LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87

Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Pozdravljeni.

Zanimajo me vase izkusnje glede Lrpjevih modelov S8bx in njegovim novejsim modelom S8Bx-2.
Zanima me, kaj je boljse na prvem modelu in kaj na novi verziji. Govora je o RTR izvedbah in ne team verzijah.

Kateri bi bil bolj primeren za predelavo na elektro.. Kako je z vzdrzljivostjo teh modelov, kaj so njihove pomankljivosti, ki bi jih bilo pametno odpraviti ze na zacetku..

Ne gledam na cenovno razliko, zanima me enostavno kateri je bolj vzdrzljiv in enostaven za vzdrzevanje.


Hvala za nasvete.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
yan
Tekmovalec
Prispevkov: 404
Pridružen: 09 Nov 2007, 19:07
Kraj: Vir pri Domžalah

Odgovor Napisal/-a yan »

Pomojem, da sta ista avta samo, da ima 2 nove bremze, drugo karoserijo in stabilizatorje pa lepše feltne (če ti to kaj pomeni;))
LP Jan V.
Team Losi 8)
Buy, drive, crash, fix :P
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Tudi sam kaj vec kot tole nisem nasel:

Slika


Nekaj je razlike v obliki karoserije ocitno, nove feltne in zavore..


Pa si kdo lasti katerega od teh 2 modelov, ima kaksne izkusnje?
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
leni
Freak
Prispevkov: 766
Pridružen: 21 Jan 2008, 16:25
Kraj: Blatni Dol
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a leni »

Jest imam 1.
Bremze poden... čaka na finančni priliv za predelavo na elektro.
Sicer pa izredno vzdržljiv avto.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Kaksen problem pa se pojavlja pri zavorah? Se pregrevajo.. ali ne primejo kot bi morale?
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
mičo
Začetnik
Prispevkov: 43
Pridružen: 04 Nov 2008, 16:36
Kraj: Dravograd

Odgovor Napisal/-a mičo »

Jaz imam tudi prvo izvedbo pa mi premze ne delajo težav samo znati jih moraš naštelat, to je vse. So pa res bol mehkužno skup narete. Samo meni primejo vredo. Tudi na asfalto mi jih blokira če nimam abs-a vkloplenga.

lp
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Takole, v lasti imam LRP S8BX-2 in S8BX.. motor je popolnoma enak na obeh modelih torej LRP Z.21R Spec2..

Takoj ko sem ju dobil v last, mi je bilo jasno da bom moral podreti zaganjac na rocni poteg, saj je pri obeh precej drsel enosmerni lezaj.

Preden sem opravil prvo voznjo je minilo slabe pol ure, da sem zadevi vzgal.. Vse zaradi poteznega zaganjaca.. No, ko je zadeva koncno speljala pa je sledilo se eno razocaranje. Model gre v primerjavi z Traxxas Jato-m 50% slabse. Skoraj ne verjamem da mu toliko vzame stiri-kolesni pogon..
Skratka ocitno bo treba dobiti nekoga, ki mi bo fino nastimal vplinjac.

No, najprej sem se lotil S8BX-2, ki je vozen in mu ne manjka nic, med tem ko mi za S8BX manjkata se servo za gas in za zavijanje.

Ze takoj na zacetku mi je bilo cudno ko sem odvil prve 3 vijake zaganjaca, kako da ni enosmernega lezaja na vidiku.. Vse kar sem videl je bilo tole:

Slika

Pri Carson thoru se je tukaj ze nahajal enosmerni zobnik. Podiral sem dalje..
Ko sem prisel do enosmernega lezaja in videl kje je namescen, mi je bilo popolnoma jasno zakaj zadeva drsi..

Zdaj ne vem, a vsi izdelovalci sedaj delajo tako ali je LRP pac posebnez prve klase.. Skratka enosmerni lezaj je namescen z notranje strani.. #-o

Slika

SlikaSlika

Vec sledi ko bo vec casa za testiranje itd..

Zanima me se kaksen servo bi bil primeren za gas/zavoro.. (hitrost/moc).
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Uporabniški avatar
yan
Tekmovalec
Prispevkov: 404
Pridružen: 09 Nov 2007, 19:07
Kraj: Vir pri Domžalah

Odgovor Napisal/-a yan »

kurnt29 napisal/-a: No, ko je zadeva koncno speljala pa je sledilo se eno razocaranje. Model gre v primerjavi z Traxxas Jato-m 50% slabse. Skoraj ne verjamem da mu toliko vzame stiri-kolesni pogon..

Zanima me se kaksen servo bi bil primeren za gas/zavoro.. (hitrost/moc).
Če boš dal na s8bx-a 22 zvonček za sklopko gor in dobro nastavil motor bo šel isto kot Jato ;) (s8 ima prestavno razmerje 1:12 jato pa v 2. prestavi 1:7!)

Za gas je pa fino če ima vsaj ene 10kg in pa <0,15s / 60°. Jaz mam na mojem off-roadu XP 1015 in so super servoti 8) (pa še dobro garancijo imajo ;))
LP Jan V.
Team Losi 8)
Buy, drive, crash, fix :P
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

No, najprej bom nekoga prosil za pomoc pri nastavitvi motorja, potem pa se bomo odlocali naprej.. Treba ga bo sprobati se na progi itd..

Za drugega S8BX-a pa bom verjetno narocil kar 15kg servote iz HK.. Bomo videli.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re:

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN »

kurnt29 napisal/-a:Takole, v lasti imam LRP S8BX-2 in S8BX.. motor je popolnoma enak na obeh modelih torej LRP Z.21R Spec2..

Takoj ko sem ju dobil v last, mi je bilo jasno da bom moral podreti zaganjac na rocni poteg, saj je pri obeh precej drsel enosmerni lezaj.

Preden sem opravil prvo voznjo je minilo slabe pol ure, da sem zadevi vzgal.. Vse zaradi poteznega zaganjaca.. No, ko je zadeva koncno speljala pa je sledilo se eno razocaranje. Model gre v primerjavi z Traxxas Jato-m 50% slabse. Skoraj ne verjamem da mu toliko vzame stiri-kolesni pogon..
Skratka ocitno bo treba dobiti nekoga, ki mi bo fino nastimal vplinjac.

No, najprej sem se lotil S8BX-2, ki je vozen in mu ne manjka nic, med tem ko mi za S8BX manjkata se servo za gas in za zavijanje.

Ze takoj na zacetku mi je bilo cudno ko sem odvil prve 3 vijake zaganjaca, kako da ni enosmernega lezaja na vidiku.. Vse kar sem videl je bilo tole:

Slika

Pri Carson thoru se je tukaj ze nahajal enosmerni zobnik. Podiral sem dalje..
Ko sem prisel do enosmernega lezaja in videl kje je namescen, mi je bilo popolnoma jasno zakaj zadeva drsi..

Zdaj ne vem, a vsi izdelovalci sedaj delajo tako ali je LRP pac posebnez prve klase.. Skratka enosmerni lezaj je namescen z notranje strani.. #-o

Slika

SlikaSlika

Vec sledi ko bo vec casa za testiranje itd..

Zanima me se kaksen servo bi bil primeren za gas/zavoro.. (hitrost/moc).
Zanimam ne kaj si tlele resil z zaganjacom kajti pri mojemu novmu s8 tudi opazam spodletavanje in razmisljam da bi to reklameral kajti avto je pri prvem potegu ze rahlo spodletaval. Ostalo je ok!
leni
Freak
Prispevkov: 766
Pridružen: 21 Jan 2008, 16:25
Kraj: Blatni Dol
Kontakt:

Re: LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a leni »

Ne pomaga drugega kot zadevo dol vzet, spucat in nazaj namontirat. Ko se tega navelicas, skrajsas nosilce motorja,povecas luknjo na plosci pri vztrajniku, kupis start box in vzigas avto kot vsi normalni. :)
Star pa siten ;)
The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

Dejansko je tako kot je napisal leni.
Vsi tile "stock" LRP motorji imajo tezavo s enosmernim lezajem (enosmerni lezaj v notranjosti motorja).
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN »

kurnt29 napisal/-a:Dejansko je tako kot je napisal leni.
Vsi tile "stock" LRP motorji imajo tezavo s enosmernim lezajem (enosmerni lezaj v notranjosti motorja).
Zanimivo saj ce se stanje ne poslabsa bom tako pustil ker spodletava samo ko mrzlega startas ker je treba veckrat potegniti ko je topel motor takoj prizge.Je pa zanimiva da pri kitajcu slabe kvalitete ni bilo nobenih tezav.
GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re:

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN »

yan napisal/-a:
kurnt29 napisal/-a: No, ko je zadeva koncno speljala pa je sledilo se eno razocaranje. Model gre v primerjavi z Traxxas Jato-m 50% slabse. Skoraj ne verjamem da mu toliko vzame stiri-kolesni pogon..

Zanima me se kaksen servo bi bil primeren za gas/zavoro.. (hitrost/moc).
Če boš dal na s8bx-a 22 zvonček za sklopko gor in dobro nastavil motor bo šel isto kot Jato ;) (s8 ima prestavno razmerje 1:12 jato pa v 2. prestavi 1:7!)

Za gas je pa fino če ima vsaj ene 10kg in pa <0,15s / 60°. Jaz mam na mojem off-roadu XP 1015 in so super servoti 8) (pa še dobro garancijo imajo ;))
Tudi sam opazim da mi je prejsni model bolje startal se je na makadamu na mestu obrnil ko sem zavil kolesa ta se pa ne! Ali ce zamenjam zobnik na sklopki potem izbolsam pospesek ali koncno ?Kajti koncna je zame previsoka raje imam pospesek!
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Re:

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

GKLURMAN napisal/-a:Ali ce zamenjam zobnik na sklopki potem izbolsam pospesek ali koncno ?
Izboljsas lahko eno ali drugo, odvisno v katero smer krenes.

Vecji "zvoncek" - zobnik, bo poskrbel za vecjo koncno hitrost ob zrtvovanju pospeska.
Manjsi "zvoncek" - zobnik, bo poskrbel za boljse pospeske ob zrtvovanju koncne hitrosti.

Lahko pa menjas tudi zobnik na sredinskem diferencialu, tam so stvari ravno obratne.
Vecji zobnik na diferencialu bo poskrbel za boljsi pospesek, ob zrtvovanju koncne hitrosti.
Manjsi zobnik na diferencialu bo poskrbel za vecjo koncno hitrost ob zrtvovanju pospeska.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: Re:

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN »

kurnt29 napisal/-a:
GKLURMAN napisal/-a:Ali ce zamenjam zobnik na sklopki potem izbolsam pospesek ali koncno ?
Izboljsas lahko eno ali drugo, odvisno v katero smer krenes.

Vecji "zvoncek" - zobnik, bo poskrbel za vecjo koncno hitrost ob zrtvovanju pospeska.
Manjsi "zvoncek" - zobnik, bo poskrbel za boljse pospeske ob zrtvovanju koncne hitrosti.

Lahko pa menjas tudi zobnik na sredinskem diferencialu, tam so stvari ravno obratne.
Vecji zobnik na diferencialu bo poskrbel za boljsi pospesek, ob zrtvovanju koncne hitrosti.
Manjsi zobnik na diferencialu bo poskrbel za vecjo koncno hitrost ob zrtvovanju pospeska.

katerega se pa bolj splaca zamenjati na sklopki ali na diferencialu (katerega imajo v mantui?)Ubistvu vecji zobni na difericialu ne moram dati ker bi skozi plato pogledal!
Uporabniški avatar
kurnt29
Profesor
Prispevkov: 1993
Pridružen: 21 Nov 2010, 22:34
Kraj: THN

Re: Re:

Odgovor Napisal/-a kurnt29 »

GKLURMAN napisal/-a:katerega se pa bolj splaca zamenjati na sklopki ali na diferencialu (katerega imajo v mantui?)Ubistvu vecji zobni na difericialu ne moram dati ker bi skozi plato pogledal!
Ce preberes zgornji prispevek se enkrat, bos videl da si sam odgovoril na vprasanje. Pac menjas kar lahko.
Kaj imajo v mantui bos moral vprasati tam.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
leni
Freak
Prispevkov: 766
Pridružen: 21 Jan 2008, 16:25
Kraj: Blatni Dol
Kontakt:

Re: LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a leni »

Ponavadi se menja zobnik na motorju, se pravi zvoncek.
Star pa siten ;)
The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN »

Hvala lepa! bom povprasal v trgovini kajti pospeski so zares slabi koncna pa v nedogled predolga za moj teren!!!
GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN »

Danes sem klical v trgovino in imajo samo vecji zobnik trgovec in serviser pa trdi,da bolje nastavljen motor bolje vlece ter da metoda z low speed iglo ko zapres dovod bencina in da ogasne motor v 3 sekundah ni prava metoda in da naj pripeljem da bo on nastavil.
GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN »

leni napisal/-a:Ne pomaga drugega kot zadevo dol vzet, spucat in nazaj namontirat. Ko se tega navelicas, skrajsas nosilce motorja,povecas luknjo na plosci pri vztrajniku, kupis start box in vzigas avto kot vsi normalni. :)
Danes mi je lezaj zaribal v mantuani ga je komaj dol vzel pravi,da je to prvi primer,da je po 3l porabljenega goriva zaribal lezaj in ga poslal reklamirati....Zanimivo pa je kar sem prvic slisal da moram ko prizigam motor odviti svecko prej da kompresija uhaja cene unicim start vrvico.....Svasta!!!!! In sedaj imam pokvarjen buggy.... (Se kitajec je vec zdrzal!)
leni
Freak
Prispevkov: 766
Pridružen: 21 Jan 2008, 16:25
Kraj: Blatni Dol
Kontakt:

Re: LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a leni »

Vcasih je vec, manj in obratno.... to da metoda da ti motor ugasne po3 sekundah sigurno ne drzi, le kje si za to slisal.... po tej metodi bi vsi nasi avti crkavali med cakanjem na start.
Malce sumim da si premalo mazal motor, ce si ze spodnjo iglo imel tako zaprto, vprasanje kaj je bilo z zgornjo... ce si samouk, je vcasih fino da prides na kaksno srecanje in dobis tam veliko informacij.
To da svecko malenkost odvijes je percej normalnametoda vziganje novega ali se ne dovolj vlavfanega motorja, zato se nikar pretirano ne cudi. Sicer nocem pretirano hvalit mantue, ampak dejstvo je da se tam.zaposleni tudi ukvarjajo z modelarstvom in vedo kar dobro kako se stvari streze, vcasih le malce prevec zakomplicirajo, ampak to ni nic narobe.

Bi.pa rekel da si ti percej neizkusen glede na tvoje cudenje tem postopkom.
Star pa siten ;)
The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN »

leni napisal/-a:Vcasih je vec, manj in obratno.... to da metoda da ti motor ugasne po3 sekundah sigurno ne drzi, le kje si za to slisal.... po tej metodi bi vsi nasi avti crkavali med cakanjem na start.
Malce sumim da si premalo mazal motor, ce si ze spodnjo iglo imel tako zaprto, vprasanje kaj je bilo z zgornjo... ce si samouk, je vcasih fino da prides na kaksno srecanje in dobis tam veliko informacij.
To da svecko malenkost odvijes je percej normalnametoda vziganje novega ali se ne dovolj vlavfanega motorja, zato se nikar pretirano ne cudi. Sicer nocem pretirano hvalit mantue, ampak dejstvo je da se tam.zaposleni tudi ukvarjajo z modelarstvom in vedo kar dobro kako se stvari streze, vcasih le malce prevec zakomplicirajo, ampak to ni nic narobe.

Bi.pa rekel da si ti percej nezkusen glede na tvoje cudenje tem postopkom.
Ja sem cisto novo peceni v modelarstvu imel sem en mesec wilfire kitajca sedaj sem pa kupil rebela.sem pa veliko gledal youtube in bral samo tega z svecko pa nikjer nisem videl niti enkrat. To z spodnjo iglo in preprostim trikom je bilo povod govora tudi na tem forumu ,da to drzi zgornjo sem pa dobro nastavil tako da se ni grel se lepo zvrtel ter tudi kadil.Kaj cmo vsak zacetek je tezak!!! evo to je odlomek za nastavitev uplinjaca v tem forumu.(Za iglo za nizke obrate obstaja tudi trik ki nam pove kako je nastavljena in sicer stisnemo cevko za dovod goriva ter gledamo v kolikšnem času motor ugasne.
-če motor ugasne takoj je igla nastavljena revno
-če motorju narastejo obrati ter ugasne nekje med 3-4s je igla nastavljen dobro
-če motorju narastejo obrati ter ugasne po pretečenih 4s je igla nastavljena prebogato)
in pol zves da kao ni tako!!!!
leni
Freak
Prispevkov: 766
Pridružen: 21 Jan 2008, 16:25
Kraj: Blatni Dol
Kontakt:

Re: LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a leni »

Hja tega z spodnjo iglo nisem zasledil, ja ce cevko zapres pol bi znala bit ta metoda uredu za zacetnika... ceprqv nisem se nikogar videl tako nastavljat motorja (pa verjami da sem videl veliko ljudi nastavljati). No kakor koli, za zacetnika bi ta varianta znala bit ravno toliko dobra kot, varianta da morata biti oba vijaka poravnana z ohisjem vijaka... Vse to je uredu za osnovno nastavitev, za fino nastavljanje pa se mora motor "slisati" in testirati, poleg tega moras tudi vedeti da ze sama vlaga v zraku vpliva na nastavitev motorja...
Kot pravim pojdi na kaksno vikend srecanje z modelarji malce poglej in povprasaj pa bos veeeliiiko zvedel. Ni vse racunalnik pa youtube pa forum, je pa to osnova ja.
Star pa siten ;)
The trick is to fill the bag of experience before you empty the bag of luck.
GKLURMAN
Tekmovalec
Prispevkov: 253
Pridružen: 20 Mar 2013, 19:51
Kraj: Polhov Gradec

Re: LRP S8Bx vs. S8Bx-2

Odgovor Napisal/-a GKLURMAN »

Danes sem klical v trgovino kako je z enosmernim lezajem in mi je rekel da je moj lezaj zriztal da je bila ena smetka noter in da dela tako da grem juter ponj!!! Od kje bi lahko prisla smetka notri???????????? :oops: :oops: :oops:
Odgovori

Vrni se na 1:8 OFF-ROAD