Thunder Tiger mt4 g3

Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87

Odgovori
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

Pozdrav.. sem lastnik thunder tigerja in sem zato ustvaril novo temo. o njem se razpišem kdaj drugič, ko bom imel več časa :)

imam problem in sicer, da sem prišel iz dopusta in je nehal delat servo.. nazadnje je deloval normalno, sedaj pa ne zavija in se ne da kalibrirati le tega. gas in zavora delujeta normalno.. kako najlažje prečekirati če je servo ok in če je slučajno šel kak kabel ?

hvala za pomoč
Uporabniški avatar
maco0211
Razpravljalec
Prispevkov: 127
Pridružen: 07 Mar 2011, 13:18
Kraj: M.S.

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a maco0211 »

Poiskusi zamenjati kable kot so za zavijanje in gas mogoče je pa napaka v sprejmniku meni se je dogajalo slično samo glih kontra tako sem ugotovil da je šel sprejemnik ni pa nujno.
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

Si bom danes uzel čas in se malo razpisal :)

kot prvo ko sem kupil avto preko ebay-a, je pisalo da je RTR. ga dobim domov.. začnem gledati in ugotovim da ni polnilca in baterij #-o

Slika

potem sem še naročil baterije - 2s 2x 6Ah in polnilec, paralelno ploščo za polnjenje in par kablov. to me je prišlo še dodatnih 110€ + avto 416€

po prvi vožnji je šel čisto počasi ker je bil dalinec tako nastavljen, po drugi vožnji pa sem nekaj premikal - takrat še nisem prebral navodil in ja.. avtu se je dobesedno odtrgalo :lol: pač šel je nenormalno hitro oz prehitro za nekoga ki je prvič držal tak avto v rokah :) seveda je tudi prišlo do katastrofe.. po cca 100% klancu oz 45° sem ga po travi navzdol pritisnil in potem sem 2x zaporedoma zaviral in je avto dal v rikverc in se mi je začel kotalit kakšnih 10m in pristal na koncu na asfaltni cesti. ob trdem pristanki na asfalt se je odlomil nosilec amontizerja. avto je bil sicer še zmožen vožnje, ampak je bilo tako kot da bi ga vozil brez ene vzmeti..
Slika
Slika
ko sem po dolgem času dobil nadomestne dele, sem se lotil vožnje lepo počasi toliko da sem se modela malo navadil in potem počasi povečeval moč :).

potem so začeli popuščati vijaki na kolesih.. najprej sem rešil problem tako da sem navil vrvico za vodovodne cevi okrog, ampak tudi ni bilo dovolj dobro saj se je eno kolo še vedno odtegnilo in je požrlo na notranji gume plastiko.. sedaj vedno ko odvijačim kolo ga nazaj prilepim s pištolo za vroče lepljenje
Slika

odlomila oz odvijačila sta se mi še 2 sornika, moznika oz vtiča.. kakorkoli se temu že reče, ampak k sreči imamo doma dovolj veliko zalogo različne robe in potem se že najde kak nadomestek za zamenjavo. narejeno je pa tudi tako da se da vse razstaviti in ni bilo nobenih težav.
eden je viden na sliki in je bil za krdansko gred - k temu mislim da je tudi botrovalo da se mi je enkrat iztaknila na drugi strani nazaj je pa nisem mogel dobit drugače kot da sem odvijačil roke
drugi je pa skrit za plastiko in je držal celotno kolo.. v tem primeru se je kolo odkotalilo daleč stran od avta :D
Slika

drugače pa sem z avtom zadovoljen, ampak je treba stalo nekaj popravljat.. danes se mi je še zataknil servo ](*,) ko sem ga odvijačil in privijalič nazaj se je nehal obračati in je vsa sila šla na servo saver, zato sem odprl servo in opazil da je uničena plastika okoli luknje kamor pride os od zobnikov. sam sem se lotil popravila in v aluminijasto ploščico zavrtal luknjo in to ploščico vtopil v plastiko kjer naj bi bila luknja. sedaj se servo premika ok, ampak še vedno ne deluje preko dalinca :(
Slika
Slika

še vedno pa ne vem kako bi se lotil menjave kablov ker nisem ravno električar in tudi ne vem kje bi lahko našel kak servo oz dalinec da bi stestiral kaj je odpovedalo...

je kdo iz okolice Škofje Loke ?

je na bolhi oz tu na forumu kak pameten servo ?

in pa še odlomila se mi je antena ko se je avto prevrnil in sedaj lovi samo dobrih 50m. prej je lovil 300m in še več ampak potem se že ni več videlo avta.
spodaj je slika antene in odlomila se je tik ob debelejšem delu.
Slika
https://www.youtube.com/watch?v=4k8rvUBVJBI mislim da je pri mojemu podobno za zamenjat ampak ne vem kaj je to kar se je odtrgalo stran ker sedaj zaradi teh 5cm lovi mnogo slabše


edit:

ugotovil sem da daljinec deluje normalno. sem zamenjal na reciverju kabla in se pelje naprej oz nazaj ko na dalincu hočem zaviti.
Zadnjič spremenil N0t0ri0us, dne 15 Sep 2014, 19:45, skupaj popravljeno 1 krat.
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

no sedaj se spet malo oglašam :).

nazadnje je odpovedal servo, in sem kupil novega od nekega modelarja iz novega mesta. uporabljal ga je v helikopterju. moram reči da je zelo hiter, ima tudi zobnike iz titana, ampak kaj ko se je spet tista plastika na notranji strani obrabila in so zobniki začeli leteti po svoje oz se zatikati. tokrat sem noter vtopil kar matico katera je imela notranji premer 1.5mm. do danes cca 10 voženj je vse delovalo ok, sedaj pa je odpovedal tudi ta servo. nekaj je začelo škrtati notri in se servo le s težavo obrača oz se zatika. servo sem razstavil in je vse tako kot mora biti in ne ugotovim kje je problem :(

govora je o tem servotu:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ouse_.html

sedaj ne vem kaj naj storim.. gledam za novim servotom, ali pa poskusim popraviti tega oz še onega prejšnjea - original ki pa je dead.
če bom kupoval še kakega, bom vrjetno kupil kakega od savox-a SC-1256TG. dobil bi ga za 50-60€.

antene še vedno nisem uspel popraviti.. ni časa :cry:

sem si pa v gozdu naredil offroad progo in moram reči da je odlična :D objavim sliko ko bo dokončana. ne vem pa koliko bodo kaj veseli gozdarji saj gre vsa podrast rakom žvižgat.

naročil sem diff olja, saj gre ogromno moči v prazno in se uphill po travniku sploh ne da dobiti kake hude hitrosti. bom videl kako bo potem.
olja so (bodo) sledeča:
500k center
60k spredaj
30k zadaj.

avto se pa tudi prevrne občasno čeprav je zelo stabilen oz se redko in pristane na karoseriji. bojim se, da bo počasi razpokala in nova je pa 30€ :o. zato razmišljam da bi jo na notranji strani premazal z steklenimi vlakni in smolo ampak se bojim da bo potem postala trda in krhka. ali se motim ? ima kdo kak predlog ?

LP
mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3864
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a mihec87 »

Tisti iz hk ki si ga kupil je preslaboten servomehanizem, za tak avto rabis vsaj 15+kg bolje okoli 20kg..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

mislim da je bil prehiter in ga je to uničilo. za 60°angle ima 0.07.

sicer imam pa itak servosaver samo kakih 5mm zategnjen kar ne bi smelo biti preveč..

na HKju dobiš 15kg za 20$.. vrjetno tak tudi odpove po par vožnjah al kako ?. tisti savoxa bi pa za 70$ moral biti dober za vsaj kako leto. vrjetno boljši kot kak za 30$ z 20kg.

predlagaš kaj drugega ?

in pa ohišje od avta bom prelepil z trakom in ga namazal z neostikom.. mislim da je podobno kot shoegoo
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Kar se tice karoserije: Shoe Goo in zidarska mrezica. Neostik zna uniciti lexan ali pa vsaj barvo.

Kar se tice serva: Servo je crknil ker niso bili nastavljeni "end point-i," vem ker sem svojega unicil na tak nacin. Stvar ima namesto potenciometra magnetno indukcijski senzor, kar pomeni da nima fizicnih omejitev do kam se lahko servo zavrti (ugasnjenega lahko z roko vrtis v nedogled). Ker niso nastavljeni "end point-i" servo pride do tiste pozicije, kamor gre lahko fizicno najvec, torej do kamor dovoljuje zavijalni mehanizem. Servo ne ve, da je to koncna tocka in se naprej poskusa premakniti rocico, kar pa pomeni preobremenitev in eventuelno se stvar unici, ce bos vgradil zelo mocan servo bo pac popustil kaksen del zavijalnega mehanizma pred servom. Hitrost serva pri tem nima veze.

Ce je stvar pravilno nastavljena bo delovala ne glede na to ali gre za Savoxa ali za "poceni" robo iz HK, ce pa ni nastavljena pravilno potem bo slo prej ali slej nekaj rakom zvizgat.

Sicer pa kot je rekel mihec, za monster model kot je tvoj glej v rangu 15kg+.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

sem šel poizkusit z neostikom če res gre stran barva in odgovor je da. :) si bom nabavil 100ml tubo :).

sem ravno včeraj gledal po forumih in sem prebral to da moram nastaviti end pointe. nastavim jih z lahkoto na daljincu.. drugače pa če je že preveč zavijalo gre sila tako ali tako na servo saver.. no kakorkoli pri naslednjem bom to definitivno pogledal.

ta katerega sem imel sedaj se je vrzil za cca 270° ko je bil izključen, ko pa je bil vključen je pa šel za cca 90°.

imel sem 2 servota in na obeh se je uničila na notranjih straneh plastika v katero so bile vpete osi zobnikov -.-" raje bom dal malo več denarja kot pa da so stalno neki problemi s servotom. sem pisal včeraj tudi na TT in jim povedal da mi je odpvoedal servo.. mogoče mi bodo poslali novega. zaenkrat čakam še odgovor.

našel sem pa od savoxa servo v mantui za 64€ in pa na lindingerju za 58€ oz +2% in ga imam v sloveniji. za tak denar menda ne bodo imeli osi vpetih v plastiko al kako ?.. gledam ampak ne najdem podatka o tem.
mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3864
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a mihec87 »

Mislim da ni servomehanizma ki nebi bil tako vpet oz narejen(tudi 25kg multiplex,hitec je isto pa je bp montiran na 10+kg modelu)..Glede na to da si že dva servomehanizma uničil na isti način bi iskal težavo drugje-edpointi oz skrajni odkloni,zatikanje samega mehanizma..Saj dražji servomehanizem verjetno ne bo rešil težave samo večji strošek bo...
Servo saver je zato da občasno pobere sile in ne zato da pokriva napačne nastavitve..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

torej so vsi vpeti v plastiko al kako ?. oba servota sem tako uničil če sem jih že ampak sem jih tudi popravil vsaj kar se plastike tiče. prvi je potem naenkrat mrknil ko ga 1 teden nisem uporabljal, ta sedaj pa še vedno ne vem kje se mu je zataknilo. deluje še vedno ampak se zobniki ne obračajo. če vstavim samo prva 2 v servo se zobniki normalno obračajo, ko pa vstavim še tega na katerem je vpeta servo ročica je pa naenkrat konec.. ko ni priklopljen ga obračam z roko brez ročice, ko pa ga priključim na model se pa začne zatikati.. zobnike sem vse očistil z zobno ščetko in namazal z silikonskim sprejem.. če mi ga uspe usposobiti bom kasneje dal notri mast.

za endpointe sem prepričan, da če so že nastavljeni narobe niso veliko, ker bi to opazil da se ročica še premika medtem ko se gume ne bi več. bom poročal ko usposobim/dobim servo. zatika se pa nikamor ne.

torej pravite da je vseeno če dam notri HK-jev 20kg servo za 16$ ? v čem je potem razlika med savoxom za 60 ?
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Prakticno vsi servoti imajo vpetje v plasticno ohisje, razen pri tistih servih z kovinskim ohisjem nisem preprican kako je.

V cem je razlika med servom za 16€ in tistim za 60€?
Razlika bi naj bila v uporabljenih materialih, vpetju oz. olezajenju, uporabljenih lezajih, uporabljenem motorju in elektoroniki.
Ce vse nastavis pravilno, potem naj bi bila verjetnost da drazji servo odpove manjsa kot da odpove cenejsi, vendar vsi vemo da temu ni vedno tako. Ce je vse nastavljeno kot mora biti, potem lahko odpove le elektornika, ta pa je tako ali drugace narejena na Kitajskem..
Razlika naj bi bila v performansah, gladkosti delovanja, zveznosti in se cim. Vendar tega kot "hobi" uporabnik modela ne bos opazil toliko kot manjkajocih 50€ v denarnici.

Ce pa serva ne nastavis kot bi moral biti, bo odpovedal vsak, pa lahko poskusis tudi z Futabo ali Sanwo za 150€+.

Za monster ti priporocam servo z vsaj 13kg potega, raje vec. Ko ga bos zmontiral model preizkusi na mestu z dvignjenimi kolesi. Pocasi povecuj zavijanje v eno smer toliko casa, da se kolesa na modelu ne bodo vec odzivala na dodatno povecanje kota zavijanja in preprican sem, da ti bo ostalo se nekaj manevrskega prostora na komandi - v tem primeru je potrebno nastaviti EPA oz. koncne tocke za obe strani. Sam se nisem imel tezav z odpovedovanjem servov, je pa res da ob vgradnji pri vsakem modelu nastavim EPA in se prepricam, da se nikjer nic ne zatika.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Jerikman
Tekmovalec
Prispevkov: 286
Pridružen: 13 Dec 2011, 00:29

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a Jerikman »

Vsi tvoji problemi izvirajo iz tega, da si se pred nakupom modela veliko premalo pozanimal. Ta avto velja za najbolj trpežen 1:8 model, ima pa določene serijske napake, ki jih je treba odpravit.
Prva in najbolj pogosta napaka je ta, da se vsem, ampak čisto vsem, odvijajo matice s koles. Problem se enostavno reši z lepilom za vijake.
Druga stvar so štifti v rokah, ki so zelo krhki in radi pokajo. Ko jih zamenjaš z boljšimi ni nikoli več problemov. Iz Škofje Loke v Šenčur ni daleč, pojdi v Kamm in tam vzemi orodjarske zatiče in si jih odreži na mero.
Tretja stvar je šibak servo, kar pa se itak ve, da so v vsakem RTR kompletu zanič.
Četrta stvar je zvijanje aluminijastih nosilcev amortizerjev in šasije pri velikih skokih. Problem se reši z Al palico, ki povezuje prednje in zadnje amortizerje, tako da se sila vsakič porazdeli na oba nosilca. InnovativeRC že nekaj časa razvija novo šasijo za ta model ki bo namesto 3mm debela 4mm in tudi ne bo potrebovala tistega plastičnega pokrova, po katerem je Mt4-g3 tako znan :). Bo pa cena kar huda.

Glede na to da si iz Loke, se zapelji v Kranj v obsession po Shoe goo in zrihtaj karoserijo. Ko jo do konca uničiš pa nabavi Proline VW hrošč karoserijo za ERevota. Paše ko ata na mamo, pa še zaradi svoje zaobljene oblike se bo avto sam postavil na kolesa, ko boš dal glas, ko bodo gume v zraku :)

To je v glavnem to. Nič nisem pisal na pamet, to vem zato, ker ta model spremljam že par mesecev in ga imam naštudiranega v nulo.
Zadnjič spremenil Jerikman, dne 28 Avg 2014, 11:27, skupaj popravljeno 2 krat.
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

pred nakupom sem prebral precej forumov o tem avtu. vse te probleme katere si naštel vem..
-matice sem zalepil z vročim lepilom (najhitreje prime in ni potrebno čakat)
-za štifte pa menim da so z razlogom krhki.. sedaj se v tem primeru odlomi štift, če bi ga zamenjal bi se pa odlomilo nekaj drugega al kako ?. zaenkrat tako ali tako ne izvajam nobenih skokov in se mi ni še nobeden odlomil.
-za servo sem tudi vedel..
- šasije pa še nisem nič ojačeval.. kot rečeno ne izvajam nobenih akrobacij in skokov :)

plastičen pokrov se mi pa zdi kr uredu zadeva saj sem čez njega dal samolepilno mrežico in sedaj mi ne padajo več stvari v esc-jev ventilator in se kamenčki ne zatikajo med zobnik na axi. za pozimi ko bom sneg pa razmišljam o kaki vreči ker model ni vodoodpored. če bi pa zaprl bi se pa vrjetno začelo kaj pregrevati ker ne bi bilo zračenja.

shoegoo sm naročil iz ebaya za 8€ 110ml
karoserija pa po mojem mnenju paše samo originalna ali pa od summita. te od hrošča so mi tako grde da jih ne morem pogledat :D (moje mnenje) in pa avto se zelo nerad ustavi na strehi.. skoraj vedno pristane na gumah :D

no jaz sem pa bil na lesni ampak sedaj bo tretje leto odkar me ni več :D. hodim v ljubljano na faks.

@kurnt
ko se mi je uničila tista plastika na zgornjem pokrovu se je videlo, da je bila os v plastiki manj kot milimeter. pri obeh servotih je bilo enako, razlika je v tem da je pri prvem se uničila sredinsko vpetje za os, pri tem sedaj pa nad motorčkom oz prvim zobnikom.
mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3864
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a mihec87 »

2 različna servomehanizma ista oz podobna okvara skupen jima je model..Tudi če se ročica ne premika več se vseeno lahko servo muči saj je lahko ravno toliko da vleče/tišči ne pa dovolj da bi premaknil..

Sam na napravi fajn zmanjšam odklone, avto spredaj dvignem dam ročko na napravi v skrajno lego in povečujem odklon v to smer dokler se kolesa premikajo oz se servo ne začne mučit nato zmanjšam odklon za par točk in še isto ponovim za drugo smer..Še preverim ponovno odklone v obe smeri in to je to...
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

sem usposobil servo toliko da sem testiral.. in imate prav.. end pointi niso nastavljeni in je vedno ko sem zavil je šel odvečen hod na servo saver. sem posnel in se spodaj na posnetku vidi. (servo je malo na hitro pritrjen ker ga bom moral vzeti dol)

še vedno pa ne vem kaj za vraga je narobe s tem servotom sedaj. obrača se, ampak samo ko ga poskušam premakniti oz obrniti.. ko miruje in je v popolnoma na serdini ko se ne sliši nič od njega takrat je pa mrtev. ima kdo kako idejo ?

https://www.youtube.com/watch?v=dAr7YEn ... e=youtu.be

v glavnem nekaj ne štima..
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

Sem naročil nov servo od turnigyja iz HK-ja za 15€ 16kg potega in sedaj to deluje.. sem popravil endpointe in naredil kakih 10 voženj in do sedaj še ni bilo problemov s tem servom.

So se pa pojavili novi problemi :)..
Prvi je ta, da se mi je skrivila spodnja plošča na šasiji, in sem na hitro naredil ojačitev iz dveh alu cevi. Izvajal pa nisem nobenih akrobacij ampak je očitno res prešibka plošča.
Slika

edit - plošča se ni prav nič skrivila ampak je tako zaradi naklona prednjega para koles :D. ojačitev najbolj pride do izraza na karoseriji, saj se luknje ne povečujejo več ker avta ne more več "zvijat"
Slika

Na karoseriji so se na robovih pojavile prve razpoke, zato sem nabavil shoe goo in jo v kombinaciji z zidarsko mrežico ojačal.
Slika

Nastaja še en problem in sicer, ko ga peljem čez kako vdolbino in avto zabije čisto do tal, se iztakne zadnja pogonska os oz. krdan. kako se to zgodi mi ni jasno, saj tudi če pritisnem avto čisto do tal, je zadnja os še vedno približno 5 mm v šalčki.. če jo hočem vstaviti nazaj je potrebno odvijačiti 2 vijaka in vzeti narazen spodnji tečaj. ni veliko dela ampak ni ravno prijetno ko se to zgodi :( (vem na sliki je iztaknjen omejilec hoda amontizerjev ampak to je le za zgornjo pozicijo. avto se je par minut prej kotalil cca 20m in se je iztaknilo)
Slika

Opazil sem tudi da so se lipo baterije malenkost naapihnile.. Kakšen predlog kaj storiti? Nikoli niso bile praznjene pod 3.3V in nikoli prenapolnjene nad 4.2V. V primeru neuporabe so na storage 3.85v med uporabo se ne pregrevajo, polnim jih z 0.7C na balance modu. Ko so prazne imajo sodeč po polnilcu max 0.04V razlike oziroma običajno so med 3.34-3.37V. Koliko laže polnilec ne vem..
Slika

Zadnje čase pa opažam da je nekaj narobe vrjetno na differencialu.. ob polni obremenitvi je začelo nekaj ropotat.. sploh ko so bile prednje gume v zraku.. sprva sem mislil da se gume samo zadanejo ob karoserijo ampak danes je ta ropot postal precej bolj pogost. slišati je kot da bi preskakovali zobniki.. sem podrl zadnji differencial in je z njemu vse OK.. zobniki so celi in vse je na svojem mestu ampak če sem obe osi obremenil v isto smer je preskočil zob, ampak je bila že kar velika sila. bom prečekiral še sredinski diff če je slučajno z njemu kaj narobe saj je bolj obremenjen. Sploh sedaj, ko sem dal notri 500k olje.

http://youtu.be/UvmNrnY5sGw?list=UUMfnp ... mbH_ziAQyg
Še en video :)
Zadnjič spremenil N0t0ri0us, dne 19 Dec 2014, 18:51, skupaj popravljeno 1 krat.
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

Danes sem še popravil tiste dokaj velike slike. Na mojem ekranu se vidijo normalno ampak na kakem z manjšo resolucijo je pa vrjetno drugače :) Sedaj je tudi vse skupaj bolj pregledno..

slike zobnikov v zadnjem diffu
Slika
Slika
Slika

opaziti je možno že manjšo obrabo malih zobnikov ampak na videz ni nič kritičnega. je možno da zaradi tega že škrta ? jaz ne najdem drugega razloga.

sem odprl center diff in je kot nov..
Slika

ko sem hotel odvijačit zadnjo plastiko v katerem je zaprt diff se mi je obrnil en inbus vijak in sem ga potem moral z biaksom odfleksat glavo da sem ga z običajnim ravnim izvijačem dobil ven. Sem naročil sedaj od uniorja inbuse in upam, da bodo kaj boljši kot ti "original" from china.
kje dobim sedaj nov vijak.. ga imajo v kamm-u ali priporočate da ga kupim kje drugje ?.

v bodoče si mislim nabavit še nekaj inbusov z ročajem ampak ne vem katere.. tisti za 15€/kom je malce huda.. predlagate kaj ? navadni L inbus je za kaj več vijačenja obupen :)
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Center diff ni ravno kot nov, poglej kako se sveti olje, kot da je polno kovinskih drobcev v njem.
Zadnji diferencial je nacet. Ocitno ni bil pravilno podlozen in je stvar nekajkrat preskocila. Sedaj tudi ce ga dobro podlozis bo verjetno se preskocil. Je pa to izhod v sili, dokler ne dobis drugih zobnikov.

Na tej sliki se dobro vidi, kako je nacet zobnik:
Slika

To nikakor ni normalna obraba.

Zelo pogosta napaka pri veliko RTR modelih, pa tudi pri tistih v Kit verziji, ce tisti ki sestavlja ni pozoren na to.
Najbolj zanimivo pa je, da imajo s tem tezave posamezni primerki in ne celotna serija. Kar kaze na povrsno sestavo v tovarni..

Kar se vijakov tice, jih vzemi nekaj vec razlicnih dolzin in z razlicnimi glavami. Torej take, ki se vsedejo v plosco in taksne, ki jim glava ostane zunaj. Se zna zgoditi, da se kdaj kje kaksen izgubi, predvsem pri sestavljanju modela nazaj skupaj in takrat enostavno vzames novega in ga namestis.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

s tem, da je kot nov sem mislil reči, da so zobniki videti OK :D

odkar sem napolnil differenciale z oljem sem naredil recimo 15 voženj.. če je na 15 voženj potrebno menjat olje, potem lahko rečem samo da je to velik strošek :D.. lahko kako preprečim to obrabo oz kaj storim sedaj ?

kako podložim diferencial ?.. samo iz strani dodam kako podložko ? kako vem koliko ga lahko podložim ?.. za izhod v sili razmišljam da bi samo menjal prednjega in zadnjega ker prednji ni toliko obremenjen. No kakorkoli.. poizkusil ga bom samo podložit, da bo za silo, potem ko pa dobim zobnike jih bom pa menjal.

so vijaki iz HK-ja dobri ?

sama vprašanja so me :oops:
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

O podlaganju:
http://www.petitrc.com/Tech/RCCA_BuildT ... nGearDiff/
http://www.petitrc.com/Tech/XRC_ShimDiffBevelGears/

O orodju:
viewtopic.php?f=79&t=88616

No ja, nekateri menjajo olje glede na progo, torej vsako tekmo, drugi enkrat na sezono..
Vendar ni problem v menjavi, problem je to, da je olje ocitno polno kovinskih delcev, ki jih tam naj ne bi bilo ali pa vsaj ne toliko. To kaze na obrabo tudi zobnikov v sredinskem diffu. Tudi ce olje zamenjas, bo cez nekaj vozenj prav tako polno drobcev.
Poglej ce imajo zobniki v sredinskem diferencialu kaj zracnosti ali se na tesno prilegajo.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

hvala ti za linke :).. saj bi pogooglal sam ampak nisem vedel kako se temu reče :D..

temo o orodju sem pa tudi našel že prej ampak hvala vseeno :)

v zadnji diff sem na eno stran vstavil home made podložko, na drugo sem pa dal 3 originalne (4 so bile že notri - 2 na vsaki strani). če sem dal še četrto notri je bilo pa vse skupaj že pretesno in se je diff s težavo obračal.
v sredinski diff pa sem dal to katera je ostala od tega differenciala in je tudi bolje sedaj.

https://www.youtube.com/watch?v=2shUfEyDIb8
še video koliko "lufta" je bilo. sedaj ga je še vedno nekaj ampak manj :)

avto se sedaj normalno pelje in zaenkrat ne ropota nič.. vseeno bom pa naročil nove zobnike :)

še to

na videu se vidi da mi trese gume.. je to mogoče zaradi pene v gumah ali vode ?..
na youtubu sem videl da jih je nekdo navrtal ampak se bojim da se bodo potem na tem mestu raztrgale gume
https://www.youtube.com/watch?v=10Ypor4_FBA - še video tega.. je pametno to narediti ?
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

Po 14ih dnevih se zopet malo javljam :).

Za "šravfat" model sem si kupil uniorjevo garnituro inbus ključev za 6€ iz mimov.. in pa iz con.. werine izvijače. nisem jih še nič uporabljal, ampak werini izvijači gredo malo bolj na polno v vijak :).
danes so prišli tudi zobniki za zadnji diff, ampak zaenkrat jih ne bom nič menjal, ker je sedaj nič ne preskakujejo.

v zgornjem videu se tresejo gume, sedaj ko je bil avto kak teden v neuporabi so se nehale tresti - torej je bila notri voda katera je izhlapela.

pojavile so se pa nove težave :cry:

http://youtu.be/mc37i05I6I8
tukaj se lahko opazi da avto nenormalno trza oziroma na momente pospešuje, kljub temu da sem gas tiščal samo toliko da se je peljal. Na koncu posnetka se je avto tudi ustavil in se ni hotel nič več premikati. Odnesel sem ga v delavnico in kot je izgledalo je izgubil signal - na sprejemniku je svetila rdeča lučka.

avto sem ugasnil in še enkrat prižgal in se je normalno povezal s komando.
http://youtu.be/9meJacuLr9c?t=17s
na tem videu se pa sliši, da ventilator na ESC-ju deluje neenakomerno. avto je tudi začel trzati oz ravno toliko da se je motor hotel zavrteti - se sliši tudi na videu

problem se je pojavil dober teden nazaj ko je brat to omenil in sem mislil, da so samo baterije v komandi slabe saj je svetila rdeča lučka. Baterije sem zamenjal, včeraj sem vozil avto kake pol ure in je bilo vse normalno. Danes sem ga ponovno vozil ampak sem ga prve pol ure gnal na polno po pokošenem travniku, tako da te težave ni bilo zaznati. Ko sem prišel na dvorišče, se je pa začela pojavljati ta težava.

Ve/predvideva kdo kaj bi bilo lahko narobe ?

ps. je mogoče kak problem če avto tiščim na polno v klanec na pokošenem travniku ? skrbi me namreč da bi se ob kaki večji obremenitvi lahko kaj pokadilo, kljub temu da je še za 2s rezerve. vmes sem prečekiral motor in sem ga lahko kaki 2 sekundi držal, torej nima ravno 90° :)
Uporabniški avatar
rc-ryder
Dr. Modelar
Prispevkov: 3140
Pridružen: 10 Dec 2012, 23:03

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a rc-ryder »

Ventilator na ESC-ju se rad zapaca s svinjarijo. Bo treba očistiti in zaščititi. S kako najlonko ali mrežico...

viewtopic.php?f=78&t=87071&p=544523#p544523


Glede signala je tudi več možnosti. V preteklosti si imel težave z odtrgano anteno. Si res korektno popravil? Morda kak feritni obroček med ESC in sprejemnikom ter sprejemnikom in servotom...

viewtopic.php?f=63&t=87102&p=550802&hil ... ki#p550802

LP
RC-Ryder - Degustiram modelarstvo O:)
N0t0ri0us
Tekmovalec
Prispevkov: 417
Pridružen: 23 Dec 2010, 11:59
Kraj: Škofja Loka

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a N0t0ri0us »

v ventilator ni prišlo ničesar, saj imam na zgornjem pokrovu nalepljeno mrežico. to z najlonko pa ni slaba ideja :).

ko je avto stal na miru - preden sem začel obračati kolesa je ventilator deloval normalno. na youtubu se sliši delovanje serva za tistim šumenjem ventilatorja in izgublja obrate glede na premik serva.

anteno sem zrihtal, od takrat mi ni nikoli izgubil signala čeprav sem ga vozil 200m stran. to se mi je sedaj zgodilo prvič in ravno sedaj ko sem snemal.

nekaj feritnih obročkov sem opazil da je na avtu, ampak se nikoli nisem ukvarjal zakaj so gor in kako funkcijo imajo. do sedaj je bilo vse OK približno 50 voženj. to se je začelo pojavljati sedaj, kablov nisem rihtal nič. feritni obroček pa vem da je bil med sprejemikom in escjem. če je še vedno pa ne vem, ker me do petka ne bo nič doma.
mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3864
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Re: Thunder Tiger mt4 g3

Odgovor Napisal/-a mihec87 »

Zna bit da je ta servo kar požrešen in bec v regulatorju preobremenjuje..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Odgovori

Vrni se na 1:8 OFF-ROAD