Nekaj vprašanjc od začetnika z Blast TC-jem

Moderatorji: jannyy, mihec87, Vuga

Odgovori
piškotk
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jan 2008, 07:39

Nekaj vprašanjc od začetnika z Blast TC-jem

Odgovor Napisal/-a piškotk »

Pozdravljeni ljubitelji resnih "igračk" :lol:

Torej, pred časom sem kupil sledečo zadevico:
Znamke LRP S10 Blast TC
Motor: LRP F1 Special Pro 3 16 T
Regulator: LRP IPC Generations +V4.1
Servo: Savöx SC-0352
Oddajnik: LRP A3-RX Deluxe 2.4 GHz F.H.S.S.
Baterija: LRP NiMh 7,2 V 3600 mAh SUB-C
Glavni zobnik: Z68
Takole izgleda avto z novo karoserijo:
Slika

Avto nima zaenkrat nobenih predelav, tudi diferenciala sta oba normalno odprta.

Torej, sledeči problemi so:

Prvi problem:
Regulator se resno segreva in verjetno dosega nenormalne temperature, saj prsta na rebrih ni možno držati.
Tuhtam o hladilniku z ventilatorjem, da bi hladil sama rebra regulatorja.
Kako se vam to zdi? Ali je morda normalno to, da se tako segreje, da ni možno držati prsta gor?(sedaj pozimi to)
Motor sam se po kar fletni vožnji z visokimi hitrostmi segreje normalno in NI vroč, kar pomeni da držanje prsta gor ne doprinese opeklin, oziroma je na otip prijetno topel, skratka...use lepo in prav.
Prej sem imel sicer na avtu motor Nosram Tornado SS4 18 ovojni(ali pa se morda motim..).
Po nasvetu sem zamenjal glavni zobnik za večjega Z68 ( ne vem pa kateri je bil prej...skratka manjši), medtem, ko je tisti zobnik, ki je montiran na motor ostal enak.
Pri prejšnjem motorju je bila zadeva taka, da se je motor toliko segreval, da ni bilo možno gor držati prsta, ne vem pa kako je bilo z regulatorjem.
Slika regulatorja:
Slika

Še enkrat vprašanje... Ali je to normalno, da je regulator po rebrih tako vroč, da gor ni možno držati prsta(s tem, da imam gor neka hladilna rebra).

Drugi problem:
Avto je po eni strani višji za 0,5 cm kot na drugi strani. Opazi se to pri 2 karoserijah. Tiste luknjice, ki omogočajo nastavitev višine karoserije sta obe nastavljeni na isto višino, kar pomeni da sta očitno na eni strani kolesi drugače nastavljeni kot na drugi. Kar se tiče amortizerjev so vsi nastavljeni na isto višino ter pod istim kotom(luknjice na šasiji avta).
Naklon koles sicer ni povsod enak... je to morda vzrok?
Če avto dvignem in držim gas se pri majhni hitrosti kolesa kar majejo, pri višji pa obmirujejo...je to normalno, ali bi moral kaj toliko zategniti, da kolesa ne morejo opletati?(saj to je malo za par mm, ampak je pri nizki hitrosti z avtom v zraku opazno, po tleh se pelje normalno).

Tretji problem:
Če z avtom speljem, tako da gas nabijem do konca, mi avto malo potegne v levo. Vem da bi moral nekaj nastavit pa ne vem točno kaj.
Baje, da naj bi pomagala tudi nastavitev naklona koles...
Vaše mnenje?

Prvo bolj laično vprašanje:
V eno stran mi gre lažje driftat kot v drugo.(noče mu tako hitro odnest zadka)
Bi morda moral na servotu za eno stran bolj "odpret" naklon kolesa ali kaj bi botrovalo temu?

Še eno tako...čudno vprašanje:
Je kdo kdaj skušal pri cestnem avtu zaščitit motor in električne komponente, da nebi voda prišla do njih?
Namreč, trenutno me mika, da bi kdaj avto malo tudi po sengu peljal.
Razmišljal sem, da bi na karoserijo zalepil debele kose alu folije (za zavijanje živil), tako da bi jih bilo nemogoče strgat in bi jih nalepil nekako po notranji strani karoserije in seveda bi jih ukrivil, da bi prišle tako, da načeloma nebi smeli nič priti do notranjosti avta.
Se je kdo česa podobnega lotil in mu je dejansko kaj uspelo?
Kako bi zaščitil motor iz spodnje strani, da nebi v krtačke prišel sneg?
Namreč spodaj je motor odprt, ker ima spodaj avto reže...
Kakšna ideja?


Se opravičujem za preobsežen tekst. Slabo mi gre kratko pisanje :oops:

Hvala pa vsem vnaprej za pomoč in kakšne odgovore.

Lep pozdrav,
Piskotk
Uporabniški avatar
Kemenb
Freak
Prispevkov: 645
Pridružen: 29 Apr 2009, 18:09
Kraj: Postojna

Odgovor Napisal/-a Kemenb »

Glede zaščite motorja, pri buggyju sem nelepil power tape (srebrn) čez lukje in je zdžalo vožnjo, dve po pesku, prodajajo tudi samolepilno lexan foljo prav za ta namen. Če si pri volji lahko iz tiskarskih offset plošč narediš zaščitno banjico.

Krtačni motorji delajo tudi ko so krtačke zalite z vodo... verjetno niso najbolj srečni ampak vseeno delajo. Pri sharku sem krtačni motor kar z Crawn sprejem našprical, da ne zarvavi in je bilo ok, bolša varianta je Liquid wreench silicone spray. Na pločevinki piše, da je proti rji, za zaščito vseh vrst kovin, maže in odbija vodo. Polosovine in pivot balls na sharku so že vidli sneg in ni ne duha ne sluha o rji.
Baje se ravno tako dobro obnese za zaščito avta pred blatom in ostalimi nesnagami
Tekmovalni goseničar MadCat 1:5 http://forum.modelarji.com/viewtopic.php?f=78&t=77572
Uporabniški avatar
Žan P.
Razpravljalec
Prispevkov: 63
Pridružen: 08 Feb 2010, 19:55
Kraj: Zagorje ob Savi

Odgovor Napisal/-a Žan P. »

Zdravo!

[1] K segrevanju regulatorja zagotovo pripomore to, da imaš morda nekoliko napačno razmerje med zobniki... Vendar pa se zaradi tega nebo smelo toliko segrevati. Je pa res, da se brez krtačni motorji in regulatorji tudi pod normalnimi pogoji nenormalno segrevajo! Seveda pa lahko brez problema na regulator namestiš ventilator.
[2] Višino modela moraš meriti po višini podvozja ne pa karoserije! Če se ne motim lahko pri Blastu nastavljaš tudi down-stope. Poglej, če imaš enako nastavljene. Nato, se pa še poigraj z amortizerji (tista "matica" na batu - jo odvij).
Bo pa dobro, če boš vsaj približno nastavil enak naklon prednjih in enak naklon zadnjih koles.
To, da ti pa kolesa opletajo, je pa razlog v slabši vležajenosti pogonskih gredi. Vendar pusti tako kot je, lahko pa preveriš, da nimaš morda skrivljenih platišč (če se nisi hudo kam zletel, bi moralo biti v redu).
[3] Ja naklon koles bi ti zelo pomagal vendar pa je to zato, ker je pač tak položaj motorja in njegovega vrtenja. Lahko pa spredaj povečaš kot TOE (se pravi, če gledaš avto z vrha moraš dati kolesa bol navzven).

Z driftom nimam izkušenj tako, da ti na to vprašanje o odnašanju zadka bolj težko odgovorim. Mislim pa, da bi moral v diferencialu zamenjati olje za gostejšo mast tako, da bi diferencial postal bol "trd".

Pred vodo pa lahko zaščitiš elektroniko z različnimi spreji in premazi. Lahko pa daš Sprejemnik in regulator v eno posodico, motor pa je krtačni tako, da nebi smelo biti ravno nekih problemov. Servo motor pa poizkusiš čim bolje zaščititi (silikonski premaz) pri zobniku pa zapacaš z mastjo (za začetek bi bilo v redu) vendar, če imaš namen to voziti v dežju ali čem podobnem, boš moral poseči po učinkovitejših in dražjih sredstvih.
piškotk
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jan 2008, 07:39

Odgovor Napisal/-a piškotk »

Kje se sicer tiste down-stope štima nebi vedel. Jutri grem tja v trgovino, kjer sem avto kupil pa bomo sicer tele naklone in višinske razlike uredili.

Kar se tiče zaščite sem sicer kar potolažen, ker očitno potem avto le ni tako občutljiv na vodo kot sem s prva mislil. Torej pomembno je, da s kakšno mastjo vse skupaj orng namažem/zaščitim. Tako ali tako sem imel namen z alu folijo narest koloteke, če se bom tega vsega sploh polotil. Bom še premislil. Verjetno koloteke bom naredil, saj je sicer ves avto umazan, ker meče svinjarijo po notranjosti.

Hvala obema za odgovore in nasvete.

Lep pozdrav,
piskotk
scrat
Profesor
Prispevkov: 1942
Pridružen: 04 Jun 2011, 11:59

Odgovor Napisal/-a scrat »

Žan. P: tole pa ni res kar si napisal:

Je pa res, da se brez krtačni motorji in regulatorji tudi pod normalnimi pogoji nenormalno segrevajo!


Če maš zobniško razmerje nastavljeno pravilno potem se niti pod razno ne segrevajo nenormalno. Seveda sta motorček in regler topla. Če se nenormalno segreva ti bo kmal kaj šlo rakom žvižgat.
Uporabniški avatar
Žan P.
Razpravljalec
Prispevkov: 63
Pridružen: 08 Feb 2010, 19:55
Kraj: Zagorje ob Savi

Odgovor Napisal/-a Žan P. »

scrat napisal/-a:
Če maš zobniško razmerje nastavljeno pravilno potem se niti pod razno ne segrevajo nenormalno. Seveda sta motorček in regler topla. Če se nenormalno segreva ti bo kmal kaj šlo rakom žvižgat.
O seveda da se krtačni motorji veliko bolj segrevajo kot pa brez krtačni!!!
Tudi če imaš pravilno nastavljeno razmerje med zobniki...
scrat
Profesor
Prispevkov: 1942
Pridružen: 04 Jun 2011, 11:59

Odgovor Napisal/-a scrat »

Napisal si brez krtačni.
Uporabniški avatar
8pac
Profesor
Prispevkov: 1608
Pridružen: 07 Sep 2008, 15:26
Kraj: LJ

Odgovor Napisal/-a 8pac »

scrat napisal/-a:Žan. P: tole pa ni res kar si napisal:

Je pa res, da se brez krtačni motorji in regulatorji tudi pod normalnimi pogoji nenormalno segrevajo!


Če maš zobniško razmerje nastavljeno pravilno potem se niti pod razno ne segrevajo nenormalno. Seveda sta motorček in regler topla. Če se nenormalno segreva ti bo kmal kaj šlo rakom žvižgat.
Maš kitajce kateri brez hlajenja ne zdržijo niti ene vožnje, mal si preberi na hobby kingu komentarje pa boš videl. Včasih nimajo veze prenosi ampak če je pač motor narejen da ležaji zdržijo nekje do 40.000 obratov potem drugače nemore biti. Pa še druge stvari pridejo kakšnega premera so žice v navitju itd. zato se tudi kitajci na resnejših tekmah ne uporabljajo ker enostavno ne zržijo pa čeprav včasih dajo lahko še več od sebe.
Uporabniški avatar
Žan P.
Razpravljalec
Prispevkov: 63
Pridružen: 08 Feb 2010, 19:55
Kraj: Zagorje ob Savi

Odgovor Napisal/-a Žan P. »

scrat napisal/-a:Napisal si brez krtačni.
Joj se opravičujem :oops: :oops: :oops:
Mislil sem, da se krtačni motorji segrevajo na zelo visoke temparature. Pa se je nekako tisti "brez" prikradel vmes #-o #-o #-o
scrat
Profesor
Prispevkov: 1942
Pridružen: 04 Jun 2011, 11:59

Odgovor Napisal/-a scrat »

:wink:
piškotk
Začetnik
Prispevkov: 35
Pridružen: 21 Jan 2008, 07:39

Re: Nekaj vprašanjc od začetnika z Blast TC-jem

Odgovor Napisal/-a piškotk »

Pozdravljeni po dolgem času :oops:

Hvala še enkrat za odgovore. Smo malo obiskali Ebay in nakupili 2 ventilatorja za hlajenje samega motorja kakor tudi regulatorja. Moram povedat, da sedaj s pregrevanjem v tem zimskem času in z ventilatorjem ni več problemov.

Me pa zanima ena zadevica. Ali je že kdo tele cestne avte 1:10 vozil po zemlji oz. po gozdu ipd.?

Namreč, če malo gledam tele posnetke:
http://www.youtube.com/watch?v=nLxxTkpr ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=86rbkMiQ ... re=related

in sem nekako zelo navdušen nad temle.
Sedaj pa me zanima sledeče:
Ali že kakšni forumaši sodelujete oz. imate kakšna taka tekmovanja, se kdo z avtom preganja takole po gozdu?

Še bolj pomembno vprašanje pa je... kako svoj avto tako zaščititi pred morebitno vodo/snegom/blatom, da ne bo šlo kaj k hudiču?
Razmišljal sem, da bi na samo ohišje avta naredil iz alu-folije koloteke...? kakšen boljši predlog?
Kako pa bi zaščitil sam motor, regulator in pa servo za zavijanje ter sprejemnik?
Nekateri omenjajo, da se našprica vse skupaj kar je kovinskega z WD40, ker je masten in izpodriva vodo ipd..

Kakšne ideje, ki zagotovo pomagajo pri tem problemu?

Hvala vsem za odgovore!

Lp Piskotk
Odgovori

Vrni se na 1:10 Cestni