Mesanica

Moderatorji: jannyymihec87Čur

Uporabniški avatar
TommyBoy
Freak
Prispevkov: 460
Pridružen: 06 Mar 2005, 22:45
Kraj: Kranj, Radomlje

Odgovor Napisal/-a TommyBoy » 05 Sep 2011, 22:15

Jaz pa kar AGIP RACING 2T furam. Se mi zdi, da je avto precej bolj živahen s tem oljem.

http://www.agip-taka.si/images/RACING2Tbig.jpg
Še to razbijemo pa gremo, ...

Uporabniški avatar
igli
Razpravljalec
Prispevkov: 118
Pridružen: 29 Nov 2005, 20:57
Kraj: Stranice - Zreče

Odgovor Napisal/-a igli » 05 Sep 2011, 23:25

TommyBoy napisal/-a:Jaz pa kar AGIP RACING 2T furam. Se mi zdi, da je avto precej bolj živahen s tem oljem.

http://www.agip-taka.si/images/RACING2Tbig.jpg
tomy probi ipone ;D agip naj dela ole za bremze pa prenose....
-HPI Baja 5b
-Futaba 2PL

Slika
Slika

Uporabniški avatar
Mr. S2k
Freak
Prispevkov: 932
Pridružen: 10 Maj 2010, 21:52
Kraj: Mengeš
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mr. S2k » 06 Sep 2011, 07:06

Mislim da bom probal Agip, ker vsebuje tudi ricinusovo olje, ki se uporablja pri metanolskih motorjih ki se zelo vrtijo in so precej bolj napiljeni kot naši bencinarji. Vonj po jagodah me nekako ne prepriča...

Ali lahko kdo razloži zakaj se uporablja ricinusovo olje? Predvidevam da se oljni film ne trga pri zelo visokih hitrostih bata in pa verjetno je dobro odporen na temperaturo, ali se motim?

LP
Yes we can! ;)

www.jelen.si
Slika

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3857
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 06 Sep 2011, 09:38

Tudi pri metanolarjih je že kar nekaj sintetike(ali pa oboje skupaj) v uporabi(vsaj kolikor sem gledal za modele avtomobilov)....

Pomoje če se kupi neko kvalitetno olje(bo prej motor zaribal zaradi napačnih nastavitev kot pa olja)...

Precej pohvaljen pri nas je tudi Silkolene PRO 2.

Glede olj je postalo tako sto ljudi sto čudi..

P.s. pri olju je potrebno pazit da je tisto za delat mešanico(premix), ne pa tisti ki se med vožnjo sproti injicira v gorivo(injector lube system)(upam da se razume ne vem točnega izraza za tole zadevo)..


Ok mi ni dalo miru tole z ricinusovim oljem:
Pa sem naše nekaj..
"Castor oil at higher temperatures starts to break down.

Normally this is a bad thing, but not with castor oil, it's properties change.

When it starts to break down its lubricating properties increase forming a lubricating film at high temperature.

This film actually protects the engine better. The downside to this film is that it can gum up your rc nitro engine. "

http://www.rc-truckncar-tuning.com/RcNitroFuel.html

Če se še komu da brat malo na široko glede % olja
http://www.bridgestonemotorcycle.com/do ... remix6.pdf
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Alex 76 » 06 Sep 2011, 10:03


Žal idealnega maziva ni, saj ima vsaka od uporabljenih snovi za mazanje svoje pozitivne in negativne učinke. Nekatere zasnove dvotaktnih motorjev so nekoliko bolj izpostavljene visokim temperaturam, na primer dizelski motorji, zato je v tem primeru nedvomno potrebna nekoliko liberalnejša uporaba ricinusovega olja, je pa res, da ima uporaba sintetično olje za posledico čistejši motor ter izpušni sistem, prav tako tudi manj obarvane izpušne pline.

Za nekoliko podrobneje razumevanje ricinusovega olja si bomo ogledali njegovo sestavo ter delovanje.

Običajni testi, ki se uporabljajo v petrokemični industriji za določanje lastnosti maziv, kot so test Falex, Timken ali Shellov test s štirimi kroglicami. Ti testi so v osnovi namenjeni ugotavljanju učinkovitosti maziv v pogojih, ki so značilni za delovanje menjalnikov, žal pa ne posnemajo delavnih pogojev v dvo-taktnih motorjih z notranjim izgorevanjem.

Za lažje razumevanje si bomo najprej ogledali, katere lastnosti mora imeti dobro mazivo v dvo-taktnem motorju.
- Lastnost vsake snovi, ki deluje kot dobro mazalno sredstvo je njena dovolj visoka polarnost, da omoči drsne površine.
- Poleg tega mora imeti zadostno odpornost na vrenje na vročih površinah motorja, poleg tega pa naj nebi izparevala pri povišanih temperaturah.
- Ne glede na to, da je drsnost dokaj težko izmeriti, pa imajo snovi, ki povečajo spolzkost, kemično gledano, sestavljene iz velikih molekul. Upoštevajoč to, je pod določenimi pogoji lahko tudi voda dobro mazivo.

Ricinusovo olje izpolnjuje zgoraj navedene zahteve, njegova posebnost pa je nekoliko nenavadna termična nestabilnost. Ravno ta lastnost je tista, ki naredi ricinusovo olje spodobno mazati motor tudi pri povišanih temperaturah, ko običajna sintetična maziva že prenehajo uspešno opravljati svojo nalogo.

Ricinusovo olje namreč sestavlja približno 87% trigliceridi ricinske kisline [ (CH3(CH2)5CH(OH)CH2CH=CH(CH2)7COO)3(OC)3H5 ],. Njena posebnost je dvojna vez na 9 mestu ter hidraksil na 11. S povečevanjem temperature, spojina izgubi eno molekulo vode, s čimer se olje prične »sušiti«.

Ricinusovo olje prične hitro polimerizirati s povečevanjem temperature. Pri tem prične tvoriti vedno »težja olja« bogata z estri, le ti pa pričnejo razpadati šele, ko temperatura doseže okoli 350°C. Pri povišanih temperaturah ricinusovo olje tvori velike molekulske strukture, kar pomeni, da s povečevanjem temperature le to postaja vedno boljše mazivo.

Končni stranski produkt tega procesa je snov, ki jo imenujemo »lak«. Ta stranski produkt je sicer v določenih situacijah sicer zaželen, kar bomo videli v nadaljevanju, po drugi strani pa maši nekatere dele motorja ter izpušnega sistema ter s tem zmanjšuje pretočnost v njih. Z dodajanjem nekaterih snovi, kot so na primer poliakani glikol (UCON ali MA731 - Union Carbide) je mogoče doseči boljše lastnosti, kot bi jih imela vsaka spojina za sebe in je ricinusovo olje tako mogoče do neke mere stabilizirati s pomočjo dodajanja majhnih količin vitamina E, vendar je potrebno biti pri tem dokaj previden, saj pri pretiravanju s stabiliziranjem ricinusovo olje več ne nudi dobre zaščite pri povišanih temperaturah kot poprej.

Ricinusovo olje ni topno v običajnih mineralnih ali sintetičnih oljih temelječih na nafti, vendar je to mogoče spremeniti s posebnim postopkom. Za več ur ga je potrebno segreti na približno 150°C, podobne učinke pa ima tudi hidrogenacija olja.
Prav tako ga je mogoče enostavno shranjevati pri sobnih temperaturi.

Ricinusovo olje ima tudi druge zanimive lastnsoti. Je visoko polarno in se dobro oprime kovinskih površin. Plamenišče je 229 °C, vnetišče pa pri približno 450°C. To je dokaj nenavadna lastnost, še posebej, če upoštevamo, da imajo poliglikoli plamenišče med 175 in 205 °C, vnetišče pa že pri približno 290 °C oziroma nekoliko više. Pri večini snovi je ta razlika zgolj okoli 10 °C ali nekoliko več.

Velika večina sintetičnih olj v izgorevalni komori izgori, če je mešanica nastavljena nekoliko prerevno. Pri ricinusovem olju to ni primer, saj se s povečevanjem temperature tvorijo vedno bolj zapleteni polimeri. Prav tako večina sintetičnih olj na stenah cilindra, ter lahko tudi nekaterih drugih delih motorja, vre že pri temperaturah, ki so nekoliko višje od njihovega plamenišča, to pa znatno zmanjšuje njihovo sposobnost mazati drsne površine.

Sintetična olja imajo še eno zanimivo lastnost. S povečevanjem temperature se prične proces razpadanja spojin na njihove sestavine. Tako le ta običajno razpadejo na etilne okside, komplekne alkohole ali kake druge snovi, ki niso najprimernejše za mazanje površin. Takšno stanje nastane zelo hitro, ko olje dosežena kritično temperatura. V primeru uporabe sintetičnih maziv pri nekoliko prerevni nastavitvi uplinjača tako mazivo v izgorevalni komori motorja izgori ali se upari, s tem pa se močno zmanjša podmazanost drsnih površin, kar dodatno poveča temperaturo motorja, to pa še dodatno poslabša mazanje in negativni cikel je sklenjen. V nasprotju s tem ricinusovo olje razpade tako, da se tvori nekakšen mehak lak in več različnih estrov, ki imajo še vedno sposobnost dobrega mazanja. Uporaba maziva z vsebnostjo obeh vrst maziv, tako poudari prednosti tako ene kot tudi druge vrste maziv torej dobro mazanje v vseh delavnih pogojih ter relativno čist pogosnki sklop.
Kratek izsek iz nekega mojega pisanja na to temo.

LP
Alex

Uporabniški avatar
Mr. S2k
Freak
Prispevkov: 932
Pridružen: 10 Maj 2010, 21:52
Kraj: Mengeš
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Mr. S2k » 06 Sep 2011, 12:31

Uuuu Alexs to si se pa potrudil :D
Je to mogoče tvoja diplomska naloga?

LP m
Yes we can! ;)

www.jelen.si
Slika

Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Alex 76 » 06 Sep 2011, 18:23

Mr. S2k napisal/-a:...
Je to mogoče tvoja diplomska naloga? =D> =D> =D>
...
[-X Ni moje profesionalno področje, sem namreč družboslovec. :D
LP
Alex

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re:

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 07 Mar 2012, 11:03

Mr. S2k napisal/-a:Zanima me zakaj mešate oziroma zakaj se priporoča 3-5% mešanica?!?
.
No bom pa omenil svojo iskušnjo ki pa še ni iz področja 1:5 ampak motorne žage.

Sprva sem mešal Oregonovo olje 50:1 kot je pisalo na embalaži. Vendar sem potem vseeno izbrskal navodila od motorja in šel iskati informacije o mešalnem razmerju. Dejansko kar je „požegnano” s strani proizvajalca motorja tisto se meša 50:1 ostalo, kar ni pa 25:1. Sam sem izbral srednjo pot in dam na liter bencina 30ml olja in je to ravno prav. Namreč prej ko sem meša 2% mešanico mi je motor ugašal na minimu in nasploh se mu ni zdelo vredno se kaj vrteti. Ko sem začel bolj bogato mešati je motor lepše deloval. Sicertu nastane drug problem kot je zapacana svečka vendar ni krize saj se to bolj pogosto pregleduje, sčisti, ali po potrebi zamenja.

Je pa fino, ker bom sedaj kupil kakšno izmed zgoraj naštetih olj, ker me Oregon ne prepriča v mešalnem razmerju.

Aja nekaj je bilo omenjeno razmerje pri mešanju. Jaz si s tem ne belim glave. Najprej v kantico odmerim olja toliko kot predvidoma drži in zlijem bencin do vrha. Tako sem prepričan da je cca 3% olja in cca 97% bencina. Kot bi delal malinovec. ;)
Slika

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3857
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 07 Mar 2012, 12:25

Na 50:1 se je šlo med enim tudi zaradi okolja saj je tako manj olja in manj špuka okoli(super za tazelene).V navodilih je 25:1 za druga olja zaradi tega ker proizvajalec motorja ne ve kako kvalitetno je to drugo olje ki ga bo uporabnik uporabljal(lahko je dvotaktol(klump) ali pa stihl oz husqvarna olje)....

V naših modelih malo več olja ne škoduje saj so malo bolj naviti in se vrtijo tudi par k obratov več kot npr motorke...
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
rcmarko
Razpravljalec
Prispevkov: 91
Pridružen: 10 Mar 2010, 22:50
Kraj: Pernica,Slovenija
Kontakt:

Re:

Odgovor Napisal/-a rcmarko » 08 Mar 2012, 22:58

igli napisal/-a:če že gledas v to smer raje nabavi ipone olje: tole furamo v tekmovalnih skuterjih pa špila super pa še diši po jagodah :P
Slika
al pa tole, mal drazja zadeva ampak tudi seka:
Slika

Lp
Zdravo!
Me zanima kje kupuješ tale olja. :-k
lp MB

ni ga čez nitro

zekozajc
Tekmovalec
Prispevkov: 240
Pridružen: 24 Dec 2010, 10:22
Kraj: maribor

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a zekozajc » 20 Mar 2012, 09:00

Iz mojih izskušenj z različnimi olji lahko povem, da sem bil zadovoljen samo z Silkolene PRO 2. Motor laufa tako kot treba. Probal sem tudi Agipovo, Sthil in OMW olje, ampak nisem bil zadovoljen, ker je to olje motorju jemalo moč, kot da bi bilo "premastno", pa sem delal 2-3% mešanco. Glede koliko procentna naj bo mešanca, pa je odvisno zakaj avto uporabljaš, pa kaj hočeš ven dobit. Jaz sem sprva delal 3% in sem avto uporabljal za hobi. Na dirkah sem pa delal 2%, da je avto bil malo hitrejši, ampak posledice so seveda vidne na cilindru in batu.
Lp. Marko

Poslušaj mnjena in najdi rešitev.

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 27 Mar 2012, 13:44

Če sem prav prebral Motul vsebuje estre tako kot tvoje olje. Sam bi poskusil s Agipom, ki ima dodatek ricinusa.
Slika

zekozajc
Tekmovalec
Prispevkov: 240
Pridružen: 24 Dec 2010, 10:22
Kraj: maribor

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a zekozajc » 28 Mar 2012, 14:43

shqwarch napisal/-a:Če sem prav prebral Motul vsebuje estre tako kot tvoje olje. Sam bi poskusil s Agipom, ki ima dodatek ricinusa.
Probaj pa boš videl. Recimo jaz za mini moto uporabljam motul 800. Edino motor boš moral vsakič znova nastavljat, drugo pa mislim, da ne morš nič zajebat. :D :D :D :D
Lp. Marko

Poslušaj mnjena in najdi rešitev.

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 15 Apr 2012, 12:12

Zanima me kje, je objavljena kakšna dobra tabela 2T olj? Predvsem da je navedena sestava(lahko procentualna) in do koliko g zdržijo predno „zariblje”?
Slika

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3857
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 15 Apr 2012, 18:47

Hm enkrat sem nekje zasledil neke primerjave po nekem standardu(samo je blo samo ene par olj(če najdem prilepim))...

Imam občutek da to kar iščeš bo teško ker
1.nihče ne bo razkril sestave olja tako podrobno

Ravno tako je odvisno od testiranja(zato tudi nek standard)..
2.lahko olje zdrži super dolgo predno zagrabi samo kaj rabi ko v recimo bolj vročih mašinah izgori prehitro in ne maže več dobro,v malo hladnejši pa je super zadeva(sem šel malo v ekstrem).

Hočem rečti da je pomembno da se izbere olje primerno okolju v katerem deluje...

Možno pa tudi da blebečem v prazno...
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
Alex 76
Profesor
Prispevkov: 1189
Pridružen: 27 Okt 2006, 08:14
Kraj: Ljubljana

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a Alex 76 » 15 Apr 2012, 19:58


Pri teh oljih morajo biti izpolnjevati naslednji pogoji. Morajo biti topna v bencinu, raztopljenost ne sme zmanjšati njihovega mazalnega učinka, viskoznost mora biti primerna glede na namen motorja, poleg tega pa je zaželeno, da olje v zadnji fazi v izgorevalni komori v celoti izgori in tako ne maže izpušnega sistema ter izgorevalne komore. Za dosego tega se oljem mešajo posebna proti dimna ter čistilna sredstva.

Za to tovrstne potrebe se uporabljajo rastlinska, mineralna, pol sintetična in sintetična olja.
Rastlinska olja: Uporabljajo se zelo redko.
Mineralna olja: Olja, ki so produkt rafiniranja surove nafte.
Pol sintetična olja: Olja, ki vsebujejo nekaj mineralnih in nekaj sintetičnih olj.
Sintetična olja: Olja, pri katerih nastajanju se uporablja poseben postopek sintetizacije molekul, ki omogoča, da so vse v olju prisotne popolnoma enotne, kar omogoča v primerjavi z klasičnimi mazivi pripravo mešanic, ki ustrezajo točno določenim zahtevam. Posledično so tovrstna maziva pri svoji vlogi nekoliko uspešnejša ter tako primerna za uporabo v najtežjih delavnih pogojih. Običajno je ednina negativna plat nekoliko višja cena.


Kot smo do ugotovili je za uspešnost mazanja motorja poznati pogoje v katerih motor deluje večino časa delovanja. Tako so motorji z veliko obrati in veliko specifično močjo običajno termično bolj obremenjeni, kar terja uporabo maziv, ki bodo pri ciljni temperaturi omogočala kar najboljše mazalne učinke.

V primeru uporabe olja namenjenega tekmovalnim motorjem v motorju, ki je bistveno manj obremenjen pomeni, da olje ne bo doseglo delovne temperature, posledično bo preveč viskozno in mazanje bo slabše od zaželenega. Poleg tega olje v takšnih delavnih pogojih v izgorevalnem prostoru ne bo izgorevalo, kar bo imelo za posledico prekomerno nalaganje mastnih ostankov v izpušnem loncu in tako sčasoma povzročilo dušenje delovanja motorja zaradi zoženih izpušnih kanalov.

Še za odtenek slabša je kombinacija, ko se v visoko obremenjenem motorju uporablja olje namenjeno za nizko obremenjene motorje. V tem primer postane zaradi visoke temperature olje premalo viskozno in posledično je mazanje drsnih delov zelo slabo, v ekstremnih primerih pa lahko pride do predčasnega izgorevanja olja, kar pomeni, da se motor v celoti preneha mazati.
Ne vem, če bi primerjava sestavin lahko bila pomembna za končnega uporabnika, poleg tega je razkrivanje tovrstnih podatkov za izdelovalca zaradi zavarovanja lastnih interesov nesprejemljivo.
Kaj je za uporabnika pomembno pa je razvidno iz prepetega besedila.


LP
Alex

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 16 Apr 2012, 12:44

Fer od njih bi bila objava ali vsebuje vsaj 10% estrov in ricinusa ter koliko g zdrži. V osnovi je vsako dobro ne pa tudi najboljše.
V grobem so menda evropska olja boljša od ameriških. Sicer se vseskupaj iz moje strani sliši kot, da bi bil že siten, vendar hec je enostaven, boljše olje za cenejšo ceno. Dobil sem tudi video kako testirajo olja in so notri zajete treh vrst: http://www.youtube.com/watch?v=5qENpdE9uiE
Zadnjič spremenil shqwarch, dne 16 Apr 2012, 20:40, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3857
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 16 Apr 2012, 13:11

Hehe fer..še na marsikateri stvari za jest/pit ne piše točne vsebine v %(tisto 10% pa pod to naštejejo 5 stvari veš lih toliko kot prej)....Sam g podatek nam pomoje ne pove prav veliko oz da bi bil zadosten da bi rekel uu tole olje je dobro zdrži velik g(če bi to šlo tako potem bi bil svet lažji saj bi negdo naredil ta test in tako bi dobili najboljše 2t olje ki bi se ga dajalo v vse 2t mašine(od kosilnic do čolnov))...

Meni je razumljivo da vsak proizvajalec ne razkrije vsebine v % koliko detergentov ipd... je notri

Pred lastno neumnostjo(malomarnost pri izdelavi mešanice, napačno nastavljen vplinjač, slab oz neustrezno naoljen zračni filiter, slabo tesnilo ki pušča zrak v motor, teranje neogretega motorja, teranje z zanič ležaji)kar je velikokrat krivec za odpoved te pa ne reši nobeno olje..

zanimivo branje
http://www.ultralighthomepage.com/OIL/oil.html
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

kkolar
Začetnik
Prispevkov: 23
Pridružen: 03 Dec 2008, 15:57
Kraj: Celje

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a kkolar » 03 Apr 2013, 09:50

mene pa zanima kako je kaj z TTS oljem za mešanico? uporabil bi ga pri hpi baja 26ccm?

Uporabniški avatar
Mr. S2k
Freak
Prispevkov: 932
Pridružen: 10 Maj 2010, 21:52
Kraj: Mengeš
Kontakt:

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a Mr. S2k » 03 Apr 2013, 10:19

TTS je vrhunsko olje za 2T motorje. Sam ga uporabljam ;)
Yes we can! ;)

www.jelen.si
Slika

Uporabniški avatar
mummy
Razpravljalec
Prispevkov: 99
Pridružen: 28 Jan 2012, 19:50
Kraj: Velenje

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a mummy » 03 Apr 2013, 10:25

Jaz osebno uporabljam Silkolene PRO KR2 morem pa reci,da disi tole olje pri sami voznji.
Castor in ester sintetično 2-taktno motorno olje za kart dirke. Združuje izjemne lastnosti obrabnih ricinusovo olje s čisto zgorevanje sodobne tehnologije, sintetiko, da bi dali izjemno zmogljivost motorja, trajno izhodno moč in zanesljivost. Idealno za vse visoko tekočine izhodne zračno hlajenih motorjev kart. Primerna za uporabo z vsemi bencinskimi in alkoholnih goriv. Odobritve

•CIK
•FIA (Federation Mondial de Karting
•Mednarodna zveza za avtomobilsko industrijo)
Priponke
olje 1.jpg
olje 1.jpg (65.76 KiB) Pogledano 4673 krat
Futaba 3PK 2.4ghz.
Hpi baja 5b ss.
Frsky Taranis X9D.
quadrocopter acrobee.

Uporabniški avatar
Mr. S2k
Freak
Prispevkov: 932
Pridružen: 10 Maj 2010, 21:52
Kraj: Mengeš
Kontakt:

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a Mr. S2k » 04 Apr 2013, 07:37

Mummy kje pa nabavljaš Fuchs olje?

Slika
Yes we can! ;)

www.jelen.si
Slika

Uporabniški avatar
shqwarch
Profesor
Prispevkov: 1482
Pridružen: 02 Avg 2006, 20:24
Kraj: Nisem Profesor, Sem Razpravljalec :) ;)
Kontakt:

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a shqwarch » 04 Apr 2013, 10:08

Tudi mene zanima kje vi ugodno nabavljate olja z vsebnostmi estrov? Bom zelo v kratkem moral naročiti eno ali dve kantici, ker mi ga bo zmankalo.
Slika

Uporabniški avatar
tornado
Dr. Modelar
Prispevkov: 2391
Pridružen: 17 Jan 2003, 01:00
Kraj: Maribor

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a tornado » 04 Apr 2013, 10:11

Lp Rado


Slika
Slika


Skype: tornado2405

Uporabniški avatar
mummy
Razpravljalec
Prispevkov: 99
Pridružen: 28 Jan 2012, 19:50
Kraj: Velenje

Re: Mesanica

Odgovor Napisal/-a mummy » 04 Apr 2013, 10:57

Olje sem nabavu pri bivsem clanu rokecu.
http://www.akumulatorji.com/?name=olja_ ... php&i=Olja za dvotaktne motorje
Futaba 3PK 2.4ghz.
Hpi baja 5b ss.
Frsky Taranis X9D.
quadrocopter acrobee.

Odgovori

Vrni se na