Traxxas Slash, Summit, E-revo in rally 1:16 VXL
Moderatorji: jannyy, mihec87, DobnikarA
Traxxas Slash, Summit, E-revo in rally 1:16 VXL
Pozdravljeni!
Nikjer nisem zasledil teme o teh modelih, zato odpiram novo, v upanju da se bo oglasil še kdo z tem modelom in pokazal njegove upgrejde in izboljšave.
Sam sem lastnik slasha 1:16 katerega sicer nimam dolgo a v njem vidim potencial, saj ima avto res popolnoma drugačno zasnovo od ostalih avtov ki so v mojem hangerju.
No temo ne odpiram zato da bi nakladal, ampak zato ker bi rad uprašal kakšne brushless motorje uporabljate v teh modelih, saj imam namen naročiti en brushless zanj.
Original velikost motorja je mislim da 400 klase torej 28xx, zanimajo pa me, kakšen Kv motorja bi bil najprimernejši za ta model glede na to da bom uporabljal 4s lipo (2x2s 1300mAh)
No kasneje mu mislim nabaviti še tistih par delov da ga bom lahko transformiral iz slasha v e-revo, tako da se bo tema še nadaljevala, ob svojem času seveda.
Zaenkrat pa bi bil vesel vsakega odgovora ali celo linka (nabavljal bom v hobby kingu) glede motorja ki bi šel na 4s.
No pa še nekaj slik o mojem slashu:
Pa še en video kjer se vidi da iz original motorja na 2s ne moremo kaj preveč iztisniti:
http://www.youtube.com/watch?v=1RuRQFgPBNs
LP Tine
Nikjer nisem zasledil teme o teh modelih, zato odpiram novo, v upanju da se bo oglasil še kdo z tem modelom in pokazal njegove upgrejde in izboljšave.
Sam sem lastnik slasha 1:16 katerega sicer nimam dolgo a v njem vidim potencial, saj ima avto res popolnoma drugačno zasnovo od ostalih avtov ki so v mojem hangerju.
No temo ne odpiram zato da bi nakladal, ampak zato ker bi rad uprašal kakšne brushless motorje uporabljate v teh modelih, saj imam namen naročiti en brushless zanj.
Original velikost motorja je mislim da 400 klase torej 28xx, zanimajo pa me, kakšen Kv motorja bi bil najprimernejši za ta model glede na to da bom uporabljal 4s lipo (2x2s 1300mAh)
No kasneje mu mislim nabaviti še tistih par delov da ga bom lahko transformiral iz slasha v e-revo, tako da se bo tema še nadaljevala, ob svojem času seveda.
Zaenkrat pa bi bil vesel vsakega odgovora ali celo linka (nabavljal bom v hobby kingu) glede motorja ki bi šel na 4s.
No pa še nekaj slik o mojem slashu:
Pa še en video kjer se vidi da iz original motorja na 2s ne moremo kaj preveč iztisniti:
http://www.youtube.com/watch?v=1RuRQFgPBNs
LP Tine
Zadnjič spremenil tintek, dne 03 Apr 2012, 20:40, skupaj popravljeno 2 krat.
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Zanimivo da si začeu s to temo sam imam e-revota brushles kake pou leta, prej se še nisem ukvarjal v kakršni koli modelarstvu in ja priznam, da sprva mi dost stvari ni blo jasno, počasi pa se bo nekam prišlo.
Največja napaka so tu gor diferenciali ker do njih teško prideš, zdj jih že znam zamenjat z zaprtimi očmi pobralo ene 4.
Pa velik stvari bi lahkor blo bolš, še posebej ko preideš na 3s lipo pa se skuri esc, pol pa počasi začne trgat stvari kr povrsti....
zato je trenutno avtek v postopku čakanja na nadgradnje, nekej je prišlo nekej še bo....... to čakanje te pobere
nazadnje je pobralo drsečo sklopko
Na vsake 2 ure vožje neki vtrga ( vsaj neki malega )
Kot sm že reku avto ma velik pomanjklivosti, roke, pushrods, axle carriers, amotizerji , to čez čas vidiš ko pride luft (pač miga se kar se lahk)
Kar se tiče pa samega original brushles motorja pa nimam kj za rečt, na 3s je lepo fajn se zasuče, in ne zarmišlam o njegovi menjavi.
Treba je upgrejdat par stvari s čemer sm že začeu
http://www.toadztoyz.com/TRAXXAS/116-MI ... 85826-1-2/
stran za dele, so zelo hitri zadnja pošiljka 10 dni
iz the toyz čakam 16dni že
p.s.
posnetek z youtuba je na mehki mivki, tam res teško kj pričakuješ od avta 1/16.
Največja napaka so tu gor diferenciali ker do njih teško prideš, zdj jih že znam zamenjat z zaprtimi očmi pobralo ene 4.
Pa velik stvari bi lahkor blo bolš, še posebej ko preideš na 3s lipo pa se skuri esc, pol pa počasi začne trgat stvari kr povrsti....
zato je trenutno avtek v postopku čakanja na nadgradnje, nekej je prišlo nekej še bo....... to čakanje te pobere
nazadnje je pobralo drsečo sklopko
Na vsake 2 ure vožje neki vtrga ( vsaj neki malega )
Kot sm že reku avto ma velik pomanjklivosti, roke, pushrods, axle carriers, amotizerji , to čez čas vidiš ko pride luft (pač miga se kar se lahk)
Kar se tiče pa samega original brushles motorja pa nimam kj za rečt, na 3s je lepo fajn se zasuče, in ne zarmišlam o njegovi menjavi.
Treba je upgrejdat par stvari s čemer sm že začeu
http://www.toadztoyz.com/TRAXXAS/116-MI ... 85826-1-2/
stran za dele, so zelo hitri zadnja pošiljka 10 dni
iz the toyz čakam 16dni že
p.s.
posnetek z youtuba je na mehki mivki, tam res teško kj pričakuješ od avta 1/16.
aja pa motorji so 380 pa tk na malo gor piše, al si kj druga mislu 400
recimo en ki bi pomoje lepo pasau
http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh ... duct=15188
recimo en ki bi pomoje lepo pasau
http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh ... duct=15188
glede nabave ni problem, saj je na ebayu malo morje opcijskih delov za omenjen avto.
Na motorju piše 380 ampak dimenzije so enake kot bolj poznan 400 razred.
Torej imaš original brushless sistem no fino je ker esc paše na svoje mesto in je že v štartu vodoodporen, ampak se mi vseeno zdi malo predrag.
Mi lahko zaupaš podatke o kv motorju, če ga imaš?
LP
Na motorju piše 380 ampak dimenzije so enake kot bolj poznan 400 razred.
Torej imaš original brushless sistem no fino je ker esc paše na svoje mesto in je že v štartu vodoodporen, ampak se mi vseeno zdi malo predrag.
Mi lahko zaupaš podatke o kv motorju, če ga imaš?
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
- poison duck
- Razpravljalec
- Prispevkov: 110
- Pridružen: 30 Dec 2008, 17:56
- Kraj: mengeš
- Kontakt:
jst mam e-revota z kar nekaj upgrejdi:
http://www.shrani.si/?2Q/r1/2dvXPSqx/slika-001.jpg
http://www.shrani.si/?12/G7/4LvFCB25/slika-004.jpg
http://www.shrani.si/?3E/ch/48yXqYQC/slika-003.jpg
http://www.shrani.si/?15/9i/4XHUHkZp/slika-015.jpg
samo ga zdej prodajam k si bom nabavu fluxa
http://www.shrani.si/?2Q/r1/2dvXPSqx/slika-001.jpg
http://www.shrani.si/?12/G7/4LvFCB25/slika-004.jpg
http://www.shrani.si/?3E/ch/48yXqYQC/slika-003.jpg
http://www.shrani.si/?15/9i/4XHUHkZp/slika-015.jpg
samo ga zdej prodajam k si bom nabavu fluxa
vazn da greeeeee!
Traxxas e-revo VXL
Traxxas e-revo VXL
to pa je kar lepo za videt upam da bo tud moje nekega dne tak zgledalo
Zanima me če je že kdo waterproofiral navadne (kitajske) esc-je.
Vem da je več opcij a vseeno me zanima, če kdo pozna te dve sestavini, ki jih uprabljajo v naslednjih videih:
http://www.youtube.com/watch?v=LUSmKAvHyEk
http://www.youtube.com/watch?v=t_lQXDzS3pA
http://www.youtube.com/watch?v=3E7pNOlmKvQ
LP Tine
Zanima me če je že kdo waterproofiral navadne (kitajske) esc-je.
Vem da je več opcij a vseeno me zanima, če kdo pozna te dve sestavini, ki jih uprabljajo v naslednjih videih:
http://www.youtube.com/watch?v=LUSmKAvHyEk
http://www.youtube.com/watch?v=t_lQXDzS3pA
http://www.youtube.com/watch?v=3E7pNOlmKvQ
LP Tine
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
js mam tale esc zdj
http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh ... oduct=8993
in sm se vozu ob vsakem vremenu nimam težau. Spodaj je umes neko tesnilo in ubistvu drži original.
je pa res da je blo treba ogrodje rezat, da sm ga tam dau ko so baterije.
tut sam sm zaslediu to na youtubu, sam vem pa ne kaka tečoča plastika je to, je pa zanimiva stvar.
ja moj bo počasi podoben
čakat treba na te pakete da živčnega dobiš... na enga že čakam 2 mesca, pa že računa ne najdem več in nevem ka bom naredu.....
ma ker sučajno tole drsečo sklopko
http://www.thetoyz.com/cart/thetoyz_sea ... 152x=0&y=0
podatki motorja
kV: 4000 (8-turn)
Current: 25A constant/ 50A burst
Max RPM: 50 000
Weight: 140g (4.94oz)
http://hobbycity.com/hobbycity/store/uh ... oduct=8993
in sm se vozu ob vsakem vremenu nimam težau. Spodaj je umes neko tesnilo in ubistvu drži original.
je pa res da je blo treba ogrodje rezat, da sm ga tam dau ko so baterije.
tut sam sm zaslediu to na youtubu, sam vem pa ne kaka tečoča plastika je to, je pa zanimiva stvar.
ja moj bo počasi podoben
čakat treba na te pakete da živčnega dobiš... na enga že čakam 2 mesca, pa že računa ne najdem več in nevem ka bom naredu.....
ma ker sučajno tole drsečo sklopko
http://www.thetoyz.com/cart/thetoyz_sea ... 152x=0&y=0
podatki motorja
kV: 4000 (8-turn)
Current: 25A constant/ 50A burst
Max RPM: 50 000
Weight: 140g (4.94oz)
jaz sem ga pred enim tednom kupil super je sam moram kake dobre baterije nabavit. Razmišljam o tehle: http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=80604
xgo, tvoje baterije bojo kr taprave
js sm kupu 2200mah 3s in so mal prevelike...
učeri sm biu na napou zmrznjenem parkingu in snegu kr dobr za drift
drugač pa mi zmankuje placou, nimamo nekih prog z skakalnicami razn če greš 10min peš v gozd, vozim vsepovsot kjer se mi zdi primerno in lahkor mam avto zravn.
od včerajšnje vožnje približno uro in pou
pa se je že tk kratka antena, zlomla še na dveh mestih, mogoče zaradi mraza.
in seveda klasika, utrgalo čep na končniku, zadaj (popolnoma novem končniku)
sreča da mam še velik delov naročenih med drugim tudi novo cevko za anteno, alu končnike, drug sprejemnik in oddajnik
ja avto seveda je dokaj obvladljiv, seveda ta angleški stavek skoraj drži "more power you can handle" v keri koli situaciji ma dovolj moči, moreš ga skor šparat z gasu in na zadno meče na ukaz. Zarad take hitrosti pol prihaja do nesreč takih in drugačnih in se stvari potem lomijo.....
js sm kupu 2200mah 3s in so mal prevelike...
učeri sm biu na napou zmrznjenem parkingu in snegu kr dobr za drift
drugač pa mi zmankuje placou, nimamo nekih prog z skakalnicami razn če greš 10min peš v gozd, vozim vsepovsot kjer se mi zdi primerno in lahkor mam avto zravn.
od včerajšnje vožnje približno uro in pou
pa se je že tk kratka antena, zlomla še na dveh mestih, mogoče zaradi mraza.
in seveda klasika, utrgalo čep na končniku, zadaj (popolnoma novem končniku)
sreča da mam še velik delov naročenih med drugim tudi novo cevko za anteno, alu končnike, drug sprejemnik in oddajnik
ja avto seveda je dokaj obvladljiv, seveda ta angleški stavek skoraj drži "more power you can handle" v keri koli situaciji ma dovolj moči, moreš ga skor šparat z gasu in na zadno meče na ukaz. Zarad take hitrosti pol prihaja do nesreč takih in drugačnih in se stvari potem lomijo.....
Zadnjič spremenil blu, dne 25 Feb 2011, 10:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Če prav vidim je na ohišju amortizerja matica z katero privijaš ali pa odvijaš vzmet z tem kamot določaš višino s tem da bolj kot odviješ bolj mehak bo avto kar spet ni vredu tako da bi skoraj rabil tršo vzmet.
Obstaja še pa možnost da odpreš amortizer ter na os natakneš en mali košček cevke in s tem znižaš višino ter dobiš tudi malenkost manjši hod.
Obstaja še pa možnost da odpreš amortizer ter na os natakneš en mali košček cevke in s tem znižaš višino ter dobiš tudi malenkost manjši hod.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
roke amortizerja sem čisto spustil
tko pol zgleda:
blu katere konektorje uporabljaš in kje si jih nabavil
http://www.swordfishingcentral.com/imag ... 204462.jpg
tko pol zgleda:
blu katere konektorje uporabljaš in kje si jih nabavil
http://www.swordfishingcentral.com/imag ... 204462.jpg
kako si roke amotizerja čist spustiu ne js nevidim druge možnosti kot da jih zamenjaš? dj kako dejansko sliko prlimi tut
tist vijak na amotizerjih pa štima trdoto, čist nč druzga vsaj mislim
in pol maš ful mehke amotizerje?
konektorji so 3.5mm (zdj oba dva moški del) kot so bli original na esc-ju iz hk in pašejo direkt na xt60 conector od lipo baterij, je pa na poti ženski del da ga nalotam na esc da nebo tk kavbojsko
tist vijak na amotizerjih pa štima trdoto, čist nč druzga vsaj mislim
in pol maš ful mehke amotizerje?
konektorji so 3.5mm (zdj oba dva moški del) kot so bli original na esc-ju iz hk in pašejo direkt na xt60 conector od lipo baterij, je pa na poti ženski del da ga nalotam na esc da nebo tk kavbojsko
Z tisto matico če jo bolj zategneš je vzmet bolj napeta,če ga pa odtegneš pa vzmet ni več toliko napeta,tako da z nastavljanjem le tega lahko avto rahlo spustiš dol seveda ne gre pretiravati saj je potem vzmet manj napeta in ima amortizer veliko hoda kjer je mehak kar pa spet ni dobro.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
uf tvoja zadeva ubistvu je nova nova še spredn odbijač se sveti brez praske js pa že kroma več gor nimam
ja nižji je pa za čisto malenkost, minimalno, raj mam dost trše amotizerje, mislim da se bol splača.
čistm pa kot vsako stvar ko jo čistiš, pač uzameš ščetko v roke in na delo. js vsake tok cajta napipsam ključne dele z podobno zadevo kot wd40.
ja nižji je pa za čisto malenkost, minimalno, raj mam dost trše amotizerje, mislim da se bol splača.
čistm pa kot vsako stvar ko jo čistiš, pač uzameš ščetko v roke in na delo. js vsake tok cajta napipsam ključne dele z podobno zadevo kot wd40.