Baja 5B

Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur

Odgovori
Uporabniški avatar
MINICIRRUS
Tekmovalec
Prispevkov: 331
Pridružen: 22 Sep 2008, 20:07
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a MINICIRRUS »

aha ali boste to prodali? :oops:
3D yak
3D parkmaster
3D extra
reaktor
Začetnik
Prispevkov: 46
Pridružen: 07 Jan 2008, 19:02
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a reaktor »

Ti naredi kakor hočeš, vendar ti svetujem, da ne kupi nobenega klona. V istem trenutku, ko si jo kupil, si si naredil za povprečno 500€ škode.
Slika
Uporabniški avatar
MINICIRRUS
Tekmovalec
Prispevkov: 331
Pridružen: 22 Sep 2008, 20:07
Kraj: Idrija

Odgovor Napisal/-a MINICIRRUS »

glede na to da ga ne mislim terat do amena mu islim da ne bo slabega tako da ne vem no original pa je predrag.
3D yak
3D parkmaster
3D extra
reaktor
Začetnik
Prispevkov: 46
Pridružen: 07 Jan 2008, 19:02
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a reaktor »

Ni dražjega nakupa kot je slab nakup, ki nenazadnje pristane na polici in tam tudi ostane. #-o
Slika
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

MINICIRRUS napisal/-a:glede na to da ga ne mislim terat do amena mu islim da ne bo slabega tako da ne vem no original pa je predrag.
:lol: :lol:

zapomni si ta tvoj stavek, ker:

ko boš imel Bajo ogreto na delovno temperaturo, boš v istem trenutnu pozabil na ta stavek.

Ravno včeraj sem potegnil Bajo izpod mize iz 3/4 letnega spanca.
Vžgala na prvo.
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
jernej86
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 21 Feb 2009, 11:02
Kraj: Stanjel

Odgovor Napisal/-a jernej86 »

Zdravo!

Zanima me po koliko urah je potrebno doliti olje v bajine mortizerje saj mi zadnji amortizerji škripajo in odpreti diferencjal? Moja baja ima priblizno 8 delavnih ur porabil sem 4 litre goriva večinoima sem se vozilk po travnatih površinah mogoče kake 2 uri po makadamskih poteh.

hvala

lp

jernej
reaktor
Začetnik
Prispevkov: 46
Pridružen: 07 Jan 2008, 19:02
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a reaktor »

Jernej,
V amortizerje je potrebno doliti olje le, če je znotraj zračni žep. Načeloma "škripajo" plastični deli okoli amortizerje ali roke na vpetem delu v šasijo. Z diferencialom je tako, da ga je pametno razstaviti in očistiti enkrat na mesec seveda, če veliko voziš.
Slika
rahovc
Razpravljalec
Prispevkov: 198
Pridružen: 10 Mar 2008, 18:51
Kraj: Pivka

zdravo

Odgovor Napisal/-a rahovc »

LP
Zanima me začetni položaj (H) in (L) šraufov na fargazerju pri baji 5B SS
hvala za odgovore
LP
Klemen Kobal
futaba 3PK
baja 5 b ss
Uporabniški avatar
Hribi
Tekmovalec
Prispevkov: 278
Pridružen: 07 Jan 2007, 08:47
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Hribi »

Živjo!!!

Zanima me samo s čim čistite plastiko pri svojih bajah oz. kako čistite svoje baje?
" Pitch Black " Baja 5T

Spektrum DX3R
jernej86
Začetnik
Prispevkov: 7
Pridružen: 21 Feb 2009, 11:02
Kraj: Stanjel

Odgovor Napisal/-a jernej86 »

jaz plastike pri moji baji ocistim kar z vodo pa krpo ne kompliciram prevec :). Samo bajo pa z kompresorjem spiham. Je pa res da sem do sedaj vecina po travnikih vozil. A bo to soboto kdo vozil na lavrici?
rahovc
Razpravljalec
Prispevkov: 198
Pridružen: 10 Mar 2008, 18:51
Kraj: Pivka

Re: zdravo

Odgovor Napisal/-a rahovc »

rahovc napisal/-a:LP
Zanima me začetni položaj (H) in (L) šraufov na fargazerju pri baji 5B SS
hvala za odgovore
LP
Klemen Kobal
Sem zvedel

(H) 1.5 obrata (L) 1.25 obrata:)
lp
Klemen Kobal
futaba 3PK
baja 5 b ss
Uporabniški avatar
Natko
Razpravljalec
Prispevkov: 111
Pridružen: 08 Jul 2007, 14:50
Kraj: Bela krajna

Odgovor Napisal/-a Natko »

Lansko leto na koncu sezone mi je počila krivina od izpuha (SS verzija). Poskušali smo jo zalotati z materialom, ki je za lotanje aluminija a ni hotelo prijeti, zato je bilo potrebno narediti novo krivino. Na žalost nisem dobil kratkih varilnih lokov da bi naredil identično krivino (čeprav jih prodajalci imajo v katalogu). Primoran sem bil vzeti prvega najbližjega (premer 23mm). Nastala je malo večja krivina, ki pa je še vedno dovolj majhna da se ne dotika plastičnih delov.
Priponke
Stara krivina in nova krivina (RF)
Stara krivina in nova krivina (RF)
Foto.150.jpg (77.1 KiB) Pogledano 5058 krat
Uporabniški avatar
saMx
Freak
Prispevkov: 749
Pridružen: 28 Mar 2008, 22:34

Odgovor Napisal/-a saMx »

Živjo.

Da se malo pohvalim po dolgem času. :P
Od torka naprej, sem tudi jaz ponosen lastnik HPI Baje 5B z 26cc motorjem! :evil: 8) :lol:
Sicer za nekatere je ta stvar čisto nekaj vsakdanjega in nič posebnega, vendar zame je kar dober dosežek. :P :wink:
Kaj več pa prihodnjič..

Pa brez zamire!

LP, Samo
Stay hungry. Stay foolish. :wink:

LP, Samo
Uporabniški avatar
saMx
Freak
Prispevkov: 749
Pridružen: 28 Mar 2008, 22:34

Odgovor Napisal/-a saMx »

Živjo.

Nekateri boste spet :roll:, ko boste videli, da spet nekaj gnjavim, pa "bluzim" na dolgo in široko.. Pa vseeno bi prosil za kakšno dobro mnenje in nasvet..

Zanima me sledeče:
Kot sem že omenil, sem nabavil drug avto, pa so zadnja kolesa že bolj proti koncu.. Tukaj kjer vozim večina časa, je teren malo peska in malo "asfalta" (prbl. 50/50). In sedaj me zanima, katere gume, bi mi vi predlagali, da bi mi najdlje zdržale po omenjenem terenu, pa da tudi cenovno niso preveč "popoprane" (drage). Mogoče bo kdo predlagal od firme Hostile All-Terrain, ampak sem slišal, da niso nevem kaj dobre, pa tudi grde so (sicer se gum ne ocenjuje po videzu, pa vseeno). Razmišljal sem, da bi poskusil HPI Tarmac Buster, ampak bi po pesku verjetno dokaj hitro "šle".. Če ne bom pa kar ostal na Pro-Line Badlands, ali pa mogoče te nove Excavator ali Bow-Tie.

Upam, da me neboste spet grdo gledali in kregali, kaj sprašujem bedarije.. in ker sem napisal cel roman. Upam, da se da razbrati bistvo. :oops:

Najlepša hvala za mnenja in pomoč!

LP, Samo
Stay hungry. Stay foolish. :wink:

LP, Samo
rahovc
Razpravljalec
Prispevkov: 198
Pridružen: 10 Mar 2008, 18:51
Kraj: Pivka

LP

Odgovor Napisal/-a rahovc »

Zdravo
Učiraj sem "teral" bajo kokr da:) gor v eno mejo:) heheh (ja se zgodi)hehe
no in mi je od pogonskega zobnika utrgalo "šrauf" pa me zanima če lahko dam močnejši "šravf" (močnejsi materijal" al naj bo isti?
lp
Klemen Kobal
futaba 3PK
baja 5 b ss
Uporabniški avatar
andrej007
Profesor
Prispevkov: 1331
Pridružen: 06 Okt 2006, 12:43
Kraj: Domžale

Odgovor Napisal/-a andrej007 »

Najbolje da daš šrauf iste trdote kot je original (da ne bo potem kaj drugega šlo) :wink:
Modelarstvo je droga ,ki škoduje predvsem finančnemu stanju odvisnika :lol: :roll: :lol:


lp Andrej
Uporabniški avatar
Tilen321
Freak
Prispevkov: 485
Pridružen: 08 Sep 2008, 15:54
Kraj: Hrastnik

Re: LP

Odgovor Napisal/-a Tilen321 »

rahovc napisal/-a:Zdravo
Učiraj sem "teral" bajo kokr da:) gor v eno mejo:) heheh (ja se zgodi)hehe
no in mi je od pogonskega zobnika utrgalo "šrauf" pa me zanima če lahko dam močnejši "šravf" (močnejsi materijal" al naj bo isti?
lp
Klemen Kobal
Tudi jaz sem ene 3 originalne polomil, potem sem zamenjal s temi in ni bilo problemov:
http://www.davesmotors.com/s.nl/c.88503 ... id.2427/.f

Mogoče še imam kakšnega pa ti pošljem. :)

Mam pa še za šenkat par badlands gum (bolj malo profila je še gor), če bo prišel kdo iskat (prve)

Slika
Uporabniški avatar
Hribi
Tekmovalec
Prispevkov: 278
Pridružen: 07 Jan 2007, 08:47
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Hribi »

A je že kdo slučajno uporabu Threshold High Pressure Seal Kit? Me zanima kako se obnese in če je vreden svojega denarja. Saj so moji Baji 5T amortizerji začeli puščat že pri koncu drugega tanka.

http://www.mmrlargescale.co.uk/shop/pro ... _seal_kit/

Hvala
" Pitch Black " Baja 5T

Spektrum DX3R
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

...problem je v kovinskih vodilnih pušah, ki imajo preveč "lufta" in ti potem zjaha o-ringe.
Če poznaš kakega majstra, naj ti naredi teflonske na H6 toleranco notranje luknje (s povrtalom "rajbarjem"). Nato daj nove o-ringe in problem je rešen...skoraj za večno...
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
KolarModelar
Freak
Prispevkov: 994
Pridružen: 19 Okt 2007, 15:52
Kraj: Letuš

Odgovor Napisal/-a KolarModelar »

Pozdravljeni!

V kratkem dobim bajo 5b.

Zanima me kateri bencin in olje naj uporabim? Koliko % mešanico uporabljate?

Amortizeriji potrebujejo olje. Nekaj sem bral o različnih oljih 5w, 10w, 15w. Potrebujem bolj gosto olje za trše amortizerije, saj jo bom vozil po travi in cesti?

lp, Metod
Nč bat, sam žgat...
luka.cuden
Razpravljalec
Prispevkov: 121
Pridružen: 09 Jul 2007, 16:03

Odgovor Napisal/-a luka.cuden »

bencin priporočam 100 oktanski omw ker motor lepše dela in pri nižjih temperaturah
olje pa silkolene race 2(ali comp 2) ali pa ameriški blue marble k pa ne vrjamem da ga boš kje kle v slo dubu... ne priporočam castrola tts in pa motula 800 ker preveč zamaže motor
lahko voziš v ss-ki kar lepo 10 wt silkolene olje ga kupiš v eni prodajalni kr ceu liter in je prov fajn trd za to kar bi ti meu... samo opozarjam če imaš pretrd avto ti ga bo na asvaltu prevračalo zaradi prevelikega gripa(izkušnje...)
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

luka.cuden napisal/-a:bencin priporočam 100 oktanski omw ker motor lepše dela in pri nižjih temperaturah
... #-o
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
Uporabniški avatar
Hribi
Tekmovalec
Prispevkov: 278
Pridružen: 07 Jan 2007, 08:47
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Hribi »

luka.cuden poglej si kaj pomeni oktansko število.
" Pitch Black " Baja 5T

Spektrum DX3R
Uporabniški avatar
Živnorc
Dr. Modelar
Prispevkov: 3093
Pridružen: 22 Nov 2004, 09:54
Kraj: Kamnik

Odgovor Napisal/-a Živnorc »

Oktansko število nam podaja odpornost proti klenkanju, ki nastane zaradi samovžiga goriva. Za umerjanje služita izooktan, ki ima število 100 in normalni heptan, ki ima število 0.

Izooktan C8H18 je zelo odporen proti klenkanju, pri heptanu pa hitro nastopijo predčasne detonacije.

Višje oktansko število omogoča večje kompresijsko razmerje

..in to, kar imamo mi ali na Bajah... ali letalih, so v bistvu navadne "motorne žage", zato bo ta mašinca z lahkoto prebavljala 95 oktansko gorivo.
V bistvu bi morala imeti mašinca še večjo moč pri nižje oktanskem gorivu, ker se "fronta eksplozije" zmesi in goriva v cilindru hitreje širi in posledično "hitreje udari" po batu motorja.
Več oktanski bencin se uporablja v motorjih z visokim kompresijskim razmerjem, ker pri stisku mešanice v cilindru pride posledično do višje temperature, kot pri majjših komp. razmerjih in ta temperatura lahko doseže temperaturo vnetišča te zmesi in motor začne predčasno vžigati, oz. klenkati.....
Pridemo tudi na dom...

Lep dan še naprej!
Živnorc.
luka.cuden
Razpravljalec
Prispevkov: 121
Pridružen: 09 Jul 2007, 16:03

Odgovor Napisal/-a luka.cuden »

aja no lej res se ne spoznam kej dost na motorje...

pišem samo po izkušnjah in meni osebno omwjev 100 dela bolje kot katerikoli drug bencin...

je bil tudi primer ko je nekoga motor malo j*bal (zgoraj ga je trokiralo...) pa nismo naredili nič drugega kot menjali bencin pa je začel delati odlično...

je pa res da imam jaz tudi olja druga in pa mešam ga z 1% olja...
Odgovori

Vrni se na Modeli v merilu 1:5