Thunder Tiger mt4 g3

Moderatorji: Nebecjannyymihec87

Odgovori
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2791
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 23 Mar 2016, 21:17

N0t0ri0us napisal/-a: Ne moreš primerjat hyundai z mercedezom cenovna razlika med polnilcema je ogromna, kako bo s kvaliteto pa bomo videli. Seveda pa ne moremo primerjati kitajskega in nemškega avta, čeprav naj bi te oba pripeljala na cilj.
LP
Ko ti poceni polnilec napihne in uniči eni dve malo dražji baterijo si že "vse prišparal". Samo moja izkušnja. Lahko pa tudi sam probaš, če se ti zdi tako ceneje.

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 23 Mar 2016, 21:27

Kaj je bilo narobe pri tebi, da je uničilo baterijo?

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2791
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 23 Mar 2016, 22:12

N0t0ri0us napisal/-a:Kaj je bilo narobe pri tebi, da je uničilo baterijo?
Najprej je polnilec za baterijo javil, da je polna, tester je kazal 3.8V na celico. Ugasnem, reštartam in dam polnit - pufffsss. Ali pa kar tako Puffsss.... Predvsem se je to zgodilo na dobrih, high discharge baterijah (45C, 60C, 80C) Ta navadne 20 in 25C pa so filali ko šus...

Imax BC6, (AC in DC), pa še en drug rebrand...

Če greš malo gledat forume, boš videl, da imajo probleme s pre majhnimi kondenzatorji, zaznavanje napetosti za eno dekado slabše, verjetno tudi notranje upornosti itd...

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 29 Mar 2016, 15:35

Scene s polnilcem :)

Pri polnjenu pri višjih tokovih, polnilec kaže prvo celico 0.1V previsoko. Če je polnilni tok manjši, je ta razlika manjša, tako da pred začetkom polnjenja in po koncu polnjenja kaže pravo voltažo. Realno so vse celice med polnjenjem enakih voltaž, edino polnilec to narobe "prebere". Zbalancira OK, ampak pri polnjenu z višjimi tokovi gre prva celica glede na polnilčev senzor čez 4.25V. Realno pa je tam pri 4.15, tako kot ostale tri.

https://www.youtube.com/watch?v=zsLQ0l-aveo
https://www.youtube.com/watch?v=LMF9ffHtslw

Polna baterija ima 4.18-4.19V, čeprav se da to v nastavitvah popraviti. Trenutno je nastravljeno na 4.2, nastavlja pa se lahko med 4.1 in 4.3V

Odgovor hobbykinga:
Unfortunately there is no way to calibrate that charger. If the lipo checker shows the correct voltage (hopefully) I'd go by that. As long as you don't go over 4.2V per cell you'll be ok and can safely charge. It's not uncommon for chargers and checkers to differ by a few millivolts and as long as you have a comparison you'll be fine.
Odprl bom RMA in se poizkusil dogovorit, da pošljem nazaj polnilec in plačajo poštnino. Če ne bo šlo, bom vrnil pod no fuss return na lastne stroške.

@rc-ryder
Kako je s tem tvojim polnilcem?
Trenutno imam 12V 54A suply, Če to priključim na tak polnilec kot je tvoj, bom lahko polnil 20A 2s lipo na vsakem izhodu? Zaenkrat si še ne bi rad delal stroškov z dodatnim PSUjem. Uporabljam kar računalniškega hkrati z računalnikom :)
Iščem nekaj okrog 40A, koliko W da od sebe ni pomembno.

on:
Včeraj me je pričakovano izdal zadnji differencial in sem zamenjal že tretjega. Tokrat sem zamenjal skupaj z ohišjem in je vse komplet novo. Zadnji mi je zdržal slabo leto, s tem, da sem ga jeseni podložil in je zdržal do sedaj. Upam, da bo sedaj delovalo tako kot mora :)

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 01 Apr 2016, 15:26

Danes sem prvič izpraznil avto do cutoffa in do konca napolnil baterije.

Računica je taka 2x6600mah= 14.000mah cutoff + 1860mah še potem do polnih baterij :D

Se pravi naziva napaciteta je 13200mah, iz 3.3 do 4.2V pa sem dobil skoraj 16.000 mah 8)

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3847
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 01 Apr 2016, 15:50

3,3V neobremenjena lipo je že nizka napetost. Za baterijo bo bolje če ne prazniš tako nizko..Nastavi cutoff višje ali pa prej prenehaj z vožnjo..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 06 Apr 2016, 16:27

Slika

Obstaja kakšna poceni rešitev za tole? Nove gume niso ravno poceni...

Resno razmišljam, da bi zamenjal - beri kupil nov avto. Vse skupaj je dobilo kar nekaj zračnosti in če bi se je hotel znebiti, bi rabil zamenjati vse gibljive plastične dele.

No po vsej verjetnosti se to še ne bo zgodilo.. bom počakal na kakšno večjo odpoved.. eno sezono bo še moral zdržati :D

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3847
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 06 Apr 2016, 16:54

Odvisno sicer o koliko lufta oz zračnosti govorimo. Glede na to da je model namenjen oz. z njim bolj kot ne bashas se pomoje za malo lufta(roke,končniki itd.) ne splača sekirat..Če ima kaj res veliko lufta zamenjaš pa gasa..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2791
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 06 Apr 2016, 21:06

N0t0ri0us napisal/-a:Slika

Obstaja kakšna poceni rešitev za tole? Nove gume niso ravno poceni...
CA za prvo silo... Gumo kar lepo zalepi in če si natančen se niti ne vidi, ko obrišeš z acetonom...

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 06 Apr 2016, 22:56

Zadnje kolo ima 1cm "lufta" - camber (v vsako smer 0,5cm na 17cm višine). Če pritisnem prednje kolo na steno, pa lahko drugo kolo premaknem za več kot centimeter. Sicer se pelje normalno, edino v zavojih MALO zakrivi gume :D

Gumo bom zalepil in čez dal še malo shoegooja. Koliko časa bo zdržala? :D

Zračnosti je zadaj največ pri rear hub-u in zgornji roki, katera je na kroglicah. Spredaj imam na zalogi knuckle, kar je plastike pri celotnem mehanizmu za zavijat bo treba zamenjat. Vse skupaj cca 50€ stroškov.
Amontizerji rabijo nove štumfke, in nove pokrovčne na vrhu in spodaj eno plastiko v katero pride kroglica.
Rabim nove body poste, trenutnih bo počasi zmanjkalo, in ob vsakem pristanku na strehi izgubim body clipe :D
Body bo rabil še kakšno drugačno ojačitev kot samo shoegoo :)

In pa še je kakšna malenkost. Kak rezervni del itd. Vse skupaj računam da bo okrog 80€ (20 stvari), zraven pa mi bodo mogoče še dodali v paket 2x gume in 2x platišča za 56€.

Druga stvar pa je, ali bodo Grki pripravljeni poslati v Slovenijo za 19€, kot je njihova najcenejša poštnina do 2kg. Na spletni strani ima vsak izdelek vsaj 0.15kg teže in pri trinajstih artiklih (kao 2kg) poština iz 19€ skoči na 35€, potem pa z dodatnimi dodanimi artikli pride do 52€. Absolutno preveč, čeprav če bi vse to naročil iz katere koli druge države, bi bilo še vedno dražje :D
#ruberkon

Čakam njihov odgovor.

bizilux
Razpravljalec
Prispevkov: 61
Pridružen: 24 Mar 2010, 21:54

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a bizilux » 16 Apr 2016, 17:58

pozdravljeni, evo spet pišem tukile... kar pomeni da je šlo neki narobe hehe :D

ker je tak lep dan in je v gozdu po tleh odpadlo listje, sm ga seveda mogu it mal vozt, ker je driftanje čist preveč zabavno... no long story short, šparov ga nisem, tko da sm že kr mal prčakvov da bo neki šlo narobe... in ja, enkrat se avtočk prevrne na streho pri ful gasu v uvinku, nč kej resnga, razn tega da se ena zadnja guma začne vrtet v prazno brez kakršnegakoli upora od diferenciala oziroma motorja (vrtela se je zelo hitr, tko da sm jo mogu z čevlom ustavit). nakar probam dat mal gasa in tut od drugih gum ni blo neki dost moči, pa rešklat je začel vse, tko da sm ga ugasnu in odnesu domov.

No doma se zadnji dve gumi vrtita čist v prazno, brez da bi se diferencial obraču, (sklepam da je tista škatlca v sredini diferencial). Prvi dve gumi pa se vrtita z mal upora, ampak ne tok kt bi se mogli, diferencial se mejčkn obrača, pa zvoki so neki čudni.

kdo kej ve kaj bi blo narobe? ](*,)

Uporabniški avatar
Rocher
Freak
Prispevkov: 496
Pridružen: 16 Sep 2013, 20:25
Kraj: Celje

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a Rocher » 16 Apr 2016, 19:20

Zobniki v diferencialu so posneti. Kupi komplet novih zobnikov, menjaj olje in tesnila, preglej pa še ležaje. Preveri ali je tudi prenos do diferencialov (menjalnik pri motorju) nasrkal.

lp
*LOSi 8ight 2.0 EU - Novarossi*
*LOSi Ten SCBE*
*AXiAL SCX10 Jeep Wrangler Unlimited Rubicon - Yeah Racing*
*ProBoat ShockWave 26 BL V3*
*KingKong ET100 - RunCam Nano*
*KingKong Tiny6*
*JK Stinger X210 - RunCam Swift 2*

bizilux
Razpravljalec
Prispevkov: 61
Pridružen: 24 Mar 2010, 21:54

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a bizilux » 16 Apr 2016, 20:43

ok, bom odpru differenciale pa da vidm kako kej zgledajo zobniki. sam tole je tko tko ane... nebi se smel tok hitr obrabt :/ nism ga niti tok velikrat vozu... plus na 4S baterijah je... in je kao rated za 6s... ija :-k vrjetn ne z stock zobniki...

A ma kdo kkšno priljubljeno trgovino kjer se pocen kupuje dele? Lahko je tut iz amerike če pride cenej...

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 17 Apr 2016, 11:16

cool-pc poglej. rc8 ima isti diff kot mt4 g3,
http://www.cool-pc.org/artikel/2939/dif ... r-parts-s3
Drugače pa towerhobbies
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... LXSKR7&P=7 Pride z airmailom in poštnina ni draga...

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 09 Maj 2016, 22:55

Sredi aprila sem "polomil" avto.. odletel je steering tie end pri kotaljenju spet po klancu navzdol (res katastrofa :D ). Ni panike. Del sem imel na zalogi in ker sem se nameraval znebiti zračnosti, sem se odločil, da razstavim skoraj cel avto.

Malo se mi je ustavilo pri ležajih. V zadnjem knucklu sem vzel en ležaj ven po delih, spredaj pa ni veliko manjkalo, da bi bila podobna zgodba. Nekaj ležajev je bilo še bolj v bogem stanju, zato sem naročil nove. Malo sem imel probleme s trgovino cool-pc.. kaj je bilo narobe ne vem, so pa rabili 3 tedne, da so odposlali dele kateri so bili na zalogi. Najbolj jim zamerim to, da je vmes padla idealna količina snega za zimske radosti, jaz pa brez avta. Je ni hujše stvari na svetu.. :(

Danes sem avto končno sestavil nazaj, zračnosti skoraj nič več in avto je skoraj kot nov =D>

Med tem časom sem se tudi "znebil" K-rocka. Prva vožnja se je končala precej hitro. 3 minute in sledilo je srečanje s kovinskim drogom. Avto še ni bil natriman. Odlomil se je štift pri sprednjem amontizerju. Po kasnejšem pregledu sem ugotovil, da je krivec debelejši amonzier, kateri je gledal spredaj izpred roke. mt4 g3 ima tanjše in teh problemov ni. novopečenemu lastniku sem posodil svoje, in naročil par novih (kompletnih sestavljenih) za 4$+10$ poštnine. Še kar ne morem verjet, da je bilo tako poceni, saj so običajno okrog 25$-30€+ppt :o Sedaj imata oba avta vzmeti prestavljena na zadnjo stran rok, kjer bosta bolj na varnem.

Pri k-rocku se je kasneje še odvila sklopka, po popravilu le te je pa še požrlo spur gear. Sem kontaktiral TT če bi to mogoče padlo pod ganracijo ampak ja..
sorry, but the control of the gear mesh is a users job. And please check the slipper, if this is to loose the spur gear gets warm and the teeth can be ripped of.
Slika
V originalu je bilo zračnosti MALO preveč, preverjal pa nisem dokler ni bilo prepozno. Cenim pa vsaj njihovo podporo, da sem dobil odgovor =D> Nov zobnik sem naročil iz lindingerja in je prišel v nekaj delovnih dneh. Kdorkoli je sestavljal K-rocka ima fetiš na locktite, saj je nekaj vijakov je prilepljenih tako močno, da bodo za vedno ostali noter.. Ne pomaga nobeno kvaliteno orodje #-o (2mm inbus katerega nisem obrnil na 15cm ročice, z nekaj muke pa je požrlo notranji hex. Segrevanje ni opcija, saj je okrog polno plastike). No da vas spomnim. Pri mt4 g3 so bili problemi ravno obratni.. nekaj časa sem pobiral okrog odpadle dele :D

Probleme s polnilcem sem rešil.. Sem pisal HKju, če obstaja kak software update. Napotoli so me direktno do RMA, kjer sem želel polnilec vrniti in naročiti nekaj drugega. Ampak so me prehiteli in mi dali dobroimetje, polnilec je pa po menjavi kablov na 10AWG na paralelni plošči začel delovat normalno :lol: Sem vzel to kot kompenzacijo za defekten ESC kateri mi je skuril motor..

Glede pretrgane gume nekaj postov višje. CA ni gumjast in se je takoj slišalo pokanje ob deformaciji gume. Problem sem rešil s samolepilno mrežico in tanko plastjo shoegooja. Po nekaj vožnjah izgleda super in mislim da bo držalo še dolgo časa :). Hvala za nasvete :)

Toliko za danes. Sedaj pa samo polnit in vozit :D

simonbrushless
Začetnik
Prispevkov: 27
Pridružen: 25 Apr 2016, 05:27

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a simonbrushless » 11 Maj 2016, 05:14

Dobra cena: http://www.modellbau-metz.com/thunder-t ... r-1-8.html :P
Torej naj bi bil ta avto bolj trpežen kot pa kak e-maxx brushless?

lp

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 11 Maj 2016, 08:53

definitivno.. V dveh letih sem pomolil samo.. hm..

nekaj hinge pinov, kateri so tako narejeni, da se zlomijo.. nekje se pač mora, če priletiš v oviro pri 50km/h, pozimi par plastik kateri držijo te štifte, zamenjal sem 3 differenciale in še par malenkosti
Par dni nazaj sem zamenjal nekaj plastičnih krogličnih zglobov, kateri so dobili malo zračnosti in nekaj ležajev... Voženj je bilo vse skupaj že verjetno več kot 250. Kaj vse sem pa delal z avtom pa res lahko rečeš bulletproof :lol:

Če izvzamemo regulator in motor, imam z avtom malo stroškov. Nima šibkih točk oziroma pomanjkljivosti, če jih pa že ima so pa to z razlogom - hinge pini. Imam še prvo karoserijo, prve gume itd..

Kar nekaj stroškov pa je na začetku nastalo zaradi neznanja, sedaj pa nastajajo večinoma zaradi preizkušanja mej avta.

moji upgradi: 2 tubi shoe gooja za body, ojačitev šasije in v differencijale naliješ olje..

p.s.
Njegovega naslednika k-rock dobiš za 20€ več. Prednosti in pomankljivosti v primerjavi s tem sem pa napisal že na prejšnji strani
Izboljšave
- boljši hexi za kolesa
- ne bo potreboval ojačitve šasije
- splash proff ESC, sprejemnik in servo sta zapakirana v vodoodporno škatlo
- slippery clutch bo verjetno pripomogla k daljši življenski dobi diferencialov - in nima sredinskega diferencijala
- dogboni če se prav videl so še debelejši kot pri mt4 g3, čeprav so že ti bulletproof (edit - so isti)
- večji battery tray

Slabosti
- verjetno se body uniči precej hitreje kot klasičen lexan. Je pa res, da izgleda to boljše.
- soundbox kateri stane 100€. K sreči so sedaj s časom začeli prodajati brez njega in je cena drastično padla

simonbrushless
Začetnik
Prispevkov: 27
Pridružen: 25 Apr 2016, 05:27

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a simonbrushless » 11 Maj 2016, 09:24

N0t0ri0us napisal/-a:definitivno.. V dveh letih sem pomolil samo.. hm..

nekaj hinge pinov, kateri so tako narejeni, da se zlomijo.. nekje se pač mora, če priletiš v oviro pri 50km/h, pozimi par plastik kateri držijo te štifte, zamenjal sem 3 differenciale in še par malenkosti
Par dni nazaj sem zamenjal nekaj plastičnih krogličnih zglobov, kateri so dobili malo zračnosti in nekaj ležajev... Voženj je bilo vse skupaj že verjetno več kot 250. Kaj vse sem pa delal z avtom pa res lahko rečeš bulletproof :lol:

Če izvzamemo regulator in motor, imam z avtom malo stroškov. Nima šibkih točk oziroma pomanjkljivosti, če jih pa že ima so pa to z razlogom - hinge pini. Imam še prvo karoserijo, prve gume itd..

Kar nekaj stroškov pa je na začetku nastalo zaradi neznanja, sedaj pa nastajajo večinoma zaradi preizkušanja mej avta.

moji upgradi: 2 tubi shoe gooja za body, ojačitev šasije in v differencijale naliješ olje..

p.s.
Njegovega naslednika k-rock dobiš za 20€ več. Prednosti in pomankljivosti v primerjavi s tem sem pa napisal že na prejšnji strani
Izboljšave
- boljši hexi za kolesa
- ne bo potreboval ojačitve šasije
- splash proff ESC, sprejemnik in servo sta zapakirana v vodoodporno škatlo
- slippery clutch bo verjetno pripomogla k daljši življenski dobi diferencialov - in nima sredinskega diferencijala
- dogboni če se prav videl so še debelejši kot pri mt4 g3, čeprav so že ti bulletproof (edit - so isti)
- večji battery tray

Slabosti
- verjetno se body uniči precej hitreje kot klasičen lexan. Je pa res, da izgleda to boljše.
- soundbox kateri stane 100€. K sreči so sedaj s časom začeli prodajati brez njega in je cena drastično padla
Zdravo,

sem prebral celo temo.....in ja, ti si res avto dodobra testiral :D Saj je prav tako...
Sicer meni osebno je mt4 g3 nekako bolj všeč od k-rocka. Bolj enostaven mi zgleda, lažje se pride do vsega, lažje se čisti itd...
Seveda k-rock zgleda bolj "resno" :)

mt4-g3 mi tudi bolj deluje kot truggy, k-rock bolj monstertruck...

Najbolj smešno pa je to: e-maxx brushless stoji doma na stojalu a jaz gledam za TTji :D
TT bi bil bolj za "hard"

lp

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 11 Maj 2016, 09:43

že imaš regler? :D Jaz ga imam še vedno ampak vse kaže, da ga bom uporabil za drug projekt :D Kdaj ga boš usposbil?

glede k-rocka je pa tako.. ima prednosti in pomankljivosti :) izbereš pa to, kar ti bolj ustreza :D pri mt4 g3 mi je zelo všeč zgornji pokrov, s katerim enostsavni zaščitiš elektroniko proti vodi, dostopnost vsega je pa tudi boljša in bolj je pregledno. kakih 70% delov imata enakih, tako da gre v osnovi za enak avto :) Od k-rocka body ne bo nikoli zdržal 2 leti :D

simonbrushless
Začetnik
Prispevkov: 27
Pridružen: 25 Apr 2016, 05:27

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a simonbrushless » 11 Maj 2016, 09:56

N0t0ri0us napisal/-a:že imaš regler? :D Jaz ga imam še vedno ampak vse kaže, da ga bom uporabil za drug projekt :D Kdaj ga boš usposbil?

glede k-rocka je pa tako.. ima prednosti in pomankljivosti :) izbereš pa to, kar ti bolj ustreza :D pri mt4 g3 mi je zelo všeč zgornji pokrov, s katerim enostsavni zaščitiš elektroniko proti vodi, dostopnost vsega je pa tudi boljša in bolj je pregledno. kakih 70% delov imata enakih, tako da gre v osnovi za enak avto :) Od k-rocka body ne bo nikoli zdržal 2 leti :D
Nisem najbolj razumel "že imaš regler" ...."kdaj ga boš usposobil" ?

RTR E-maxx brushless stoji na polici.....moram se spraviti še samo konektorje premenjati na baterijah in esc/motor..

Zdaj se samo odločam, ali naj še vzamem k-rock ali mt4-g3....mislim, da bo mt4-g3...

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 11 Maj 2016, 10:06

ups :D moja napaka. Zamešal sem te z nekom, ki ima e-revota in je rabil komplet ESC in motor :) Se opravičujem :oops:

Torej boš imel 2 avta? :D
http://www.ebay.com/itm/Thunder-Tiger-M ... SwubRXLIqe
K-rocka sem kupil mimo ebaya in mi je dal še 20€ popusta :D

info@modellbau-berlinski.de Kontaktiraj jih :)

simonbrushless
Začetnik
Prispevkov: 27
Pridružen: 25 Apr 2016, 05:27

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a simonbrushless » 11 Maj 2016, 10:13

N0t0ri0us napisal/-a:ups :D moja napaka. Zamešal sem te z nekom, ki ima e-revota in je rabil komplet ESC in motor :) Se opravičujem :oops:

Torej boš imel 2 avta? :D
http://www.ebay.com/itm/Thunder-Tiger-M ... SwubRXLIqe
K-rocka sem kupil mimo ebaya in mi je dal še 20€ popusta :D

info@modellbau-berlinski.de Kontaktiraj jih :)
Nič hudega. Mogoče sem tudi jaz nerazumljivo napisal...

Ja, najverjetneje dva, morda se pa celo najde kupec za traxxas-a. Čeprav po moje mu delam krivico, ker ga "ocenjujem" pa še ga sploh nisem peljal :) :oops:

Hvala za kontakt.

lp

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 14 Jan 2017, 00:47

Prišla je zima, s tem tudi čas za premontažo pnevmatik:
Slika

V zadnjem času imam precej drugih obveznsoti, tako da modelarstvo precej trpi oz je na stranskem tiru. Ker pa snega ni vsak dan so prišle tudi modelarske "obveznosti" v ospredje.

V zadnje pol leta sem vozil zgolj kakih 10 voženj :(, danes pa sem imel spet malo servisa.

SPET škrta diferencial. Tokrat sredinski čeprav sem ga nedolgo nazaj menjal. Prav tako je začel kolegu škrtati pri K-rocku. Očitno so to zelo obremenjeni deli in so potraten materijal. Na zalogo sem dobil "homemade" hinge pine ki naj bi bili bolj trpežni kot original. Testiral jih še nisem, ker originalnega nisem še nobenega zlomil v tem času. Sem pa danes opazil, da sem zlomil prednjo roko. Krive so verjetno nizke temperature, sicer je pa avto še vedno vozen.

N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us » 25 Feb 2017, 13:10

eno vprašanje

Kaj bi lahko bilo? Avto dela največ minuto, potem ga sklopi in ne deluje čisto nič (ne servo ne zavora ne gas) medtem ko ventilator normalno deluje. To traja spet max 1 minuto, nakar se stvar ponovi. Ni važno ali je pod polnim gasom ali pa počasna vožnja. Na enkrat odklopi in traja..

Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 2791
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a rc-ryder » 25 Feb 2017, 19:02

Servo sesuje BEC?

Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)

Odgovori

Vrni se na