Help baja ss
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
Help baja ss
Kupil sm bajo in sestavil pa mi je foter raštelu mašino tiste vijake (H/L) če lahko kdo sliko gor da kako more bit nastavleno.
Awsi napisal/-a:in kar je osnova??? en obrat?
rokec napisal/-a:Tako, kot ti piše v navodilih.
http://www.hpiracing.com/manuals/pdf/10610.pdfHribi napisal/-a:Ti piše v navodilih!!! Stran 70-71, se boš pač mal igral s nastavitvami.
Lp Rado
janny je lepo napisal tukaj:
H iglo nastaviš tako da daš gas do konca in vidiš koliko se motor zavrti (seveda treba imet tukaj pripomoček za merjenje obratov)
L iglo nastavljaš glede na izpeljevanje iz prostega teka gor.
Igle za minimum pa itak ni treba neki velikega nastavljat ker če boš L iglo odprl (v levo) bo minimum padel in potem malenkost dvigneš. Če boš L iglo stisnu (desno) bo se minimum dvigal in takrat iglo od minimuma malo odviješ.
lp aleš
H iglo nastaviš tako da daš gas do konca in vidiš koliko se motor zavrti (seveda treba imet tukaj pripomoček za merjenje obratov)
L iglo nastavljaš glede na izpeljevanje iz prostega teka gor.
Igle za minimum pa itak ni treba neki velikega nastavljat ker če boš L iglo odprl (v levo) bo minimum padel in potem malenkost dvigneš. Če boš L iglo stisnu (desno) bo se minimum dvigal in takrat iglo od minimuma malo odviješ.
lp aleš
FG TO JE ZAKON
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
in še nekaj je napisal lepo opisano ce se bos tega drzal kot je napisal janniy potem bos svojo mašino lepo nastavil:
Ja če vidiš da ga pri speljevanju zaduši veš da je nekaj narobe in malenkost odpreš/zapreš pa vidiš kdaj je bolše in potem greš v tisto smer.
Samo L iglo nastaviš z kolesmi v zraku kasneje pa probaš pa mogoče še malo popraviš.
Prvo nastaviš H in L nakoncu pa minimum če ga na ne drži.
lp aleš
Ja če vidiš da ga pri speljevanju zaduši veš da je nekaj narobe in malenkost odpreš/zapreš pa vidiš kdaj je bolše in potem greš v tisto smer.
Samo L iglo nastaviš z kolesmi v zraku kasneje pa probaš pa mogoče še malo popraviš.
Prvo nastaviš H in L nakoncu pa minimum če ga na ne drži.
lp aleš
FG TO JE ZAKON
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
Aleš, ne širi ''krive vere''.
Pri vsakem motorju se najprej nastavavlja ''L'' (LOW- nizki obrati) igla, t.i. prosti tek-''štandgas'', šele nato zapiraš-nastavlješ ''H'' iglo.
V navodilih ti lepo piše, da na začetku odpreš ''H'' iglo na 1,5 obrata, ''L'' iglo pa na 1 1/4. Če jih nastaviš za 1/8 več je bolje kot toliko premalo.
Kar se tiče nazivov H i L igle je bilo o tem govora TUKAJ.
Glede na tvoje (ne)znanje, ti toplo priporočam, da poišči nekoga, ki ti bo te zadeve praktično razložil in pokazal.
Pri vsakem motorju se najprej nastavavlja ''L'' (LOW- nizki obrati) igla, t.i. prosti tek-''štandgas'', šele nato zapiraš-nastavlješ ''H'' iglo.
V navodilih ti lepo piše, da na začetku odpreš ''H'' iglo na 1,5 obrata, ''L'' iglo pa na 1 1/4. Če jih nastaviš za 1/8 več je bolje kot toliko premalo.
Kar se tiče nazivov H i L igle je bilo o tem govora TUKAJ.
Glede na tvoje (ne)znanje, ti toplo priporočam, da poišči nekoga, ki ti bo te zadeve praktično razložil in pokazal.
Lp Rado
tornado napisal/-a:Aleš, ne širi ''krive vere''.
Pri vsakem motorju se najprej nastavavlja ''L'' (LOW- nizki obrati) igla, t.i. prosti tek-''štandgas'', šele nato zapiraš-nastavlješ ''H'' iglo.
V navodilih ti lepo piše, da na začetku odpreš ''H'' iglo na 1,5 obrata, ''L'' iglo pa na 1 1/4. Če jih nastaviš za 1/8 več je bolje kot toliko premalo.
Kar se tiče nazivov H i L igle je bilo o tem govora TUKAJ.
Glede na tvoje (ne)znanje, ti toplo priporočam, da poišči nekoga, ki ti bo te zadeve praktično razložil in pokazal.
ne širim krive vere ampak sam sem pred nekaj leti ko sem kupil svoj prvi 1:6 off road fg marderja nastavil sam tako kot je napisal janny pa je mašina delala kot švicarska ura tako da je pa res da nisem kopiral vsega kar je janny napisal samo delno p.s. še danes nastavljam tako svoje 1:5 in 1:6 modele pa vsi tečejo kot treba brez problemov
lp aleš
FG TO JE ZAKON
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
NISEM TAKO BOGAT DA BI KUPOVAL POCENI
GRAUPNER HOTT 2,4GHZ
LETALSKI CENTER MARIBOR
Kako je nastavljena mašina(H igla) je dober pokazatelj tudi svečka oz barva le te(pa še pri nastavljanju če nisi prepričan ali je prebogata ali prerevna mešanica vedno poskusi z bolj bogato ter če ni bolje šele na to privijaš iglo(revno)).
https://docs.google.com/document/d/1gw0 ... edit?hl=en#
Petrolov dvotaktol spada med najbolj nekvalitetna olja izmed ostalih dveh ki si jih naštel..Me zanima koliko junakov tanka dvotaktol v kross mašine..
Manj olja ne pomeni več moči pač pa je ravno obratno,v teh mašinah olje skrbi za mazanje ležajev ter tanek film na steni cilindra mazanje med obročkom ter cilindrom s tem seveda ustvarja boljše tesnenje in rahlo boljšo kompresijo.Zato je potrebno najti neko dobro razmerje da ni preveč ter premalo olja(od preveč olja še ni nobena mašina crknala).
Problem poceni olj je da izgorevajo prehitro ter packajo mašino(kup lepe črne svinarije na glavi bata).
https://docs.google.com/document/d/1gw0 ... edit?hl=en#
Petrolov dvotaktol spada med najbolj nekvalitetna olja izmed ostalih dveh ki si jih naštel..Me zanima koliko junakov tanka dvotaktol v kross mašine..
Manj olja ne pomeni več moči pač pa je ravno obratno,v teh mašinah olje skrbi za mazanje ležajev ter tanek film na steni cilindra mazanje med obročkom ter cilindrom s tem seveda ustvarja boljše tesnenje in rahlo boljšo kompresijo.Zato je potrebno najti neko dobro razmerje da ni preveč ter premalo olja(od preveč olja še ni nobena mašina crknala).
Problem poceni olj je da izgorevajo prehitro ter packajo mašino(kup lepe črne svinarije na glavi bata).
Zadnjič spremenil mihec87, dne 25 Apr 2011, 14:32, skupaj popravljeno 1 krat.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Marko, ker ne poznaš osnovnih principov nastavitve 2T motorjev, te prosim, da ne daješ nasvetov, ki nimajo ne repa ne glave.zekozajc napisal/-a:Ce ne poznas zvoka motorja, ko je vredi nastavljen, se ravnaj po teh navodilih.
L: Ce vidis, da ti avto nikakor ne potekne iz mesta, odpres L iglo za CISTO MALO in voziš, potem pa vidis ce si prevec ali premalo odprl. POZOR: Ce povečaš luft moreš tudi malo bencin da ne uničiš cilindra in bata.
H: Ce se iz avspuha kadi (pljuva) prevec, pomeni da ima ful dosti bencina, torej zapres malo in voziš. Obratno je ce se ne kadi pomeni, da motor nima mazanja, odpres malo in voziš.
Pa se nekaj mešanco mores narediti z pravim oljem, premastno olje je to kar dobis na bencinskih črpalkah: castrol,petrolovo olje, stihl to so premastna olja in so namenjena za kosilnice ali pa 2t motorna kolesa (KTM EXC125).
Najbolse je olje od gokardov (tak je meni povedu cuden). Sem pa sprobal olje od Agipa R1, ki je mastno ampak ce ga das malo manj je kr vredu.
Ce sem se kje zmotil me popravite.
V svojem postu si natresel toliko neumnosti, da jih že dolgo nisem videl na enem mestu.
Takšni ''izmišljeni'' nasveti lahko samo škodijo in nikakor ne koristijo nekomu, ki se uvaja v ta hobi!
Če boš pogledal moj post malce višje boš (upam) vedel o čem govorim.
Lp Rado
Še hpi posnetek
http://www.youtube.com/watch?v=6tMUfbQCzI8
Ter navodila stran:
70-71 nastavljanje motorja
71 ter 85 tovarniška nastavitev igel
Vedno se mašino pusti malo laufati da se ogreje predno se začne terati prav tako se nastavlja pri topli mašini.
Nikjer pa ne piše da je nujno potrebno nastavljati motor, samo tovarniške nastavitve so nastavljene na bolj bogato mešanico tako da z dodatnim nastavljanjem še optimiramo oz iztisnemo iz motorja čim več ta nastavitev je odvisna še od ostalih dejavnikov tako da neke univerzalne ni.
Glede kaj katera igla dela je lepo narisano v brošurci od walbro(niti slučajno pa nobena igla ne nastavlja količino zraka)..
http://www.youtube.com/watch?v=6tMUfbQCzI8
Ter navodila stran:
70-71 nastavljanje motorja
71 ter 85 tovarniška nastavitev igel
Vedno se mašino pusti malo laufati da se ogreje predno se začne terati prav tako se nastavlja pri topli mašini.
Nikjer pa ne piše da je nujno potrebno nastavljati motor, samo tovarniške nastavitve so nastavljene na bolj bogato mešanico tako da z dodatnim nastavljanjem še optimiramo oz iztisnemo iz motorja čim več ta nastavitev je odvisna še od ostalih dejavnikov tako da neke univerzalne ni.
Glede kaj katera igla dela je lepo narisano v brošurci od walbro(niti slučajno pa nobena igla ne nastavlja količino zraka)..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
VSAK MOTOR 2T se razlikuje in vsak ga nastavlja po svoje!!!!!! In jaz ga nastavljam tako kot sem opisal, ce pa sem zamenjal slucajno igle pa se globoko OPRAVICUJEM. In pa kdo bo sel štet vrtljaje na motorju? Naj se javi mu bom pomagal. EVO se umikam iz te teme, ker sem po mnenju nekaterih modelarjov ne izkušen butl.
Lp. Marko
Poslušaj mnjena in najdi rešitev.
Poslušaj mnjena in najdi rešitev.
Tukaj govorimo o 2T motorju za bajo ki so si enaki prav tako vplinjači.Kako pa se razlikujejo 2T motorji?
Če ti rata štet vrtljaje na motorju ti dam za zaboj piva.Lahko se nastavlja glede na obrate(potrebni merilci) ali pa glede na barvo svečke tako ni obvezno nastavljati glede na obrate motorja.
Noben ni rekel da si butl,samo igle za zrak na teh motorjih ni...
Če ti rata štet vrtljaje na motorju ti dam za zaboj piva.Lahko se nastavlja glede na obrate(potrebni merilci) ali pa glede na barvo svečke tako ni obvezno nastavljati glede na obrate motorja.
Noben ni rekel da si butl,samo igle za zrak na teh motorjih ni...
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
H iglo nastaviš z pomočjo barve svečke(malo poglej po tujih forumih koliko jih ima števce vrtljajev,bore malo).
L iglo pa glede na pospeševanje.
H igla-igla za visoke obrate,L igla-igla za nizke obrate.Nikakor pa ne igla za nastavitev zraka ker tega ne regulira nobena igla.
Še manual do walbro(membranskih) vplinjačev
http://wem.walbro.com/distributors/serv ... Manual.pdf
Stran 8-9 kjer je lepo označeno kako zadeve potekajo.
Ne potrebuješ biti zajedljiv z VI ter imenovanje gospodov.
L iglo pa glede na pospeševanje.
H igla-igla za visoke obrate,L igla-igla za nizke obrate.Nikakor pa ne igla za nastavitev zraka ker tega ne regulira nobena igla.
Še manual do walbro(membranskih) vplinjačev
http://wem.walbro.com/distributors/serv ... Manual.pdf
Stran 8-9 kjer je lepo označeno kako zadeve potekajo.
Ne potrebuješ biti zajedljiv z VI ter imenovanje gospodov.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Jaz sem napiso, da L iglo nastaviš, če ti avto iz mesta ne pospeši! H pa takrat ko je preveč dima. Za olje pa imas ti povsem prav, da se ob neprimerni mešanici oz. neprimernem olju pojavi tista črna snov na vrhu bata. Pa še nekaj ti štelaš z obema iglama gorivo ane?
Lp. Marko
Poslušaj mnjena in najdi rešitev.
Poslušaj mnjena in najdi rešitev.