Bajin motor
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Bajin motor
Imam BajoSS že ulavfano in stesterano.Zanima me pa zakaj ne morem več nastavit motorja v zgornjih obratih.
Dogaja se namreč da motor do približno tričetrtine gasa vleče lepo pol pa začne grgrt oziroma torkerat .
Probu sem ga že na sto načinov nastavit na igli za povečanje zgornjih vrtlajev PA NI UČINKA .
Če se komu sanja zakaj gre mi prosim naj to pove .
Dogaja se namreč da motor do približno tričetrtine gasa vleče lepo pol pa začne grgrt oziroma torkerat .
Probu sem ga že na sto načinov nastavit na igli za povečanje zgornjih vrtlajev PA NI UČINKA .
Če se komu sanja zakaj gre mi prosim naj to pove .
Tut moja ženka je sestavljala avione.
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002305024191
http://www.mkv-klub.si/
Odgovor na prejšnje vprašanje za 5 točk.
Obkrožite pravilno trditev!
Da.
Vzameš widia sveder fi 30mm za vrtanje betona, tavelko štemarco, cilinder v tavelek šrafštuk, pa UPRI Mujo!
Bat pa za dva dni namočiš v alkoholni kis, pa se ti napihne ravno na pravo mero....
Ne.
Ker je cilinder iz aluminijaste litine. Debelina stene cilindra je prirejena za originalni premer bata. V motorjih cenejšega razreda je notranjost cilindra prevlečena s trdim kromom in površina honana, pri dražjih motorjih pa je trdi nanos Nikasil...
Ne vem.
Ker nimam pojma o motorjih in raje ne sprašujem take reči, ker to nihče ne dela...
Obkrožite pravilno trditev!
Da.
Vzameš widia sveder fi 30mm za vrtanje betona, tavelko štemarco, cilinder v tavelek šrafštuk, pa UPRI Mujo!
Bat pa za dva dni namočiš v alkoholni kis, pa se ti napihne ravno na pravo mero....
Ne.
Ker je cilinder iz aluminijaste litine. Debelina stene cilindra je prirejena za originalni premer bata. V motorjih cenejšega razreda je notranjost cilindra prevlečena s trdim kromom in površina honana, pri dražjih motorjih pa je trdi nanos Nikasil...
Ne vem.
Ker nimam pojma o motorjih in raje ne sprašujem take reči, ker to nihče ne dela...
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Zakaj bi predelal, to boš težko saj ti je že vrejšnem postu en napisal, da negre! Maš pa tu link sicer nevem, če paše na ta motor, paše pa ZENOAH in CY, to so motori ki jih uporablja FG, HARM itd, tu imaš vse v kompletu cilinder in bat!!!!!!!! Pa sploh ni tako drag!!! Samo premontiraš in vozi miško!
http://cgi.ebay.de/Zylinderhit-29-ccm-f ... dZViewItem
http://cgi.ebay.de/Zylinderhit-29-ccm-f ... dZViewItem
FG driver !!
Lej, Plejgejm...
Rokec je večkratni prvak....z originalno mašino...
jest sem vozil eno dirko s povsem originalno Bajo, pa sem vozil prvič, pa sem osvojil tretje mesto...
...pa vsi ostali imajo več ali manj originalne dele....pa zmagujejo...
...tisti neoriginalni deli so v bistvu samo šminka za tiste, ki jim je pač to všeč in ki si to lahko privoščijo.
Če misliš voziti Bajo, vozi originalno....in če nisi objesten voznik, ti mora veliko zdržati.... pa če jo boš vzdrževal, še toliko bolj. Za po terenu, oz. po off road stezah je ta motor veeeeč kot dovolj. Brez resonance.
Če pa hočeš imeti Bajo za nažigat po ravnini in se šminkirati z njo, pa pojdi k Nebcu, ti bo pokazal vse opcijske dele, ki se dajo gor namontirat. Samo 3000 dodatnih € prinesi za vso to kramo, pa vse to namontiraj, .....potem se pa dobiva na Lavrici, vsak svojo gajbo Laškega
postaviva na tla, pa odpeljeva ene 6 krogov. Tisti, ki zmaga, odnese obe gajbi.
(da te ne bo strah, sem tudi jaz začetnik v avto sceni )
Rokec je večkratni prvak....z originalno mašino...
jest sem vozil eno dirko s povsem originalno Bajo, pa sem vozil prvič, pa sem osvojil tretje mesto...
...pa vsi ostali imajo več ali manj originalne dele....pa zmagujejo...
...tisti neoriginalni deli so v bistvu samo šminka za tiste, ki jim je pač to všeč in ki si to lahko privoščijo.
Če misliš voziti Bajo, vozi originalno....in če nisi objesten voznik, ti mora veliko zdržati.... pa če jo boš vzdrževal, še toliko bolj. Za po terenu, oz. po off road stezah je ta motor veeeeč kot dovolj. Brez resonance.
Če pa hočeš imeti Bajo za nažigat po ravnini in se šminkirati z njo, pa pojdi k Nebcu, ti bo pokazal vse opcijske dele, ki se dajo gor namontirat. Samo 3000 dodatnih € prinesi za vso to kramo, pa vse to namontiraj, .....potem se pa dobiva na Lavrici, vsak svojo gajbo Laškega
postaviva na tla, pa odpeljeva ene 6 krogov. Tisti, ki zmaga, odnese obe gajbi.
(da te ne bo strah, sem tudi jaz začetnik v avto sceni )
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.
ma kak zamera, to dela pa cvičk pa dolenska....se oproščam,če se mi mudi je vse skup sm za gledat...Živnorc napisal/-a:o.k., ni blema..
sm ej upm d si kej bolššufer kukr ti gre sluvenščna...
ej.semorm fejt nmatrt d te kej zasotpm,ka s tu puvedt...
Pa brez zamere.
šofer boh ve kak sm, rc je rc, ni to 2 , 4 kolesa pa jaz gor, res bi blo kul da en dan nekje nardimo, en baja piknik, blo bi hudo!
-
- Razpravljalec
- Prispevkov: 121
- Pridružen: 09 Jul 2007, 16:03
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Takole virtualno ne boš rešil ničesar. Najdi izkušenega modelarja (in ne izkušenega čvekača), dogovori se za sestanek, poglejta kaj se da narediti. Opažam pa zadnje čase, da je ogromno težav z motorji. V zadnjih mesecih sem videl neverjetno število uničenih motorjev, katerih edino zdravilo je zamenjati celoten cilinder, bat, obroček in tesnila. Pridi na dirko, recimo sedaj v nedeljo na Lavrici, pa ti lahko pomagamo. Ali s pravilno nastavitvijo motorja, ali pa z nasvetom za servis.
Uroš
Rokec ti je edini lepo povedal kaj je za storiti.
Enina rešitev je reševanje težave v živo, saj je neskončno možnosti za napako (nastavitev?), ki jo opisuješ.
Virtualneži ti ne bodo ponudili rešitve, saj vidim, da svetujejo taki, ki še svojih motorjev in avtev nimajo urejenih.
Rokec ti je edini lepo povedal kaj je za storiti.
Enina rešitev je reševanje težave v živo, saj je neskončno možnosti za napako (nastavitev?), ki jo opisuješ.
Virtualneži ti ne bodo ponudili rešitve, saj vidim, da svetujejo taki, ki še svojih motorjev in avtev nimajo urejenih.
Zadnjič spremenil Čur, dne 18 Jun 2008, 06:01, skupaj popravljeno 1 krat.
- UROŠ MURKOVIČ
- Dr. Modelar
- Prispevkov: 2428
- Pridružen: 25 Dec 2005, 12:29
- Kraj: Lj-Črnuče MKV-Vrhnika
Sori, tole je iz konteksta, ker sem imel očitno odprto na eni drugi strani:
Sicer sem levak, pa se bom vseeno vključil v debato.
Kolikor sem do zdaj videl, imaš (verjetno) več možnosti, da zmagaš z originalno Bajo, kot pa z 30 cc. Bolj kot gre, teže jo je namreč peljat po progi (koplje, švenka, vrti).
Za igranje v prostem slogu, pa je seveda kakšna frizura čisto zabavna, čeprav - roko na srce - v glavnem nepotrebna, ker kolikor bolj spoznavam ta avto, toliko bolj vidim, da se z malo gasa, brez zaganjanja hitreje pelje, kot s polnim plinom in divjim stilom.
Sicer sem levak, pa se bom vseeno vključil v debato.
Kolikor sem do zdaj videl, imaš (verjetno) več možnosti, da zmagaš z originalno Bajo, kot pa z 30 cc. Bolj kot gre, teže jo je namreč peljat po progi (koplje, švenka, vrti).
Za igranje v prostem slogu, pa je seveda kakšna frizura čisto zabavna, čeprav - roko na srce - v glavnem nepotrebna, ker kolikor bolj spoznavam ta avto, toliko bolj vidim, da se z malo gasa, brez zaganjanja hitreje pelje, kot s polnim plinom in divjim stilom.