LRP S10 Blast TC
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
Re: LRP S10 Blast TC
Glede karoserij je aerodinamika tudi pomembna. Kakšne poceni kitajske celo "delujejo" če se jim da dober lexan spojler - recimo jaz sem vozil s tole:
http://www.r2hobbies.com/rc-accessories ... black.html
Če hočeš, da se ti model res dobro pelje (govorimo na progi) je tale superca:
http://www.redrc.net/2009/03/mon-tech-t ... ipo-mount/
Sicer pa Protoform LTCR, mazda 6, itd...
Za HPIjeve je tule pomoč:
http://www.lrp.cc/de/challenges/lrp-hpi ... wertungen/
http://www.hpi-challenge.de/autos/hpi_kar_ver.htm
http://www.r2hobbies.com/rc-accessories ... black.html
Če hočeš, da se ti model res dobro pelje (govorimo na progi) je tale superca:
http://www.redrc.net/2009/03/mon-tech-t ... ipo-mount/
Sicer pa Protoform LTCR, mazda 6, itd...
Za HPIjeve je tule pomoč:
http://www.lrp.cc/de/challenges/lrp-hpi ... wertungen/
http://www.hpi-challenge.de/autos/hpi_kar_ver.htm
www.lipo.si
Re: LRP S10 Blast TC
francx napisal/-a:Če omejim na "pištoli" na 50% je rezultat enak ne?
Kje pa! Še poslabšaš stanje - regulator se bo pregreval. Zakaj tako si malo poišči zgoraj na forumu.
www.lipo.si
-
- Začetnik
- Prispevkov: 15
- Pridružen: 13 Apr 2012, 11:07
Re: LRP S10 Blast TC
Sem šele modelar pripravnik oz. v nastajanju (čeprav glede na informacije, ki sem jih zdaj zvedel še niti to nisem)mihah napisal/-a:
1. prozorno obrezat in pripasat na podvozje (luknje naresti). To je za ca 10 - 15 minut dela in ne sme predstavljati težave modelarju!
2. Pobarvat
Torej glede na tvoj odgovor sklepam, da nadomestne karoserije sploh nimajo lukenj in jih pač zvrtaš (jaz sem pa mislil da so tovarniško luknje gor, zaradi česar bi bile potem dvojne v primeru, da je od drugega proizvajlca karoserija).
S tem se bom kar strinjal, serijski krtačni motor S10 23T 20500 rpm/min je dovolj hiter za vožnjo po progi z ovinki (oz. še celo prehiter vsaj zdaj ko še ne vem kako nastavit model).mihah napisal/-a:
Ja za po ulici gor pa dol je to super. Samo tega se hitro naveličaš. Zanimivo rata na progi z ostalimi modeli - tu pa kaj manj kot 10.5 oziroma 13.5t ni potrebe
Če to primerjaš z brushless motorji je nekje 13,5t- drži?
Zankrat vozimo tako, da si progo naredimo na igrišču s tremi paketi teh diskov in je noro zabavno. (do trije avtomobili za zdaj)
http://www.tiger.com.tw/product/1335.html
Tega pa sploh nisem vedel:
francx napisal/-a:Če omejim na "pištoli" na 50% je rezultat enak ne?
Kje pa! Še poslabšaš stanje - regulator se bo pregreval. Zakaj tako si malo poišči zgoraj na forumu.
Hvala za vse informacije.Glede karoserij je aerodinamika tudi pomembna.
Re: LRP S10 Blast TC
Moji plani so bili na začetku drugačni, vendar boste zato na račun prišli praktično vsi modelarji, bralci foruma modelarji.com in avtomobilski navdušenci...
Predstavitev podvozja cestnega avtomobila na elektropogon v merilu 1/10 LRP TC Club Race - dolgotrajni test - tekmovalna sezona indoor + MAIR CUP
Avtor: Miha Holc
V zadnjih letih so postali zelo priljubljeni modeli t.i. RTR avtomobilov. Angleško RTR kratica pomeni "ready to run" - model pripravljen za vožnjo. Začetnikom je tako omogočeno, da takoj, ko napolni akumulatorje s priloženim polnilnikom in vloži baterije v oddajnik prične z vožnjo modela. Pri cestnih modelih postane vožnja z tovarniško vgrajenimi komponentami hitro dolgočasna, saj se hitrosti hitro navadi in marsikdo začne z nadgradnjo modela z boljšimi in kvalitetnejšimi komponentami. Na koncu se vedno izkaže, da se take nadgradnje finančno velik zalogaj. Nemška firma LRP je ena prvih, ki je svoje RTR modele ponudila kot možnost samega podvozja oziroma modela brez opreme. To je predvsem namenjeno začetnikom, ki želijo vgraditi že v samem začetku boljšo opremo in se pobližje spoznati s podvozjem. Podvozje pa je kot nalašč za kategorijo "Rookie-Gentleman" v sklopu tekmovanj "MAIR CUP". V tej kategoriji se lahko od letos dalje pomerijo vsi začetniki in ostali tekmovalci z manjšimi tekmovalnimi ambicijami. V svojem prispevku bom opisal izkušnje osredotočene predvsem na samo podvozje.
Model lahko dobite v trgovini MANTUA MODEL v Ljubljani.
Opis bom dopolnjeval sprotoma, gre pa se v bistvu za dolgotrajni test preko cele 2012 sezone od indoor tekem na BB Indoor progi, Trsta do MAIR CUP tekmovanj, kjer sem v kategoriji Super Stock na koncu zmagal. Jup, s tem modelom na večini tekem!
V dokaj majhni, vendar težki škatli najdemo:
-sestavljeno podvozje
-penasti odbijač z nosilci karoserije
-vijake
-zadnje nosilce karoserije
- dvostranski lepilni trak , 3 kose
- vezice
- nastavki za različne gredi servomehanizmov
- plastično cevko za anteno
- LRP katalog 2009 z dvd zgoščenko
- navodila v angleškem, nemškem, francoskem jeziku
- nalepke
Najbolj nepopolna so navodila, saj v njih ne najdemo potrebnega prestavnega razmerja. Sicer lahko preštejemo število zob na vseh zobnikih in ustrezno preračunamo, vendar je danes vse na internetu.
Model uporablja modul - metričen 0.6 (ne 48DP/32DP ali 64DP!), enak modul uporabljajo tudi TAMIYA modeli v večini.
S10 TC SerienĂĽbers.: 23z Ritzel, 58z HZ, 1:2,92 interne Ăśbersetzung 1:7,06 GesamtĂĽbersetzung
Z glavnim zobnikom 58 zob dobimo končna prestavna razmerja:
15/58=1:11,29
17/58=1:9,96
18/58=1:9,41
19/58=1:8,91
21/58=1:8,01
23/58=1:7,36
24/58=1:7,06
25/58=1:6,77
26/58=1:6,51
Masa praznega podvozja: 780 gramov (ca 200 gramov več kot najlažji vrhunski tekmovalni modeli ranga Xray T3 2012, Schumacher Mi4CX, Serpet 411, itd. ki stanejo 6x toliko! )
Potrebujemo torej še:
- gume z vložki na platiščih
- karoserijo
- motor
- Zobnik za motor
- akumulatorje
- elektronski krmilnik obratov
- sprejemnik
- priključke
Med opremo, ki ni vgrajena v sam model potrebujemo:
- polnilnik + usmernik
- komando
- akumulatorje za komando
- polnilne kable
- orodje (npr. imbus ključe 1.5, 2 , 2.5 in 3 mm) ter pribor (silikonska olja, masti, WD40, izopropilni alkohol in sekundno lepilo)
Se nadaljuje...
Predstavitev podvozja cestnega avtomobila na elektropogon v merilu 1/10 LRP TC Club Race - dolgotrajni test - tekmovalna sezona indoor + MAIR CUP
Avtor: Miha Holc
V zadnjih letih so postali zelo priljubljeni modeli t.i. RTR avtomobilov. Angleško RTR kratica pomeni "ready to run" - model pripravljen za vožnjo. Začetnikom je tako omogočeno, da takoj, ko napolni akumulatorje s priloženim polnilnikom in vloži baterije v oddajnik prične z vožnjo modela. Pri cestnih modelih postane vožnja z tovarniško vgrajenimi komponentami hitro dolgočasna, saj se hitrosti hitro navadi in marsikdo začne z nadgradnjo modela z boljšimi in kvalitetnejšimi komponentami. Na koncu se vedno izkaže, da se take nadgradnje finančno velik zalogaj. Nemška firma LRP je ena prvih, ki je svoje RTR modele ponudila kot možnost samega podvozja oziroma modela brez opreme. To je predvsem namenjeno začetnikom, ki želijo vgraditi že v samem začetku boljšo opremo in se pobližje spoznati s podvozjem. Podvozje pa je kot nalašč za kategorijo "Rookie-Gentleman" v sklopu tekmovanj "MAIR CUP". V tej kategoriji se lahko od letos dalje pomerijo vsi začetniki in ostali tekmovalci z manjšimi tekmovalnimi ambicijami. V svojem prispevku bom opisal izkušnje osredotočene predvsem na samo podvozje.
Model lahko dobite v trgovini MANTUA MODEL v Ljubljani.
Opis bom dopolnjeval sprotoma, gre pa se v bistvu za dolgotrajni test preko cele 2012 sezone od indoor tekem na BB Indoor progi, Trsta do MAIR CUP tekmovanj, kjer sem v kategoriji Super Stock na koncu zmagal. Jup, s tem modelom na večini tekem!
V dokaj majhni, vendar težki škatli najdemo:
-sestavljeno podvozje
-penasti odbijač z nosilci karoserije
-vijake
-zadnje nosilce karoserije
- dvostranski lepilni trak , 3 kose
- vezice
- nastavki za različne gredi servomehanizmov
- plastično cevko za anteno
- LRP katalog 2009 z dvd zgoščenko
- navodila v angleškem, nemškem, francoskem jeziku
- nalepke
Najbolj nepopolna so navodila, saj v njih ne najdemo potrebnega prestavnega razmerja. Sicer lahko preštejemo število zob na vseh zobnikih in ustrezno preračunamo, vendar je danes vse na internetu.
Model uporablja modul - metričen 0.6 (ne 48DP/32DP ali 64DP!), enak modul uporabljajo tudi TAMIYA modeli v večini.
S10 TC SerienĂĽbers.: 23z Ritzel, 58z HZ, 1:2,92 interne Ăśbersetzung 1:7,06 GesamtĂĽbersetzung
Z glavnim zobnikom 58 zob dobimo končna prestavna razmerja:
15/58=1:11,29
17/58=1:9,96
18/58=1:9,41
19/58=1:8,91
21/58=1:8,01
23/58=1:7,36
24/58=1:7,06
25/58=1:6,77
26/58=1:6,51
Masa praznega podvozja: 780 gramov (ca 200 gramov več kot najlažji vrhunski tekmovalni modeli ranga Xray T3 2012, Schumacher Mi4CX, Serpet 411, itd. ki stanejo 6x toliko! )
Potrebujemo torej še:
- gume z vložki na platiščih
- karoserijo
- motor
- Zobnik za motor
- akumulatorje
- elektronski krmilnik obratov
- sprejemnik
- priključke
Med opremo, ki ni vgrajena v sam model potrebujemo:
- polnilnik + usmernik
- komando
- akumulatorje za komando
- polnilne kable
- orodje (npr. imbus ključe 1.5, 2 , 2.5 in 3 mm) ter pribor (silikonska olja, masti, WD40, izopropilni alkohol in sekundno lepilo)
Se nadaljuje...
www.lipo.si
- SiByte
- Tekmovalec
- Prispevkov: 274
- Pridružen: 20 Mar 2011, 12:46
- Kraj: Sv. Trojica v Slov. goricah
- Kontakt:
Re: LRP S10 Blast TC
Tamiya TT-01E | Tamiya NDF-01
3racing Sakura XI Sport
Hitec LYNX 4S @ v1.05
3racing Sakura XI Sport
Hitec LYNX 4S @ v1.05
-
- Začetnik
- Prispevkov: 15
- Pridružen: 13 Apr 2012, 11:07
Re: LRP S10 Blast TC
V pričakovanju nadeljevanja.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 5
- Pridružen: 16 Apr 2012, 16:49
Re: LRP S10 Blast TC
O ja, to pa mi začetniki potrebujemo. Bravo,nestrpno čakam nadaljevanje. Pa če lahko malo podrobneje napišeš o prestavnih razmerjih,kje katerega uporabiti in če to gre vse na original S-10 motor.
hvala pa ćimprej najdi čas za nadaljevanje. lp
Re: LRP S10 Blast TC
V sredo dobil svojega s10 Blast TC RTR 2,4GHz.....zelo zadovoljen
Life is too short to dance with an ugly woman
Re: LRP S10 Blast TC
prvi testi so kar obetavni, model se lepo drži ceste, z motorjem 540 sicer nima veliko moči, ampak za začetnika je čisto dovolj. Za 140€ je to dosti muzike, za RTR varianto s tem, da je veliko možnosti nadgradenj. Ko bo čas in denar, bo šel notri kakšen brushless, ker po pravici povedano, se mi ne da ubadat s krtačkami
lp
lp
- Priponke
-
- SAM_0285.JPG (272.52 KiB) Pogledano 3145 krat
-
- SAM_0277.JPG (166.46 KiB) Pogledano 3145 krat
Life is too short to dance with an ugly woman
Re: LRP S10 Blast TC
Uff sam karoserija pa bolj plastična ne bi mogla bit, deluje nekam čip. Pa tiste sprednje nosilne palčke le odreži, zgleda kot da ima dva raufnka direktno iz haube.The Edge napisal/-a:prvi testi so kar obetavni, model se lepo drži ceste, z motorjem 540 sicer nima veliko moči, ampak za začetnika je čisto dovolj. Za 140€ je to dosti muzike, za RTR varianto s tem, da je veliko možnosti nadgradenj. Ko bo čas in denar, bo šel notri kakšen brushless, ker po pravici povedano, se mi ne da ubadat s krtačkami
lp
Hmm, zadaj vidim, da bi se zadevo lahko še malo poširilo, drugače pa ne zgleda slabo...še kakšno fotko notranjosti..hvala
Re: LRP S10 Blast TC
In kaksne so te moznosti nadgradenj?The Edge napisal/-a:Za 140€ je to dosti muzike, za RTR varianto s tem, da je veliko možnosti nadgradenj.
lp
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Re: LRP S10 Blast TC
Zdravo,
ali paše še katera druga polosovina od drugega proizvajalca na ta avto?
hvala in lp
ali paše še katera druga polosovina od drugega proizvajalca na ta avto?
hvala in lp
Life is too short to dance with an ugly woman