Traxxas Slash 2WD VXL

Moderatorji: jannyymihec87DobnikarA

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 22 Apr 2012, 21:39

ESC je Castle Creations Sidewinder.
No, motorja zaenkrat ne bom menjal, vsaj dokler bo delal kot mora ne.

@8pac: Vem kaj si mislil.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
tintek
Dr. Modelar
Prispevkov: 2227
Pridružen: 18 Jul 2005, 12:22
Kraj: cerkno

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a tintek » 22 Apr 2012, 21:41

Tukaj lahko malo natuhtaš prestavna razmerja:
http://traxxas.com/sites/default/files/ ... nual_0.pdf

Evo kot naročeno:
viewtopic.php?f=10&t=77440

LP
LP Tine

Kaj malga tut postružim

zavrsnik
Začetnik
Prispevkov: 46
Pridružen: 23 Nov 2010, 17:40
Kraj: Domžale

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a zavrsnik » 23 Apr 2012, 17:24

zdravo,
tudi jaz sem imel 86/23 razmerje na 2wd slash motor ezrun 12t ter 60a regler. Motor se je pregreval na polno. Sedaj imam 86/18 je motor topel sicer počasnejši pa vendar bolj vodljiv. No sedaj čakam 19 zobnikov. Je pa avto igrača popolnoma nekaj drugega kot 4wd.
glede baterije 6000mah 30 min.
E-revo z hpi tork motorjem in mamba reglerjem 2 *2s 5000 40-50c mi drži do 35min.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 28 Apr 2012, 21:32

No, danes sem le za hec montiral pinion 14T. Po 15 minutah voznje je pobralo kompleten spur gear, motor pa se ni nic manj grel. Na oko bi rekel celo bolj kot sicer z 23T. Ocitno bo imel delko spet nekaj zasluzka zaradi mene..

Ce dobim zadevo pravocasno, se mogoce kaj oglasim na ElektroChallenge Blatni dol.
Zamenjal pa sem tudi zascitno mrezico na ventilatorju za bolj fino in sicer kar za tako z nekega malega zvocnika. Zaenkrat se obnese.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 05 Jun 2012, 17:01

Po dolgem casu se zopet malo oglasim v tej temi.
Torej, kot je bilo napisano v prejsnjem postu sem cakal spur gear. Dobil sem ga pravocasno in v naslednjih dneh sem se lahko udelezil 1. letosnje tekme electro challenge v Blatnem dolu.

Spur gear se odlicno drzi z originalnim prestavnim razmerjem. Res je, da bi se motor lahko malce manj grel vendar ni opaziti izgubljanja moci, zato me ne skrbi tako, poleg tega od kar je vgrajena fina mrezica za ventilator, tudi ta deluje brez problema.

Na progi, so se pokazale nekatere malenkosti..
Vdal se je namrec eden od lezajev na zadnjem levem kolesu. Ceprav se je to zgodilo med polfinalno voznjo nisem imel namena odstopiti v finalu in tudi nisem.
Zaradi moje neumnosti so jo skupile tudi zadnje gume. Model sem namrec preizkusal na 3S, na gumah je bil opazen "balooning" in eno od zadnjih gum je na robu natrgalo. To smo resili z sekundnim lepilom, nato pa sem zamenjal se prve in zadnje gume med sabo, saj so zadnje veliko bolj obremenjene (pogon in vsa teza zadaj).

Zasedel sem zame dobro 6. mesto, kar je bilo zame pravo presenecenje, saj so imeli cisto vsi hitrejse kroge kot jaz.
Pred mano so bili torej vsi buggy-i z 4-kolesnim pogonom in 3 ali 4S akumulatorjem. Z izkupickom sem bil zadovoljen, ceprav je nekoliko grenak priokus pusil tisti lezaj in limana guma..

Pokazalo se je tudi, da bom moral zamenjati gumijaste kapice v zadnjih amortizerjih, saj mi je v enem manjkala in zato sem imel oba fedra precej stisnjena, da sta se amortizerja enako obnasala. Pri bash-anju se to niti ni opazilo, opazno pa je bilo na progi, kjer je zadnji del modela kar skakal okrog.

Ker je bilo do naslednje tekme 2 tedna casa, sem se odlocil, da zamenjam komplet lezaje na nosilcih koles in osi, zadnje gume, gumijaste kapice v amortizerjih.

Gume sem izbral kar Pro-Line Caliber - medium. Ker sem jih narocil brez platisc, sem moral odstraniti stare gume in ocistiti platisca. Vzelo je kar nekaj casa, saj je bilo na platiscih veliko sekundnega lepila.

Nekaj slik:

Spur gear
Slika

Uradni rezultati 1. letosnje tekme
Slika

Set za popravilo zadnjih amortizerjev
Slika

Pro-Line Caliber tires
Slika

Zatesnjeni lezaji
Slika

Gume in platisca
Slika
Slika
Slika
Slika

Na 2. letosnji tekmi je bilo obnasanje modela veliko boljse, sploh z uporabo lahkega 2200mAh akumulatorja, z vecjim je bil nekoliko nemiren v zavojih. Vendar mi je uspelo zasesti 4. mesto. Najhitrejsi krog pa sem izboljsal za dobrih 6 sekund, kar se mi zdi dober dosezek.
Vendar se bolj kot 4. mesta sem bil vesel, da je model celo tekmo zdrzal brez kaksnih koli okvar..

Na progi 7 minutne kvalifikacije brez tezav prevozim z 2200mAh 2S Lipo, motor se manj greje kot pri bash voznji (normalno).


Ce ima kdo kaksno sliko iz Blatnega dola, na kateri je moj model, bi lepo prosil, ce jo lahko prilepi spodaj v to temo ali pa me kontaktira na ZS.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
tintek
Dr. Modelar
Prispevkov: 2227
Pridružen: 18 Jul 2005, 12:22
Kraj: cerkno

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a tintek » 07 Jun 2012, 19:57

ja dobr ti gre tale slash ni kej kokr je muhast za vozit, no ampak te gume so videt precej boljše ker so tudi mehkejše boš mogu dat drugič za kak krog zadnč je bla gužva.

Kako si pa stare gume spravil iz platišč, pravijo da lepo gre če jih skuhaš, če bi imel blizu koga z stružnico bi blo fajn še mal posnet odvečno lepilo, drugač pa super.

Za to tekmo se pripravljajo kakšne novosti?


LP
LP Tine

Kaj malga tut postružim

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 07 Jun 2012, 20:04

No ja.. lahko bi slo bolje. Bom verjetno za drugo leto pripravil kaj.. ce bo vse po planih.
Sprememb za to tekmo razen redkejsega olja v zadnjih amortizerjih ni. Moram zamenjati zvite stangice od amortizerjev, pa ne vem ce nebi malo se pocakal, pa nato kar bigbore gor dal.

Sem tudi jaz slisal za tole kuhanje, pa doma niso bili ravno navduseni nad idejo. Zato sem enostavno potrgal in porezal gume stran. Seveda je ostalo kar je bilo od sekundnega.. To sem pobrusil z tistim ala dremel orodjem.. Zaenkrat drzijo lepo.

Tintek, zadnjic si omenil, da si nasel neko dobro sliko najinih modelov.. lahko prilepis tu spodaj?
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
tintek
Dr. Modelar
Prispevkov: 2227
Pridružen: 18 Jul 2005, 12:22
Kraj: cerkno

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a tintek » 07 Jun 2012, 20:21

bom pogledal doma kaj imam pa prilepim.

LP
LP Tine

Kaj malga tut postružim

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 20 Jun 2012, 21:26

Na modelu so se zopet zgodile malenkostne modifikacije..
Kljub temu, da smo zadnjic v Blatnem dolu vozili po mokri progi in da sem model nato opral kar pod slavfom s tekoco vodo, vse deluje kot mora.
Ze dolgo sem nacrtoval vgradnjo ventilatorja na regulator, saj se ta ob bashanju kar segreva. Nisem pa imel ventilatorja prave velikosti, da bi brez vecjih predelav pasal na regulator. Kot nalasc mi je kaksen mesec nazaj odpovedal Scanner-jev regulator in zato sem uporabil kar Scannerjev ventilator, pa tudi del ohisja. Seveda sem v ohisje namestil se nekoliko bolj fino mrezico, da ne nesnaga ne polomi cisto vseh loput.. Nato sem vse skupaj namestil kar z vrocim lepilom. Izgleda bolj "Cesko", vendar funkcionira in to je vse kar sem zelel.

Slika
Slika


Kolega mi je posodil W-meter in seveda sem moral sprobati koliko da Slash od sebe na "domacem" terenu, torej nekaj asfalta in makadama okrog hise. Napajal se je kot vedno iz 2S, 5800mAh, 30-60C.
Rezultati so me presenecali..

Max tok: 82,04A in Max moc: 538,1W.

Slika
Slika
Se opravicujem za slike slabse kvalitete, so pac posnete s telefonom.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
tintek
Dr. Modelar
Prispevkov: 2227
Pridružen: 18 Jul 2005, 12:22
Kraj: cerkno

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a tintek » 20 Jun 2012, 22:13

Zanimivi podatki, res ne bi mislil da ti dve majhni gumci popapcata toliko toka, mogu bi probat se v fole mal pomert da se vidi kaksen je tok brez obremenitev. Lahko da ima tudi motor slab izkoristek.

Lp
LP Tine

Kaj malga tut postružim

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 20 Jun 2012, 22:22

Bomo videli. Mogoce probamo v soboto..
Me prav zanima koliko bo dejansko iztisnil na progi.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 03 Jul 2012, 23:43

V prejsnjem postu sem omenil, da bom preveril koliksno moc dejansko model razvije na progi.
Torej kratko testiranje pred tekmo je pokazalo 450W max. moci, kar je popolnoma dovolj za taksno progo kot je Blatni dol.

Model pa je koncno dobil del nove obutve, natancneje amortizerje in vzmeti.

Narocil sem kar originalne Traxxas Big Bore amortizerje, ki so prisli ze sestavljeni in tudi napolnjeni z oljem.
Moram reci, da sem bil presenecen, da Big Bore amortizerji niso cisto nic debelejsi oz. nimajo cisto nic sirse vrtine kot navadni Ultra Shocks.. Dejansko so si tudi po merah zelo zelo podobni.

Razlike so sicer dobro vidne v materialih, kot navajajo pri Traxxasu:
"Hard-anodized aluminum bodies, Teflon-coated shock bores, and titanium nitride coated shafts.."

Upam, da bo zadeva funkcionirala kot mora. Zadeva je ze zmontirana, za voznjo pa se ni bilo casa.

Poglavitni razlog za menjavo pa je razviden iz spodnjih slik..

Slika

Primerjava Traxxas Big Bore in Traxxas Ultra Shocks:
Slika
Slika

Kot je razvidno so zadnje Ultra Shocks precej poskodovane, razlog za to pa naj bi bili skoki.. Bomo videli kako se bodo obnesli Big Bore.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

mk
Razpravljalec
Prispevkov: 172
Pridružen: 13 Maj 2008, 22:04
Kraj: Ljubljana

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a mk » 04 Jul 2012, 09:20

Z zadnjimi amortizerji sem imel enake težave pri rustlerju. A ti zvije oba amortizerja stran od roke? Točnega razloga še nisem ugotovil, še testiram. Zamenjal sem zadnje roke z RPM in te so bolj prožne, se malo bolj zvijajo. Verjetno je razlog, ko prileti na tla se roka torzijsko zvije, ker se na njo obesi amortizer in ker se zvije porine zgornji link na roki v amortizer in posledično zvije to plačko od amortizerja. Potem sem zamenjal palčko z močnejšo(nekaj ojačano dražjo) in zgornji link sem napeljal diagonalno, da kljub zvijanju ne pride do amortizerja. Potem ni bilo več težav. Sedaj sem dal nazaj original Traxxas roke, ki so bolj toge in normalno speljal zgornji link. Sedaj je potrebno iti na test v Blatni dol, upam da v soboto in nato poročam.

Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9135
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a mihah » 04 Jul 2012, 14:10

Živjo,
iz tvojih meritev maksimalne moči in toka je razvidno, da imaš dokaj slabe akumulatorje (oziroma z njimi ne ravnaš pravilno) , saj se pri "bogih" 82 A (to je samo 14C!) sesedejo na okoli 3.3V/člen. Normalno bi morali taki akumulatorjeimeti vsaj 3.5V, še bolje pa 3.6V/člen pri 80A. Ne izključujem tudi to, da ima malce slabše priključke ali daljše kable.
www.lipo.si
https://www.youtube.com/user/RCracingSLO
http://www.multigp.com/chapters/view/DMA-Modra-Ptica-Multi-GP-2016

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 04 Jul 2012, 15:31

mihah napisal/-a:Živjo,
iz tvojih meritev maksimalne moči in toka je razvidno, da imaš dokaj slabe akumulatorje (oziroma z njimi ne ravnaš pravilno) , saj se pri "bogih" 82 A (to je samo 14C!) sesedejo na okoli 3.3V/člen. Normalno bi morali taki akumulatorjeimeti vsaj 3.5V, še bolje pa 3.6V/člen pri 80A. Ne izključujem tudi to, da ima malce slabše priključke ali daljše kable.
Glede na to kako se model obnasa z temi akumulatorji, so skrbi o premalo tokovne zmogljivosti odvec.
Model da iz sebe v primerjavi z 5000mAh 20-30C 2S neprimerno vec.

Iz cesa si izracunal, da se tako sesedejo? Verjetno iz formule P=U×I..
Naceloma bi to drzalo, je pa tako, ko sem testiral model, sem ga veckrat pripeljal do sebe, veckrat pomeril stanje celic in pogledal na W-meter..

Model se je na zacetku testiranja vozil po makadamu, tako da tam ni razvijal polne moci (Imax = 64A), ko sem model zapeljal na asfaltirano podlago, akumulator ni bil vec poln oz. bolje receno je bil vec kot na pol izpraznjen, pa je vseeno pokazal zgoraj omenjeni tok 82A..

Kar se tice vodnikov.. Vodniki od motorja do ESC so 10AWG in na njih 5,5mm golden bullet konektorji. Dolgi so priblizno 20cm.
Vodniki od ESC do akumulatorja so 10AWG dolzine okrog 12cm. Ker pa je bil W-meter izposojen in ne moj, sem moral skompenzirati se konektorje iz W-metra do baterije in od W-metra do ESC-ja. Zaradi tega je tokokrog potekal se skozi 3,5mm golden bullet konektorje ter Deans konektorje (T-connector). Tako, da te meritve sigurno niso tocne, podajo pa neko grobo oceno..

Trudim se, da akumulatorje odklopim pri nekako 3,2V/celico, minimalno pri 3,0V/celico. Vedno se polnijo s programom balance, ce stojijo vec kot 1 dan so vedno v Storage mode-u. Mislim, da to ne bi smel biti problem.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

mk
Razpravljalec
Prispevkov: 172
Pridružen: 13 Maj 2008, 22:04
Kraj: Ljubljana

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a mk » 04 Jul 2012, 17:07

He he, Mihatu je takoj padlo v uč stanje celic, pač je ekspert na tem področju. Res pa je, da so lahko bile že bolj proti praznim.

Pišeš odklop pri 3,2V ali celo 3,0V na celico. To je slabo, Predlagam da to dvigneš na 3,5V oz 3,3V na celico, pa še to je pod mejo. Jaz strmim k temu, da odklopim pri 3,7V oz. najmanj 3,6V, kar je manj se že sekiram. Ti volti so, ko vzamem baterije iz modela in pomerim. Drugače imam povsod, kjer je možno na regulatorju, nastavljeno na 3,5V, seveda je pa odvisno od elektronke ali zadane.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 04 Jul 2012, 19:41

Zal nimam programatorja za Castle Creations Sidewinder, tako da z odklopom prej ne bo nic. Ponavadi neham vozit se predno odklopi - ko zmanjsa moc, cca. 3,2V/celica.

Sicer pa.. omenjas 3,7V na celico ze nehas. Mogoce je to dobro za akumulatorje vendar popolnoma nesmiselno kar se tice vsega ostalega. Das akumulator 5800mAh akumulator notri, vozis 10-15min in menjas.. Pri meni to ne bo slo. Bo akumulator pac zdrzal kaksen cikel manj.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

mk
Razpravljalec
Prispevkov: 172
Pridružen: 13 Maj 2008, 22:04
Kraj: Ljubljana

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a mk » 04 Jul 2012, 20:04

Programator za CC imam jaz. Se lahko kdaj v Blatnem dolu dobimo in nastavimo, samo notebook je potrebno imeti. Bom to soboto dopoldne tam. Jaz npr. imam 5000mAh in spraznim baterijo med 3500 in 4200. Raje baterijo hitreje polnim, kot preveč izpraznim. Ena baterija je v modelu, druga na polnilcu z 20A in potem samo menjam.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 04 Jul 2012, 20:43

Noben problem ce imas tako zmogljiv polnilec.. Ce imas max 5A, pa se to ne skozi, ker se zelo greje, je stvar zopet drugacna.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
8pac
Profesor
Prispevkov: 1608
Pridružen: 07 Sep 2008, 15:26
Kraj: LJ

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a 8pac » 04 Jul 2012, 20:58

mk napisal/-a:Programator za CC imam jaz. Se lahko kdaj v Blatnem dolu dobimo in nastavimo, samo notebook je potrebno imeti. Bom to soboto dopoldne tam. Jaz npr. imam 5000mAh in spraznim baterijo med 3500 in 4200. Raje baterijo hitreje polnim, kot preveč izpraznim. Ena baterija je v modelu, druga na polnilcu z 20A in potem samo menjam.
No ja tudi polnenje z večjim tokom krajša življensko dobo baterije, pa me nebo v to prepričal noben prodajalec oz. proizvajalec :wink:

Uporabniški avatar
schumacher
Tekmovalec
Prispevkov: 212
Pridružen: 16 Sep 2009, 20:45
Kraj: Mozirje

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a schumacher » 04 Jul 2012, 21:04

8pac napisal/-a:
mk napisal/-a:Programator za CC imam jaz. Se lahko kdaj v Blatnem dolu dobimo in nastavimo, samo notebook je potrebno imeti. Bom to soboto dopoldne tam. Jaz npr. imam 5000mAh in spraznim baterijo med 3500 in 4200. Raje baterijo hitreje polnim, kot preveč izpraznim. Ena baterija je v modelu, druga na polnilcu z 20A in potem samo menjam.
No ja tudi polnenje z večjim tokom krajša življensko dobo baterije, pa me nebo v to prepričal noben prodajalec oz. proizvajalec :wink:

Vendar zanemarljivo malo za razliko kot, če jo izpraznemo prekomerno.

Lp

Uporabniški avatar
8pac
Profesor
Prispevkov: 1608
Pridružen: 07 Sep 2008, 15:26
Kraj: LJ

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a 8pac » 04 Jul 2012, 21:10

schumacher napisal/-a:
8pac napisal/-a:
mk napisal/-a:Programator za CC imam jaz. Se lahko kdaj v Blatnem dolu dobimo in nastavimo, samo notebook je potrebno imeti. Bom to soboto dopoldne tam. Jaz npr. imam 5000mAh in spraznim baterijo med 3500 in 4200. Raje baterijo hitreje polnim, kot preveč izpraznim. Ena baterija je v modelu, druga na polnilcu z 20A in potem samo menjam.
No ja tudi polnenje z večjim tokom krajša življensko dobo baterije, pa me nebo v to prepričal noben prodajalec oz. proizvajalec :wink:

Vendar zanemarljivo malo za razliko kot, če jo izpraznemo prekomerno.

Lp
Sam pravim do 3,4V oz. nekje tam (se točne vrednosti ne spomnim) oklaplanje pri 3,7V oz. nazivni napetosti se mi zdi pa nesmiselno ampak vsak ima svoj način, pač sam izpraznim do omenjene vrednosti in potem zbalansiram paket z polnilnim tokom 1C. Je pa res da nisem tekmovalec tako da nimam potrebe po hitrejšem polnenju. Pač če bi se šel kaj takega bi raje kupil še kakšno baterijo zraven v kar pa za večino resnih tekmovalcev ne dvomim.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 07 Nov 2012, 00:36

Po dolgem casu se zopet oglasam.

Model po zadnji nadgradnji ni dozivel bistvenih sprememb.
Prisle so narocene vzmeti, ki pa so pasale le na zadnje amortizerje - ocitno so narobe zapakirali 2× enake. #-o

Vzmeti so bile narocene Traxxas Linear Springs iz Rustler-ja oz. Stampede-a.
Tile progresivne vmeti mi odkar zadevo vozim tudi na progi prav kravzljajo zivce.
Sprva so vzmeti premehke, ko pa pride do dolocene obremenitve, so pretrde. Kar pomeni, da se avto mocno ziblje v ovinkih in ob kaksni napaki na podlogi, kar sicer izgleda realisticno, ni pa dobro za "handling" modela.

Z zadaj namescenimi linearnimi vzmetmi - te so bile prave, sem ze odpeljal nekaj krogov in moram reci, da je razlika ze opazna.
Prednje pa bom vgradil, takoj ko jih dobim.
Model se v ovinki precej manj nagne, tudi poskakovanja je manj, s tem pa pridobim tudi na oprijemu zadnjih - pogonskih koles.

Ko smo ravno pri kolesih. Na model sem nataknil Proline Caliber M3 za zadaj, ki so ogromno pripomogle k boljsemu casu na progi. No, po nekaj voznjah na cesti, mi je pobralo hex-e na originalnem platiscu, zato sem narocil set Pro-line Beadloc platisca in Pro-line Caliber M2 gume.. Ker se model z tem set-upom pelje veliko bolje kot z serijskimi gumami, sem se odlocil, da zamenjam se unicena originalna platisca z Pro-line Beadloc platisci in nataknem nanje tudi za drugi kolesni par Pro-line Caliber gume, glede samega materiala pa se nisem odlocen ali bo M3 ali bo M2.


Moram reci, da sem bil izredno presenecen, da nisem imel z modelom celo sezono nobenih tezav po tem, ko sem zamenjal lezaje na vseh 4 koncih modela. Z modelom sem v blatnem dolu konstantno dosegal case okrog 43 sekund na krog, kar je ponavadi zadostovalo za kaksno 5,6 ali 7 mesto. Enkrat celo za 4 mesto.
Na koncu sem se v skupnem sestevku uvrstil na 6. mesto. Z izkupickom sem povsem zadovoljen, saj sem v Elektro Challenge vstopil povsem brez pricakovanj.

In konec koncev za najmanj tekmovalen model, ki se je udezil skoraj vseh tekem niti ni tako slabo.
Model se je res izkazal za zelo vzdrzljivega. Skratka nad mojimi pricakovanji.

Se nakaj utrinkov iz samih tekmovanj, kaksna slika trenutnega stanja, pa ko pridem do fotoaparata..

Cisto na zunanji strani ovinka..
Slika

Na startu..
Slika

V prvem ovinku je vedno guzva..
Slika

Takole je ponavadi izgledalo na startu finala.. cisto od zadaj.
Slika


Kaksna slika sigurno se pride, avtorjem teh slik pa bi se rad zahvalil in upam, da ne bodo jezni zaradi objave le teh tukaj..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 15 Jan 2013, 23:42

Po nekaj mesecnem premoru, sem na modelu postoril par stvari.
Cas je, da se najdejo poskodbe, ki so nastale pred in med lanskoletno sezono "Elektro Challenge 2012".

Zato sem model popolnoma razstavil.
Slika
Slika

Seveda sem ze prej narocil nekaj novih delov..
Slika

Sestavljati sem zacel zadaj pri diferencialu.
Le tega sem ocistil in pogledal kako se drzi "diff-spool" oz. blokada diferenciala.
No, po nekaj prevozenih kilometrih (off-road), sta se vijaka malenkost razmajala in zato diferencial ni "zagrabil" takoj, temvec z nekoliko zamika. Ne veliko, pa vendar prevec, da bi pustil, da se zadeva unicuje, ce ni potrebe.
Vijaka sem odvil, jih mocno oblil z Lock-tite lepilom in pustil cez noc na radiatorju, da se zadeva posusi kot se mora predno gre nazaj v diferencial.

Nato sem notranjost diferenciala ocistil in vstavil blokado nazaj. Dodal sem se nekaj podlozk, da je zadeva fiksna in nima "lufta" levo-desno, saj je blokada narejena malenkost pretenko.

Vse lezaje v menjalniku sem pozamenjal z novimi (5×11×4). Nato sem vse skupaj zapakiral v ohisje menjalnika.
Dodal sem izhodni del MIP-ovih CVD-jev, RPM-ov nosilec zadnjega odbijaca in zavesc, pa tudi orignalno Torque Contorl sklopko.
Slika
Slika

Na vrsto je prisel Pro-Line Chassis Saver. Ceprav sasija ne kaze znakov, da bi se kakorkoli lomila, se drzim starega reka - "Bolje sprjeciti nego ljeciti".
Slika

Zadevo je sila enostavno namestiti. Zvrtas 2 luknji, privijacis 4 vijake in stvar je koncana.
Ne vem ali je moj model starejsa verzija ali pa Pro-Line predvideva, da sam izvrtas luknje. Namrec moj model jih pred tem ni imel. Prav tako predvidevajo, da se vijaki privijejo od zgoraj navzdol. Jaz sem storil ravno obratno. Res je, da sem imel malo vec dela, vendar sedaj ne sekajo ven kromirane matice, temvec so lepo skrite pod nosilec regulatorja.
Slika
Slika


Spojil sem sasijo in zadnji del..
Slika

Pa se res nekaj novega sveti tam spodaj. Bomo videli kako dolgo se bo svetilo.
Slika


Ne vem ali je poskodba plod nespametne voznje po Blatnem Dolu ali pa je nastala ze prej. Kakorkoli, potrebno jo je odpraviti.
Pri vecjih skokih se originalni "hinge pini" spredaj radi krivijo, saj jih obdaja sama plastika.
Slika

Poskodba sicer ni taksna, da se ne bi dalo vec vozit, vendar ni to to. Zato sem narocil komplet firme STRC. Naj bi bili jekleni in "hardened", bomo videli kako bo. Po forumih jih kar hvalijo.
Slika

Vzel sem "black version", torej crne oz. temne, da ne izstopajo prevec. Zadaj so bili originalni se neposkodovani, vendar sem jih vseeno zamenjal, naj bodo doma za rezervo.

Takole se zlijejo z okoljem..
Slika
Slika
Slika
Slika

Verjetno jih bom obrnil v obratno smer, torej z matico proti prednjemu delu modela tako, da se inbus na vijaku ne bo takoj zapacal. Vsi vemo kako hitro v takem primeru posnames vijak ali pa orodje.

Zadnji konec je skupaj..
Slika


To je to za danes. Vec v prihodnjih dneh, kolikor bo pac cas dopuscal.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 20 Jan 2013, 01:27

Odlocil sem se, da originalni zavijalni sistem nadomestim z drugim, ki ze ima vgrajen servo-saver. Namrec moj model, je nekoliko starejsi in je uporabljal se sistem z servo-saverjem, ki se namesti na sam servo. Novejsi modeli naj bi imeli ze serijsko vgrajen sistem z samostojnim servo-saverjem.

Za zamenjavo sem kupil Pro-Lineov Steering Kit.
Slika

Takole izgleda sestavljen.
Slika

Kot je videti, kit vsebuje tudi lezaje. In ja, razlika je ocitna ze ce premikam zavijalni sistem z roko.
Bomo videli kako se odreze med voznjo.

Zraven prideta tudi dva "stifta", ki se vstavita v originalne odprtine. Skozi njiju pa nato z zgornje strani privijacimo 2 vijaka, kar dodatno ojaca zavijalni sistem.
Slika

Zadeva je zmontirana na model.
Slika

Sedaj pa je na vrsti cakanje, na ostale narocene dele..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Odgovori

Vrni se na