Traxxas Slash 2WD VXL

Moderatorji: jannyymihec87DobnikarA

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Traxxas Slash 2WD VXL

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 11 Jun 2011, 22:03

Ze nekaj casa sem veseli lastnik Traxxasovega Slasha 2WD - brezkrtacna izvedenka. Avtomobil je lepo obvladljiv glede na to da ima pogon le na zadnji 2 kolesi.

Link do uradne strani: http://traxxas.com/products/models/elec ... 07slashvxl

To temo pa sem odprl za predstavitev modifikacij, tako tistih, ki so ze za mano, kot tudi tistih katere bodo prisle kasneje in jih bom takrat tudi dokumentiral.

Sem sicer 2. lastnik, vendar po trditvah prvega lastnika na avtomobilu ni bilo menjano nic, razen regulatorja. Tudi sam potrjujem to trditev in dodajam da je avtomobil izredno vzdrzljiv.

Ceprav sem bil malo skepticen kako je z kvaliteto in vzdrzljivostjo, ker je po vecini narejen iz plastike in je aluminija izredno malo, se mi vsakic znova ko peljem model razlezejo usta v nasmeh, ko vidim kaj se dogaja z modelom in na koncu ni nobene poskodbe.

Kot sem ze omenil, na avtomobilu je bil menjan regulator hitrosti - ESC.
Ze pri prvem lastniku je le ta odpovedal, zato je VXL-3s Electronic Speed Control nadomestil Regulator od Castle Creations in sicer model SideWinder ( http://www.castlecreations.com/products/sidewinder.html ).
Motor pa je ostal Velineon 3500.

Nekaj casa nazaj sem narocil nekaj delov, ki pa jih zaradi pomanjkanja casa se nisem uspel namestiti. Tako sem se danes spravil k delu.

Razrdt avtomobil in dodatni deli zraven..
Slika


Popoldne sem podrl se diferencial in iz njega pobral vse zobnicke, vsavil blokado diferenciala. Tako bosta sedaj vrtela oba kolesa in ne le eden, s tem pridobim na vodljivosti na terenu in pri pospeskih, ker prej se je avtomobil s polnim pospeskom zacel vleci v eno smer..

No, ko sem zadevo sestavil sem hitro sestavil se visje drzalo baterije..
Tako sem dobil skoraj neomejen prostor za vstavljanje 2S Lipo baterije, za 3S je prostor le visji..
2-stopenjska visina:
Slika
Slika


Primerjava prej in sedaj:
Slika
Slika

No, po tem sem vgradil se prirocno stikalo za vklop in izklop regulatorja. Originalno stikalo ni imelo moznosti privijacenja, lepljenje pa mi ne odgovarja najbolj.
Rezultat:
Slika

Na vrsti so bile se RPM-jeve "zavesice" ,ki naj bi bile postavljene za zadnja kolesa. Ceprav so narocene izrecno za Slash 2WD, tudi v navodilih pise da pasejo le na ta model (in na 4×4), zadeve ne pasejo gor. Ko bom imel cas bom malo zmodificiral da jih lahko namestim. Izgledajo dobro in na otip so kvalitetne, upam da tudi zaustavijo kaj kamenja..


Na koncu dneva pa je sledilo prvo razocaranje od kar imam ta model. Avto se je po nekaj startih ustavil. Sicer je motor normalno vrtel, pogledal sem tudi ce mogoce sklopka drsi, pa temu ni bilo tako. Pomislil sem.. no pa so sli zobniki znotraj ohisja diffa.. Nakar podrem zadevo in ugotovim da je bil problem v blokadi diferenciala, torej v stvari, ki ni Traxxas-ova..

Slika

Tale mala zadevica mi je pokvarila vecer.. Vijaka ki sta privijacena v njo sta se odvrtela in stvar ni vec funkcionirala.
Sedaj cakam jutri, da grem v delavnico in poiscem sredstvo proti odvijanju. Sem imel v mislih tudi sekundno lepilo, pa mislim da se ne bi ravno obneslo.


Toliko za danes, ko bom imel cas, bom zmodificiral oz. naredil nosilce za zavesce in jih namestil..

V prihodnje imam zeljo model opremiti do maksimalne mere, je kot nekaksen ljubljencek med mojimi modeli. Ko sem videl da je pri hitrosti cca. 40km/h trk z zidom prestal brez posledic.. se mi je zapisal v srce.

P.S.: Ne glejte kako je model zapacan. :oops:
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3857
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 12 Jun 2011, 13:48

Ja na modelih je kar potrebno vse vijake ki gredo v kovino zalepiti oz namazati z loctite(modrim).Ker čene jih seješ naokoli...
Še veliko veselja naprej..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 12 Jun 2011, 14:05

Res je, glavni zobnik se precej vrti, pa tudi ogromno vibracij dobi iz terena.. Tako sta se oba vijala losala.. No, se vedno iscem pasto.

Ugotovil sem tudi zakaj mi "zavesce ne pasejo na model", torej niti v navodilih, niti na spletni strani kjer sem narocal, ne pise da pasejo samo na RPM zadnji odbijac in ne na original Traxxasovega.
Lahko bi to pisalo ze na spletni strani prodajalca.. :^o
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3857
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 13 Jun 2011, 20:59

Hehe pomanjkanje info...

Ma na teh naših modelih je treba zalimat vse vijake ki grejo v kovino ne samo pri kakšnih zobnikih pri modelih z motorjem na notranje izgorevanje še toliko bolj ker mašine vibrirajo,vsaj jaz sem kar nekaj vijakov natrosil po travniku...

Čim prej najdi lepilo pa gasa..daj kakšen posnetek če boš naredil..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 13 Jun 2011, 21:04

No, pa si me prehitel.
Ravno sem hotel napisati, da sem koncno nasel pasto ali kako bi temu rekel.
Evo ga:
Slika

Blokada je ze namazana, sedaj pa pocakam 12ur za maximalni ucinek (ceprav pise da je ze po 15min lahko vredu).
Jutri gre diferencial nazaj skupaj ce ne bo kaksnih posebnosti pa se bo zgodila tudi voznja..

Heh, za filmcek pa moram najprej kolega dobit doma, da bo snemal :P
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 18 Jun 2011, 21:16

Po nekaj prevozenih kilometrih, so se pokazale nekatere pomanjkljivosti originalnih delov.

Torej pri prevracanju mi je z enega od prednjih amortizerjev snelo kapico, tako da je izteklo olje, vendar to ze nekaj casa nazaj.

Odlocil sem se da komplet vzmetenje zamenjam z sledecim:

Integy XSR2 Heavy-Duty Piggyback Shock Set
Slika


No, danes se je pripetila nezgoda, za katero pa je po mojem mnenju kriva blokada diferenciala. Torej, avto je z polnim gasom lepo speljal in nekaj casa lepo vlekel, nakar ga je zacelo mocno zanasati v levo. Pogon je bil le se na desnem zadnjem kolesu.
Odlomilo mi je kriz, kjer prideta zdruzena polosovina in os iz diferenciala.
Verjetno bom komplet zamenjal z sledecim, ko pride na zalogo:

Integy Steel Telescopic Universal Drive Shafts
Slika

Kaj vec bom lahko napisal, ko naredim narocilo in kasneje ko dobim robo.

Do takrat pa naj prilepim par slikc mojega najmodela:


Slika
Slika
Slika
Slika
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3857
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 19 Jun 2011, 11:18

Če imaš možnost dobiti aftermarket dele kakšne druge firme bi raje svetoval te.Namreč integy ni lih poznan po kvalitetnem oz močnem aluminiju...

Sem samo jaz ali se mi zdi da so modeli z zadnim pogonom bol zanimivi za furat...?
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 19 Jun 2011, 12:28

No, glede na ceno proti ostalimi polosovinami bi znale biti res malce slabse.. (25$).

Bom se malo pogledal, imas kaksen predlog?
Tole?:


MIP Heavy Duty CVD Kit Slash/Nitro Stampede MIP11106:
http://www.rcplanet.com/MIP_Heavy_Duty_ ... p11106.htm

Tekno RC M6 Driveshaft/Hub Carriers Rear Slash 2WD TKR1951X:
http://www.rcplanet.com/Tekno_RC_M6_Dri ... r1951x.htm

ST Racing Concepts MIP C-CVD Kit SPTST1953:
http://www.rcplanet.com/ST_Racing_Conce ... st1953.htm


Ja, je zanimiv za vozit, sploh ko se ga navadis.. Ceprav ce bi kje dobil poceni Slasha 4WD bi ga tudi vzel. Rabljenega, z opremo ali pa brez..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3857
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 19 Jun 2011, 13:02

Kolikor mi je znano ima MIP dobro robo,saj je tudi cena primerna...
Pomoje za ta denar kot so integy pač poskusiš če bojo zdržale super če ne pa še vedno lahko nabaviš boljše..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 19 Jun 2011, 15:52

V postev pride pa tudi kaj takega..
Glede vzdrzljivosti se verjetno ne more primerjati z MIP-om, pa vseeno je cenovno zanimivo.

Venom Steel Rear Universal Shaft Slash VNR4133
Slika
Verjetno bom izbral kar slednje.
Kaksno mnenje pride prav..

Se malo sem proucil RPM zadeve in ugotovil da je potrebno menjati marsikaj, ce zelis imeti zavesce zadaj.
Potrebna sta se RPM Rear Bumper, RPM Rear Bumper Mount..
Zadnjič spremenil kurnt29, dne 20 Jun 2011, 10:56, skupaj popravljeno 1 krat.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
schumacher
Tekmovalec
Prispevkov: 212
Pridružen: 16 Sep 2009, 20:45
Kraj: Mozirje

Odgovor Napisal/-a schumacher » 19 Jun 2011, 16:54

Sam imam podoben avto traxxas rustler. In ti priporočam, da nimaš čisto zablokiranega difa, ker je ta avto malo prešvoh naret za to. Raje v dif nalij zelo gosto olje in bo občutek ob vožnji skoraj enak. Bojo pa posledično dosti manj trpel ostal materjal.

Lp

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 19 Jun 2011, 17:13

Glede na to da sem ze raskiral za blokado, bom pac zamenjal se ostale dele ki bodo potrebni.. Avto je se ze sedaj pelje neprimerno boljse kot prej. Predvsem kar se tice pospesevanja.

No, glede na to da mi dusa ni dala miru in nisem mogel pocakati na dele iz amerike, sem vceraj skocil v Delkota po 2 komada. Opulil me je sicer "le" za 5€, vendar sta ze danes oba odletala.
Vec kot ocitno je da bo treba pocakati na jeklo iz Amerike :roll:
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 14 Jul 2011, 21:28

No, visek casa naredi svoje in tako sem se odlocil da plasticne reze spredaj zamenjam za pravo mrezico.
Zacelo se je z orodjem za graviranje..
Potem sem mrezico porezal na prave mere in jo pobarval. Uporabil sem pa kar klasicne maketarske barve, ki so bile ravno pri roki.

Slike pridejo kasneje..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 10 Avg 2011, 19:29

No, po dolgem cakanju na dele iz nove celine, sem koncno ves vesel zacel sestavljati RPM Rear Bumper Mount (torej nosilec zadnjega odbijaca), RPM Rear Bumper (zadnji odbijac) in pa RPM zavesice. Moram reci da vse skupaj niti ne zgleda tako slabo, edina do sedaj opazena slabost je premajhna oddaljenost zavesc od sredisca avtomobila. Tako pokrijejo le 2/3 zadnje gume na vsaki strani, kar pa je se vedno obcutno bolje kot nic.

Ostalo v slikah:
Slika
Slika

No prispeli pa so koncno tudi deli za pogonski sklop in sicer Venom Steel Rear Universal Shaft.. Naj bi zdrzalo. Ceprav delujejo malce sibki..

Slika
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 10 Avg 2011, 19:35

No, danes pa so se uresnicile tudi more, ki so mi vceraj ob sestavljanju burile duhove.. in to po 15 metrih voznje.

Slika
Slika


Venom-ovi jekleni deli ocitno niso bili kos moci Velionovega motorja. Sedaj imam tega pac dovolj. Kdor si misli da bom sedaj vzel ven blokado diferenciala in vozil naprej brez se peklensko moti, kajti ne ne bom je vzel ven. Razkiral bom malce vec in vzel verjetno MIP polosovine s kompletom.
Verjetno zraven vzamem tudi amortizerje ki so med sibkejsimi deli tega avtomobila. Potem pa skoraj mora zdrzati.. #-o
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

xgo
Tekmovalec
Prispevkov: 227
Pridružen: 21 Feb 2011, 11:04
Kraj: Ljubljana, Jesenice

Odgovor Napisal/-a xgo » 11 Avg 2011, 08:31

Kolikor sem bral po forumih zelo priporočajo CVD-je od Traxxasa.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 11 Avg 2011, 20:12

xgo napisal/-a:Kolikor sem bral po forumih zelo priporočajo CVD-je od Traxxasa.
Katere pa? Kaksen link bi prav prisel..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

mk
Razpravljalec
Prispevkov: 172
Pridružen: 13 Maj 2008, 22:04
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a mk » 11 Avg 2011, 22:01

Iste težave imam na rustler-ju. Blokiral zadnji dif in potem je začelo pokati tako kot pri tebi. Na katere baterije pelješ 2S ali 3S? Jaz na 2S. Da polosovine dalj zdržijo popusti sklopko. Če ga z mesta štartam s polnim gasom, vsakič zdrsne. Ne more iti na zadnja kolesa. Na asfaltu ni problema s pokanjem. Problem imam pri skokih, ko prileti na tla in se morajo kolesa v trenutku ustaviti, tukaj sklopka pomaga.
Problem blokiranega diff-a je ker se na polosovino velikokrat prenese 100% moči, dovolj je da eno kolo dobi dobro trakcijo (npr. skok). Pri navadnem diff-u se na polosovino prenese maximalno 50% moči in še to redko, ker raje potem zdrsne drugo kolo, oz. oba kolesa morata imeti dobro trakcijo.
Sem tudi razmišljal, da bi dal blokado ven, vendar se avto občutno pelje bolje z blokado. Bolje pospešuje, predvsem v ovinkih. Brez blokade se v ovinkih notranje kolo zavrti v prazno, ker se toliko nagne. Ko zadek zdrsne in spustiš gas, se z blokado hitreje ujame.
Torej naštudiraj katere polosovine so vredu, da ne bom izumljal tople vode.
Dif sem blokiral tako da sem ga zalil z vročo plastiko in pred kratkim ga je že obrnilo in zmlelo plastiko. Sedaj ga bom zalil z epoksijem.

Drugače pa 2WD in 4WD ni primerjave. 4WD je dosti bolj vodljiv in 2WD ni konkurenčen. Je pa 2WD mogoče bolj zanimiv, ker dejansko z gasom moraš zvoziti zavoj.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 11 Avg 2011, 23:14

mk napisal/-a:Iste težave imam na rustler-ju. Blokiral zadnji dif in potem je začelo pokati tako kot pri tebi. Na katere baterije pelješ 2S ali 3S? Jaz na 2S. Da polosovine dalj zdržijo popusti sklopko. Če ga z mesta štartam s polnim gasom, vsakič zdrsne. Ne more iti na zadnja kolesa. Na asfaltu ni problema s pokanjem. Problem imam pri skokih, ko prileti na tla in se morajo kolesa v trenutku ustaviti, tukaj sklopka pomaga.
Problem blokiranega diff-a je ker se na polosovino velikokrat prenese 100% moči, dovolj je da eno kolo dobi dobro trakcijo (npr. skok). Pri navadnem diff-u se na polosovino prenese maximalno 50% moči in še to redko, ker raje potem zdrsne drugo kolo, oz. oba kolesa morata imeti dobro trakcijo.
Sem tudi razmišljal, da bi dal blokado ven, vendar se avto občutno pelje bolje z blokado. Bolje pospešuje, predvsem v ovinkih. Brez blokade se v ovinkih notranje kolo zavrti v prazno, ker se toliko nagne. Ko zadek zdrsne in spustiš gas, se z blokado hitreje ujame.
Torej naštudiraj katere polosovine so vredu, da ne bom izumljal tople vode.
Dif sem blokiral tako da sem ga zalil z vročo plastiko in pred kratkim ga je že obrnilo in zmlelo plastiko. Sedaj ga bom zalil z epoksijem.

Drugače pa 2WD in 4WD ni primerjave. 4WD je dosti bolj vodljiv in 2WD ni konkurenčen. Je pa 2WD mogoče bolj zanimiv, ker dejansko z gasom moraš zvoziti zavoj.
Ce ima kdo 4×4 slasha ga kupim, seveda za pametno ceno, ker imam tako ali tako namen dobiti nekje enega..

Res je da se z blokado pelje obcutno bolje, morem reci da so mi original traxxasove plasticne zdrzale dlje kot Venom-ove jeklene, tako da kar se Venoma tice, od mene ne dobijo niti centa vec. Narocene so MIP Heavy Duty komplet .. bomo videli kaj bo ko pridejo.

Jaz imam v mojem diff spool, tako da ni problemov z mletjem plastike.. :wink:

Kar se pa tice konkurencnosti 2WD, proti 4WD, na primerni progi zna biti 2WD odlicno vodljiv (seveda z nekaj modifikacijami, kaksnim opcijskim delom..) in pa tudi hitrejsi od 4WD, ker mora motorcek gnati precej manj lezajev, osi, polosovin itd.. Skratka nekdo, ki je specializiran za 2WD, bi znal imetnikom 4WD modelov delati probleme..

Da odgovorim se na tvoje vprasanje, vedno vozim na 2S, na 3S mi gre na zadnje potem pa na streho..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 10 Jan 2012, 22:29

Projekt se je koncno premaknil z mesta.

Dobil sem MIP X-Duty zadnje CVD.
So ze zmontirane, test pa bo verjetno sledil za vikend.

Moram reci, da so precej tezje od prej montiranih, seveda so tudi precej mocnejse. Bomo videli kako se bodo obnesle..

Slike sledijo jutri.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 11 Jan 2012, 20:57

Tukaj pa so se obljubljene slike.
Sami presodite ali so CVD boljsa izbira kot prejsnji..

Slika


Razstavljeni:

Slika


Primerjava z prejsnjimi:
Slika


Povecati sem moral odprtino na pokrovu zobnikov, saj so CVD-ji debelejsi od originalnih in prejsnjih, tako da brez te dodelave sploh ne gredo na model:
Slika


Slika


Slika


Poleg tega, sem moral stabilizacijske rocice prestaviti eno odprtino visje, saj so bile v napoto CVD-jem in bi le ti drgnili po njih..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
tintek
Dr. Modelar
Prispevkov: 2227
Pridružen: 18 Jul 2005, 12:22
Kraj: cerkno

Odgovor Napisal/-a tintek » 11 Jan 2012, 21:13

To pa že je malo več "mesa" saj tiste druge bi še lahko uporabil mogoče so samo šalčke šibka točka.

Pa so te velineon motorji tako zelo močni?

Super drugače daj še cel avto pokaš kakpno karoserijo maš? mora bit kar užitek tega slasha nabijat a, sam sem mel 1:16 slasha zadeva skače kot nora po terenu po asfaltu pa itaq ni zanimivo vozit, mivke pa mam bolj malo.
LP Tine

Kaj malga tut postružim

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 11 Jan 2012, 21:34

Ja, pri prejsnjih je bil glavni razlog "polomije" prav salcka. In ko sem jo sel pregledovat, sem ugotovil zakaj je bilo tako..

Salcka je imela pac vrezana kanala za osovino, ki prideta v njo (lepo vidna na sliki kjer so primerjane zdajsnje z novimi..).
Problem pa je povzrocila luknja za vijak s katerim se pritrdi salcko na osovino, ki pride iz diff-a. Vrezana je bila ravno pod tema dvema kanaloma, tako je ostalo le malo "mesa" za prezivetje..

Ocitno je bila to tovarniska napaka, saj je na drugi salcki luknja dovolj stran od kanalov in tega problema ni bilo..
Novi CVD imajo pa tako drugacen nacin prenosa..


Zelene slike:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika


To, je bilo poslikano avgusta, ko sem ga nazadnje vozil. Od takrat pa nikakor nisem nasel casa za narocilo itd..

Sedaj so na njem rahle spremembe, torej zadnji RPM odbijac in zavesce za kolesa, spredaj kjer je bila maska le nalepka, jo je nadomestila mrezica, malce sem skrajsal del karoserije pred zadnjimi kolesi, ker je ob skokih drgnil ob gume (se vidi ker je karoserija brez barve..). Ter seveda 2,4GHz komanda, ki skrije tisto neprijetno strleco anteno pod karoserijo..


Kot sem ze omenil, zelim ga nadgraditi "do daske", ker je mi je model prirasel k srcu in sploh ni in verjetno se dolgo ne bo naprodaj.


Zaenkrat mi Velion sluzi lepo, regler je bil zamenjan ze pri prejsnjem lastniku, ker je sel baje original rakom zvizgat..
Model gre kar lepo na 6 celicni Nimh, na 2S super, na 3S je prakticno nevozen, ker z njim dejansko naredis 3/4 lupinga (ustavi se pri dolgem prednjem odbijacu, potem pa oblezi na strehi), pa se to sem probaval z akumulatorjem, ki je bil tokovno povsem presibak za ta model.

Na makadamu in pesku, se res lepo obnasa, ne skace kot kaksen cucek, saj je kar precej velik za 1:10 in dovolj tezak na zadnjem koncu, da ima dovolj grip-a (oprijema). Kar je hujsega terena, lahko kar odpises..

Na asfaltu ga prav veliko nisem vozil, samo takrat ko je bila baterija ze tako prazna, da ni sla vec drugam kot cez cesto in do doma. Kolikor pa sem ga peljal po asfaltu, moram reci, da se lepo drzi, ko je asfalt vroc, za razne trike pa je bolj primeren ohlajen..

Bomo videli kako se bo obnesel v bodoce..


Glede 1:16 slasha, od tvojega 1:16 e-revota lahko pricakujes enako, ker je prakticno enak avtomobil, le da je slash se malenkost nizji..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Uporabniški avatar
tintek
Dr. Modelar
Prispevkov: 2227
Pridružen: 18 Jul 2005, 12:22
Kraj: cerkno

Odgovor Napisal/-a tintek » 11 Jan 2012, 22:46

[-X Revo in slash je kar nekaj razlike samo v gumah je razlika saj so od slasha dobesedno trda zato je poskočil ob vsakem kamenčku, potem pa so tu še krajše roke kar pomeni da imajo manj hoda kot revo. glede tega me ne skrbi.

Tale pa verjamem da je super saj ima traxxas precej velika merila za 1:10 avte (prej 1:8) tak da se že da malo boljše vozit, pa kaj pogrešaš prednji pogon?

LP
LP Tine

Kaj malga tut postružim

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 » 12 Jan 2012, 08:20

Heh, ce ti po pravici povem, mi je zdaj buggy ratal cisto brezveze za vozit. 4-kolesni pogon, prevec drzi linijo itd..

Z 2WD imam vecje veselje, voznja je sama po sebi bolj zanimiva.
Se prednji pogon pogresam le ce se zaplezam kam v travo ali pa ko model nasede.. Takrat moram do njega, kar mi pri 4WD nebi bilo treba..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4×4
Go Traxxas or get left behind.

Odgovori

Vrni se na