Serpent Viper 977-e

Moderatorji: jannyy, Vuga

Odgovori
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Po dolgem času bom napisal na forum kaj drugega kot oglas 8-[

Vsem zaineresiranim bi rad predstavil model, ki je (in mogoče še bo) poskrbel za malo (ali pa tudi precej) svežega vetra v naših in tujih tekmovalnih vrstah. Predstavitev bo potekala po delih - vsak dan malo. Je le preveč vse naenkrat ;-)

Zadnje dve leti sem ponovno v tekmovalnih avtomobilskih vodah, s sotekmovalci se odlično razumemo in zabavamo. Vsekakor mi cesta trenutno bolj leži. Iz poceni, a konkurenčnih 1:10 modelov Sakura XI Sport sem prešel letos tudi na 1:8 GTe do zadnje pridobitve - 1:8 C Elektro - Serpent Viper 977-e. Mogoče je glavni krivec kolega Sašo, morda tudi Tomaž, a o tem mogoče kdaj drugič.

Nekaj zgodovine:

Modele 1:8 C elektro spremljam že nekaj časa. Preko RC Tech foruma se mogoče zve na enem mestu še največ od leta 2007 dalje: http://www.rctech.net/forum/electric-ro ... d-car.html
Tudi 977e je dobil svojo stran: http://www.rctech.net/forum/electric-ro ... -977e.html

Prvi zanimiv model so in še vedno imajo švicarji - http://www.platzhirsch.net/ . Ko pa vidiš ceno in vse res exkluzivne komponente, te pa mine.. Motonica je dala pred nekaj leti ven zanimive modele, a precej neprimerno postavitev akumulatorjev navzven. Serpentov model 966 je imel kar 4 posamezne saddle 1S3P akumulatorje in obilico vijakov... no potem pa je letos končno priše 977e:

http://promo.serpent.com/977e/

Slika

Najprej bi se rad zahvalil Jerneju iz TOP RC - http://www.toprc.eu/sl za res enkratno podporo in pripravljenost pomagati. Model je na voljo tule: http://www.toprc.eu/sl/serpent-viper-97 ... ep-s904002

V tej temi bi rad predstavil gradnjo, probleme, rešitve, ideje, itd. okoli modela. Poleg 1/10 modified modelov in seveda kraljevske 1:8 IC kategorije je to najhitrejši tip modela na pisti.

Upam, da bo branje zanimivo. Mogoče še prej kratek video: https://www.youtube.com/watch?v=5OC6IarsNPg

Kot prvo naj omenim, da se takega modela ne da kar tako peljati po tudi še tako urejenih parkiriščih saj bo veliko razočaranje. Bolje poseči po 1:8 GT oz 1:8 offroad modelih. Tak model spada samo in le na pripravljeno stezo z veliko oprijema. Prav tako je potrebno biti skrajno previden, saj je model pri hitrostih nad 100 km/h lahko tudi zelo nevaren ob neprimernih znanjih in neodgovorni vožnji.

Pa pojdimo po vrsti.

Model pride v dokaj oz. presenetljivo majhni škatli. Dejansko je to samo golo podvozje!

Slika

E nalepka čez nitro motorček :)

Vsebina - res vrhunski materiali - je tipično razvrščena po vrečkah:

Slika

Žal, sem zaman iskal tipična tiskana navodila. Našel sem pa tole:

Slika

Zadnje čase sem postal ljubitelj DryFluida - ima ga tudi TOP RC - ležaji so dobili vsi po kapljico:

Slika

Hop na stran - http://www.serpent.com/product/904002/downloads/ , poteg navodil dol na tablico in gremo... no, navodila so pisana res in skoraj izključno za tiste, ki imamo že kar nekaj izkušenj. Mnogo stvari, ki so nam skoraj samoumevne je izpuščenih.

Slika

Ker sem privrženec nizke mase, sem že prej pri Američanih http://www.fastener-express.com/ naročil aluminijaste vijake. Samo kritični bodo ostali originalni, jekleni.

Slika

Sestavljanje:

Že pri prvem koraku sem naletel na problem - namestitev zegerjevega obročka brez klešč ](*,)

Slika

Rešitev pol ure kasneje: Navaden izvijač in velika mera potrpljenja in na koncu boleči prsti :oops:

Slika

Nadaljevanje sledi...
www.lipo.si
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

=D> =D> =P~

Prijavljen in spremljam!
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Gremo dalje! :D

Z uporabo modrega Loctita po kakšnih dveh urah se dokaj preprosto pride do tegale rezultata:

Slika

Aluminijasti deli imajo vrhunski finiš, res vse skupaj paše s pravimi tolerancami skupaj. Karbon je prav tako vrhunski, tako lepo rezi, da sekundarja za "pacanje" reza sploh nisem uporabil. Vse je narejeno tako, da z minimalno posega dosežeš kritične dele za vzdrževanje - recimo zamenjava jermenov. Ja, pa bodite pozorni, model ima samo 2 jermena, sicer so trije. Jermena sem kasneje tudi tretiral z DryFluidom in sicer različico za kolesa. Kako se pa potem to vrti... O:)

Prvi resni problem, namesitev zadnjega stabilizatorja (BTW oba stabilizatorja sta kroglično vležajena!):

Slika

Navodila pravijo naj bo razmak med plastikama 7 mm, ampak nisem prej pomeril, "TOP" mora prevzeti skoraj vse, za manjši kroglični zglob ostane manj. Pa je počil..

Hvala podpori TOP RC, smo kasneje razrešili...

V hitenju sem tudi narobe namestil držalo stabilizatorja, gre na spodnjo luknjo na roki... ne pa kot tule na vpetje amortizerja [-(

Slika

No, pa pridemo do prve komponente - servomehanizma. Helikopterski servomehanizmi postajajo res pravi "norci". Zato sem se odločil preizkusittegale. Na kratko, ko bo na višji napetosti bo dobesedno "trgal". Že na 6V je raketa. Deluje pa kot nemška ura ...

Slika

Pri namestitvi sem želel, da servo sedi "na tleh" , zato sem dodal 3 mm distančnike:

Slika

Slika

Fantje so me takoj opozorili, da lahko poškodujem servo. Mogoče ga bom kasneje res umaknil gor za kak mm.

Dalje z rokami, vse gre kot namazano, DryFluid povsod na zglobe, tisti za ležaje pa na ležaje. Samo pikico :)

Slika

Pa se spet po nekaj časa pride do tegale:

Slika

Vse je zelo togo in kompaktno! Zelo všečno! Napenjalca jermenov sem dal po občutku in izkušnjah iz 1/10 modified. Jermeni so sicer ožji kot pri 977 nitro.

Sistem hitrega snemanja koles mi ni delal problemov, pred namestitvijo zagozde, sem čez porinil kar 2mm imbus izvijač... Je pa nova vzmet kar trda.
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Pred nadaljevanjem še mogoče sveži YT posnetek - kratka predstavitev 977e:

http://youtu.be/n2YjS-xfc5o
Priponke
yt.jpg
yt.jpg (68.34 KiB) Pogledano 19115 krat
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Amortizerji - navajen sem lahkoto iz 1/10... no tule silikonski tesnilni obročki res dobro stisnejo gred in gre skoraj na trdo. Žal zaradi časovne stiske nisem uspel slikati kaj več kot orodje, ki ga uporabljam pri sestavljanju (YR klečše) in pa droben, a koristen kos plastike za pomoč pri vijačenju krogličnih zglobov... In jasno RIDE pumpica, ki je tokrat dobro opravila delo, da ni nobenega zraka v amortizerjih:

Slika

Amortizerji imajo olje 600 (priloženo) in 2 luknji po setupu. Kasneje se je izkazalo, da je bila narejena napaka v navodilih, in so zglobi preveč privijačeni na gred. Bom moral še enkrat pomeriti koliko so sedaj razdalje, vsekakor pa ne 10.5 in 11 mm.

Tistih jeklenih vijakov je ostalo za slabih 100 g. Se pravi, da sem prihranil z aluminijastimi vijaki 60 g.

Slika

Elektronika - Sanwin "vodotesni" sprejemnik pokonci, priključni kabli servomehanizma in regulatorja skrajšani, dodatno na BEC še 3x560uf LOW ESR kondenzatorji za ziher. Servo kar dobro pokuri, in verjetno bi brez kondenzatorjev lahko BEC kdaj počepnil... ziher je ziher.

Slika

Kar dosti kablovja od akumulatorjev do krmilnika, to mi ni sicer všeč. Zato pa je pri čisto ven umaknjenemu regulatorju (kontra masa motorju) še prostor za 4 25V 470uf kondenzatorje (v karbonski foliji). Sašo mi je s svojega nitro avta dal tisto plastiko v katero prideta pritrjena kabla. Ježki za pritrditev akumulatorjev so kitajski, sicer priporočajo ojačan samolepilni trak.

Slika

Še enkrat bi na tem mestu poudaril - ne nameščate lamelnih 4 mm priključkov, ker imajo preveč izgub in boste lahko udimili regulator

NE:
Slika

Tile so "pravi" (lahko se "prilagaja tesnost" s križnim izvijačem):
Slika

Se nadaljuje...
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Dan je tako hitro naokoli.

Slike z gumami in na hitro razporejeno opremo:

Slika

Slika

Slika


Tule se bolje "vidi" tisti del okoli kondenzatorjev, čez gre servo kabel:

Slika


Slika
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Sobota je bila čas za barvanje karoserije - Protoform PFR18 light.

Vzel sem čopič in najprej malo poflekal potem pa čez nanos modre in zelene in skupaj prekril z belo. Nekaj nalepk (hvala modelar.si za male nalepke) in takole vse skupaj izgleda.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Ojačitve sem namestil malo nerodno (srednja bi morala biti bolj zadaj, sprednaj pa bolj spredaj), po nasvetu Jerneja z dodanim dvostranskim lepilom poleg vijaka in matice:

Slika
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Prejšnji vikend v nedeljo je bil na tolminski pisti piknik v organizaciji TOP RC. Svoj model je pripravil tudi kolega Sašo:

- akumulatorji enaki - Gens Ace 6500mAh 2S HC
- pogon Hacker in sicer čisto novi Tensoricv 8.2 v kombinaciji z novim 2300kV motorjem
- enaka obutev - Contact zadaj 35SH, spredaj 32SH
- kahlica PF PFR18
- masa ca 2.77kg
Priponke
saso1.jpg
saso1.jpg (102.33 KiB) Pogledano 18960 krat
saso2.jpg
saso2.jpg (76.03 KiB) Pogledano 18960 krat
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Dan D! Pred testnimi vožnjami obvezen fotošuting :)
Priponke
test1.jpg
test1.jpg (167 KiB) Pogledano 18958 krat
test2.jpg
test2.jpg (125.08 KiB) Pogledano 18958 krat
test3.jpg
test3.jpg (107.95 KiB) Pogledano 18958 krat
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Še priprave...
Priponke
saso3.jpg
saso3.jpg (109.91 KiB) Pogledano 18957 krat
miha1.jpg
miha1.jpg (55.15 KiB) Pogledano 18957 krat
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Akcija!!!
Priponke
voznja1.jpg
voznja1.jpg (116.68 KiB) Pogledano 18955 krat
voznja5.jpg
voznja5.jpg (100.52 KiB) Pogledano 18955 krat
voznja2.jpg
voznja2.jpg (66.13 KiB) Pogledano 18955 krat
voznja4.jpg
voznja4.jpg (63.36 KiB) Pogledano 18955 krat
Z Nejcem Miheličem
Z Nejcem Miheličem
voznja3.jpg (128.49 KiB) Pogledano 18955 krat
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Priponke
vimeo.jpg
vimeo.jpg (70.88 KiB) Pogledano 18954 krat
www.lipo.si
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

mihah napisal/-a: Tule se bolje "vidi" tisti del okoli kondenzatorjev, čez gre servo kabel:
Slika
Čestitke za uspešen štart modela!

Ko gledm zgornjo sliko, se mi zdi, da je tisti dry-fluid samo prepakiran teflonski sprej/tekočina za mazanje (600mll = 35€ pri Loctite)

Ko se nosilna tekočina posuši, na površini ostanejo mikro luske teflona.

Sem uporabil na Vateri TH - in se res bistveno lepše vrti vse skupaj...

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
Uporabniški avatar
maco0211
Razpravljalec
Prispevkov: 127
Pridružen: 07 Mar 2011, 13:18
Kraj: M.S.

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a maco0211 »

Nekaj me moti od kdaj elektro motorji spuščajo glas kot motorji na notranje izgorevanje sliši se namreč na vodeo posnetku.Se oproščam če se slučajno motim.Na slikah so namreč prikazani elektro modeli.Brez zamere!
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

@rc-ryder: Ja, verjetno je podobno, ni pa čisto enako. Za ležaje je "razredčilo" res redko, medtem ko je tisti za kolesa malo "bolj poc". Hvala za nasvet! :D 7

@maco: na posnetku se vozita še 1/10 nitro in 1/8 C nitro, elektro se pa tudi lepo sliši. O:)
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Po testu (ca 4 ali 5 voženj) lahko strnem prve občutke. Vozil sem res vse kar ima 4 kolesa - tekmovalno od 1/24 do 1/5... pa še vse ostalo kar leze in gre.

Skratka 1/8 C Elektro:

- se pelje kot "po tirnicah" ko vse "štima"
- za izkušenega voznika je na nek način zelo preprost za peljat
- bolj "tiščiš" bolj se prime , bolj je zabavno
- bremza na regulatorju na 25%, zavira samo na zadnje gume, pred ovinkom samo iz gasa ali malo po bremzi ...
- gume se splača po vsaki furi prestavljati L <-> D
- se samo spiha prah od penc in dalje :-)
- kahla "žre" štrom, sploh pa nastavitev zadnjega spojlerja... 6500mAh 2S minimum, kar želel bi si 7000+... 3S je "the way to go" vsaj v mojem primeru.
- LRP Dynamic 10L 2400kV nima dovolj navora
- Trackstar 2400kV potegne ob 17/48 in dokaj novimi pencami (nisem meril premera..) 105 km/h in gre hitreje kot nitro (102 km/h).

Idej je še mnogo, naslednji test bo 9. november - TOP RC REDS Challenge v Tolminu!
Do takrat pa tuhtanje in modificiranje... nekaj bom objavil do takrat.

Mogoče prvo na vrsti - Lamberto Collari -

Slika
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Mogoče kratek update:

- dobil regulator za 6S , hvala TOP-RC ! Je pa Hobbywing 150A, ki pa sem ga spremenil v kabrioleta in dal stran 30g. Slike kasneje.
- oba Trackstar motorja 1900kv in 2400kv sta olajšana za skoraj 10g. Slike spet kasneje :^o
- dobil 3S LRP 4500mAh, hvala Mantua Model, ampak žal niso enake (star in nov tip ohišja)....
- poigravam se z opcijo uporabe 4000mAh 3S TRX Gens Ace... meritve v teku...
- setup za nižje gume narejen, še nekaj detajlov pa bo
- v planu je karbonski gurney flap za še nekaj gramov tam zgoraj manj...

ostane NACA vstop za hladilni zrak in pa zgornji post.

Več pa naslednjič.
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

NACA hlajenje motorja, regulator še pride in pa igranje s šperplatko z ležajem :-)
Priponke
spredaj.jpg
spredaj.jpg (57.99 KiB) Pogledano 18615 krat
naca1.jpg
naca1.jpg (49.53 KiB) Pogledano 18615 krat
naca2.jpg
naca2.jpg (45.57 KiB) Pogledano 18615 krat
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Še dve...
Priponke
naca3.jpg
naca3.jpg (47.1 KiB) Pogledano 18614 krat
SBACM &amp; HW 150A MHT mod
SBACM & HW 150A MHT mod
hw150.jpg (39.68 KiB) Pogledano 18614 krat
www.lipo.si
Uporabniški avatar
mihah
Dr. Modelar
Prispevkov: 9301
Pridružen: 27 Apr 2001, 01:00
Kraj: Gmajnica
Kontakt:

Re: Serpent Viper 977-e

Odgovor Napisal/-a mihah »

Prve tekme in uspehi...zaenkrat na 6S MHT pogon gre zadeva zadovoljivo.

Cervignano, TOP RC Alpe Adria Masters, 29.3., 1. mesto

MORAC Graz, 26.4., 1. mesto

Video: https://www.youtube.com/watch?v=9sOZLg1CmSk
Priponke
977e.jpg
977e.jpg (361.38 KiB) Pogledano 17878 krat
alpeadria.jpg
alpeadria.jpg (278.78 KiB) Pogledano 17878 krat
DSC_4747.jpg
DSC_4747.jpg (312.93 KiB) Pogledano 17878 krat
www.lipo.si
Odgovori

Vrni se na 1:8 Cestni