- 1. LRP132336 - Sway-Bar Mount Plastics (4) S8BXR - 1,49€
2. LRP132335 Rear Sway Bar Set 2,5+2,8+3,0mm S8 BXR - 4,79€
3. LRP132073 LRP Sway Bar Socket Joint (4) S8 BX - 5,19€
4. LRP133074 M3x3mm Set Screw 8pcs - 1€
5. LRP132334 Front Sway Bar Set (2,0+2,2+2,5mm) S8 BXR - 1,59€
6. LRP132072 Sway Bar Ball (4) S8 BX - 4,29€
Skupaj (+DHL poštnina 12,90€) = 31,25€
Pritrditev zadaj je precej preprosta. Najprej je potrebno zložiti plastičen link, ki se privijači na zadnjo roko in ga približno nastaviti. Mesto privijačenega Ball enda se bo pri nastavljanju trdote torzije še spreminjalo. Jaz sem za zadnji konec uporabil najdebelejšo torzijsko palčko, ki se dobi v kompletu torej 3,00 mm. Linka pa sem nastavil tako, da je torzija precej trda glede na silo s katero nasprotuje neodvisnemu premiku zadnjega konca. Hkrati pa ne naseda na pogonske osi v nobenem možnem položaju nagiba karoserije. Vijaka, ki držita spodnji del nosilca sem imel doma, uporabil pa sem M2 vijak dolžine 20 mm, fini navoj. Morda se zavijači malenkost dlje kot je predvideno.
Za zadnji konec sem izdelal preprosta nosilčka in vanju izvrtal luknji 3,3 mm. Hkrati sem na vsako stran dal še prevrtano okroglo gumo katero sem odrezal na enaki dolžini. Ne spomnim se čisto točno kje sem to stvar kupil in kako se ji reče. Pleksi je prozoren debeline 3mm. Vijaka sta M2 dolžine 5mm in se ravno vsedeta v predvidena mesta. Luknja na gumi 2 mm, da se močno oprime torzijske palčke.
Spredaj je ista zgodba, kar se tiče plastičnih linkov stabilizatorja.
Glede na zasnovo šasije na sprednjem koncu nisem uporabil nosilčkov, ki torzijsko paličico pritisnejo na ohišje diferenciala. Uporabljeni gumijasti puši sta bili tukaj dovolj. Na mestu ju drži sprednji odbijač ki ju nasloni do ohišja diferenciala in je tako torzija čisto pri miru.
Nastavitve optike sem opravil na novo, saj je sedaj podvozje veliko bolj togo. Spredaj skoraj poravnan Toe, Camber je malenkost na notri, veliko manj kot tovarniško. Enako zadaj. Model se sedaj pelje veliko bolje in stabilno pri večjih hitrostih. Pospeševanje iz ovinka je veliko bolj zvezno in kot po tirnicah. Vstop v ovinek enako. S tem sem izboljšal vozne lastnosti glede na podlago po kateri največ vozim skoraj kot noč in dan. Morebitna naslednja sprememba je morda menjava olja v vseh treh diferencialih.
lp