Kaj lahko tole razložiš? Nisem še slišal, da bi servoti kaj lovili.rahovc napisal/-a:Se opravičujem, ker sem pozabil prasat
Kaj če mi servoti slabo lovijo so krive baterije ne?
lp
Baja 5B
Moderatorji: jannyy, mihec87, Čur
Danes sva šla z Bajo v Stransko vas na motokros progo, kjer se je iskazalo da je rojena za tak teren.
Ko sem se učil z gasom uravnavat bajo med tem ko je v zraku, sem enkrat pristal pod polnim gasom. posledično je pobralo veliki plastični zobnik (odtrgalo tri zobe).
Na motokros progi se da delat lepe dolga skoke.
Ko sem se učil z gasom uravnavat bajo med tem ko je v zraku, sem enkrat pristal pod polnim gasom. posledično je pobralo veliki plastični zobnik (odtrgalo tri zobe).
Na motokros progi se da delat lepe dolga skoke.
Je že kdo imel podobne težave?
Na desnem kolesu se mi je to zgodilo zaradi odvijačene matice. Že po prvi vožnji.
To sem popravil tako da sem skoraj ves material do obročka odpilil, vstavil šestrobi nastavek in zalil s tekočim aluminijem. Od takrat sem porabil 3 rezervoarje in drži.
Nastavek
Zalita sredina
Ta vikend sem pa treniral skoke na motokros progi. Zadnji skok sem pristal z polnim gasom. Posledica: pobrana sredina še na levem kolesu in odbrušeni trije zobi na plastičnem zobniku.
Na desnem kolesu se mi je to zgodilo zaradi odvijačene matice. Že po prvi vožnji.
To sem popravil tako da sem skoraj ves material do obročka odpilil, vstavil šestrobi nastavek in zalil s tekočim aluminijem. Od takrat sem porabil 3 rezervoarje in drži.
Nastavek
Zalita sredina
Ta vikend sem pa treniral skoke na motokros progi. Zadnji skok sem pristal z polnim gasom. Posledica: pobrana sredina še na levem kolesu in odbrušeni trije zobi na plastičnem zobniku.
Zadnjič spremenil Natko, dne 23 Sep 2008, 21:13, skupaj popravljeno 1 krat.
Za zobnik si nism niti pod razno mislu, da bi nato zvilo osovinco, sicer če bi sm na avsaltu vozil,pa da ni nič peska, se skor ne more naredit..
Na moji sem mel takole narejeno za cesto
-sprednji modri najtrši fedri
-sprednji gold najtrši stabilizator
-spredaj trenutno olje samo 10w, kasneje 40w
-sprednja nova gumica mortizerja , namesto 3lukne samo dve
-zadnji modri najtrši fedri
-zadnji gold najtrši stabilizator
-zadnje olje iz 5w na 10w še en x trši
-zadnje druge gumice namesto 16lukn samo 12
-prvi kot koles povečan, nism mel tiste pušice
-zadni kot povečan
-4 tiste plastike zadaj
-zadne amortizerje spredaj, brez malega fedra, prve zadaj pa zadnji feder na prvih.
http://shrani.si/f/2v/dr/H5qdA1y/baja-s ... na-001.jpg
http://shrani.si/f/3w/mp/1XW7W1rO/baja- ... na-002.jpg
Mel sm še namesto resonance raje navadni izpuh, ker je spodej glih prou močna, sicer drži se fenomenalno, čas sm mel na kr za 9s bolši od org nastavitve Baje, sm vseen še zadni konc odnaša, al pa raj rečeno se res lepo drifta!
Na moji sem mel takole narejeno za cesto
-sprednji modri najtrši fedri
-sprednji gold najtrši stabilizator
-spredaj trenutno olje samo 10w, kasneje 40w
-sprednja nova gumica mortizerja , namesto 3lukne samo dve
-zadnji modri najtrši fedri
-zadnji gold najtrši stabilizator
-zadnje olje iz 5w na 10w še en x trši
-zadnje druge gumice namesto 16lukn samo 12
-prvi kot koles povečan, nism mel tiste pušice
-zadni kot povečan
-4 tiste plastike zadaj
-zadne amortizerje spredaj, brez malega fedra, prve zadaj pa zadnji feder na prvih.
http://shrani.si/f/2v/dr/H5qdA1y/baja-s ... na-001.jpg
http://shrani.si/f/3w/mp/1XW7W1rO/baja- ... na-002.jpg
Mel sm še namesto resonance raje navadni izpuh, ker je spodej glih prou močna, sicer drži se fenomenalno, čas sm mel na kr za 9s bolši od org nastavitve Baje, sm vseen še zadni konc odnaša, al pa raj rečeno se res lepo drifta!
http://test.long-life.eu/be0a4
Play, veš da vozim onroad, na zadnjem paru na avtu, med difom in malim zobnikom, sem na zadnji dirki videl kaj naredita dva kovinska zobnika!
Odlomlo dva zoba na diff velikem zobniku in tudi pri tamalem zobniku mu je zvilo osovino pa to na onroad dirki, ki je proga vedno pometena, en mali kamenček je zadost da ti naredi pravo štalo!
Odlomlo dva zoba na diff velikem zobniku in tudi pri tamalem zobniku mu je zvilo osovino pa to na onroad dirki, ki je proga vedno pometena, en mali kamenček je zadost da ti naredi pravo štalo!
FG driver !!
Meni dela probleme izhod iz ovinka. Pri malem gasu "kuplenga" ne grabi, ko ga daš pa malo več pa že kolesa zdrsujejo. Zdej imam "gold" stabilizatorja gor, pa mi še vedno pri ostrem zavijanju dvigne eno sprednje kolo v zrak. Moram dokupiti še trše vzmeti in pa bolj gosto olje za armortizerje.
Dokler je še trava niska vozim po travnikih, ko bo pa konc s košnjo, bo pa treba preselit zabavo na cesto. Pa izpuh bo tudi treba zamenjati, drugače me izselijo iz vasi.
Dokler je še trava niska vozim po travnikih, ko bo pa konc s košnjo, bo pa treba preselit zabavo na cesto. Pa izpuh bo tudi treba zamenjati, drugače me izselijo iz vasi.
samo-mb, nism si mislil, zanimivo res.
Natko ja menjaj fedre, vzami modre, in olje recimo v vseh enako cca od 20-do 30w, pa obrni amortizerje in boš videl se drži, koles ne dviguje prvih,ter prvi kot koles povečaj (navznoter, tisti krogec kr odtsrani), pa mislim da bo to to.
Natko ja menjaj fedre, vzami modre, in olje recimo v vseh enako cca od 20-do 30w, pa obrni amortizerje in boš videl se drži, koles ne dviguje prvih,ter prvi kot koles povečaj (navznoter, tisti krogec kr odtsrani), pa mislim da bo to to.
http://test.long-life.eu/be0a4
Ko boš imel novo Bajo, boš najbolj zadovoljen, ko jo boš novo, še deviško sestavlejno občudoval na delovni mizi. Potem jo boš lepo ulavfal in se počasi vozil z njo po dvorišču in jokal, ko boš zapeljal v kako lužo ali pa blato, ker ne bo več tako lepa kot prej....
...potem seveda v bližini nimaš offroad proge, pa jo boš vozil po kakem makadamu, pa boš še bolj jokal, ko bo že imela kako prasko ali tri...
...potem boš že divjal ( še ne po offroad progi), se prvič prevrnil (spet jokal, ko bo podrajsan aluminij na strehi)...in po tem krstu boš šel divjat po kakem polju. Ko boš postal objesten in prevračal Bajo naokoli, boš spet jokal, ko bo treba za vsak polomljeni del plačati min 20€...
In potem, ko te mine objestnost in sreča pamet, kako je treba lepo peljati in ko ugotoviš, da je najvarnejša za vožnjo in prijazna do avtomobila urejena offroad proga, boš začel uživati v njej....
Tu je polno adrenalina ravno, ko imaš novo stvar in hočeš izvleči iz avta vse kar se da ( in še več) in takrat delaš največ škode na avtu....
Drugače pa so izkušnje takšne ( moje in seveda drugih modelarjev), da preden ti kdo na grd način pove, ti lepo svetujem, da začneš brati poste od prve strani tega članka naprej, pa boš vmes našel še kake povezave do drugih člankov na tem in kakem drugem forumu...
...potem seveda v bližini nimaš offroad proge, pa jo boš vozil po kakem makadamu, pa boš še bolj jokal, ko bo že imela kako prasko ali tri...
...potem boš že divjal ( še ne po offroad progi), se prvič prevrnil (spet jokal, ko bo podrajsan aluminij na strehi)...in po tem krstu boš šel divjat po kakem polju. Ko boš postal objesten in prevračal Bajo naokoli, boš spet jokal, ko bo treba za vsak polomljeni del plačati min 20€...
In potem, ko te mine objestnost in sreča pamet, kako je treba lepo peljati in ko ugotoviš, da je najvarnejša za vožnjo in prijazna do avtomobila urejena offroad proga, boš začel uživati v njej....
Tu je polno adrenalina ravno, ko imaš novo stvar in hočeš izvleči iz avta vse kar se da ( in še več) in takrat delaš največ škode na avtu....
Drugače pa so izkušnje takšne ( moje in seveda drugih modelarjev), da preden ti kdo na grd način pove, ti lepo svetujem, da začneš brati poste od prve strani tega članka naprej, pa boš vmes našel še kake povezave do drugih člankov na tem in kakem drugem forumu...
Pridemo tudi na dom...
Lep dan še naprej!
Živnorc.
Lep dan še naprej!
Živnorc.