Hi!
Moja zgodba je takšna, da sem čisto po naklučju zašel v nitro smer . Glavni razlog pa je prav gotovo na novo asvaltirano parkirišče pred domačo firmo.. lep asfalt, ko se mi da, vzamem metlo, pa še tist kamen ki je gor lepo odstranim . Lahko bi rekli, da imam lastno progo .
Po spoznavanjih agregata, do njegovega delovanja, od vseh poškod, ki jih je bilo potrebno sanirat, sem prišel do tam kjer sem sedaj, vse štiri znucane gume in pokurjenih 2l nitrometana.
Zaščitna plošča je bila kar dodobra spraskana, dog bone sem popravil, malenkost ojačal, naredil novo resonanco, na svoj način pritrdil vzmeti (pridobil na trdoti) ker mi ni bilo dovolj vsakodnevnega vijačenja sem zrisal plato jo izrezal in sledile so nadaljne predelave..nova sklopka, novi ležaji itd.
Da ne bom preveč "nakladal" predlagam slike, da vam bo branje-gledanje bolj zanimivo.
Pričel pri takšni osnovi: (slika bivšega lastnika)
Ko se iz vse te umazanije:
in nekaj urah čiščenja....pokaže:
Kasneje me še čaka sprednja nova zaščita karbon + pena, nova platišča z pnevmatikami (čakam pošto), stranska alu in karbonska zaščita, ter zadnji zaščitni karbonski del.
lp
Carson CV-10 MY WAY
Moderatorji: jannyy, mihec87, Vuga
No ja, ta avto ni bil glih narejen za to, da se ga bo samo gledalo, ob priliki, bo spet nazaj na asfvaltu, tam kamor pač sodi.8pac napisal/-a:A zdej je samo še za na polico pa gledat
Ker je drug projekt v planu in čakam, da se realizira, bom na avtu postružil karbonski disk, dobil bo še zadnji spoiler, zgornja plata bo verjetno tudi karbonska, bomo videli