Novo iz Hpi-ja Baja 5SC
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
Novo iz Hpi-ja Baja 5SC
" Pitch Black " Baja 5T
Spektrum DX3R
Spektrum DX3R
Savage 5t ga že lep čas ni več pa tut ni blo kaj dosti od njega pa tudi je še zmer bil na nitro.To kar je sedaj ta 4x4 je tak cheap hpi bencinski model dejansko nekaj med nitro ter bencinsko bajo...
Ker če pogledamo savage cca 500eur baja cca 1keur je velik razpon s tem modelom pa je neka vmesna varianta..Ker vsi vemo da nitro gorivo ni lih med tapoceni..
Ker če pogledamo savage cca 500eur baja cca 1keur je velik razpon s tem modelom pa je neka vmesna varianta..Ker vsi vemo da nitro gorivo ni lih med tapoceni..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Ena butasta, ampak v čem je takšna prednost 4wd pred 2wd? Ko se navadiš na 2wd, mislim da ni noben problem. Zame je tudi to prednost, da imam sprednje gume skoraj za večno. Če bi bila 4x4, bi bil še dodaten strošek, vsaj 1x letno (ker ne vozim veliko) menjati vse 4 gume in felgne, že samo zadnji komplet pride več kot dovolj.
Pa sigurno je še kakšna večja prednost, kot pa gume.
Se močno motim?
Pa sigurno je še kakšna večja prednost, kot pa gume.
Se močno motim?
Stay hungry. Stay foolish.
LP, Samo
LP, Samo
Pomisli vsa 4 kolesa vlečejo ali pa sam zadnja 2.
Mam občutek da se 4x4 pri teh zadevah najbolj pozna pri vodljivosti(baja kar rada rit meče naokoli) ter v blatu/snegu.
Je pa tudi obraba gum pri baji večja saj je samo 2wd pogon pri 4wd verjetno gume trajajo malo dlje.Če voziš malo ne vem zakaj treba menjati 1x na leto menjaš ko so znucane.
Problem fg,mcd avtov je da ni prav razširjen aftermarket trg kot je že negdo omenil(mcd je že z deli tako tako).
Mam občutek da se 4x4 pri teh zadevah najbolj pozna pri vodljivosti(baja kar rada rit meče naokoli) ter v blatu/snegu.
Je pa tudi obraba gum pri baji večja saj je samo 2wd pogon pri 4wd verjetno gume trajajo malo dlje.Če voziš malo ne vem zakaj treba menjati 1x na leto menjaš ko so znucane.
Problem fg,mcd avtov je da ni prav razširjen aftermarket trg kot je že negdo omenil(mcd je že z deli tako tako).
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
No ne recem da profiji pelejo Hpi bajo kot bi bla 4wd. Ampak povprecni soferji pa imajo sigurno probleme z zadnjim koncem. No seveda govorim za slabse razmere, recimo po mokrem asfaltu, poledeneli podlagi. Takrat je razlika obcutna.saMx napisal/-a:Ena butasta, ampak v čem je takšna prednost 4wd pred 2wd? Ko se navadiš na 2wd, mislim da ni noben problem. Zame je tudi to prednost, da imam sprednje gume skoraj za večno. Če bi bila 4x4, bi bil še dodaten strošek, vsaj 1x letno (ker ne vozim veliko) menjati vse 4 gume in felgne, že samo zadnji komplet pride več kot dovolj.
Pa sigurno je še kakšna večja prednost, kot pa gume.
Se močno motim?
Tomaz