bellanca napisal/-a:Fergazer sem imel dobro nastavljen , in že kar nekaj časa tako vozil brez problema. En dan pa mi začne to delat , brez da bi kaj spreminjal. Če se to da popravit z nastavitvami na fergazerju , potem je dobro , sem mislil da bi bilo lahko kaj druga narobe.
LP
Jast sem menjal svečko,"dihtonge"na fergazrju mogoče brez potrebe in nastavil vijake na prvotna polozaja:)
zdaj dela;)
lp
Klemen Kobal
Kot prvo kaj naredi, ker zgleda da ko stisneš gas počepne če se ne motim nevidi se dobor na videju!
Na motorju oz. fergazerju imaš dva vijaka na enem imaš črko L na drugem črko H, L so nizki obrati oziroma štan gas, na H pa so visoki obrati, in v tvojem primeru nastavljal H, ker koliko sem videl na posnetku imaš problema z zgornjimi obrati, torej malo prestavi vijak odvi če ni bojše pa ga privi, ker enostavno ne slišim ali ga zaliva ali ima premalo goriva!!!
P.S. Vsi koliko vas je tukaj in imate probleme z motorji, prvi vzrok da ne vžge avto je svečka, svečke so potrošnji material, to ni ko pri navadnem avtu, svečke zdržijo cca. 25000 ali več km, jaz imam eno svečko za eno dirko, saj jih spravim in so potem za parking še dobre, ampak večinoma vas ima eno svečko, pa vozite z njo celo sezono.
Pa še nekaj iskro da večinoma vsaka svečka, vendar je njena toplotna vrednost že tako izrabljena, da ne da več temperature in v tem je problem, ne v iskri!!!
Pa svečka tudi niso tako drage, da si je nebi mogli privoščit, če imate za avte, potem mislim da tudi tistih 3€ za svečko ni tak problem, da si jih nebi mogli par na sezono privoščit!!!
LP,
Samo
Ali se da ugotoviti po svečki ali ga zaliva ali je presuh? Meni se podobno dogaja kot je uporabnik pred mano napisal, da ko hočem dati po gasu mi ga duši in sploh ne pospeši. Sam sem tudi iz zgornjega teksta začel sklepati, da pa mi ga mogoče malček zaliva saj je svečka mokra. Ja mokra sem napisal, ker nism prepričan ali je mokra ali premokra.
Zenoahi so eni od najzaneslivejših motorjev na tržišču. Ne slovijo ravno po super moči, so pa definitivno narejeni, da nekaj časa držijo. Sam imam dva, sicer v letalskih modelih, motorji pa so razen same opreme enaki. Naj tudi omenim, da ravno te motorje vgrajuje v svoje motorne žage eden od najpriznanejših izdelovalcev na svetu. Pa naj to ne zveni kot reklama.
Zdaj pa k stvari. Dvotaktni motor rabi za svoje delovanje tudi tlak in podtlak iz ohišja glavne gredi (karterja). Mnogo krat se zgodi, da modelarski motorji nekaj časa stojijo preden pridejo v uporabo. Vsak materijal se stara, še posebej pa tesnila, s tem mislim predvsem na tesnilne obroče (semeringe) na glavni gredi. Materijal postane neprožen, ko pa začne motor delovati, pa jih vročina zelo hitro naredi trde, posledica pa je, da ne tesnijo več. Zdaj, kaj se takrat dejansko dogaja z mešanico goriva in zraka v motorju ne bom razlagal, definitvno pa taka zadeva privede do zelo nepravilnega delovanja motorja (zrak sesa tam ko ga ne sme, potem pa spet podtlak uhaja tam ko ne sme). Kot praviš, da si zamenjal svečko (katera vsaj v večini primerov ne vpliva ravno v smislu neprijemnja gasa), da si prepihal vplinjač in ga tudi očistil, da je s samo šobo in plovcem vse v redu, da so igle z H- high RPM in L- low RPM dobro nastavljene, je potem še edina možnost, da zamenjaš vsa tesnila !
LP, Dejan
Aja, pa še to. Vžigalna svečka za bencinarje, ni, kot je tu nekdo napisal, premalo vroča ali prevroča, kot je to lahko na metanolarjih žarilna svečka). Vžigalna svečka ima svojo toplotno odpornost in prevodnost, to pa pomeni od in do katere temperature keramični izolator in elektroda dajeta iskro kot se spodobi. Za zračno hlajene motorje so ponavadi vgrajene svečke z zelo velikim razponom toplotne vrednosti, zato je pa res, da so nekatere svečke občutno bolj dognane kot druge. Sam imam izkušnje, da s "slabimi" svečkami motorji zelo težko štartajo ko so topli, ko pa so hladni pa tega problema skoraj ni !