Kakšen pomen ima zamenjava zadnjega zobnika na fiksni osi (iz serijskega 50 na 51)?
Kako to vpliva na vožnjo?
lP
Serpent 950
Pozdravljen,
če zamenjaš standardno jermenico 50 z opcijsko 51 boš imel nekaj več pogona spredaj. To bi lahko storil tudi z zamenjavo stranske jermenice, vendar bi bila potem razlika v pogonu večja.
Vse to lahko narediš tudi z zmanjšanjem premera zadnjih gum, vendar je potem razlika premajhna, tako da bi moral več postružiti zadnje gume, pa še sprednje gume bi bile velike (večje vztrajnostne mase).
S tem, da imaš več pogona spredaj, se spremeni obnašanje avtomobila:
- zadek je mirnejši pri pospeševanju
- pri vhodu v ovinek je avto stabilnejši, zato pa manj zavije v ovinek
LP
Jernej
če zamenjaš standardno jermenico 50 z opcijsko 51 boš imel nekaj več pogona spredaj. To bi lahko storil tudi z zamenjavo stranske jermenice, vendar bi bila potem razlika v pogonu večja.
Vse to lahko narediš tudi z zmanjšanjem premera zadnjih gum, vendar je potem razlika premajhna, tako da bi moral več postružiti zadnje gume, pa še sprednje gume bi bile velike (večje vztrajnostne mase).
S tem, da imaš več pogona spredaj, se spremeni obnašanje avtomobila:
- zadek je mirnejši pri pospeševanju
- pri vhodu v ovinek je avto stabilnejši, zato pa manj zavije v ovinek
LP
Jernej