Prestavno razmerje na brezkrtačnem motorju

Moderatorji: jannyymihec87Vuga

Odgovori
babilon
Začetnik
Prispevkov: 18
Pridružen: 29 Feb 2016, 11:15

Prestavno razmerje na brezkrtačnem motorju

Odgovor Napisal/-a babilon » 30 Mar 2016, 09:51

Zelo bi bil hvaležen, če bi mi kakšen izkušen uporabnik malce razjasnil glede prestavnih razmerij, raziskujem po tujih spletnih straneh, pa točnega odgovora še nisem našel... Imam Tamiya tt01 šasijo, ki sem jo upgrejdal na trackstar 13,5t brezkrtačni sistem, vgradil sem vse potrebne alu komponente, da zadeva deluje kot se zagre, me pa begajo prestavna razmerja - kolikor sem raziskoval po spletu ima moja šasija osnovno prestavno razmerje sledeče: (61t spur gear/ 19t pinion gear) x 2,6 notranje prestavno razmerje = 8,34:1 . Za hobbyking trackstar 13,5t motor sicer podatkov kakšno razmerje naj bi bilo ninikjer, sem pa našel za lrp 13,5t brezkrtačni motor, kjer je napisano 5,5:1, od Yokomo 6,5:1... To pomeni, da moram prestavno razmerje zvišati na 5,5 ali je to mišljeno najvišje razmerje, nižje je pa načeloma lahko? Kdaj pravzaprav pride do okvare motorja, ker v trenutnem prestavnem razmerju avto deluje brez problemov, 2s lipo baterijo 5800 sem izpraznil 3x, v enem kosu sem ga na polno gonil 15 minut, pa je bil motor le mlačen na dotik, nastavitve esc-ja so bile osnovne. Naročene imam spur-a 58t in 55t ter pinion-e od 21t do 25t, pa me skrbi, da nebi skuril vsega skupaj...

Hvala lepa v naprej za odgovore.

babilon
Začetnik
Prispevkov: 18
Pridružen: 29 Feb 2016, 11:15

Re: Prestavno razmerje na brezkrtačnem motorju

Odgovor Napisal/-a babilon » 01 Apr 2016, 00:31

Kaj res nihče ne zna pojasniti?

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Prestavno razmerje na brezkrtačnem motorju

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 01 Apr 2016, 08:02

na končno hitrost vpliva tudi obseg gume. večja kot je guma, večja bo končna hitrost. Prestavno razmerje nam samo po sebi ne pove vsega.

Spremljaj temperature. Dokler je do 80°C nimaš kaj skbeti.

8.34/1 pomeni, da se ti motor zavrti 8.34x, medtem ko gnani zobnik naredi točno 1 obrat
5.5/1.... 5.5x pinion, 1x spur. Avto gre posledično hitreje.

Ti si na varni strani. Vse kar je več od 5.5 gre počasneje, kar pa je manj pa gre hitreje ampak se posledično tudi bolj pregreva.

babilon
Začetnik
Prispevkov: 18
Pridružen: 29 Feb 2016, 11:15

Re: Prestavno razmerje na brezkrtačnem motorju

Odgovor Napisal/-a babilon » 01 Apr 2016, 23:47

Hvala za odgovor, to sem nekako želel slišati :D

trebor77
Tekmovalec
Prispevkov: 258
Pridružen: 20 Jul 2014, 01:58
Kraj: Murska Sobota

Re: Prestavno razmerje na brezkrtačnem motorju

Odgovor Napisal/-a trebor77 » 10 Sep 2016, 16:09

Kako je z tem razmerjem 64T+26T ali 64T+21T ? To razmerje bi imel za monster truck.

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Prestavno razmerje na brezkrtačnem motorju

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 11 Sep 2016, 22:38

Kaj imaš sedaj?

Iz tega podatka se ne da kaj veliko razbrati.. Važen je motor, razmerje si povedal, potem imaš verjetno še v diferencijalih prenose in različne velikosti koles...

Testiraj 64/21, vozi spremljaj temperature. Če boš motor lahko držal ni problema. Če bo na tem razmerju hladen lahko zamenjaš na 26t

trebor77
Tekmovalec
Prispevkov: 258
Pridružen: 20 Jul 2014, 01:58
Kraj: Murska Sobota

Re: Prestavno razmerje na brezkrtačnem motorju

Odgovor Napisal/-a trebor77 » 13 Sep 2016, 07:03

2600kv motor, esc brushless 50A, 64T+21T v originalu, diff hsp original, kolesa enake velikosti kot na cravlerju mislim da 12cm. Je pa brontosaurus od hsp-ja vendar sestavljen po delih iz aluminija. Moram še naredit nekaj nastavitev in čakam na servo motor, da ga lahko končno sprobam.

Odgovori

Vrni se na