servo za smer niha
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
servo za smer niha
Zdravo, imam težavo da mi servo za smer niha. Če hočem zaviti mi servo avtomatsko potem zavije še v drugo smer ne da bi jaz kaj pritisnil. Če avto dvignem in zavijem potem začne servo nihati levo, desno z čedalje manjšim korakom. Zanima me ali je možno da je za to nihanje kriva baterija? Imam pa še eno vprašanje, ali lahko mešanico delam iz navadnega olja za mešanice, ki se kupi na bencinski?
lp
Re: servo za smer niha
Servo motor se ti je poslovil...elektronika v njem.
Re: servo za smer niha
Ne se špilat z raznimi poceni olji ala dvotaktol...Najdi trgovino z motorji in raskiraj tistih 20eur za 1L-motul800,silkolene ipd..
viewtopic.php?f=77&t=70361
Pri teh motorjih ne šparat na dveh stvareh.
-olju za mešanico
-olju za zračni filter(ravno tako ga redno čisti in olji,ne naolji ga preveč)
viewtopic.php?f=77&t=70361
Pri teh motorjih ne šparat na dveh stvareh.
-olju za mešanico
-olju za zračni filter(ravno tako ga redno čisti in olji,ne naolji ga preveč)
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: servo za smer niha
Zdravo, servo sem razdrl in ugotovil da + ni imel dobrega stika. Ko sem to lepo zalotal servo spet dela normalno. Bi pa prosil če mi kdo napiše nekaj osnovnih pravil vzdrževanja bencinskih avtomobilov saj ga imam prvič in to je fg marder 26ccm.
lp
Re: servo za smer niha
V bistvu niti ne kaj drugače kot pa metanol modeli...
Čiščenje po vožnji,nekje na porabljene 2-3 rezervoarje(odvisno od terena če je zelo prašno potem bolj pogosto) oz po dnevu vožnje(odsvetujem menjavo na terenu saj je model umazan in lahko spravimo umazanijo notri) je potrebno oprati(dobro posušiti) ter naoljiti(z oljem za penaste zračne filtre) zračni filter ter ga ustrezno namestiti nazaj da ni kakšnih špranj mimo katerih bi lahko vdrla umazanija v motor, potrebna je uporaba kvalitetnega olja ter konstantna mešanica(tudi ni dobro če mešanica predolgo stoji(čez zimo npr))..
Pametno je tudi kupiti ali pa nalepiti mrežico okoli zaganjača ter ohišja motorja sploh če vozimo po travi ter kamenju saj se nam trava nabaše med cilinder in ohišjem-v primeru da nam notri pride kamen pa lahko polomi vetrnice z vztrajnika in ponavadi je zadeva za vstran saj ni več zbalansiran in tako uničuje ležaje..O tem smo govorili v tej temi(nekje na sredini) viewtopic.php?f=77&t=77702
Čiščenje po vožnji,nekje na porabljene 2-3 rezervoarje(odvisno od terena če je zelo prašno potem bolj pogosto) oz po dnevu vožnje(odsvetujem menjavo na terenu saj je model umazan in lahko spravimo umazanijo notri) je potrebno oprati(dobro posušiti) ter naoljiti(z oljem za penaste zračne filtre) zračni filter ter ga ustrezno namestiti nazaj da ni kakšnih špranj mimo katerih bi lahko vdrla umazanija v motor, potrebna je uporaba kvalitetnega olja ter konstantna mešanica(tudi ni dobro če mešanica predolgo stoji(čez zimo npr))..
Pametno je tudi kupiti ali pa nalepiti mrežico okoli zaganjača ter ohišja motorja sploh če vozimo po travi ter kamenju saj se nam trava nabaše med cilinder in ohišjem-v primeru da nam notri pride kamen pa lahko polomi vetrnice z vztrajnika in ponavadi je zadeva za vstran saj ni več zbalansiran in tako uničuje ležaje..O tem smo govorili v tej temi(nekje na sredini) viewtopic.php?f=77&t=77702
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..