Stran 1 od 3

JQ Products THEeCar

Objavljeno: 14 Jan 2014, 21:43
Napisal/-a nob
Za prihajajočo sezono sem si zaželel nov tekmovalni model. Pri iskanju primernega modela sem naletel na JQ Products, znamko, ki jo je ustvaril finski voznik Joseph Quagraine. Če koga zanima celotna zgodba: http://jq-products.com/the-story. Meni osebno res zanimivo branje. THEeCar je 1/8 model prirejen za elektro pogon. Osnova modela je nitro različica (TheYellow Edition), tako da gre za predelavo iz nitro šasije, nova je šasija in nosilec motorja, ostalo pa je več ali manj isto.

Nekaj težav sem imel z dobavo, saj mi je trgovina iz Nemčije poslala napačen model. Zato je trajalo še nekaj dni, da sem model poslal nazaj in da sem prejel novega.
Včeraj sem model končno dobil in naredil nekaj slik. Sicer ne bi tako podrobno predstavil škatle, ampak je že škatla precej zanimiva, tako da spodaj sledi nekaj več slik. :)
Sestavljanje seveda še pride na vrsto, trenutno sem na tesnem s časom, tako da nič ne obljubim kdaj bo. :)

Slika škatle:
Slika

Kot rečeno, na škatli je več smešnih napisov ... :lol:
Slika
Slika
Slika

Vsebina škatle:
Slika

Karoserija mi je na slikah malo smešna, ampak ko jo držim v roki izgleda super:
Slika
Slika

Kitu so priložene dodatne vzmeti za amortizerje:
Slika

Humor se nadaljuje tudi v navodilih ...
Slika
Slika

Elektronika je skoraj dorečena, servo bo DS1015 in regulator bo Hobbywing Xerun 150A. Pri motorju še malo izbiram kaj in koliko kV bi vzel, zagotovo pa nekaj s senzorjem.
Toliko zaenkrat, kot rečeno več v naslednjem tednu verjetno. Ga bom sestavljal počasi in z užitkom. :)

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 14 Jan 2014, 21:56
Napisal/-a rc-ryder
nob napisal/-a: Ga bom sestavljal počasi in z užitkom. :)
Čestitke! Jaz pa z vsesljem bral =P~

LP

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 14 Jan 2014, 23:16
Napisal/-a kurnt29
No pa je le prispel pravi. 8)
Glede tistega da ne bodo nikoli naredili E-buggya je bilo precej pregovarjanja ze ja.
Smisel za humor je treba imeti, drugace je prakticno vse dolgocasno..

Torej.. z veseljem cakamo "vecerno branje" in primerjavo na progi ter drugih terenih.
Obilo uzitka ob sestavljanju, srecno voznjo in cim manj polomljenih delov.

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 18 Jan 2014, 16:28
Napisal/-a nob
Danes po kosilu sem sestavil amortizerje. Navodila za amortizerje so bolj podrobna, kot npr. pri HB Ve8. Opisan je postopek polnenja z oljem, pa tudi nasvet kakšna olja uporabiti.
Slika
Slika

Med sestavljanjem sem kar dvakrat bentil, da so pozabili na sestavni del, ki mi je manjkal. :grrrrrrrrrrr:
K sreči obakrat zaman, oba sta se skrivala v nogavici amortizerja. ;)

Sestav prednjega amortizerja:
Slika

Nalivanje olja, v sprednje sem nalil Trackstar 450wt:
Slika

Še sestav zadnjega in nalivanje olja, Trackstar 500wt:
Slika
Slika

Prednji so polni in zaprti, sledi še matica, nogavica in vzmet. Sprednje nogavice sem malo odrezal, da ne izgleda preveč grdo, zadnje pa pustil take kot so, ker sta osi zadnjih amortizerjev daljši.
Slika

Amortizerji so pripravljeni za montažo.
Slika

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 19 Jan 2014, 15:30
Napisal/-a nob
Kaj naj človek počne na tako nedeljo drugega kot malo "šraufa" ... :)
Za mizo sem tokrat vzel vrečko z diferenciali in se lotil dela.

Tako izgleda, ko iz vrečke padejo vsi sestavni deli sprednjega diferenciala:
Slika

V navodilih priporočajo, da se "outdrive"-e, na nasprotni strani "šalčk", kjer gredo v diferencial namaže z mastjo.
Že nekaj časa imam doma PTFE sintetično mast, ki naj bi bila namenjena prav takim aplikacijam.
Slika

Prva razlika, ki sem jo opazil v primerjavi z diferenciali iz Ve8 je to, da prideta mali tesnili pri "outdrive"-u pokriti še s podložko. Tega pri Ve8 ni. Verjetno to nima kakšne posebne prednosti, ampak vseeno mi občutek pravi, da je pokrito tesnilo malo bolje. Predvidevam, da samo pomaga držati tesnilo v ležišču.

Tesnilo v ležišču:
Slika

Podložka, ki pokrije tesnilo:
Slika

Druga zadeva, ki je bila različna od diferenciala od Ve8 je pa to, da ohišje nima luknje skozi katero se vstavi pin skozi "outdrive". Ve8 ima luknjo, skozi katero se preprosto vstavi pin in nato v luknjo privijači vijak. JQ THEeCar tega nima, zato je potrebno malce več spretnosti. Pin je ravno toliko velik, da ne gre lepo v diferencial. Potrebno ga je vstaviti malo pod kotom v navpični smeri, drugače kot s kleščami ali pinceto pa tudi ne gre.
Slika

Diferencial, napolnjen in pripravljen za vijačenje:
Slika

Ostalih dveh diferencialov nisem posebej slikal, ker je čisto isto, razlika je le v zunanjem zobniku. Zanimiv je npr. zadnji zunanji zobnik, ki ima zobe navzven. Razlog za to je, da izhod iz zadnjega "gearboxa" ni v sredini ampak bolj na strani. Sem na spodnji sliki označil, če komu ni jasno o čem govorim.
Slika

Vsi trije diferenciali:
Slika
Slika

Sicer pa je sestavljenje potekalo brez težav. Edina težava, ki sem jo imel je bila, da je imela ena podložka veliko igle, in zato ni lepo šla na outdrive. Iglo sem potem malo posnel in ni bilo težav.

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 19 Jan 2014, 16:56
Napisal/-a rc-ryder
nob napisal/-a:Kaj naj človek počne na tako nedeljo drugega kot malo "šraufa" ... :)

Sicer pa je sestavljenje potekalo brez težav. Edina težava, ki sem jo imel je bila, da je imela ena podložka veliko igle, in zato ni lepo šla na outdrive. Iglo sem potem malo posnel in ni bilo težav.
Ja , lep način za nedeljo porabit :-)

Ko sem se malo razgledoval za bajo sem ujel en tutorial od FastEddy-a in tam posebej poudari, da je treba vse podložke in tisto kar gre v diff malo pobožat s 1.000 papirjem. Zato, da se kak oring ne scefra, pa lepše teče...

LP

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 20 Jan 2014, 22:55
Napisal/-a nob
rc-ryder napisal/-a: Ko sem se malo razgledoval za bajo sem ujel en tutorial od FastEddy-a in tam posebej poudari, da je treba vse podložke in tisto kar gre v diff malo pobožat s 1.000 papirjem. Zato, da se kak oring ne scefra, pa lepše teče...
Vsekakor dober nasvet. Si bom zapisal za uho, mogoče do naslednjič ne pozabim. :)

Danes sem sestavil skupaj ohišje diferenciala in A roke. Grem spat za malo mešanimi občutki ... :)
Torej, prvo je bilo potrebno malo povrtati luknje v A rokah. To sem že nekje prebral, baje so se zadnji čas odločili za drugačno plastiko, ki se malo bolj krči, model za odlitek pa je bil že narejen. Sprememba modela za odlitek bi bila večji strošek, zato tega niso delali na novo. Prebral sem, da je idealna dimenzija za povrtati sveder fi 4,2mm. Tega sem si že nekaj dni prej kupil v Merkurju, vstavil pa sem ga kar v ročaj Turnigy ključa za nastavljanje linkov in povrtal luknje. Premer je bil res kot ulit, roke zdaj lepo tečejo na oseh, zračnosti pa tudi ni preveč.

Slika

Zanimivo je tudi, da so na rokah tudi ostanki litja, ki jih je potrebno porezati stran. Kot pri maketah. :)

Slika
Slika

Druga zadeva, ki mi še ni jasna so ti vložki, ki se vstavijo na vsako stran osi. So oštevilčeni, in sicer 0, 0.5 in 1. Jaz sem vstavil notri 1 in 0, tako kot piše v navodilih. Gre verjetno za nastavitve "kickup"-a oz. "anti-squat"-a. Nimam pojma in verjetno na moji ravni znanja nastavljanja modela ne bom nikoli rabil. :)

Slika
Slika

Najbolj pa me je motilo ujemanje med malim zobnikom in samim diferencialom v ohišju. Ko sem vse skupaj stisnil skupaj, je bilo ujemanje res tesno, trdo. To mi ni dalo miru, zato sem malo pogooglal. JQ pravi, da tesno ujemanje ni problem in da se s časom "uleže". No, vseeno se mi ni zdelo ravno v redu, zato sem ležišče ležaja spodaj malenkost pobrusil, tako da je ležaj šel bolj v ohišje, in je tako nastalo malo več zračnosti. Zdaj je super, teče gladko.

Pod tem ležajem sem ležišče malenkost poglobil:
Slika

Na splošno pa so prvi občutki pri sestavljanju dobri, vse je čutiti precej kvalitetno. Zračnosti je občutno manj kot pri Ve8 (pri novem), nobene zračnosti v rokah, diferencial sede v ohišje, brez podložk in se ne premakne niti malo ...

Slika

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 21 Jan 2014, 00:47
Napisal/-a kurnt29
Lepo. Ja, nekaj stvari je pri vsakem modelu, ki bi jih lahko naredili se boljse.
Zanimivo, da zdrzis s toliko sestave na dan ali celo dva. Sicer je do tekmovalne sezone se dolga, pa vendar..

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 21 Jan 2014, 08:01
Napisal/-a nob
kurnt29 napisal/-a:Zanimivo, da zdrzis s toliko sestave na dan ali celo dva. Sicer je do tekmovalne sezone se dolga, pa vendar..
Misliš tako malo kajne? :)
Nekako mi čas ne dopušča, včasih bi rabil malo več ur na dan. :)
Včeraj sem hotel sestaviti vsaj komplet sprednji del, pa sem toliko zamudil s tem ležiščem za ležaj, tako da sem po prvi vrečki pospravil orodje.
Upam, da gre že danes dalje.

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 21 Jan 2014, 11:46
Napisal/-a kurnt29
Seveda, mislil sem tako malo.
Mi je znano to ja, da ima vcasih dan premalo ur.

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 23 Jan 2014, 12:37
Napisal/-a rc-ryder
nob napisal/-a: Zanimivo je tudi, da so na rokah tudi ostanki litja, ki jih je potrebno porezati stran. Kot pri maketah. :)
Slika
To, kar ti je tu zanimivo, je rešitev za to, kar ti tule ni bilo jasno:
nob napisal/-a: Ko sem vse dele opral in posušil, sem jih še pregledal. tintek-u mislem da so zadnji "hub-i" kar pokali, meni še nikoli. No, če bi ga vozil še nekaj časa bi zagotovo tudi meni, saj sta bila oba že načeta.

Desni:
Slika
Slika

Levi:
Slika

Sicer bi z previdno vožnjo hub-a verjetno še nekaj časa zdržala, ampak sem raje naročil nova, še čakam da jih dobim.
Tisti ostanki litja namreč poskrbijo za dober dotok sveže vroče plastike, in ker jih je več in imajo večjo odprtino. Tako je nastanek hladnih zvarov (ki pokajo) preprečen.

Slabše za avtomatizacijo - boljše za izdelek ;-)

LP

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 24 Jan 2014, 18:11
Napisal/-a crxesi
Pravilno, da si vzameš malo več časa za zlaganje saj hitenje ponavadi povzroča naknadne težave...Pri nastavljanju "lufta" med pignionom in zobnikom diferencijala za štart ne pritiravaj z občutkom dobrega vrtenja. Na začetku naj gre raje vse skupej malenkost bolj na trdo...po parih litrih ko se vse skupaj uleže pa ponovno podlagaš ali odvzemaš za optimalni luft. Uspešno sestavljane še naprej ti želim :wink:

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 24 Jan 2014, 19:34
Napisal/-a rc-ryder
crxesi napisal/-a:po parih litrih :wink:
Piva?

The e-car ;-) :-)

LP

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 24 Jan 2014, 20:04
Napisal/-a crxesi
rc-ryder napisal/-a:
crxesi napisal/-a:po parih litrih :wink:
Piva?

The e-car ;-) :-)

LP
Se vidi, da sm rojen nitraš :P hehehe no bistvo "problema" ostaja...

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 24 Jan 2014, 21:27
Napisal/-a nob
Več piva kot nitra, to zagotovo. ;)

Te dni je šlo sestavljanje naprej, tako da čisto še malo manjka. :)
Do konca sem sestavil sprednji del, nič posebnega. Edino vijak hex 1.5mm s katerim se na eni od obeh straneh pritrdi sway bar mi je obrnil. Sem bil potem malo bolj pazljiv pri ostalih, ampak sem čutil, da je precej zračnosti med vijakom in izvijačem. Nisem pa prepričan, ali gre za slabe vijake ali slab izvijač. Verjetno bo to drugo, namreč z ostalimi vijaki ni bilo težav, izvijači so pa le Turnigy. :)

Potem sem skupaj sestavil še srednji del, prav tako brez posebnosti. Dva lepa oranžna kosa aluminija, diferencial in plastiščen del preko velikega zobnika.
Slika
Slika

Zadnji del je malce bolj poseben. Prvič sem videl ali sestavljal kaj podobnega. Kot sem že zgoraj nekje omenil je izhod iz ohišja diferenciala bolj pri strani, ne na sredi, zato je malo drugače skonstruirano. Najprej sem na ležaj nataknil del, ki zapira luknjo v ohišju diferenciala in vse skupaj vstavil v ohišje. Potem sem dodal še drugi del ohišja in zaprl. Tisti del presenetljivo dobro zapre ohišje. No, saj konec koncev ni nič posebnega, le malce drugače je narejeno, ker na običajen način ni možno. Malo se vidi s slik spodaj.
Slika
Slika

Potem sem spet imel nekaj težav ... V zgornje uho amortizerja se najprej vstavi plastični vložek z ene strani, skozi ta plastični vložek pa potem še kovinski vložek.
Slika

Pri treh amortizerjih ni bilo težav, pri četrtem pa je bil plastični vložek enostavno prevelik, da bi vanj vstavil kovinski vložek, pa če sem se še tako trudil. V roke sem vzel dremel in malo podrgnil notranjost vložka, pa sem spravil skupaj.

Pri šasiji pride plastični del, na tisti strani kjer sta ESC in baterija že tovarniško privijačen na šasijo, drugo stran sem montiral sam. Montiral sem še osi za servosaver in namestil tesnila v ležišča, kamor se privijači sprednji in zadnji del.
Slika

Pri servosaver-ju pa me je potem malo minila volja do sestavljanja. Najprej je v kitu manjkala podložka, 13x16x0.1. Predvidevam da gre za precej nenavadno dimenzijo glede na debelino podložke.
Slika

K sreči delam v službi, kjer lahko malo pokukam v orodjarno, kjer sem dobil pločevino debeline 0,1mm. Z enim udarcem noža skozi šablono sem naredil luknjo 13mm, pocentriral in nato še 16mm. Pa sem imel podložko. :) Še malo sem potegnil po brusni kladici in je bila zadeva gotova, verjetno sem porabil manj kot 2 minuti. 8)

Druga zadeva pri servosaverju je bila vzmet, ki je bila spodaj grdo odrezana, zato je bil premer spodaj posledično manjši. Sem potem en košček (2mm) vzmeti odlomil in malo pobrusil in je bila zadeva rešena.

Sledila je montaža vseh treh delov na šasijo. Sprednji in zadnji del se privijačita vsak s 4 vijaki, sredinski pa s 6. En vijak je imel napako, moram še najti zamenjavo zanjga.
Slika

In tako izgleda trenutno:
Slika
Slika
Slika

Podrobnost na zadnji strani:
Slika

Tudi "shock towerji" imajo vtisnjene logotipe, se pa zelo slabo vidijo.
Slika
Slika

Še primerjava z Ve8. Malo bolj je "rejen" sicer pa večjih razlik tako na splošno in hitro pogledano ni.
Slika

Zdaj ko grem proti koncu, lahko rečem da sem hkrati zadovoljen in nezadovoljen. :)
Nekatere stvari so mi všeč, npr. sam izgled, kvaliteta kako zadeve delujejo kot celota, nobenih zračnosti ..
Stvari na katere sem opozoril, in kjer sem moral malo improvizirati mi niso všeč. Od modela, katerega MPC je 470€ pričakujem da gre skupaj kot Lego. :) Ker nekaj izkušenj že imam ni bilo težko odpraviti pomankljivosti, ampak vseeno ostaja malce grenkega priokusa. Ne vem če sem do sedaj že omenil, nekateri plastični deli imajo precej ostankov (igle) od litja, ampak ne na površinah, ki opravljajo kako funkcijo. Tako to le malce kvari izgled.
Navsezadnje je potrebno imeti v mislih, da gre za tekmovalni model, za katerega je pomembno kako se obnese na progi in ne kako izgleda ali kako se sestavlja. No, to zadnje je že malo povezano z voznimi lastnostmi ... :) Toliko sem imel za povedati in pokazati za danes ... :)

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 24 Jan 2014, 22:56
Napisal/-a kurnt29
Tale nacin zamaknjenega odgona pri zadnjem diferencialu sem ze videl na Ansmannovih modeli. Ce sem vse ostalo na njihovih modelih nekako prezivel, mi je bila to najvecja muka za sestavo - mogoce ima JQ tole kaj drugace narejeno za sestavljanje a izgleda zelo podobno. Poleg tega je treba paziti kako je zadnji diferencial podlozen, ce je med satelitom in odgonskim zobnikom kaj zracnosti se predno model prvic peljes podlozi diferencial, v nasprotnem primeru ti lahko zacnejo zobniki preskakovati, kar pomeni unicen satelit in odgonski zobnik - preizkuseno, veckrat. #-o

Taksne "malenkosti" hitro pokvarijo dobro voljo ja, sploh tiste podlozke z precej cudnimi merami. Eni imate to moznost, da si lahko stvar naredite v okviru sluzbe.. Kako zaboga jim je uspelo tak vijak dati v kit. :o
Torej ja, za tak denar bi tudi sam pricakoval, da gre zadeva skupaj tako kot mora it in ne z predelavami/dodelavami. Kaj taksnega si se Tamiya z svojimi zacetnimi kit modeli ne privosci. Upam, da taksne malenkostne napake, ki pustijo grenak priokus kmalu odpravijo.

Pravis, da ni bistvenih razlik med Ve8 in The E-Car modelom. Saj je vse drugacno.
Od postavitve komponent, do materialov.. Seveda tople vode ne bos odkril med buggyi, so vecinoma po istem kopitu narejeni.

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 25 Jan 2014, 09:08
Napisal/-a nob
kurnt29 napisal/-a:Pravis, da ni bistvenih razlik med Ve8 in The E-Car modelom. Saj je vse drugacno.
Od postavitve komponent, do materialov.. Seveda tople vode ne bos odkril med buggyi, so vecinoma po istem kopitu narejeni.
Ja priznam, da sem malo preveč posplošil. :)
Predvsem sem imel v mislih pogled od vrha, torej buggy obliko. V resnici je res podobnosti precej malo. Bom napisal še nekaj podrobnosti in primerjav z Ve8, ko končam sestavljanje oz. pridem do elektronike.

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 25 Jan 2014, 17:06
Napisal/-a crxesi
Rahle modifikacije oz. improvizacije pri sestavljanju modela so več ali manj prisotne pri vseh znamkah...mogoče Kyosho izstopa pa še kaka druga firma. Drgač pa lep in sigurno dober buggy si nabavu... :wink: BTW: meni je pa ful smešna dolžina sprednjega sredinskega kardana...unbeliveble :D

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 25 Jan 2014, 23:09
Napisal/-a nob
Ja tista sredinska os je res dolga. Upam, da se ne bo zvijala. [-o<

Danes sem še malo sestavljal, in bi sestavil celega, če ne bi spet prišlo do težav ... #-o
Pa lepo po vrsti. Najprej sem na zadnje krilce nalepil nalepke, da bi potem namestil še krilce. Nalepke so super kvalitete, tiskane na res debelo folijo, ampak ... Potrebno jih je striči s škarjami. Sem pretipal z vseh strani, ampak nalepke niso razrezane ... In sem se lotil s škarjami oz. s skalpelom, kaj sem pa hotel. :)
Slika

Pri Ve8 sta bili luknji v krilcu že narejeni, tukaj pa je bilo potrebno prijeti za sveder in "reamer".
Slika

Ampak sem hitro rešil zadevo, luknji prideta zatočkani, tako da ni bilo problema. In tako izgleda krilce montirano.
Slika

Ko sem se lotil povezav za zavijanje pa je prišlo do težav. V vrečki sem imel 3 enake dele in enega malo bolj zavitega. Po navodilih bi rabil 2 ravnega in 2 zavita.
Slika

Tukaj ne bom sklepal kompromisov. Sem se odločil, da pišem na JQ Products in zahtevam tisti del. Hkrati bom še stestiral njihovo podporo, baje da je zelo dobra. Bomo videli. Bom pač počakal da dobim tisti majhen košček. Mudi se mi ne. :)

Sem pa vseeno namestil škatlico za sprejemnnik (in transponder) ter servomotor, ta se je preselil iz Ve8, DS1015. Ne vem, nekje sem bral da so tisti gumijasti vložki za blaženje vibracij, in ima posledično servomotor daljšo življensko dobo. Prej tega nisem praktirical, zdaj pa sem jih dodal. Škodovati že ne more. :)
Slika
Slika

Na zgornji sliki je tudi vidno, da sem namestil trakove (ježke) za pritrditev akumulatorjev in podpori, ki gresta šasije na sprednji in zadnji del.
Slika

Nikjer še nisem omenil, da ima model spredaj aluminijaste končnike serijsko, zadaj so plastični.
Slika
Slika

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 26 Jan 2014, 00:03
Napisal/-a kurnt29
crxesi napisal/-a:Rahle modifikacije oz. improvizacije pri sestavljanju modela so več ali manj prisotne pri vseh znamkah...mogoče Kyosho izstopa pa še kaka druga firma.
Ce hoces kot nova znamka uspeti, moras to ze v zacetku zatreti. V nasprotnem primeru se hitro razsiri slab glas.
Za 500€ bi deli lahko bili obdelani tako kot se zagre in bilo preverjeno kaj se je dalo v kit. Res je, mnogih to ne moti in enostavno popravijo ter nadaljujejo, vendar to ni pravilen odnos do stranke, pac sebe spravljas na slab glas.

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 26 Jan 2014, 11:18
Napisal/-a major.jure
Dober si ga zrihtu, a že veš kakšne barve bo kabina.

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 26 Jan 2014, 13:19
Napisal/-a crxesi
kurnt29 napisal/-a:
crxesi napisal/-a:Rahle modifikacije oz. improvizacije pri sestavljanju modela so več ali manj prisotne pri vseh znamkah...mogoče Kyosho izstopa pa še kaka druga firma.
Ce hoces kot nova znamka uspeti, moras to ze v zacetku zatreti. V nasprotnem primeru se hitro razsiri slab glas.
Za 500€ bi deli lahko bili obdelani tako kot se zagre in bilo preverjeno kaj se je dalo v kit. Res je, mnogih to ne moti in enostavno popravijo ter nadaljujejo, vendar to ni pravilen odnos do stranke, pac sebe spravljas na slab glas.
Pozdravljen...sej verjetno veš, da je skor že vse (razen par izjem) delano na kitajskem? Je pa res, da bi model(nasplošno) za ta denar bil lahko brezhiben! Kukrkoli tale jq sploh ne zgleda slabo ravno obratno :P

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 26 Jan 2014, 15:24
Napisal/-a kurnt29
crxesi napisal/-a:..sej verjetno veš, da je skor že vse (razen par izjem) delano na kitajskem?
Kitajska ni izgovor za pomankljivosti.
crxesi napisal/-a:Je pa res, da bi model(nasplošno) za ta denar bil lahko brezhiben!
Jaz mislim da bi vsak model moral biti brezhiben ne glede na njegovo ceno.
Pustimo sedaj razlicne materiale, govorim o tem, da ja v kitu vse vsebovano in da tisto kar je prilozeno mora biti brezhibno.

Bomo videli, mogoce pa se model lastniku odkupi za te nevsecnosti z lego in vodljivostjo na stezi. :wink:

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 26 Jan 2014, 15:59
Napisal/-a nob
Ja, da bi bil na progi za krog hitrejši od vseh. :P
V rokah koga drugega gre gotovo za konkurenčen model, v mojih pa se žal ne bo boril za prav visoka mesta. :)

Kabina oz. karoserija bo bela, črna in zelena. Karoserijo sem takoj ko sem prejel model zapakiral in poslal v Anglijo k "ličarju" (beri: airbrush mojstru). :lol:
Meni osebno tudi izgled modela veliko pomeni. Sem dolgo iskal airbrush mojstra po spletu, večina jih je čez lužo in pošiljanje kabine tja in nazaj ni poceni. V Anglijo pa še gre, zato sem izbral RCS Graphic Worx, ki izdeluje tudi nalepke ipd. Cena pa bo cca. 50€ s poštnino vred. Poslal sem mu samo katere barve hočem, in pa nekaj dizajnov, kaj mi je všeč in kaj ne. Potem se bom pa pustil presenetiti. :)

Re: JQ Products THEeCar

Objavljeno: 26 Jan 2014, 16:29
Napisal/-a kurnt29
Model z dobro zasnovo, dobra elektronika, dobre gume, proga v blizini, volja.. Kaj ti se manjka? Trening. Pa bo tudi v tvojih rokah v borbi za najvisja mesta.

Zanimiva barvna kombinacija, gotovo bo ubijalsko izgledalo, ce bo le zelena malo bolj ziva. Sicer pa seveda, izgled modela ponavadi izkazuje osebnost tekmovalca.