A kdo ve kako se v amortizerju pravilno zamenja O-ring?
Vse sem vzel narazen, bat sem vzel ven, ampak na koncu plastičnega tulca, tam kjer šiba bat, sta na dnu dva O-ringa, vmes med njima je plastičen obroček, na vrhu pa vse skupaj varuje podložka v stilu DIN 6797
Kako to podložko vzeti ven? Meni ni uspelo, na koncu sem razrezal (uničil) cel amortizer, da sem prišel zraven s ta ozkimi kombinirkami in vzel narazen. Ko sem hotel to podložko dati nazaj not, pa ni šlo.
Pomojem kitajci to s silo zabijejo not in niti ni mišljeno da bi se O-ringi kdaj menjali. Mimogrede, ko sem si pobližje ogledal O-ring, mi je bilo jasno zakaj amortizer pušča. Tista podložka je bila s tako silo zabita v amortizer, da je stisnila in deformirala O-ring kar je povzročilo slabo tesnenje.
Ko sem gledal po internetu kako imajo to rešeno druge firme, sem opazil, da imajo spodaj poseben pokrov ki služi ravno za zamenjavo tesnil. Turnigy plastični tega tega nimajo, kovinski (upgrade) tudi ne. Pa ravno zadnjič sem naročil nov komplet kovinskih amortizerjev
Nekaj z interneta, kjer se vidi da je del s tesnili ločen
Turnigy Desert Buggy amortizer