Genius XR2
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
Genius XR2
Nov model avta 1:5 znamke GENIUS model XR2...
Novosti:
-Servoti za volan so obrnjeni navzgor za lažje nastavljanje
-Nosilci diferencjala so sedaj poenostavljeni in z 10imi vijaki gre diferencjal ven.
-Komplet zaprto podvozje z karbonom.. na slikah manjka še sredinske plošče
-Zadnji stabilizator na uniballih
Moje novosti:
-SCS diferencjal ki je po mojem mnenju najbolši sedaj na tržišču omogoča zelo gladko oprijemanje in zelo hitro popusti zaporo... opažam da je vožnja z njim manj naporna in malenkost lažja čeprau si mogoče malenkost počasnejši.
v prihodu je še Titan Samba avspuh z katerim pričakujem malo več moči v nižjih obratih...
Ostalo je kot na lanskem modelu..
Motor Abbate Race 240
4x Hitec 24kg lipo servo
Lipo 2500Mah 2s za napajanje servotov
Rezultati za 2012 :
1. Dirka za DP nisem vozil ker je bil naliv in mi osebno ni všeč vozit po dežju ker ne gre nikamor ..
2. Dirka za DP :
Kvalifikacije končal kot 1. Nato iz prvega mesta tudi štartal v 2. krogu naredil napako ki me je stala prvega mesta in sem pristal na zadnjemu mestu, nato skozi 30 minutno dirko z malo sreče in potrpežljivostjo se prebil na zadovoljivo 3. mesto.
Novosti:
-Servoti za volan so obrnjeni navzgor za lažje nastavljanje
-Nosilci diferencjala so sedaj poenostavljeni in z 10imi vijaki gre diferencjal ven.
-Komplet zaprto podvozje z karbonom.. na slikah manjka še sredinske plošče
-Zadnji stabilizator na uniballih
Moje novosti:
-SCS diferencjal ki je po mojem mnenju najbolši sedaj na tržišču omogoča zelo gladko oprijemanje in zelo hitro popusti zaporo... opažam da je vožnja z njim manj naporna in malenkost lažja čeprau si mogoče malenkost počasnejši.
v prihodu je še Titan Samba avspuh z katerim pričakujem malo več moči v nižjih obratih...
Ostalo je kot na lanskem modelu..
Motor Abbate Race 240
4x Hitec 24kg lipo servo
Lipo 2500Mah 2s za napajanje servotov
Rezultati za 2012 :
1. Dirka za DP nisem vozil ker je bil naliv in mi osebno ni všeč vozit po dežju ker ne gre nikamor ..
2. Dirka za DP :
Kvalifikacije končal kot 1. Nato iz prvega mesta tudi štartal v 2. krogu naredil napako ki me je stala prvega mesta in sem pristal na zadnjemu mestu, nato skozi 30 minutno dirko z malo sreče in potrpežljivostjo se prebil na zadovoljivo 3. mesto.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Re: Genius XR2
Uf tole pa je makina
P.S. Delaš nalepke sam ali jih kupiš?
P.S. Delaš nalepke sam ali jih kupiš?
Re: Genius XR2
Tole pa izgleda zelo huda zadeva
p.s. me pa zanima naslednje...zakaj sprednja kolesa kot sem že večkrat opazil stojijo na V če pogledaš od zgoraj na avto?
p.s. me pa zanima naslednje...zakaj sprednja kolesa kot sem že večkrat opazil stojijo na V če pogledaš od zgoraj na avto?
Re: Genius XR2
Nalepke smo nekaj sami naredili nekaj jih že bilo na karoseriji
Kolesa pa je tako če misliš iztek torej ko gledaš avto odzgoraj in so kolesa odprta je zato da gre avto ravno torej z tem se uravnava malo levo/desno in gre lepše ravno in je bolj vodljiv ker ima malo več oprijema.
Če pa misliš da so lih nasproti nagnjena kot pri pravih dirkalnih avtih je pa zaradi zadnjega pogona in tega ker pač avto gledamo in ne sedimo v njem in tako naredimo nastavitve da sprednji konec kontrolirano drsi proč ne preveč ne pa premalo to je zelo odvisno od voznika. Probali smo tudi nagnjena navznoter vendar potem avto super zavija vendar je težje vodljiv ker se poveča oprijem odspredaj in potem odzadaj zelo rad pobegne.
Kolesa pa je tako če misliš iztek torej ko gledaš avto odzgoraj in so kolesa odprta je zato da gre avto ravno torej z tem se uravnava malo levo/desno in gre lepše ravno in je bolj vodljiv ker ima malo več oprijema.
Če pa misliš da so lih nasproti nagnjena kot pri pravih dirkalnih avtih je pa zaradi zadnjega pogona in tega ker pač avto gledamo in ne sedimo v njem in tako naredimo nastavitve da sprednji konec kontrolirano drsi proč ne preveč ne pa premalo to je zelo odvisno od voznika. Probali smo tudi nagnjena navznoter vendar potem avto super zavija vendar je težje vodljiv ker se poveča oprijem odspredaj in potem odzadaj zelo rad pobegne.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Re: Genius XR2
Tele tvoje mašine bi si pa rad ob priliki v živo ogledal
Hudo
Hudo
Re: Genius XR2
24.6.2012 je dirka v Tolminu tako da vabljeni na ogled. žal drugje v Slo tega ni za videt edino če bo kdo na obali in bi si rad ogledal zadevo na mestu
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Re: Genius XR2
Isti datum imamo čolnarji tekmo v Murski. Se bom enkrat z mopedom oglasil, te vabim na pivo, pa še kako modelarsko bova rekla
Re: Genius XR2
Komot ti kar pridi pive so pa zmiraj na zalogi tako da zato ne skrbi
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
-
- Začetnik
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 29 Nov 2011, 21:51
- Kraj: maribor
Re: Genius XR2
janny super zverina in kolk si odstel ce ni skrivnost za letosnji model al je se kaj lanskega na najem drugace pa
lp jernej
lp jernej
Re: Genius XR2
Ubistvu novo je kar je napisano pod novosti ostalo je isto kot pri starem modelu.
Model je drugače če se ne motim 2400€+ elektronika+motor.
Model je drugače če se ne motim 2400€+ elektronika+motor.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Re: Genius XR2
Lol se pravi nekje 4000€ + ...jannyy napisal/-a:Ubistvu novo je kar je napisano pod novosti ostalo je isto kot pri starem modelu.
Model je drugače če se ne motim 2400€+ elektronika+motor.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 29 Nov 2011, 21:51
- Kraj: maribor
Re: Genius XR2
Motor Abbate Race 240
a potem je dovoljeno na dirkah uporablajti 24ccm motorje? jaz sem pa mislil da je zgornja meja za 1:5 cestne modele za tekmovanja po pravilniku 23ccm.
lp jernej
a potem je dovoljeno na dirkah uporablajti 24ccm motorje? jaz sem pa mislil da je zgornja meja za 1:5 cestne modele za tekmovanja po pravilniku 23ccm.
lp jernej
Re: Genius XR2
Motor je 23ccm vendar razlika med g230 in g240 je v številu vijakov na cilindru. 230 je pritrjen z 2 vijakoma 240 pa z 4imi. Vendar vsi govorijo da so g230 bolši zaenkrat lahko povem da naš dela že 3 sezone brez problema.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Re: Genius XR2
8pac napisal/-a:Lol se pravi nekje 4000€ + ...jannyy napisal/-a:Ubistvu novo je kar je napisano pod novosti ostalo je isto kot pri starem modelu.
Model je drugače če se ne motim 2400€+ elektronika+motor.
Hjah vse z diffom in avspuhom je tam nekje.
Hvalabogu da obstajajo sponzorji
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
-
- Začetnik
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 29 Nov 2011, 21:51
- Kraj: maribor
Re: Genius XR2
vceraj sem zvedel da ima kolega na svojem fg competitione evo 12 tudi g240rc, in pravi da so mocnejsi od g230rc. govorim seveda za serijski motor ampak le za malenkost. uporablja pa ulinjač walbro wt-813. tale uplinjač je brez coka in bi naj bila voznja z tem uplinjacem samo 25 do 30 minut kajti, ima vgrajeno pumpo in avto pospesuje neverjetno hitro kot kak tunig motor. moram zadevo it enkrat pogledat kako, se pelje tole.jannyy napisal/-a:Motor je 23ccm vendar razlika med g230 in g240 je v številu vijakov na cilindru. 230 je pritrjen z 2 vijakoma 240 pa z 4imi. Vendar vsi govorijo da so g230 bolši zaenkrat lahko povem da naš dela že 3 sezone brez problema.
lp jernej
Re: Genius XR2
Super stvar
Me pa zanima kako so pri teh modelih narejene zavore, disk in čeljusti so menda kot pri pravem avtu ampak potem na koncu "lajtnge" pa servo? je prenos na zajli, zraku ali olju, in od kje tlak?
LP
Me pa zanima kako so pri teh modelih narejene zavore, disk in čeljusti so menda kot pri pravem avtu ampak potem na koncu "lajtnge" pa servo? je prenos na zajli, zraku ali olju, in od kje tlak?
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Re: Genius XR2
Imaš 3 variante:tintek napisal/-a:Super stvar
Me pa zanima kako so pri teh modelih narejene zavore, disk in čeljusti so menda kot pri pravem avtu ampak potem na koncu "lajtnge" pa servo? je prenos na zajli, zraku ali olju, in od kje tlak?
LP
Prenos preko pletenice, prenos preko hidravličnega olja in mini hidravličnega cilindra ter pnevmatskega cilindra. Povsod pa ustvarja silo servo motor.
Re: Genius XR2
To razumem da je ena izmed variant in tudi to mi je razumljivo da servomotor ustvarja silo ampak iz slike ne morem razbrati kam gre servo (videti je kot bi šel direktno na cev) servo bi po moji logiki moral iti na nek bat kateri ustvarja silo zraka ali olja...
Bi lahko ta kos (servo z povezavami) malo bliže poslikal
LP
Bi lahko ta kos (servo z povezavami) malo bliže poslikal
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Re: Genius XR2
Hi.
Saj se na sliki lepo vidi kam gre desni in levi servo (povezava s štangico).
LP, Dejan
Saj se na sliki lepo vidi kam gre desni in levi servo (povezava s štangico).
LP, Dejan
Re: Genius XR2
Samo 2 možnosti bremz imaš.
Na pletenico (zailo) na principu bicikla torej pač servo povleče in preko pletenice stisne skupaj čeljusti oz ploščice.
Na hidravliko servo potegne oz porine batek ki ustvari pritisk kateri premakne batek ki stisne ploščico. Princip pravih avtov.
2 serva imam za zavijanje 1 je za zadnjo zavoro in plin (gas) 1 pa za sprednje zavore.
Glede moči motorja 240 je res da je malenkost močnejši v originalu vendar vsi ki jih predelujejo so povedali da so slabši za navijanje.
Nam tank 700ml zdrži brez problema 40 minut vse je odvisno kako je nastavljen vplinjač (karburator) če imš ful odprtega potem ne vleče toliko goriva ker ne razvije obratov ( pri nas 21.-22.000rpm) lahko bi ga še malo stisnili na 24.000rpm vendar zaenkrat ne rabim tega in sem siguren da mi zdrži gorivo.
Glede vplinjača se pa že dosti časa uporabljajo brez čoka na pumpico.
Na pletenico (zailo) na principu bicikla torej pač servo povleče in preko pletenice stisne skupaj čeljusti oz ploščice.
Na hidravliko servo potegne oz porine batek ki ustvari pritisk kateri premakne batek ki stisne ploščico. Princip pravih avtov.
2 serva imam za zavijanje 1 je za zadnjo zavoro in plin (gas) 1 pa za sprednje zavore.
Glede moči motorja 240 je res da je malenkost močnejši v originalu vendar vsi ki jih predelujejo so povedali da so slabši za navijanje.
Nam tank 700ml zdrži brez problema 40 minut vse je odvisno kako je nastavljen vplinjač (karburator) če imš ful odprtega potem ne vleče toliko goriva ker ne razvije obratov ( pri nas 21.-22.000rpm) lahko bi ga še malo stisnili na 24.000rpm vendar zaenkrat ne rabim tega in sem siguren da mi zdrži gorivo.
Glede vplinjača se pa že dosti časa uporabljajo brez čoka na pumpico.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Re: Genius XR2
Petarda Jani, dej kakšen film naredi, ko boš vozil, kaj resno se te reči obrnejo prek 20k rpm?
http://test.long-life.eu/be0a4
Re: Genius XR2
Neki sem že snemal neki še bom
Ja brez obremenitve se zavrti do 24-25.000 brez problema. Kolko se na progi je odvisno od prenosa in proge. V Tolminu menim da uspe prit nekje do 19-20.000 enkrat z kratkim prenosom je prišel krepko več samo je bilo preveč.
Ja brez obremenitve se zavrti do 24-25.000 brez problema. Kolko se na progi je odvisno od prenosa in proge. V Tolminu menim da uspe prit nekje do 19-20.000 enkrat z kratkim prenosom je prišel krepko več samo je bilo preveč.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."
Re: Genius XR2
Glede zavor se ne strinjam popolnoma s tabo. Obstaja tudi tretja varianta, ki jo je razvil elcon models z svoje off road modele. So pa to pneumatske zavore, ki se odlikujejo po tem da zavorna obloga pritisne na zavorni kolut po celi površini. Se pravi na 360 stopinjah. Kako se obnese v praksi ne bom pametoval ker je nimam. Sam namreč na FGju uporabljam Mecatech hidravlične zavore...
Še link do pdf dokumenta kjer je v besedi in sliki predstavljena pneumatska zavora.
http://www.google.si/url?sa=t&source=we ... pZ6PtVyNAA
Lp
Še link do pdf dokumenta kjer je v besedi in sliki predstavljena pneumatska zavora.
http://www.google.si/url?sa=t&source=we ... pZ6PtVyNAA
Lp
jannyy napisal/-a:Samo 2 možnosti bremz imaš.
Na pletenico (zailo) na principu bicikla torej pač servo povleče in preko pletenice stisne skupaj čeljusti oz ploščice.
Na hidravliko servo potegne oz porine batek ki ustvari pritisk kateri premakne batek ki stisne ploščico. Princip pravih avtov.
2 serva imam za zavijanje 1 je za zadnjo zavoro in plin (gas) 1 pa za sprednje zavore.
Glede moči motorja 240 je res da je malenkost močnejši v originalu vendar vsi ki jih predelujejo so povedali da so slabši za navijanje.
Nam tank 700ml zdrži brez problema 40 minut vse je odvisno kako je nastavljen vplinjač (karburator) če imš ful odprtega potem ne vleče toliko goriva ker ne razvije obratov ( pri nas 21.-22.000rpm) lahko bi ga še malo stisnili na 24.000rpm vendar zaenkrat ne rabim tega in sem siguren da mi zdrži gorivo.
Glede vplinjača se pa že dosti časa uporabljajo brez čoka na pumpico.
Še to razbijemo pa gremo, ...
Re: Genius XR2
Deluje skoraj na isti princip ko hidravlika samo da je na pnevmatiko in tukaj ti dostiprej kej spušča in razlog tega je da se notri manj umaže ki je namenjeno verjetno za off road vendar treba res videt kako deluje v praksi. Pa tudi nekih sil velikih ni verjetno ker tista pumpica deluje zelo majhna.
"Na tisoč neumnih pride en moder in trije, ki se imajo za modre."