Thunder Tiger mt4 g3
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
Re: Thunder Tiger mt4 g3
https://www.youtube.com/watch?v=TgGemMg5OrE
Zimsko rajanje
Čez zgornji pokrov sem zapel kos stare srajce, tako da se sneg ni nabiral med elektroniko, spredaj in zadaj je bil še vedno nepokrit prostor, tako da je zrak lahko krožil. Pod karoserijo se je nabralo snega kolikor se ga je lahko in je bilo čisto zabasano, kljub temu pa je bilo med elektroniko samo par kapljic vode - sprejemnik in servo, (pod krpo pa nič, tako da sta motor in esc bila popolnoma na suhem )
Zimsko rajanje
Čez zgornji pokrov sem zapel kos stare srajce, tako da se sneg ni nabiral med elektroniko, spredaj in zadaj je bil še vedno nepokrit prostor, tako da je zrak lahko krožil. Pod karoserijo se je nabralo snega kolikor se ga je lahko in je bilo čisto zabasano, kljub temu pa je bilo med elektroniko samo par kapljic vode - sprejemnik in servo, (pod krpo pa nič, tako da sta motor in esc bila popolnoma na suhem )
Re: Thunder Tiger mt4 g3
In ti se čudiš, da ti crcukje dif?N0t0ri0us napisal/-a:https://www.youtube.com/watch?v=TgGemMg5OrE
Zimsko rajanje
Čez zgornji pokrov sem zapel kos stare srajce, tako da se sneg ni nabiral med elektroniko, spredaj in zadaj je bil še vedno nepokrit prostor, tako da je zrak lahko krožil. Pod karoserijo se je nabralo snega kolikor se ga je lahko in je bilo čisto zabasano, kljub temu pa je bilo med elektroniko samo par kapljic vode - sprejemnik in servo, (pod krpo pa nič, tako da sta motor in esc bila popolnoma na suhem )
Je#o ga, saj si ga ves čas tiščal na polno! Še dobro, da kaj drugega šlo.... Eno kolo napihnjeno od vrtljajev, drugo pa skoraj pri miru. Takrat diff trepi do kraja. Če boš tako vozil nalij not bolj gosto olje.
Očitno kar trpežna zverina
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Thunder Tiger mt4 g3
preden sem razstavljal sredinskega je bil v njemu 500k olje in je kolesa manj napihovalo. sedaj imam v sredini 60k. No ko ga vozim po suhi podlagi teh težav skoraj da ni Tako vozim samo ko je sneg , se pravi skoraj nikoli. Ko je bilo 2cm snega je bilo veliko bolj zanimivo. Moram pa priznati da je vožnja po snegu velik užitek
Bilo je že malo preveč snega. Kakor koli moram reči da je zelo trpežna zadeva in nisem prav nič zgrešil z nakupom , je pa običajno bolj umirjena vožnja saj mi baterije zdržijo 30+- 10 min
Če dam v diffe gostejše olje, potem bo vrjetno izgubil na okretnosti pri zavijanju ?
Bilo je že malo preveč snega. Kakor koli moram reči da je zelo trpežna zadeva in nisem prav nič zgrešil z nakupom , je pa običajno bolj umirjena vožnja saj mi baterije zdržijo 30+- 10 min
Če dam v diffe gostejše olje, potem bo vrjetno izgubil na okretnosti pri zavijanju ?
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Spet smo ga malce mučili
https://www.youtube.com/watch?v=8OL_1Pm8H2E
V sredinski diff bo potrebno naliti nazaj 500k olje. Sedaj je notri 60k in je premalo viskozno saj po klancu navzgor ne gre tako kot bi si želel
še del kateri se je polomil:
Čudno se mi zdi ker vsem ostalim pokajo pini, meni pa ta plastika. Pina nisem še nobenega zlomil medtem ko sem 2 zgubil zaradi lomljenja teh plastik. Enega sem na tem videu, drugega je brat, ko se je avto kotalil 50m navzdol po travi.
Sedaj uporabljam še zadnejga kateri je cel iz "rezervnih delov" oziroma optimizacijskih delov (za različne nastavitve podvozja)
https://www.youtube.com/watch?v=8OL_1Pm8H2E
V sredinski diff bo potrebno naliti nazaj 500k olje. Sedaj je notri 60k in je premalo viskozno saj po klancu navzgor ne gre tako kot bi si želel
še del kateri se je polomil:
Čudno se mi zdi ker vsem ostalim pokajo pini, meni pa ta plastika. Pina nisem še nobenega zlomil medtem ko sem 2 zgubil zaradi lomljenja teh plastik. Enega sem na tem videu, drugega je brat, ko se je avto kotalil 50m navzdol po travi.
Sedaj uporabljam še zadnejga kateri je cel iz "rezervnih delov" oziroma optimizacijskih delov (za različne nastavitve podvozja)
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Eno vprašanje.
Gume so postale malo čudno mehke in kar precej tresejo ob vožnji. Ne vem ali se je notri uničila pena ali pa se je nabralo samo toliko smeti skozi luknjo za zrak, da guma ni več v ravnotežju. Gume imam namen skuhati in napolniti nazaj z nevemčim. Kakšno peno naj nabašem notri ?
Gume so postale malo čudno mehke in kar precej tresejo ob vožnji. Ne vem ali se je notri uničila pena ali pa se je nabralo samo toliko smeti skozi luknjo za zrak, da guma ni več v ravnotežju. Gume imam namen skuhati in napolniti nazaj z nevemčim. Kakšno peno naj nabašem notri ?
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Zdravo,N0t0ri0us napisal/-a:Eno vprašanje.
Gume so postale malo čudno mehke in kar precej tresejo ob vožnji. Ne vem ali se je notri uničila pena ali pa se je nabralo samo toliko smeti skozi luknjo za zrak, da guma ni več v ravnotežju. Gume imam namen skuhati in napolniti nazaj z nevemčim. Kakšno peno naj nabašem notri ?
Pena je najverjetneje strgana.
Na netu poskusi najti zaprtocelične pene istega formata in menjaj. Sicer lahko pene narežeš sam, a pri nas se dobi večinoma samo odprtocelična. Zaprtocelično boš dobil samo pri tapetniku, ki dela za navtiko...
Luknje v feltnah zapri in v plašče z luknjačem za usnje naredi dve luknji (ena nasproti druge). Nikakor lukenj delat s kakim nožem...
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Thunder Tiger mt4 g3
http://www.pladent.si/sl/penasti-materiali/epdm/gumipen To bi blo ok ? Vprašanje je samo v kakšnih količinah prodajajo
Debelina bi bila verjetno 3cm ?
Rabil bi jo pa cca 60x 30cm.. no tudi če bi bil 1 kvadratni meter nebi bilo problema Narezati mi ne bi bilo problem. Imam doma tračno žago, če se seveda da to žagati na stroj
Kaj ni platišče in feltna isto ? V feltni imam sedaj 1 luknjo na notranji strani, skozi katero teče v gumo voda. Nazadnje sem naluknjal gume na štirih mestih, ker drugače nisem dobil vode ven. Bilo je boljše ampak že takrat ni bilo tako kot bi moralo biti. Avtu se poznajo leta .
Debelina bi bila verjetno 3cm ?
Rabil bi jo pa cca 60x 30cm.. no tudi če bi bil 1 kvadratni meter nebi bilo problema Narezati mi ne bi bilo problem. Imam doma tračno žago, če se seveda da to žagati na stroj
Kaj ni platišče in feltna isto ? V feltni imam sedaj 1 luknjo na notranji strani, skozi katero teče v gumo voda. Nazadnje sem naluknjal gume na štirih mestih, ker drugače nisem dobil vode ven. Bilo je boljše ampak že takrat ni bilo tako kot bi moralo biti. Avtu se poznajo leta .
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Pene nareži v kolobarje viewtopic.php?f=78&t=83534&hilit=vandal&start=200
Trakovi, ki jih nato v kolobar zlepiš se ne obnesejo najbolje...
Lp
Trakovi, ki jih nato v kolobar zlepiš se ne obnesejo najbolje...
Lp
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Thunder Tiger mt4 g3
pene imam narezane v kolobarje. Pena mislim da ni zaprtocelična ampak vseeno. Če bo zdržala spet toliko kot je ta sedaj bo ok .
Imam drug problem pri katerem kuhanje in aceton ne učinkujeta ravno najboljše. Zamenjat hočem pene ampak platišča in gume ne dobim narazen Sem kuhal kakih 10 min v vreli vodi in se je skrivil plastičen obroček na zunanji strani feltne, lepilo je pa postalo krhko zunaj in se sedaj lušči. Še vedno pa guma na notranjem robu drži in se tudi približno ne namerava odlepiti. V špranjo med gumo in platišče sem vlival aceton ampak izgleda tako:
Doma imam večje količine razredčila (poliuretansko, akrilno in nitro). Bi mogoče šlo s tem kaj bolje ? oziroma ali bi kaj škodovalo gumi ?
Hvala za pomoč
LP
Imam drug problem pri katerem kuhanje in aceton ne učinkujeta ravno najboljše. Zamenjat hočem pene ampak platišča in gume ne dobim narazen Sem kuhal kakih 10 min v vreli vodi in se je skrivil plastičen obroček na zunanji strani feltne, lepilo je pa postalo krhko zunaj in se sedaj lušči. Še vedno pa guma na notranjem robu drži in se tudi približno ne namerava odlepiti. V špranjo med gumo in platišče sem vlival aceton ampak izgleda tako:
Doma imam večje količine razredčila (poliuretansko, akrilno in nitro). Bi mogoče šlo s tem kaj bolje ? oziroma ali bi kaj škodovalo gumi ?
Hvala za pomoč
LP
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Celo kolo namočiš v aceton za 24 ur! Ne manj...N0t0ri0us napisal/-a:lepilo je pa postalo krhko zunaj in se sedaj lušči. Še vedno pa guma na notranjem robu drži in se tudi približno ne namerava odlepiti. V špranjo med gumo in platišče sem vlival aceton ampak izgleda tako:
LP
Nato samo pade dol.
Tudi kuhanje mora trajati malo več časa kot 10 minut.
Pozorno si poglej tutoriale na Youtube - jih je neomejeno za vsak način...
Nato poskusi znova.
LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Thunder Tiger mt4 g3
kuhanje odpade, ker se zvija obroček in ga bom uničl če bom še naprej kuhal.
Na youtubu sem videl, ko je tip samo namazal kolo z acetonom in vatno palčko in ga odlepil stran kot za šalo.. Sem mislil, da imam kako drugačno lepilo. Acetona nimam ravno liter da bi namalač gumo premera 17cm v kaki posodi.
Ga bom šel jutri iskat
Na youtubu sem videl, ko je tip samo namazal kolo z acetonom in vatno palčko in ga odlepil stran kot za šalo.. Sem mislil, da imam kako drugačno lepilo. Acetona nimam ravno liter da bi namalač gumo premera 17cm v kaki posodi.
Ga bom šel jutri iskat
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Obroček ne gre stran če odviješ vijake?
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Vijaki in obročki so zaradi estetike. Obroček je na dveh mestih odstopil ravno tam, kjer je "vijak" in pa sem ga poizkušal potegnit potem dol ampak ni šlo, saj je verjetno prilepljen - ne pri vijakih. Vijaki so plastični, nekaj jih je srečalo kak objekt in jih je postrgalo ali deformiralo. Inbus 3 je premajhen, imbus 4 pa ne gre notri.
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Danes je imel aceton za večerjo tiste rdeče obročke na feltni... K sreči sem opazil dovolj hitro in je samo malce stopilo zunanjo plast plastike.. Sedaj poizkušam iz zadnje strani, kjer ni tega obročka..
Edit: Zadaj so trije vijaki in se ga da odvijačiti stran
Edit: Zadaj so trije vijaki in se ga da odvijačiti stran
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Počasi napredujem z ločevanjem. Jutri do večera bodo šle mogoče šle vse 4 narazen.
Nekako sem pričakoval bolj uničene pene, ampak ja.. ravno nove niso. Si pa verjetno težko predstavljate velikost teh gum. Dimenzije starih pen so: 16cm zunanji premer, 9.5 notranji in 8cm širine. Nove so pa 17x9x(2x4). So malenksot večje, kar mi tudi ustreza, saj so stare postale čisto mehke.
Nekako sem pričakoval bolj uničene pene, ampak ja.. ravno nove niso. Si pa verjetno težko predstavljate velikost teh gum. Dimenzije starih pen so: 16cm zunanji premer, 9.5 notranji in 8cm širine. Nove so pa 17x9x(2x4). So malenksot večje, kar mi tudi ustreza, saj so stare postale čisto mehke.
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Pozimi so začeli škrtat zobniki in sem jih podložil 1x več kot v originalu. Včeraj so po pol leta odpovedali dokončno in sem ponovno dal notri nove
Odkar so zmenjane pene v gumah, avto ne trese skoraj nič več(malce bi moral gume še scentrirati, ampak sem prelen). Nove pene se zaenkrat obnesejo odlično. Zadaj sem avto malo znižal, saj so skoraj vsi dogboni in šalčke dokaj obrabljene in če os ni vsaj približno vzporedna, začnejo tresti. Enkrat bo potrebno zamenjati vse v kompletu, saj imajo že kar precej zračnosti. Če bom kupoval nove, ne bo ravno poceni
Včeraj sem tudi poizkusil blokirati sredinski diferencial. Zalil sem ga s talilnim lepilom in ja.. ni zdržalo 5 min Bom uporabil plastelin, tako kot ste mi že svetovali.
Odkar so zmenjane pene v gumah, avto ne trese skoraj nič več(malce bi moral gume še scentrirati, ampak sem prelen). Nove pene se zaenkrat obnesejo odlično. Zadaj sem avto malo znižal, saj so skoraj vsi dogboni in šalčke dokaj obrabljene in če os ni vsaj približno vzporedna, začnejo tresti. Enkrat bo potrebno zamenjati vse v kompletu, saj imajo že kar precej zračnosti. Če bom kupoval nove, ne bo ravno poceni
Včeraj sem tudi poizkusil blokirati sredinski diferencial. Zalil sem ga s talilnim lepilom in ja.. ni zdržalo 5 min Bom uporabil plastelin, tako kot ste mi že svetovali.
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Si probal v sredinskem dif. res gosto olje-večina drži oz popušča malo..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Re: Thunder Tiger mt4 g3
sem dal notri 500k ampak mi je premalo viskozno
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Pozdrav.
Po malce premora se spet oglašam
Situacija je sledeča. Igral sem se po cca 60-70° naklonu in sicer sem počasi spuščal avto po klancu navzdol. 3x uspešno, četrtč neuspešno in se je avto prevrnil čez nos, kotalil 10m in imel precej trdo srečanje z asfaltom Četrti spust je bil ponovno uspešen. Potem sem se vozil še drugje ampak sem imel občutek, da nekaj ni uredu. In res ni bilo. Zvil sem prednjo akso, katero sem poravnal s kladivom. Eno imam še na rezervi odkar sem pozimi eno izgubil.
Kakorkoli, udarec kot vidite je bil precej hud. Plastika se upogne in poravna, kovina pa ne
Ob remontu sem opazil tudi moje home made pine, kateri pridejo v zglob. Tako izgledajo po kakih 100 vožnjah Več kot očitno jih je bilo potrebno zamenjati, zato sem žrtvoval 2 vijaka 3.5x50. Premer je bil za desetinko prevelik, zato sem jih obrusil, da so se na tesno prilegali v hex drive in v axo, naredil zarezo za vijak in kilogram loctita. Mislim, da bo sedaj držalo dlje
Naslednja stvar je bila ta. Avto tiščim do konca po travniku navzgor in kar naenkrat odpove vse. Avto se ustavi in se začne peljat nazaj.. FAK ! pa je šel ESC. Tečem do avta kateri se je začel peljat nazaj, servo ni deloval, zavora tudi ne, ventilator na escju prav tako.. Na hitro je vse kazalo na odpoved ESCja. Avto odnesem domov, pogledam pod body, vzamem ven baterije.. in namesto štirih bullet konektorjev odklopim samo 3. Četrti se mi je odklopil sam
Se mi je kar malo oddahnilo ker je ESC cel. Konektor z ravnim izvijačem raztegnem, da se je prilegal na tesno, prilotam konektor nazaj in naslednji dan spet akcija. Za 5 min. Potem je konektor spet padel stran. Avto pod pajsko pa domov, spajkalnik v roke in sem naredil komplet nov kabel s konektorji, katere ste mi vi predlagali ob nakupu avta. Sem jih imel zapakirane več kot 1 leto
Sedaj moram uporabiti klešče, da spravim konektor v luknjo saj gre kabel pod ojačitvijo šasije in pod krdanom zadnjega diferenciala kjer je prostora ravno za kabel. Enkrat bom moral narediti drugače kabel. Brez deans xt konektorja, ker ga ne rabim in pa ravno prav dolg, da ga ne bom rabil zvijati preden pokrijem celotno elektroniko s pokrovom. V glavnem novi konektorji gredo notri zelo na tesno in prav je tako
Včasih imam težave s sprejemnikom in mi izgubi povezavo. Avto moram izključiti in ponovno vključiti. Težava se pogosteje pojavlja kadar ga vozim samo na 2s - ga dam za peljat kakemu otroku... Včasih se pa težava pojavi tudi pri 4s ampak redkeje. Kdo ve zakaj bi bilo to?
Naslednji problem je zvijanje servo roke na servo saverju.
Servo saver sem zategoval kot budala ampak avto kljub 25kg servu ni zavijal. Po dolgem času se pa končno opazil, da se zvija servo roka na servo saverju Na drugih forumih sem opazil, da se dogaja to tudi drugim. Na servo roko bom samo privijačil neko kovinsko ploščo, malo poliuretanskega lepila in bo spet fukncionirala normalno.
Karoserija mi je začela pokati in sedaj jo mislim še enkrat popraviti, nato pa bo romala v smeti in težkega srca bom odštel 40€ za novo Obstaja še kaka cenejša alternativa shoe-gooju? Gledal sem malo za 3m 5200, epoxy in še kaj ampak ne vem, če bo preživelo zimo. Kaj uporabljate vi?
Pri zadnjem amontizerju mi je spustilo olje. Bo dovolj, če ga samo napolnim nazaj ?
Še stvari, katere kažejo večje znake obrabe in jih bom nekoč zamenjal
- Body posti
- Prednja plošča, katera drži spodnje roke
- vseh 6 dogbonov
- 4 outdrive
- karoserija
- cel avto je dobil precej "lufta" in bo treba zamenjati kakšno plastiko na pivot ballih
Drugače pa je z avtom presenetljivo malo problemov glede na to kaj je že vse preživel Skratka sem zelo zadovoljen.
Lep pozdrav
Po malce premora se spet oglašam
Situacija je sledeča. Igral sem se po cca 60-70° naklonu in sicer sem počasi spuščal avto po klancu navzdol. 3x uspešno, četrtč neuspešno in se je avto prevrnil čez nos, kotalil 10m in imel precej trdo srečanje z asfaltom Četrti spust je bil ponovno uspešen. Potem sem se vozil še drugje ampak sem imel občutek, da nekaj ni uredu. In res ni bilo. Zvil sem prednjo akso, katero sem poravnal s kladivom. Eno imam še na rezervi odkar sem pozimi eno izgubil.
Kakorkoli, udarec kot vidite je bil precej hud. Plastika se upogne in poravna, kovina pa ne
Ob remontu sem opazil tudi moje home made pine, kateri pridejo v zglob. Tako izgledajo po kakih 100 vožnjah Več kot očitno jih je bilo potrebno zamenjati, zato sem žrtvoval 2 vijaka 3.5x50. Premer je bil za desetinko prevelik, zato sem jih obrusil, da so se na tesno prilegali v hex drive in v axo, naredil zarezo za vijak in kilogram loctita. Mislim, da bo sedaj držalo dlje
Naslednja stvar je bila ta. Avto tiščim do konca po travniku navzgor in kar naenkrat odpove vse. Avto se ustavi in se začne peljat nazaj.. FAK ! pa je šel ESC. Tečem do avta kateri se je začel peljat nazaj, servo ni deloval, zavora tudi ne, ventilator na escju prav tako.. Na hitro je vse kazalo na odpoved ESCja. Avto odnesem domov, pogledam pod body, vzamem ven baterije.. in namesto štirih bullet konektorjev odklopim samo 3. Četrti se mi je odklopil sam
Se mi je kar malo oddahnilo ker je ESC cel. Konektor z ravnim izvijačem raztegnem, da se je prilegal na tesno, prilotam konektor nazaj in naslednji dan spet akcija. Za 5 min. Potem je konektor spet padel stran. Avto pod pajsko pa domov, spajkalnik v roke in sem naredil komplet nov kabel s konektorji, katere ste mi vi predlagali ob nakupu avta. Sem jih imel zapakirane več kot 1 leto
Sedaj moram uporabiti klešče, da spravim konektor v luknjo saj gre kabel pod ojačitvijo šasije in pod krdanom zadnjega diferenciala kjer je prostora ravno za kabel. Enkrat bom moral narediti drugače kabel. Brez deans xt konektorja, ker ga ne rabim in pa ravno prav dolg, da ga ne bom rabil zvijati preden pokrijem celotno elektroniko s pokrovom. V glavnem novi konektorji gredo notri zelo na tesno in prav je tako
Včasih imam težave s sprejemnikom in mi izgubi povezavo. Avto moram izključiti in ponovno vključiti. Težava se pogosteje pojavlja kadar ga vozim samo na 2s - ga dam za peljat kakemu otroku... Včasih se pa težava pojavi tudi pri 4s ampak redkeje. Kdo ve zakaj bi bilo to?
Naslednji problem je zvijanje servo roke na servo saverju.
Servo saver sem zategoval kot budala ampak avto kljub 25kg servu ni zavijal. Po dolgem času se pa končno opazil, da se zvija servo roka na servo saverju Na drugih forumih sem opazil, da se dogaja to tudi drugim. Na servo roko bom samo privijačil neko kovinsko ploščo, malo poliuretanskega lepila in bo spet fukncionirala normalno.
Karoserija mi je začela pokati in sedaj jo mislim še enkrat popraviti, nato pa bo romala v smeti in težkega srca bom odštel 40€ za novo Obstaja še kaka cenejša alternativa shoe-gooju? Gledal sem malo za 3m 5200, epoxy in še kaj ampak ne vem, če bo preživelo zimo. Kaj uporabljate vi?
Pri zadnjem amontizerju mi je spustilo olje. Bo dovolj, če ga samo napolnim nazaj ?
Še stvari, katere kažejo večje znake obrabe in jih bom nekoč zamenjal
- Body posti
- Prednja plošča, katera drži spodnje roke
- vseh 6 dogbonov
- 4 outdrive
- karoserija
- cel avto je dobil precej "lufta" in bo treba zamenjati kakšno plastiko na pivot ballih
Drugače pa je z avtom presenetljivo malo problemov glede na to kaj je že vse preživel Skratka sem zelo zadovoljen.
Lep pozdrav
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Matr, si ga pa zbunkal
Ja, za take stvari so basherji in nič ni neuničljivo.
Amortizer preglej, da ni kriva os. Sicer je dovolj, da ga samo na novo nafilaš. Najbolje, da kar vse 4, saj so se verjetno najedli tudi prahu in bo olje umazano. Če je umazano, tudi brusi svojo okolico
Školjka pa - al narediš želvo (na obe strani po dve plasti 80g steklene tkanine) al pa novo školjko... Pa tudi tista obleka s tkanino se zjebe in poči...
Veliko užitkov še naprej in LP!
Ja, za take stvari so basherji in nič ni neuničljivo.
Amortizer preglej, da ni kriva os. Sicer je dovolj, da ga samo na novo nafilaš. Najbolje, da kar vse 4, saj so se verjetno najedli tudi prahu in bo olje umazano. Če je umazano, tudi brusi svojo okolico
Školjka pa - al narediš želvo (na obe strani po dve plasti 80g steklene tkanine) al pa novo školjko... Pa tudi tista obleka s tkanino se zjebe in poči...
Veliko užitkov še naprej in LP!
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Os na amontizerju se do sedaj še ni skrivila upam, da tako tudi ostane. Bom zamenjal samo olje
Če naredim školjko, ali to pomeni, da bo šasija trda in bo ob prvem večjem udarcu razpadla na prafaktorje ? V soboto sem imel čistilno akcijo in sem si naredil malce stolaže za vso orodje in kramo. No avto mi je bil malo v napoto in sem ga prijel za home made chasis brace in se mi je zdelo nekaj čudno zakaj se palice sučejo ker se nikoli prej niso..
well...
Prejšnji teden mi ni uspelo zvozit ovinka in sem priletel v drog od telefonskega kabla ravno na ti dve palici
Sem zamenjal s 6mm karbonsko cevjo.. Slej kot prej bo zacvetela tudi ta
Na avtu sem tudi skrajšal kable. Odstranil sem deans xt konektor in namesto njega nalotal direktno 4mm bullete
In pa po dolgem času spet prazna in urejena miza. Ne vem kdaj je bilo nazadnje tako
Če naredim školjko, ali to pomeni, da bo šasija trda in bo ob prvem večjem udarcu razpadla na prafaktorje ? V soboto sem imel čistilno akcijo in sem si naredil malce stolaže za vso orodje in kramo. No avto mi je bil malo v napoto in sem ga prijel za home made chasis brace in se mi je zdelo nekaj čudno zakaj se palice sučejo ker se nikoli prej niso..
well...
Prejšnji teden mi ni uspelo zvozit ovinka in sem priletel v drog od telefonskega kabla ravno na ti dve palici
Sem zamenjal s 6mm karbonsko cevjo.. Slej kot prej bo zacvetela tudi ta
Na avtu sem tudi skrajšal kable. Odstranil sem deans xt konektor in namesto njega nalotal direktno 4mm bullete
In pa po dolgem času spet prazna in urejena miza. Ne vem kdaj je bilo nazadnje tako
Re: Thunder Tiger mt4 g3
po slabe pol leta spet škrta zadnji dif..
Bom naročil komplet novega skupaj z ohišjem. Mislim, da je to že tretja odpoved zadnjih zobnikov. Že res, da pretrpijo veliko ampak ne verjamem, da je to normalno.
Bom naročil komplet novega skupaj z ohišjem. Mislim, da je to že tretja odpoved zadnjih zobnikov. Že res, da pretrpijo veliko ampak ne verjamem, da je to normalno.
Re: Thunder Tiger mt4 g3
pozdravljeni vsi skupi
3 leta nzaj sm mev summita, k sm ga prodov ker sm se ga naveliču, ker ni biv dovolj hitr pa premehke gume za handling in jumping itd... tko da zadne čase me zelo srbi o enm avtočku... že takrat ko sem ga prodaju, sem ubistvu zamenju za mislm da je biv savage flux, ampak se mi pol niso hotle baterije povnit pa sva oba rekla da mu vrnem fluxa in mi on rajš v dnarju plača... tko da že takrt so ble želje neki hitrejšga dobit... in ja zadnje par tednov me res srbi po novm avtočku...
in sm biv že čist ready set go za savage fluxa, samo so novi čist predragi, nimam tok budgeta, rabljenih pa ni tlele v sloveniji niti, samo en se tle na forumu prodaja, pa še ta je convertan iz nitro, tk da no thanks.
in pol sm mal brov na forumih e-revo vs flux, pa je kkšn sm pa kje napisu go with tiger... in sm šov mal brat o njem in ja... praktično čist vsi ga priporočajo over fluxa... torej here we are. rabljen se v SLO ne prodaja noben, tko da Na ebay.de al pa amazon.de so okol 420€, kar je within my comfortable budget of 500€... so yeah... k pridem domov iz službe bom mal videje pogledu za tigra, tko da ja... kaj vi kej pravte? itak vem da vam je čist kul in vse ane?
3 leta nzaj sm mev summita, k sm ga prodov ker sm se ga naveliču, ker ni biv dovolj hitr pa premehke gume za handling in jumping itd... tko da zadne čase me zelo srbi o enm avtočku... že takrat ko sem ga prodaju, sem ubistvu zamenju za mislm da je biv savage flux, ampak se mi pol niso hotle baterije povnit pa sva oba rekla da mu vrnem fluxa in mi on rajš v dnarju plača... tko da že takrt so ble želje neki hitrejšga dobit... in ja zadnje par tednov me res srbi po novm avtočku...
in sm biv že čist ready set go za savage fluxa, samo so novi čist predragi, nimam tok budgeta, rabljenih pa ni tlele v sloveniji niti, samo en se tle na forumu prodaja, pa še ta je convertan iz nitro, tk da no thanks.
in pol sm mal brov na forumih e-revo vs flux, pa je kkšn sm pa kje napisu go with tiger... in sm šov mal brat o njem in ja... praktično čist vsi ga priporočajo over fluxa... torej here we are. rabljen se v SLO ne prodaja noben, tko da Na ebay.de al pa amazon.de so okol 420€, kar je within my comfortable budget of 500€... so yeah... k pridem domov iz službe bom mal videje pogledu za tigra, tko da ja... kaj vi kej pravte? itak vem da vam je čist kul in vse ane?
Re: Thunder Tiger mt4 g3
Men je kul, da nebom edini tukaj na forumu Najceneje ga dobiš tukaj:
http://www.d-edition.de/RC-Cars/RC-Cars ... -Blau.html
Mislim, da pošiljajo v slovenijo ampak nisem 100%. zraven ni nobenih baterij in polnilca in moraš še to šteti v budget. Polnilec predvidevam da imaš baterij pa verjetno ne.
http://www.d-edition.de/RC-Cars/RC-Cars ... -Blau.html
Mislim, da pošiljajo v slovenijo ampak nisem 100%. zraven ni nobenih baterij in polnilca in moraš še to šteti v budget. Polnilec predvidevam da imaš baterij pa verjetno ne.
Re: Thunder Tiger mt4 g3
uuu lepa lepa... kr trojka je prva številka pa primerji zdj to s savage flux HP k je 9ka prva številka pizda ejN0t0ri0us napisal/-a:Men je kul, da nebom edini tukaj na forumu Najceneje ga dobiš tukaj:
http://www.d-edition.de/RC-Cars/RC-Cars ... -Blau.html
Mislim, da pošiljajo v slovenijo ampak nisem 100%. zraven ni nobenih baterij in polnilca in moraš še to šteti v budget. Polnilec predvidevam da imaš baterij pa verjetno ne.
sm že hotu kupt prek ebaya, evo si mi prhranu 20 evrov, sicer je poštnina pol mal dražji, samo usen prhranm 20€... plus z DHL prpeljejo k bo like takoj...
dej a veš še za tisto lepilo al kaj je že k morš it čez vse šraufe... naj bi blo loctite modr... vsaj tko sm slišov, sam i guess je tut rdeč vredu? http://www.d-edition.de/RC-Modellbau-Zu ... ormal.html
nevem morm zjle še mal prebrat predn kliknem buy... no sej itak pomoje mi ni treba zjle hitet k po četrti v petk dvomim da bojo kkšn tovornjak proti sloveniji odposlal
edit: no sej ta loctite lepilo itak ni na zalogi... hm hm hm... morm nekje drugje ga najdt
a še kj rabm? recimo deans connectorje za baterije? vrjetno ne dobiš ekstra jih za zlotat na baterije ane...
polnilc že mam, baterije pa tut mam 2x zippy 5800mah 2s 30c... tko da možno da kupim še iste ampak 3s, tko da bi pol lahko mev 5s dvakrat... to bi bla kr lepa. in pol bi še vrjetno hobbyking esc program card kupu