Marko.č napisal/-a: 4s 18-54 50 km/h
6s 18-54 98 km/h
izmerjeno na garmin gps
kar se pa tiče hitrosti z priloženimi nimh bat. Pa ne vem ker ker sem jih uporabil sami prvič pa
nikoli več to je za igrače ne pa za mmm setup.
Vse moje meritve so bile na Garmin GPS. Malo vpliva na vse skupaj tudi nastavitev podvozja (predvsem stekanje...)
Sicer pa - kot že obljubljeno - letno poročilo:
E-Revo je bil moj prvi in je še vedno edini model priznanih znamk. Od vsega začetka nisem vedel a bi ga bil vesel ali žalosten...
Visoka cena in dobljeno za ta denar ni bila sorazmerna s pričakovanji in opevanji po spletu. Na začetku me je imelo, da bi ga kar prodal.
Pa da gremo od zamer k boljšemu:
- radio kot sem že napisal - tak kot je, brez nadgradenj je posmeh oz. vstopnica za nadgradnje. Bi raje videl ARR verzijo.
- gume so pre cort in se trgajo - tako na asfaltu kot na progi.
- šibke palice za povezavo z amortizerji - natančneje plastična očesa
- vijaki za protrditev kardanov na gredi se odvijajo - 3x letos, zadnji tudi prekinil sezono:
Avto pred čiščenjem:
Na gredi od menjalnika k zadnjemu diffu sem poleti na brzino postružil nadomestek (za avto s ful podpore tega v SLO ni blo...) - ki sem ga sedaj komaj dobil ven:
Ko sem avto naprej demontiral sem videl, da je pravo čudo, da jih še več ni poletelo ven...
Tukaj pa se slabosti tudi nehajo. Bolj ko sem avto razdiral, čistil in sestavljal nazaj, bolj sem bil zadovoljen.
Enostavno razen tistih par hib ni zadevi kaj očitati - prej obratno - očitno gre le za primer premišljenega avta.
Amortizerji - tako kot so izdelani in nameščeni so brez servisa zdržali celo sezono, niso niti malo mastni...
Namestitev v šasijo preko nihajnih vzvodov je super, saj amortizerje ščiti pred poškodbami. Šibki člen so edino že omenjena očesa, ki se jih poceni boljše dobi v HobbyKingu
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... aff=279463
Nihajni vzvodi so iz izjemno kakovostnega materiala in so pravo presenečenje - prepričan sem bil, da bo to prva zadeva, ki jo bom naredil iz Alu
Menjalnik sem odprl in na presenečenje je bil samo malo prašen, nič masten - in ko sem odmaknil motor se je vrtel par sekund, če sem močno pognal glavni zobnik.
Ko sem ga odprl je bil brez kakršnihkoli znakov obrabe:
Malo sem ga vseeno špdmazal s sprejem za verige in zložil skup. Nato sem zunanjost prešprical z MaxiBrill za armaturke in skrtačil s čopičem. Ko iz trgovine
Nato sem se lotil prednjega diffa - malo zapleteno za prvič za priti zraven, ko modela praktično še nisem odpiral.
Na ven malo umazano en en ležaj zašmiran:
Kar takoj sem ga skrtačil in našprical z MaxxiBrill-om in šele nato odprl:
Notri nič posebnega - malo precej trde masti in na prvi pogled brez obrabe:
Očistil sem mali zobniček in pokazalo se je nekaj minimalnih znakov obrabe na enem delu zob - a že daleč od kake omembe vredne obrabe:
Predvsem je pomeben podatek, da je velik zobnik kovan po sintranju, mali pa je izdelan prav tako iz zelo kakovostnega sintranega material - zelo fina struktira.
Notranjost diffa pa je pozitivno presenečenje - pravo lepota finomehanike:
Komponente so zelo natančno izdelane iz sintranih delov, ki so na koncu očitno še kalibrirani (kovani), saj so površine neprimerno boljše kot pri mojih kitajcih.
Vse skupaj sem samo očistil, zalil z 20.000 Trackstar silikonsko "marmelado" in sestavil nazaj. Z nasmeškom
Očitno je vseeno nekaj na višji ceni. Zaenkrat sem poservisiral sprednji del, a od zadnjega glede na videno ne pričakujem nobenih posebnosti.
Zaenkrat zgleda takole:
LP