LRP S10 Blast TC

Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA

francx
Začetnik
Prispevkov: 33
Pridružen: 16 Feb 2012, 15:57
Kontakt:

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a francx »

Če omejim na "pištoli" na 50% je rezultat enak ne?
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a mihah »

Glede karoserij je aerodinamika tudi pomembna. Kakšne poceni kitajske celo "delujejo" če se jim da dober lexan spojler - recimo jaz sem vozil s tole:

http://www.r2hobbies.com/rc-accessories ... black.html

Če hočeš, da se ti model res dobro pelje (govorimo na progi) je tale superca:
http://www.redrc.net/2009/03/mon-tech-t ... ipo-mount/

Sicer pa Protoform LTCR, mazda 6, itd...

Za HPIjeve je tule pomoč:
http://www.lrp.cc/de/challenges/lrp-hpi ... wertungen/
http://www.hpi-challenge.de/autos/hpi_kar_ver.htm
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a mihah »

francx napisal/-a:Če omejim na "pištoli" na 50% je rezultat enak ne?

Kje pa! Še poslabšaš stanje - regulator se bo pregreval. Zakaj tako si malo poišči zgoraj na forumu. :-)
www.lipo.si
francx
Začetnik
Prispevkov: 33
Pridružen: 16 Feb 2012, 15:57
Kontakt:

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a francx »

V tej kategoriji?
modelar552
Začetnik
Prispevkov: 15
Pridružen: 13 Apr 2012, 11:07

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a modelar552 »

mihah napisal/-a:
1. prozorno obrezat in pripasat na podvozje (luknje naresti). To je za ca 10 - 15 minut dela in ne sme predstavljati težave modelarju! :o
2. Pobarvat
Sem šele modelar pripravnik oz. v nastajanju (čeprav glede na informacije, ki sem jih zdaj zvedel še niti to nisem) :)
Torej glede na tvoj odgovor sklepam, da nadomestne karoserije sploh nimajo lukenj in jih pač zvrtaš (jaz sem pa mislil da so tovarniško luknje gor, zaradi česar bi bile potem dvojne v primeru, da je od drugega proizvajlca karoserija).
mihah napisal/-a:
Ja za po ulici gor pa dol je to super. Samo tega se hitro naveličaš. Zanimivo rata na progi z ostalimi modeli - tu pa kaj manj kot 10.5 oziroma 13.5t ni potrebe :-)
S tem se bom kar strinjal, serijski krtačni motor S10 23T 20500 rpm/min je dovolj hiter za vožnjo po progi z ovinki (oz. še celo prehiter vsaj zdaj ko še ne vem kako nastavit model).

Če to primerjaš z brushless motorji je nekje 13,5t- drži?

Zankrat vozimo tako, da si progo naredimo na igrišču s tremi paketi teh diskov in je noro zabavno. (do trije avtomobili za zdaj)

http://www.tiger.com.tw/product/1335.html

Slika

Tega pa sploh nisem vedel:
francx napisal/-a:Če omejim na "pištoli" na 50% je rezultat enak ne?
Kje pa! Še poslabšaš stanje - regulator se bo pregreval. Zakaj tako si malo poišči zgoraj na forumu. :-)
Glede karoserij je aerodinamika tudi pomembna.
Hvala za vse informacije.
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9304
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a mihah »

Moji plani so bili na začetku drugačni, vendar boste zato na račun prišli praktično vsi modelarji, bralci foruma modelarji.com in avtomobilski navdušenci...

Predstavitev podvozja cestnega avtomobila na elektropogon v merilu 1/10 LRP TC Club Race - dolgotrajni test - tekmovalna sezona indoor + MAIR CUP
Avtor: Miha Holc


Slika

V zadnjih letih so postali zelo priljubljeni modeli t.i. RTR avtomobilov. Angleško RTR kratica pomeni "ready to run" - model pripravljen za vožnjo. Začetnikom je tako omogočeno, da takoj, ko napolni akumulatorje s priloženim polnilnikom in vloži baterije v oddajnik prične z vožnjo modela. Pri cestnih modelih postane vožnja z tovarniško vgrajenimi komponentami hitro dolgočasna, saj se hitrosti hitro navadi in marsikdo začne z nadgradnjo modela z boljšimi in kvalitetnejšimi komponentami. Na koncu se vedno izkaže, da se take nadgradnje finančno velik zalogaj. Nemška firma LRP je ena prvih, ki je svoje RTR modele ponudila kot možnost samega podvozja oziroma modela brez opreme. To je predvsem namenjeno začetnikom, ki želijo vgraditi že v samem začetku boljšo opremo in se pobližje spoznati s podvozjem. Podvozje pa je kot nalašč za kategorijo "Rookie-Gentleman" v sklopu tekmovanj "MAIR CUP". V tej kategoriji se lahko od letos dalje pomerijo vsi začetniki in ostali tekmovalci z manjšimi tekmovalnimi ambicijami. V svojem prispevku bom opisal izkušnje osredotočene predvsem na samo podvozje.

Model lahko dobite v trgovini MANTUA MODEL v Ljubljani.

Opis bom dopolnjeval sprotoma, gre pa se v bistvu za dolgotrajni test preko cele 2012 sezone od indoor tekem na BB Indoor progi, Trsta do MAIR CUP tekmovanj, kjer sem v kategoriji Super Stock na koncu zmagal. Jup, s tem modelom na večini tekem! :-)

V dokaj majhni, vendar težki škatli najdemo:

-sestavljeno podvozje
-penasti odbijač z nosilci karoserije
-vijake
-zadnje nosilce karoserije
- dvostranski lepilni trak , 3 kose
- vezice
- nastavki za različne gredi servomehanizmov
- plastično cevko za anteno
- LRP katalog 2009 z dvd zgoščenko
- navodila v angleškem, nemškem, francoskem jeziku
- nalepke

Najbolj nepopolna so navodila, saj v njih ne najdemo potrebnega prestavnega razmerja. Sicer lahko preštejemo število zob na vseh zobnikih in ustrezno preračunamo, vendar je danes vse na internetu.

Model uporablja modul - metričen 0.6 (ne 48DP/32DP ali 64DP!), enak modul uporabljajo tudi TAMIYA modeli v večini.

S10 TC SerienĂĽbers.: 23z Ritzel, 58z HZ, 1:2,92 interne Ăśbersetzung 1:7,06 GesamtĂĽbersetzung

Z glavnim zobnikom 58 zob dobimo končna prestavna razmerja:

15/58=1:11,29
17/58=1:9,96
18/58=1:9,41
19/58=1:8,91
21/58=1:8,01
23/58=1:7,36
24/58=1:7,06
25/58=1:6,77
26/58=1:6,51

Masa praznega podvozja: 780 gramov (ca 200 gramov več kot najlažji vrhunski tekmovalni modeli ranga Xray T3 2012, Schumacher Mi4CX, Serpet 411, itd. ki stanejo 6x toliko! :-))

Potrebujemo torej še:

- gume z vložki na platiščih
- karoserijo
- motor
- Zobnik za motor
- akumulatorje
- elektronski krmilnik obratov
- sprejemnik
- priključke

Med opremo, ki ni vgrajena v sam model potrebujemo:
- polnilnik + usmernik
- komando
- akumulatorje za komando
- polnilne kable
- orodje (npr. imbus ključe 1.5, 2 , 2.5 in 3 mm) ter pribor (silikonska olja, masti, WD40, izopropilni alkohol in sekundno lepilo)

Se nadaljuje...
www.lipo.si
Uporabniški avatar
SiByte
Tekmovalec
Prispevkov: 274
Pridružen: 20 Mar 2011, 12:46
Kraj: Sv. Trojica v Slov. goricah
Kontakt:

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a SiByte »

=D>
Tamiya TT-01E | Tamiya NDF-01
3racing Sakura XI Sport
Hitec LYNX 4S @ v1.05
modelar552
Začetnik
Prispevkov: 15
Pridružen: 13 Apr 2012, 11:07

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a modelar552 »

=D>
V pričakovanju nadeljevanja.
chevapcich
Začetnik
Prispevkov: 5
Pridružen: 16 Apr 2012, 16:49

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a chevapcich »

=D> =D> =D> =D> =D> =D>
O ja, to pa mi začetniki potrebujemo. Bravo,nestrpno čakam nadaljevanje. Pa če lahko malo podrobneje napišeš o prestavnih razmerjih,kje katerega uporabiti in če to gre vse na original S-10 motor.

hvala pa ćimprej najdi čas za nadaljevanje. lp
Uporabniški avatar
The Edge
Profesor
Prispevkov: 1021
Pridružen: 10 Jan 2004, 20:59
Kraj: Senovo

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a The Edge »

V sredo dobil svojega s10 Blast TC RTR 2,4GHz.....zelo zadovoljen :) :)
Life is too short to dance with an ugly woman
Uporabniški avatar
The Edge
Profesor
Prispevkov: 1021
Pridružen: 10 Jan 2004, 20:59
Kraj: Senovo

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a The Edge »

prvi testi so kar obetavni, model se lepo drži ceste, z motorjem 540 sicer nima veliko moči, ampak za začetnika je čisto dovolj. Za 140€ je to dosti muzike, za RTR varianto s tem, da je veliko možnosti nadgradenj. Ko bo čas in denar, bo šel notri kakšen brushless, ker po pravici povedano, se mi ne da ubadat s krtačkami :)

lp
Priponke
SAM_0285.JPG
SAM_0285.JPG (272.52 KiB) Pogledano 3145 krat
SAM_0277.JPG
SAM_0277.JPG (166.46 KiB) Pogledano 3145 krat
Life is too short to dance with an ugly woman
Uporabniški avatar
HyperJack
Profesor
Prispevkov: 1230
Pridružen: 16 Maj 2004, 11:07
Kraj: Kočevje
Kontakt:

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a HyperJack »

The Edge napisal/-a:prvi testi so kar obetavni, model se lepo drži ceste, z motorjem 540 sicer nima veliko moči, ampak za začetnika je čisto dovolj. Za 140€ je to dosti muzike, za RTR varianto s tem, da je veliko možnosti nadgradenj. Ko bo čas in denar, bo šel notri kakšen brushless, ker po pravici povedano, se mi ne da ubadat s krtačkami :)

lp
Uff sam karoserija pa bolj plastična ne bi mogla bit, deluje nekam čip. Pa tiste sprednje nosilne palčke le odreži, zgleda kot da ima dva raufnka direktno iz haube.

Hmm, zadaj vidim, da bi se zadevo lahko še malo poširilo, drugače pa ne zgleda slabo...še kakšno fotko notranjosti..hvala 8)
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

The Edge napisal/-a:Za 140€ je to dosti muzike, za RTR varianto s tem, da je veliko možnosti nadgradenj.
lp
In kaksne so te moznosti nadgradenj?
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
The Edge
Profesor
Prispevkov: 1021
Pridružen: 10 Jan 2004, 20:59
Kraj: Senovo

Re: LRP S10 Blast TC

Odgovor Napisal/-a The Edge »

Zdravo,

ali paše še katera druga polosovina od drugega proizvajalca na ta avto?

hvala in lp
Life is too short to dance with an ugly woman
Odgovori

Vrni se na Modeli z elektro pogonom