki imajo debelejso zico.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
damcok
Začetnik
Prispevkov: 19
Pridružen: 02 Feb 2013, 20:26

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a damcok »

Jaz moram rečt da sem z slashom 4x4 zelo zadovoljen, pa sem mel e-revota z titani, ter malega e-revota pa mislim da jih po vdržljivosti pihne oba ter še kak drug model , drugače pa je avto skoraj neuničljiv če maš kolko tolk normalno pamet seveda pri vožnji, je pa res da z 3s baterijo se motor kar hitro segreva ampak nevem zakaj bi nekateri imeli problem da bi motor crknu zarad vročine, ko pa ima zaščito proti pregretju tako regler kot motor samo da regler se še mi nikoli ni kritično zagrel, najbolš je dat kak fajn ventilator na motor pa se tudi malo pozna, če ne je pa bolše da se vozi na 2s lipo z malo več c-ja pa zadeva tudi solidno leti, drugače pa zamenjate zobnik da je razmerje 19/54 pa gre z 2s lipo tako kot prej z 3s lipo pa še motor se občutno manj greje.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

damcok napisal/-a:Jaz moram rečt da sem z slashom 4x4 zelo zadovoljen, pa sem mel e-revota z titani, ter malega e-revota pa mislim da jih po vdržljivosti pihne oba ter še kak drug model , drugače pa je avto skoraj neuničljiv če maš kolko tolk normalno pamet seveda pri vožnji..
Skoraj vsak model je "neunicljiv" ce ga uporabljas za kar je bil zasnovan in vozis "po pamet".
damcok napisal/-a: je pa res da z 3s baterijo se motor kar hitro segreva ampak nevem zakaj bi nekateri imeli problem da bi motor crknu zarad vročine, ko pa ima zaščito proti pregretju tako regler kot motor..
Drzi, regulator ima zascito proti pregretju, motor zal ne.
Kot si rekel, hladilna rebra z hladilnikom resijo tezavo. Ce ni dovolj, spremeniti razmerje zobnikov.
Ce vozis na 3S je bolje, da ima pinion zobnik kaksen zob manj, kot z 2S.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a tavzy »

Po dolgem času sem dobil vrnjeno reklamacijo-uspešno 8)
Dobil sem nov motor,regulator pa so pregledali v vseh možnih funkcijah in ugotovili da je ok.Upam da bo s tem kaj bolše,saj bi rad VXL combo nekoč uporabljal še v Axial Wraith +Paddle tyres... ,oz nekaj za snow bash.

To se mi je zgodilo po 2. 2s pack-zgleda res ne znam vozit-na sliki je že popravljeno..

Slika

Malo experimentiranja z različnimi kombinacijami šasij in gum,vozil nisem nobene različice,ker je crawler gumah skoraj 600g uteži :oops:

Slika

Slika

Slika
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
damcok
Začetnik
Prispevkov: 19
Pridružen: 02 Feb 2013, 20:26

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a damcok »

tavzy, nekaj me zanima, a so ti to pod garancijo zamnejali v Sloveniji ali so ti poslali na firmo Traxxas v ZDA ter kako dolgo je trajalo? Namreč jaz sem v Nemčijo ,kjer sem kupil moj model slash 4x4, poslal regler ker mi lipo cut off ni deloval pravilno pa me zanima če oni to pošiljajo potem naprej ali rešijo težavo sami? Lep pozdrav
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

damcok napisal/-a:tavzy, nekaj me zanima, a so ti to pod garancijo zamnejali v Sloveniji ali so ti poslali na firmo Traxxas v ZDA ter kako dolgo je trajalo? Namreč jaz sem v Nemčijo ,kjer sem kupil moj model slash 4x4, poslal regler ker mi lipo cut off ni deloval pravilno pa me zanima če oni to pošiljajo potem naprej ali rešijo težavo sami? Lep pozdrav
Naceloma ima Traxxas tako, da se vse poslje k njim in o garanciji odlocajo pri Traxxasu, ne trgovci.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a tavzy »

Nisem vprašal,kam to pošljejo,mi je pa prodajalec povedal da bo trajalo kar nekaj časa.Nazaj sem dobil moj regler na katerem sem imel 5,5mm konektorje,kopijo računa in pa orginal zapakiran motor,ki se sicer predviden za slash 2wd-vijaki za motor so drugačni.
Sedaj gre avto enako hitro le da se motor greje dosti manj pa tudi baterija drži dlje.
Preizkusil sem še trše stabilizatorje s katerimi se avto res bolše pelje.
Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
damcok
Začetnik
Prispevkov: 19
Pridružen: 02 Feb 2013, 20:26

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a damcok »

Aha, hvala za info
tavzy
Tekmovalec
Prispevkov: 209
Pridružen: 13 Sep 2007, 10:36
Kraj: Dravograd

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a tavzy »

Samo da je belanca,ni važno ka je spod...
damcok
Začetnik
Prispevkov: 19
Pridružen: 02 Feb 2013, 20:26

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a damcok »

Tale lcg šasija se dobi drugače v Ameriki še pol ceneje ter tudi ostali deli, ma pa že Berlinski modellbau v Nemčiji že komplet modele z Lcg šasijo za pameten denar.

Bi še pa nekaj vprašal če kdo ve, rad bi da bi mi slasha pri pospeševanje malo dvignilo na zadnja kolesa, pa me zanima kako to najbolje doseči, imam pa vse stock varjanto ter lipo 3s 5000 mah ter 2s 5000 maha ter seveda navadne gume?

Hvala
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Slash ultimate 4x4

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

damcok napisal/-a:Tale lcg šasija se dobi drugače v Ameriki še pol ceneje ter tudi ostali deli, ma pa že Berlinski modellbau v Nemčiji že komplet modele z Lcg šasijo za pameten denar.
Potem pa kar naroci eno zame, ce jo dobis za pol zgornje cene (70€).
Namrec Traxxas ima razpisano ceno 75$.
damcok napisal/-a: Bi še pa nekaj vprašal če kdo ve, rad bi da bi mi slasha pri pospeševanje malo dvignilo na zadnja kolesa, pa me zanima kako to najbolje doseči, imam pa vse stock varjanto ter lipo 3s 5000 mah ter 2s 5000 maha ter seveda navadne gume?
Najlazje (ni pa najceneje):
- CC Mamba Monster 2200kV Combo
- 4S Lipo
- katerekoli gume z mehko zmesjo (Proline ali JConcepts)

Sicer ne vem zakaj bi rad, da sprednji konec dviguje. To pomeni izgubo nadzora nad zavijanjem..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Odgovori

Vrni se na Modeli z elektro pogonom