LRP S8 Rebel BX izboljšanje vodljivosti

Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87

Odgovori
Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 511
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

LRP S8 Rebel BX izboljšanje vodljivosti

Odgovor Napisal/-a Rocher »

Morda pride ta tema prav komu od lastnikov LRP-jevega buggyja na šasiji S8 v Rebel izvedbi, ki želijo izboljšati vozne lastnosti modela. Meni je pomagalo pri pod in prekrmarjenju modelčka na cestni podlagi, kjer večinoma vozim. Sam si lastim nitro različico zato bom opisal in predlagal dele za to verzijo. Lahko da bodo komu deli ki se jih da dobiti od ostalih izpeljank (S8 Team, NXR, BXe, BX ...) pasali brez predelav kot je bilo to pri meni. A za morebitne težave pri predelavi ne nosim odgovornosti :). Prav tako je potrebno za Truggy različico najti drugačne dele. No najprej seznam delov ki so potrebni za vgradnjo obeh torzij spredaj in zadaj. Sam sem jih kupil kar na Nemškem eBayu, cene pa so napisane ob vsaki postavki. Mantua Model bi za vse našteto hotel preko 50€.
  • 1. LRP132336 - Sway-Bar Mount Plastics (4) S8BXR - 1,49€
    2. LRP132335 Rear Sway Bar Set 2,5+2,8+3,0mm S8 BXR - 4,79€
    3. LRP132073 LRP Sway Bar Socket Joint (4) S8 BX - 5,19€
    4. LRP133074 M3x3mm Set Screw 8pcs - 1€
    5. LRP132334 Front Sway Bar Set (2,0+2,2+2,5mm) S8 BXR - 1,59€
    6. LRP132072 Sway Bar Ball (4) S8 BX - 4,29€
    Skupaj (+DHL poštnina 12,90€) = 31,25€
Nekaj malega sem privarčeval s tem ko sem nosilce torzijskih palčk zadaj napravil sam iz pleksi stekla, nekaj vijakov sem imel doma, hkrati tudi gumice, ki služijo kot puše in ne dovolijo prečnega premika ob nagibanju karoserije.

Pritrditev zadaj je precej preprosta. Najprej je potrebno zložiti plastičen link, ki se privijači na zadnjo roko in ga približno nastaviti. Mesto privijačenega Ball enda se bo pri nastavljanju trdote torzije še spreminjalo. Jaz sem za zadnji konec uporabil najdebelejšo torzijsko palčko, ki se dobi v kompletu torej 3,00 mm. Linka pa sem nastavil tako, da je torzija precej trda glede na silo s katero nasprotuje neodvisnemu premiku zadnjega konca. Hkrati pa ne naseda na pogonske osi v nobenem možnem položaju nagiba karoserije. Vijaka, ki držita spodnji del nosilca sem imel doma, uporabil pa sem M2 vijak dolžine 20 mm, fini navoj. Morda se zavijači malenkost dlje kot je predvideno.
Slika

Za zadnji konec sem izdelal preprosta nosilčka in vanju izvrtal luknji 3,3 mm. Hkrati sem na vsako stran dal še prevrtano okroglo gumo katero sem odrezal na enaki dolžini. Ne spomnim se čisto točno kje sem to stvar kupil in kako se ji reče. Pleksi je prozoren debeline 3mm. Vijaka sta M2 dolžine 5mm in se ravno vsedeta v predvidena mesta. Luknja na gumi 2 mm, da se močno oprime torzijske palčke.
Slika

Spredaj je ista zgodba, kar se tiče plastičnih linkov stabilizatorja.
Slika

Glede na zasnovo šasije na sprednjem koncu nisem uporabil nosilčkov, ki torzijsko paličico pritisnejo na ohišje diferenciala. Uporabljeni gumijasti puši sta bili tukaj dovolj. Na mestu ju drži sprednji odbijač ki ju nasloni do ohišja diferenciala in je tako torzija čisto pri miru.
Slika

Nastavitve optike sem opravil na novo, saj je sedaj podvozje veliko bolj togo. Spredaj skoraj poravnan Toe, Camber je malenkost na notri, veliko manj kot tovarniško. Enako zadaj. Model se sedaj pelje veliko bolje in stabilno pri večjih hitrostih. Pospeševanje iz ovinka je veliko bolj zvezno in kot po tirnicah. Vstop v ovinek enako. S tem sem izboljšal vozne lastnosti glede na podlago po kateri največ vozim skoraj kot noč in dan. Morebitna naslednja sprememba je morda menjava olja v vseh treh diferencialih.

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Tenacity DB PRO*
*HPi SavageX 4.6*
*AXiAL SCX10ii Trail Honcho*
*LOSi Mini T 2.0*
*Custom brushless whoop 65mm*
*TBS Source One*
*FlyFish Volador Vx3*
Odgovori

Vrni se na 1:8 OFF-ROAD