Zunanja fizična razlika motorja CF-26 in CF30

Moderatorji: jannyymihec87Čur

Odgovori
celjan40
Začetnik
Prispevkov: 6
Pridružen: 28 Jul 2014, 21:07

Zunanja fizična razlika motorja CF-26 in CF30

Odgovor Napisal/-a celjan40 » 18 Avg 2014, 17:37

Zdravo.

Prosil bi lastnike Reely Carbon fighter 1, 2 in 3 če mi lahko pomagajo ugotoviti kater motor imam montiran na 1. Piše namreč in tudi kupil in prodan je bil kot 30cc, ali mi je čedalje bolj sumljiv, da je motor ne vem, 26, morda celo 23cc.

Prvi dvom je, da je motor v primerjavi z avtom, ko sem ga kupil izgledal kot nov.
Drugo je, da ne dela nekih čudežev po travniku(tle sem še neizkušen in je to moj prvi 1:5 4x4 bencinar)
Tretje je, da sem, ko sem razdrl zobnike, spremenil prestavno razmerje in sicer pogonskega invmesnega sem zamenjal, ostala dva tamala se nekot ne da zaradi montiranja plastike nazaj(ni prostora) in sicer v prid moči in majnši hitrosti.(malega na pogonsko os, večjega na sredinsko)
Četrta dokončna, kar spremljam že od začetka so pa prevrtane luknje na šasiji, kjer je pritrjen motor. (priloga slike)
Motor je drugače dober, vžiga, kompresijo ima, po pol ure tudi ;) le peb, ki mi ga je prodal, avto ni deloval, kao servo motorček hin, star bencin, da ni vžgal in to, iz 220 spustu na 150 in sam sem dal že do sedaj 100€, oba servota zamenju, malega celo 2x, tavelikega iz dveh naredil enega(sreča(smola pa to, da sem vmes že naročil novega in ga tudi plačal iz chine)), kolesne obese sem polomil, to nima veze sicer, sam tko povem, amortizerji vsi puščajo, enega mi je danes celo odprlo, one šplinste je potrgalo in je šel narazen, ali ga bom popravil, nekaj mi model dal zraven rezervnih delov, 4 dobre spodnje obese/roke, nekaj vidim da je amortizerjev, morem skompletirati, sicer pa se verjetno menja spodnji semering, oz. tesnilo v amortizerju, pa nove šplinte dam in novo olje in bo verjetno še v redu. A se mi zdi, ali je v blažilcih ono gosto olje od reduktorjev... SAE90? Saj po vonju sodeč, je zelo mastno-lepljivo. To pravim le tako vmes, problem je le motor, ker če je motor majn kubičen, ker prvo kar je model ob prihodu na dvorišče rekel, motor je 30 kubičen, ne vem koliko konjev da ima, saj gr res piše 30cc, ampak to se po moje da elegantno zamenjati ;)

Torej še 1x bistvo... prevrtane luknje na podu - znak zamenjave motorja z manj kubičnim ali ja? ](*,)

Hvala za pomoč.
Priponke
20140818_181705.jpg
Ne glej menjalnih delov, le blok motorja in cilinder
20140818_181705.jpg (117.21 KiB) Pogledano 2699 krat
20140818_181721.jpg
Ne glej menjalnih delov, le blok motorja in cilinder
20140818_181721.jpg (119.83 KiB) Pogledano 2695 krat
20140818_182024.jpg
Čemu prevrtane luknje? Zaradi majnšega motorja?
20140818_182024.jpg (125.65 KiB) Pogledano 2695 krat

Uporabniški avatar
maco0211
Razpravljalec
Prispevkov: 127
Pridružen: 07 Mar 2011, 13:18
Kraj: M.S.

Re: Zunanja fizična razlika motorja CF-26 in CF30

Odgovor Napisal/-a maco0211 » 18 Avg 2014, 20:01

Koliko je meni znano ta motor je 26ccm lahko se pa prepričaš sam -torej dvigni cilinder če je premer bata 34mm .Tiste luknje so pa lahko posledica neorginalne sklopke.Pa oprosti če se motim.

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3845
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Zunanja fizična razlika motorja CF-26 in CF30

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 19 Avg 2014, 10:02

Ti motorji imajo spodnji del oz blok vsi enak neglede a je 23cc ali 30cc(tako da tiste luknje nimajo veze z prostornino motorja, dvojne luknje npr ima hpi baja že nova )-razlika je samo v premeru bata, cilindra ter ojnici..Poskusi najt kakšne oznake na cilindru..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Odgovori

Vrni se na