S10 BLAST BX RTR 2,4Ghz
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
S10 BLAST BX RTR 2,4Ghz
Zdravo. Imam eno uprasanje .. avto je omenjeni S10 BX .. sem nov v modelarstvu in sem kupil tale model .. imam nekaj uprasanj glede tega ...
Kako zascitim zobnike, motorcek pred umazanijo in kamencki da ne pridejo vmes ? Kako perem avto ? Lahko karoserijo z vodo operem, elektroniko pa zascitim ? Ce zamenjam baterijo za mocnejso, potrebujem se kaj drugega ali je to dovolj ? Ce zamenjam motorcek za mocnejsega .. se zamenja samo motor ali se kaj drugega ?
Kako zascitim zobnike, motorcek pred umazanijo in kamencki da ne pridejo vmes ? Kako perem avto ? Lahko karoserijo z vodo operem, elektroniko pa zascitim ? Ce zamenjam baterijo za mocnejso, potrebujem se kaj drugega ali je to dovolj ? Ce zamenjam motorcek za mocnejsega .. se zamenja samo motor ali se kaj drugega ?
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 63
- Pridružen: 21 Jul 2011, 15:09
Kar se vode tiče je tako da pač voda pa elektrika ne gresta skupaj. Zobnikov tistih ki so pa zunaj se pa ne maže(najberž misliš unedva, tistega na motorju(pinion) in pa tistega tavlekiga plastičnega(spur)) ker potem tista mast naredi samo to da svinarijo nase veže.
to je napisal 8pack
jst pa samo se to dodajam
zobna krtačka je zakon res je da traja
to je napisal 8pack
jst pa samo se to dodajam
zobna krtačka je zakon res je da traja
Ja jaz nikoli odslužene zobne krtačke ne vržem stran ker pride prav za take stvari.[email protected] napisal/-a:Kar se vode tiče je tako da pač voda pa elektrika ne gresta skupaj. Zobnikov tistih ki so pa zunaj se pa ne maže(najberž misliš unedva, tistega na motorju(pinion) in pa tistega tavlekiga plastičnega(spur)) ker potem tista mast naredi samo to da svinarijo nase veže.
to je napisal 8pack
jst pa samo se to dodajam
zobna krtačka je zakon res je da traja
Drugače je pa več metod, lahko tudi z wd40 našpricaš pa mal počakaš pol pa z eno cuno poglancaš.
- schumacher
- Tekmovalec
- Prispevkov: 212
- Pridružen: 16 Sep 2009, 20:45
- Kraj: Mozirje
Tista luknja je zahlajenje samega motorja, če bi šel tisto luknjo zapirat bi se lahko zgodilo da bi šel motorček še prej po gobe. Sicer načeloma je težko da bi kaj notr prišlo ker se tako in tako not vrti tista vetrnica za hlajenje in bi dejansko vso svinarijo odbijala stran. Kar se pa samih zobnikov tiče pa pusti tako kot je ker ni potrebe.
Ja glej samo da je čim večja kapaciteta (mAh) če boš slučajno vzel LiPo baterijo morš gledati da ima baterija čim večji C faktor sicer za tvoje tokove bi mogel biti že 15C zadosti(sicer to je spet odvisno od kapacitete) ampak rečmo če vzameš 4000mAh je to potem 4Ah *15C=60A kar pa tvoj motor še polovico ne vleče glede na to pa da imajo rtr modeli navadne tamiya konektorje(kateri zdržijo okrog 20A sicer to je bol podatek iz glave) tako da vedno gledaš da imaš raje mal viška z temi stvarmi, ker to pomeni dalša življenska doba baterije same in pa čene drugega če te kasneje prime da kupiš nov močnejši setup veš da z baterijami si prišparan. Aja pa seveda št. celic pri NiMh gledaš da jih je 6 to je 7,2V(nevem kakšen regulator imaš nekateri modeli sprejmejo tudi do 7 celic) za LiPo pa gledaš da je 2s oz. 2 celici to je pa 7,4V.en3rgie napisal/-a:Ok hvala ti. Kaksno baterijo in polnilec priporocas ? Ker sedaj mi zdrzi 15min voznje
Se pravi .. gledal sem tole baterijo ---> http://www.mantua-model.si/elektro2-2/l ... -7-4v.html
Ce uzamem tole baterijo moram potem zaenkrat zamenjat sam konektorje za bolse in to je to ? Kateri polnilec priporocas ?
Ce uzamem tole baterijo moram potem zaenkrat zamenjat sam konektorje za bolse in to je to ? Kateri polnilec priporocas ?
Tamiya konektor je prva stvar potrebna menjave saj si ne zasluži črke k od konektorja.
V primeru li-po akumulatorja moraš preverit če regulator le te podpira, če ne potem moreš dokupit elektroniko ki te bo opozorila na prazen akumulator.Ravno tako potrebuješ polnilec ki zna polnit li-po akumulator ter ima vgrajen balanser.
V primeru li-po akumulatorja moraš preverit če regulator le te podpira, če ne potem moreš dokupit elektroniko ki te bo opozorila na prazen akumulator.Ravno tako potrebuješ polnilec ki zna polnit li-po akumulator ter ima vgrajen balanser.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
No glede konektorjev, da me neboš narobe razumel, motor potegne vedno nek tok in gledaš pač pri beteriji imaš glede tega mal viška. Ne pomeni pa to to da če baterija da od sebe rečmo 60A da potem tudi skozi motor teče tak tok. Motor potegne toka kolikor ga rabi. Tako da prav nujno ti konektorjev treba menjat je pa res da kot je že mihec povedal so to res bol švoh konektorji, zaradi katerih se znajo hitro pregrevat kakšne žice ta temperatura se pa hitro potem prenese na sam regulator in baterijo. Pri višjih tokovih pa tako in tako hitro sledi da se bo konektor skuril.
To se ti bolj splača:en3rgie napisal/-a:Se pravi .. gledal sem tole baterijo ---> http://www.mantua-model.si/elektro2-2/l ... -7-4v.html
Ce uzamem tole baterijo moram potem zaenkrat zamenjat sam konektorje za bolse in to je to ? Kateri polnilec priporocas ?
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=10282
ali
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=11930
Je skoraj 2x manjša cena.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 15
- Pridružen: 13 Apr 2012, 11:07
Re: S10 BLAST BX RTR 2,4Ghz
Pozdravljen,
In si kaj modificiral?
Kako si kaj zadovoljen z avtomobilom?
Sam sem tudi začetnik z enakim avtomobilom, ko bo kaj več časa bom opisal sovje izkušnje mogoče komu koristi lahko pa potrdim
kurnt29: amortizerji res puščajo olje, odvijanje vijaka na glavni gredi za prenos na prvi pogon
viewtopic.php?f=78&t=74854&p=444870&hil ... st#p444870
viewtopic.php?t=72399&postdays=0&postorder=asc&start=20
Enako sem se spraševal kot ti
Kako naj pa zascitim zobnike in motor pred kamencki ? + tuki na sliki so na podnu luknje v katere prihaja umazanija v motor .. in baterijo ..
Priporočam ogled tega in ostalih njegovih videov na to temo
http://www.youtube.com/watch?v=RdbkkiVQ ... n_xFnFnLg=
In si kaj modificiral?
Kako si kaj zadovoljen z avtomobilom?
Sam sem tudi začetnik z enakim avtomobilom, ko bo kaj več časa bom opisal sovje izkušnje mogoče komu koristi lahko pa potrdim
kurnt29: amortizerji res puščajo olje, odvijanje vijaka na glavni gredi za prenos na prvi pogon
viewtopic.php?f=78&t=74854&p=444870&hil ... st#p444870
viewtopic.php?t=72399&postdays=0&postorder=asc&start=20
Enako sem se spraševal kot ti
Kako naj pa zascitim zobnike in motor pred kamencki ? + tuki na sliki so na podnu luknje v katere prihaja umazanija v motor .. in baterijo ..
Priporočam ogled tega in ostalih njegovih videov na to temo
http://www.youtube.com/watch?v=RdbkkiVQ ... n_xFnFnLg=
Re: S10 BLAST BX RTR 2,4Ghz
Zdravo.
Tut js začetnik in s tem avtekom, in sem moral kar nekaj modificirat da je sedaj stvar nekako. Za zaščito dobiš dust-cover v rc-race shop nemški trgovini, ki je sicer z SC modelom prišel, ampak super paše http://www.rc-raceshop.de/dust-cover-s1 ... 47516.html, potem pa zapreš še luknjo na vrhu zobnika slika,tiste luknje na podnu so za hlajenje posebej za motor, in težko pride kamen not, lahko pa daš tanko mrežico pa bo, čeprav js nisem imel težav. Pride pa do pregrevanja stock motorja, vsaj pri zahtevni vožnji po kakšni travi in podobno...Dobro je tudi zapreti luknjo na alu nosilcu motorja in velikega pogonskega zobnika, tudi tu gredo kamni v zobnike. slika
Odvijanje vijakov na gredi sem pa rešil z neko kremo, k mi jo je tast dal stara zadeva iz nemčije blo, in mi super drži, javim ko bom doma točno prebral katera zadeva je.
Me pa zanima če je kdo že kaj predelval ta avtek na brezkrtačni komplet? Kaj se kaj splača not dat, vrjetno ne premočno..
LP!
Tut js začetnik in s tem avtekom, in sem moral kar nekaj modificirat da je sedaj stvar nekako. Za zaščito dobiš dust-cover v rc-race shop nemški trgovini, ki je sicer z SC modelom prišel, ampak super paše http://www.rc-raceshop.de/dust-cover-s1 ... 47516.html, potem pa zapreš še luknjo na vrhu zobnika slika,tiste luknje na podnu so za hlajenje posebej za motor, in težko pride kamen not, lahko pa daš tanko mrežico pa bo, čeprav js nisem imel težav. Pride pa do pregrevanja stock motorja, vsaj pri zahtevni vožnji po kakšni travi in podobno...Dobro je tudi zapreti luknjo na alu nosilcu motorja in velikega pogonskega zobnika, tudi tu gredo kamni v zobnike. slika
Odvijanje vijakov na gredi sem pa rešil z neko kremo, k mi jo je tast dal stara zadeva iz nemčije blo, in mi super drži, javim ko bom doma točno prebral katera zadeva je.
Me pa zanima če je kdo že kaj predelval ta avtek na brezkrtačni komplet? Kaj se kaj splača not dat, vrjetno ne premočno..
LP!
- Priponke
-
- dust cover
- dust.jpg (37.86 KiB) Pogledano 5124 krat
-
- luknja na alu nosilcu
- 120940.jpg (6.53 KiB) Pogledano 5124 krat
-
- luknja na vrhu zobnika
- lrp_s10_blast_mt_rtr_2.jpg (65.28 KiB) Pogledano 5124 krat
Re: S10 BLAST BX RTR 2,4Ghz
Dobrodošle so tudi kakšne slike
Re: S10 BLAST BX RTR 2,4Ghz
Poslikam pa objavim...sam d domu pridem
Re: S10 BLAST BX RTR 2,4Ghz
Jaz sem imel v Blast TX-u LRP Eraser 13.5T komplet z regulatorjem. Motorni sklop je bil kar vredu, vendar model se je podiral se hitreje kot prej.. Tako, da ne vem koliko ima smisla. Edino ce kje zasledis kaksne hop-up diferenciale oz. ohisja le teh.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.