Sredi aprila sem "polomil" avto.. odletel je steering tie end pri kotaljenju spet po klancu navzdol (res katastrofa
). Ni panike. Del sem imel na zalogi in ker sem se nameraval znebiti zračnosti, sem se odločil, da razstavim skoraj cel avto.
Malo se mi je ustavilo pri ležajih. V zadnjem knucklu sem vzel en ležaj ven po delih, spredaj pa ni veliko manjkalo, da bi bila podobna zgodba. Nekaj ležajev je bilo še bolj v bogem stanju, zato sem naročil nove. Malo sem imel probleme s trgovino cool-pc.. kaj je bilo narobe ne vem, so pa rabili 3 tedne, da so odposlali dele kateri so bili na zalogi. Najbolj jim zamerim to, da je vmes padla idealna količina snega za zimske radosti, jaz pa brez avta. Je ni hujše stvari na svetu..
Danes sem avto končno sestavil nazaj, zračnosti skoraj nič več in avto je skoraj kot nov
Med tem časom sem se tudi "znebil" K-rocka. Prva vožnja se je končala precej hitro. 3 minute in sledilo je srečanje s kovinskim drogom. Avto še ni bil natriman. Odlomil se je štift pri sprednjem amontizerju. Po kasnejšem pregledu sem ugotovil, da je krivec debelejši amonzier, kateri je gledal spredaj izpred roke. mt4 g3 ima tanjše in teh problemov ni. novopečenemu lastniku sem posodil svoje, in naročil par novih (kompletnih sestavljenih) za 4$+10$ poštnine. Še kar ne morem verjet, da je bilo tako poceni, saj so običajno okrog 25$-30€+ppt
Sedaj imata oba avta vzmeti prestavljena na zadnjo stran rok, kjer bosta bolj na varnem.
Pri k-rocku se je kasneje še odvila sklopka, po popravilu le te je pa še požrlo spur gear. Sem kontaktiral TT če bi to mogoče padlo pod ganracijo ampak ja..
sorry, but the control of the gear mesh is a users job. And please check the slipper, if this is to loose the spur gear gets warm and the teeth can be ripped of.
V originalu je bilo zračnosti MALO preveč, preverjal pa nisem dokler ni bilo prepozno. Cenim pa vsaj njihovo podporo, da sem dobil odgovor
Nov zobnik sem naročil iz lindingerja in je prišel v nekaj delovnih dneh. Kdorkoli je sestavljal K-rocka ima fetiš na locktite, saj je nekaj vijakov je prilepljenih tako močno, da bodo za vedno ostali noter.. Ne pomaga nobeno kvaliteno orodje
(2mm inbus katerega nisem obrnil na 15cm ročice, z nekaj muke pa je požrlo notranji hex. Segrevanje ni opcija, saj je okrog polno plastike). No da vas spomnim. Pri mt4 g3 so bili problemi ravno obratni.. nekaj časa sem pobiral okrog odpadle dele
Probleme s polnilcem sem rešil.. Sem pisal HKju, če obstaja kak software update. Napotoli so me direktno do RMA, kjer sem želel polnilec vrniti in naročiti nekaj drugega. Ampak so me prehiteli in mi dali dobroimetje, polnilec je pa po menjavi kablov na 10AWG na paralelni plošči začel delovat normalno
Sem vzel to kot kompenzacijo za defekten ESC kateri mi je skuril motor..
Glede pretrgane gume nekaj postov višje. CA ni gumjast in se je takoj slišalo pokanje ob deformaciji gume. Problem sem rešil s samolepilno mrežico in tanko plastjo shoegooja. Po nekaj vožnjah izgleda super in mislim da bo držalo še dolgo časa
. Hvala za nasvete
Toliko za danes. Sedaj pa samo polnit in vozit