1/8 E INFO
Objavljeno: 23 Jun 2009, 19:27
V tej tematiki je namen (s pomočjo drugih modelarjev z izkušnjami) predstaviti modele avtomobilov v merilu 1/8 na elektro pogon, tehniko in problematiko. Govora bo predvsem o prepotrebnih informacijah, ki jih v slovenskem forumskem prostoru primanjkuje. Tematika bo tudi strogo moderirana, zato bo vse skupaj zelo skompaktirano in vaša vprašanja narejena po principu “pogosto zastavljenih vprašanj”. Drug del bo obsegal predstavitve naših modelov in konkretnega materiala.
Cilj je predstaviti tovrstne modele na jesenskem informativnem srečanju in delavnicah na eni izmed modelarskih offroad prog. V letu 2010 pa bi morda poskušali naresti vsaj eno demostracijsko tekmo in več srečanj.
1.Zakaj 1/8 elektro?
Menim, da je potrebno takoj na začetku razčistiti zakaj sploh predelovati modele v merilu 1/8 na elektro pogon. V čemu je prednost pred nitro motorji?
a) Pomanjkanje časa je danes splošen problem vseh. Elektro dovoljuje takojšnjo vožnjo in praktično nič vzdrževanja takoj po vožnji. Brez umazanije in vonjav.
b) Pospešek. Takojšen, brez obotavljanja. Nenazadnje tudi končna hitrost brez velikega truda...
c) Pomanjkanje hrupa lahko blagodejno vpliva na splošno počutje sosedov in sovaščanov, če se vam zaljubi voziti model tudi v neobičajnih urah...
2.Zakaj 1/8 e info ?
Čeprav se točka 1. bere kot “pravljica”, se lahko pojavi mnogo problemov, ki so povezani s tehniko in neodgovornim načinom vožnje.
Preprosto povedano, motorčki z maso 200 do 300 g so sposobni iz sebe dati tudi nekaj kW, vrteti preko 40000 obratov v minuti, krmililjeni so elektronsko s komponentami, ki jih lahko zapremo v breskvino koščico, napajani pa so z akumulatorji, ki lahko v nekaj sekundah iz sebe spravijo tudi dvakrat toliko kolikor so motorji sposobni “zdravo prebaviti”.
Vse to kar kliče po tem, da se iz motorja ali pa še hitreje iz krmilnika zvabi zaudarjajoči in drag dim...
Kar nekaj velikih proizvajalcev že ponuja 1/8 RTR modele, še več pa jih še prihaja. Vendar! Skoraj vsak 1/8 nitro model postane elektro z nekaj spretnosti in znanja, ki ga bomo tule ponudili.
Nadaljevanje sledi...
Napajanje: Polnilniki, akumulatorji, priključki, elektronska pomagala, pribor
Krmiljenje obratov: Krmilniki, nastavitve
Motorizacija: Motorji, njihova pravilna izbira, prenosi
Modeli: Elektro vs nitro nastavitve, harmonija pogona, namestitev komponent, problematika predelave, itd
Predstavitve vaših modelov
Cilj je predstaviti tovrstne modele na jesenskem informativnem srečanju in delavnicah na eni izmed modelarskih offroad prog. V letu 2010 pa bi morda poskušali naresti vsaj eno demostracijsko tekmo in več srečanj.
1.Zakaj 1/8 elektro?
Menim, da je potrebno takoj na začetku razčistiti zakaj sploh predelovati modele v merilu 1/8 na elektro pogon. V čemu je prednost pred nitro motorji?
a) Pomanjkanje časa je danes splošen problem vseh. Elektro dovoljuje takojšnjo vožnjo in praktično nič vzdrževanja takoj po vožnji. Brez umazanije in vonjav.
b) Pospešek. Takojšen, brez obotavljanja. Nenazadnje tudi končna hitrost brez velikega truda...
c) Pomanjkanje hrupa lahko blagodejno vpliva na splošno počutje sosedov in sovaščanov, če se vam zaljubi voziti model tudi v neobičajnih urah...
2.Zakaj 1/8 e info ?
Čeprav se točka 1. bere kot “pravljica”, se lahko pojavi mnogo problemov, ki so povezani s tehniko in neodgovornim načinom vožnje.
Preprosto povedano, motorčki z maso 200 do 300 g so sposobni iz sebe dati tudi nekaj kW, vrteti preko 40000 obratov v minuti, krmililjeni so elektronsko s komponentami, ki jih lahko zapremo v breskvino koščico, napajani pa so z akumulatorji, ki lahko v nekaj sekundah iz sebe spravijo tudi dvakrat toliko kolikor so motorji sposobni “zdravo prebaviti”.
Vse to kar kliče po tem, da se iz motorja ali pa še hitreje iz krmilnika zvabi zaudarjajoči in drag dim...
Kar nekaj velikih proizvajalcev že ponuja 1/8 RTR modele, še več pa jih še prihaja. Vendar! Skoraj vsak 1/8 nitro model postane elektro z nekaj spretnosti in znanja, ki ga bomo tule ponudili.
Nadaljevanje sledi...
Napajanje: Polnilniki, akumulatorji, priključki, elektronska pomagala, pribor
Krmiljenje obratov: Krmilniki, nastavitve
Motorizacija: Motorji, njihova pravilna izbira, prenosi
Modeli: Elektro vs nitro nastavitve, harmonija pogona, namestitev komponent, problematika predelave, itd
Predstavitve vaših modelov