Traxxas (E,T,S)-maxx
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
Traxxas (E,T,S)-maxx
Najprej, podbne teme nisem našel zato odpiram novo temo o tovrstnih modelih serije Maxx.
Traxxas mi ni najbolj poznan, a ga nameravam spoznati in upam da bom tudi tukaj prišel do čimveč odgovorov...
Pred dnevi sem v roke dobil slabše (beri slabo) ohranjen model traxxas S-maxx, kateri je v osnovi nitro izvedba a je bil že predelan na elektro pogon.
Po nekaj branja po internetu in iskanja informacij, sem prišel do ugotovitve da so si avto e,s,in t maxx precej podobni razen nekaterih delov.
Na internetu sem zasledil oglas za e-maxx po delih in tudi ta je bil kmalu moj, skoraj komplet avto le brez rok in amortizerjev z alu nosilci amortizerjev. no spotoma sem nabavil še inox vijake da bom komplet zamenjal, nova je tudi karoserija E-maxxa.
Pri s-maxxu me moti to da je le 2WD (pogon na zadnja kolesa) četudi bi se z dodatnim diffom rešilo ta problem, drugo kar mi ni po godu a mi je ob enem ušeč je menjalnik ki ima 2 brzini torej lahko dosegamo višje hitrosti ampak le naprej saj se vzvratno spur gear vrti v prazno.
Sicer se projektra še nisem lotil in ne vem kateri deli pašejo in kateri ne se bom najverjetneje odločil da iz obeh sestavim E-maxxa.
Obnova bo potekala počasi ker to pač stane pa še miza je zasuta z drugimi projekti.
Najprej me zanima v kakšnem merilu je avto ker na google mi trdi da je enkrat 1:10 in drugič 1:8, če ga primerjam z E-savage bi prej rekel da je model 1:8.
In pa če kdo ve kateri večji deli/sklopi se razlikujejo med modelom e in s maxx.
Pa še nekaj slik da se vidi pri čem smo:
S-maxx
E-maxx deli:
Inox vijaki
LP
Traxxas mi ni najbolj poznan, a ga nameravam spoznati in upam da bom tudi tukaj prišel do čimveč odgovorov...
Pred dnevi sem v roke dobil slabše (beri slabo) ohranjen model traxxas S-maxx, kateri je v osnovi nitro izvedba a je bil že predelan na elektro pogon.
Po nekaj branja po internetu in iskanja informacij, sem prišel do ugotovitve da so si avto e,s,in t maxx precej podobni razen nekaterih delov.
Na internetu sem zasledil oglas za e-maxx po delih in tudi ta je bil kmalu moj, skoraj komplet avto le brez rok in amortizerjev z alu nosilci amortizerjev. no spotoma sem nabavil še inox vijake da bom komplet zamenjal, nova je tudi karoserija E-maxxa.
Pri s-maxxu me moti to da je le 2WD (pogon na zadnja kolesa) četudi bi se z dodatnim diffom rešilo ta problem, drugo kar mi ni po godu a mi je ob enem ušeč je menjalnik ki ima 2 brzini torej lahko dosegamo višje hitrosti ampak le naprej saj se vzvratno spur gear vrti v prazno.
Sicer se projektra še nisem lotil in ne vem kateri deli pašejo in kateri ne se bom najverjetneje odločil da iz obeh sestavim E-maxxa.
Obnova bo potekala počasi ker to pač stane pa še miza je zasuta z drugimi projekti.
Najprej me zanima v kakšnem merilu je avto ker na google mi trdi da je enkrat 1:10 in drugič 1:8, če ga primerjam z E-savage bi prej rekel da je model 1:8.
In pa če kdo ve kateri večji deli/sklopi se razlikujejo med modelom e in s maxx.
Pa še nekaj slik da se vidi pri čem smo:
S-maxx
E-maxx deli:
Inox vijaki
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Pozdravljen v klubu lastnikov Traxxasov.
Jaz imam s Traxxsasi le dobre izkusnje.. zaenkrat.
Takole je, vsi te modeli, ki jih opisujes so merilo 1:10.
Kdor tega se vedno ne verjame, naj si to ogleda na Traxxasovi spletni strani:
S-Maxx 3.3:
http://traxxas.com/products/models/nitro/5109smaxx33
T-Maxx 3.3:
http://traxxas.com/products/models/nitro/4907tmaxx33
T-Maxx Classic:
http://traxxas.com/products/models/nitr ... axxclassic
E-Maxx Brushed:
http://traxxas.com/products/models/electric/3903emaxx
E-Maxx Brushless:
http://traxxas.com/products/models/elec ... xbrushless
Zadeve so narejene na podobni osnovi ja.
Jaz imam s Traxxsasi le dobre izkusnje.. zaenkrat.
Takole je, vsi te modeli, ki jih opisujes so merilo 1:10.
Kdor tega se vedno ne verjame, naj si to ogleda na Traxxasovi spletni strani:
S-Maxx 3.3:
http://traxxas.com/products/models/nitro/5109smaxx33
T-Maxx 3.3:
http://traxxas.com/products/models/nitro/4907tmaxx33
T-Maxx Classic:
http://traxxas.com/products/models/nitr ... axxclassic
E-Maxx Brushed:
http://traxxas.com/products/models/electric/3903emaxx
E-Maxx Brushless:
http://traxxas.com/products/models/elec ... xbrushless
Zadeve so narejene na podobni osnovi ja.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Traxxas malo čudno označuje modele in prihaja do zmede npr revo je deklariran kot 1:10 model, napram drugim modelom pa je bolj v 1:8 merilu in kot tak je tu uvrščen ne glede na to kaj traxxas štempla na škatlo,zgleda hoče peljati neko svojo sceno...
Razmisli če se splača z tem modelom spuščat v neke hude stroške,se za nek pameten denar dobi savage pa predelaš na elektriko...
2 prestavi ja vzvratne nimaš s časoma se človek navadi(nitro(so redki ki imajo) ter bencinski modeli na poznajo vzvratne).
Drugače pa verjetno je podobno kot pri savage v menjalniku 1 prestava je enosmerni ležaj, 2 prestava pa centrifugalna sklopka verjetno nastavljiva.
Glede delov imam občutek da osnovni deli so si enaki roke itd..če ne pa poglej navodila oz naročniške št. delov da vidiš če so iste..Mogoče za plastične dele bi ti svetoval od rpm saj so malo močnejši kot originalni.
Razmisli če se splača z tem modelom spuščat v neke hude stroške,se za nek pameten denar dobi savage pa predelaš na elektriko...
2 prestavi ja vzvratne nimaš s časoma se človek navadi(nitro(so redki ki imajo) ter bencinski modeli na poznajo vzvratne).
Drugače pa verjetno je podobno kot pri savage v menjalniku 1 prestava je enosmerni ležaj, 2 prestava pa centrifugalna sklopka verjetno nastavljiva.
Glede delov imam občutek da osnovni deli so si enaki roke itd..če ne pa poglej navodila oz naročniške št. delov da vidiš če so iste..Mogoče za plastične dele bi ti svetoval od rpm saj so malo močnejši kot originalni.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
mihec87@: Splača ali ne splača to ni vprašanje, v enakem stanju sem dobil e savage poglej kaj je nastalo iz njega:
viewtopic.php?t=47600&postdays=0&postor ... &start=330
Delov mi je ostalo toliko da se je dalo sestaviti še enega za 8pac.
Glavno je meni šravfat ne toliko vozit, je pa res da te stvari malo preveč stanjeo.
Sicer menjalnika še nisem razdiral ampak sem teoretično razmišljal če bi se dalo tisti enosmerni karkoli kako blokirati oz izdelati kak kos ki ne bi bil enosmeren.
Rikverc pa skoraj nujno rabim ker nimam v bližini proge tako da furam po makedamskih poteh in travnikih, kjer pa kajkmalu naletiš na oviro in je rikverc nuja.
O nitrotu pa niti ne razmišljam, saj sem kot otrok imel nek mislim da nitro blast z katerim so bili sami problemi in od takrat prisegam na elektro v letalstvu, čolnarstvu in avtomobilizmu, pri slednjem dopuščam možnost da si kdaj umislim kakega nitrota vendar karkoli bo iz trega s, t, e maxxa nastalo bo gnano na 4s lipo.
Glede delov sem že gledal načrte pa so bili označeni drugače. naprimer diff pri s in e je označen z drugačno šifro, čeprav mislim da je enak.
8pac danes sem to gledal tudi sam in mislim da so res enaki oz zelo podobni axli od s-maxx in e-savage medtem ko ima e-maxx precej možnejše v obliki nekakšnega torxa medtem ko ima smaxx (savage) okroglino z 4mi utori.
Se oproščam za pravopis vendar hitim pa še ta mini prenosnik ma tako tipkovnico
viewtopic.php?t=47600&postdays=0&postor ... &start=330
Delov mi je ostalo toliko da se je dalo sestaviti še enega za 8pac.
Glavno je meni šravfat ne toliko vozit, je pa res da te stvari malo preveč stanjeo.
Sicer menjalnika še nisem razdiral ampak sem teoretično razmišljal če bi se dalo tisti enosmerni karkoli kako blokirati oz izdelati kak kos ki ne bi bil enosmeren.
Rikverc pa skoraj nujno rabim ker nimam v bližini proge tako da furam po makedamskih poteh in travnikih, kjer pa kajkmalu naletiš na oviro in je rikverc nuja.
O nitrotu pa niti ne razmišljam, saj sem kot otrok imel nek mislim da nitro blast z katerim so bili sami problemi in od takrat prisegam na elektro v letalstvu, čolnarstvu in avtomobilizmu, pri slednjem dopuščam možnost da si kdaj umislim kakega nitrota vendar karkoli bo iz trega s, t, e maxxa nastalo bo gnano na 4s lipo.
Glede delov sem že gledal načrte pa so bili označeni drugače. naprimer diff pri s in e je označen z drugačno šifro, čeprav mislim da je enak.
8pac danes sem to gledal tudi sam in mislim da so res enaki oz zelo podobni axli od s-maxx in e-savage medtem ko ima e-maxx precej možnejše v obliki nekakšnega torxa medtem ko ima smaxx (savage) okroglino z 4mi utori.
Se oproščam za pravopis vendar hitim pa še ta mini prenosnik ma tako tipkovnico
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
No pa se je začelo:
Iz delov ki jih imam sem začel sestavljati osnovo E-maxxa, komplet sem razdrl, očistil, namazal dife jih sestavil in montiral na osnovo, enako sem naredil z menjalnikom in vsem kar je gor, razdrl, očistil, namazal...
Traxxas me je zelooo presenetil, saj ima ta E-maxx precej kovinskih in zelo močnih delov, napram HPI E-savage zobniki v menjalniku so že original kovinski in in to široki dobrih 10mm...
Diffi so precej močnejši kot pri savage...
No pa nekaj slik do tu je kar šlo zdaj pa se mi je ustavilo pri steeringu oz zavijalnemu sistemu, saj mi nekaj delov manjka, s-maxx pa sploh nima servo saverja.
Bo treba malo navodila pogledat in preučit zadevo ali se bo dalo kakšno pušo posružit saj mi ne odgovarja višina ali bo treba kar cel set nabavit.
Nekaj slik kaj se je delalo danes:
Diffi precej umazani in mastni:
Očiščeni diffi:
Mazanje:
Osnova je že:
Orto prenos "menjalnik"
Down side:
Integy nosileec amortizerjev:
Tu, pa se mi je ustavilo:
LP
Iz delov ki jih imam sem začel sestavljati osnovo E-maxxa, komplet sem razdrl, očistil, namazal dife jih sestavil in montiral na osnovo, enako sem naredil z menjalnikom in vsem kar je gor, razdrl, očistil, namazal...
Traxxas me je zelooo presenetil, saj ima ta E-maxx precej kovinskih in zelo močnih delov, napram HPI E-savage zobniki v menjalniku so že original kovinski in in to široki dobrih 10mm...
Diffi so precej močnejši kot pri savage...
No pa nekaj slik do tu je kar šlo zdaj pa se mi je ustavilo pri steeringu oz zavijalnemu sistemu, saj mi nekaj delov manjka, s-maxx pa sploh nima servo saverja.
Bo treba malo navodila pogledat in preučit zadevo ali se bo dalo kakšno pušo posružit saj mi ne odgovarja višina ali bo treba kar cel set nabavit.
Nekaj slik kaj se je delalo danes:
Diffi precej umazani in mastni:
Očiščeni diffi:
Mazanje:
Osnova je že:
Orto prenos "menjalnik"
Down side:
Integy nosileec amortizerjev:
Tu, pa se mi je ustavilo:
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
uf ne kaj dosti razen ene roke in osovine sem namontriral, te dni je bilo potrebno izkoristiti v gozdu dokler je vreme in so poti suhe...
Sem pa ugotovil da so osovine tako močne oz debele da mi omejujejo gib rek in mi z temi amortizerji drsajo osovine ob roke ko so le te iztegnjene ali povsem skrčene, zato sem naročil nove amortizerje za e-maxx kateri se mi zdi da so krajši kot od s-maxx in tako omejiš hod rok, ampak vseeno se mi zdi da imajo potemtakem roke nasploh malenkost malo hoda.
Bom zvečer objavil kako sliko da se vidi o čem se gre, sem pa večkrat preveril in je vse kot mora biti, sumil sem da so lahko roke drugačne od e in s maxx ampak v navodilih kaže da so identične... bomo videli.
aja na zalogi je tudi že 120A HK esc
naročen pa je steering set za 2 servota, amortizerji, pa še par malenkosti.
LP
Sem pa ugotovil da so osovine tako močne oz debele da mi omejujejo gib rek in mi z temi amortizerji drsajo osovine ob roke ko so le te iztegnjene ali povsem skrčene, zato sem naročil nove amortizerje za e-maxx kateri se mi zdi da so krajši kot od s-maxx in tako omejiš hod rok, ampak vseeno se mi zdi da imajo potemtakem roke nasploh malenkost malo hoda.
Bom zvečer objavil kako sliko da se vidi o čem se gre, sem pa večkrat preveril in je vse kot mora biti, sumil sem da so lahko roke drugačne od e in s maxx ampak v navodilih kaže da so identične... bomo videli.
aja na zalogi je tudi že 120A HK esc
naročen pa je steering set za 2 servota, amortizerji, pa še par malenkosti.
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Sem poizkušal ampak se nikakor ne izide ker ni problem v previsokih oz prenizkih amortizerjev ampak pa v celoi dolžini kar omejuje odklon rok, lahko bi amortizerje podložil pod bat in tako skrajšal hod amortizerjev a sem dobil ene ugodne pa sem kar naročil:
http://www.ebay.com/itm/310341221036?ss ... 1439.l2649
To kar je videti tukaj je maximalen odklon rok, Na tej sliki se osovina tišči na obeh koncih ob roke (na levi zgoraj na desni pa spodaj)
Osovina drsa ob roko zgoraj:
In spodaj:
Pri s-maxxu je odklon rok večji saj so osovince precej tanjše:
Danes sem ga spravil do te mere:
Ugotovil da so end rod-i malo prekratki...
Zato sem se lotil rezkanja umesnika ampak so civilisti pridrveli u delavnico češ da je ura preveč za tak ropot:
Zato sem tačas postružil umesnike za drug konec:
Tole bi blo zaenkrat...
http://www.ebay.com/itm/310341221036?ss ... 1439.l2649
To kar je videti tukaj je maximalen odklon rok, Na tej sliki se osovina tišči na obeh koncih ob roke (na levi zgoraj na desni pa spodaj)
Osovina drsa ob roko zgoraj:
In spodaj:
Pri s-maxxu je odklon rok večji saj so osovince precej tanjše:
Danes sem ga spravil do te mere:
Ugotovil da so end rod-i malo prekratki...
Zato sem se lotil rezkanja umesnika ampak so civilisti pridrveli u delavnico češ da je ura preveč za tak ropot:
Zato sem tačas postružil umesnike za drug konec:
Tole bi blo zaenkrat...
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
E-maxx je stara in novejša verzija.
Verjetno je z S/T-maxx isto
3906 stari e-maxx
Novi e-maxx:3905 (EVX2) ,3908 (BL 2.4), 3903 (EVX2, 2.4) ,
LP, Dejan
Verjetno je z S/T-maxx isto
3906 stari e-maxx
Novi e-maxx:3905 (EVX2) ,3908 (BL 2.4), 3903 (EVX2, 2.4) ,
LP, Dejan
Zadnjič spremenil megane, dne 05 Sep 2011, 12:33, skupaj popravljeno 2 krat.
Tudi to bi bilo možno da zadeva paše isto samo pri novejših so naredili malo prostora za osovine..naročniška oz kataloška št. pa ostane ista..
Isto je pri baji od hpi obstajajo 3 verzije zadnje spodnje roke(razlika v ojačitvah) medtem ko so št vse iste..
Isto je pri baji od hpi obstajajo 3 verzije zadnje spodnje roke(razlika v ojačitvah) medtem ko so št vse iste..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..
Seveda. Obstajajo 2 ali celo 3 razlicice e-maxxa.
Prve razlicice so bile narejene za krtacni pogon, z prihodom brezkrtacnikov pa so se deli ojacevali. Pozanimaj se katero verzijo e-maxxa imas (kataloska stevilka)..
Prve razlicice so bile narejene za krtacni pogon, z prihodom brezkrtacnikov pa so se deli ojacevali. Pozanimaj se katero verzijo e-maxxa imas (kataloska stevilka)..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
ne ne drugo ostaja vse enako edino spodnje roke so drugačne katero imam eno od 4ih ki ima malo več placa za osovino, zgoraj si pravtako omejen...
Verjetno bom kar vseh 8rok nabavil nove da skompletiram oba avta...
Se splača kupiti roke od rpm-ja?
Drugače pa bo vse tole rešeno ko dobim original amortizerje ki so krajši od smaxx-a kateri so predolgi za slab cm.
LP
Verjetno bom kar vseh 8rok nabavil nove da skompletiram oba avta...
Se splača kupiti roke od rpm-ja?
Drugače pa bo vse tole rešeno ko dobim original amortizerje ki so krajši od smaxx-a kateri so predolgi za slab cm.
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim
Ja, RPM-jevo robo kar pohvalijo, tudi sam imam na Slashu nekaj stvari od RPM, za zaenkrat se ni nic slo rakom zvizgat..
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Lepo ti leti vkup zadeva, ni kaj.
Ze imas kaj v nacrtu kaj zaen motor bos zmontiral nanj?
Sicer bi na tvojem mestu uporabil digitalne 2075 servote, pa vendar, tu imas kaksen predlog (seveda lahko bid-as za cenejse..):
- http://www.ebay.com/itm/NEW-REVO-2056-H ... 4841e5d6ce
- http://www.ebay.com/itm/5309-Traxxas-Ni ... 5ae25affe1
- http://www.ebay.com/itm/2-Traxxas-2056- ... 1c1e583243
V sloveniji te bo, verjetno prislo precej vec, verjetno med 35 in 40€.
Ze imas kaj v nacrtu kaj zaen motor bos zmontiral nanj?
Sicer bi na tvojem mestu uporabil digitalne 2075 servote, pa vendar, tu imas kaksen predlog (seveda lahko bid-as za cenejse..):
- http://www.ebay.com/itm/NEW-REVO-2056-H ... 4841e5d6ce
- http://www.ebay.com/itm/5309-Traxxas-Ni ... 5ae25affe1
- http://www.ebay.com/itm/2-Traxxas-2056- ... 1c1e583243
V sloveniji te bo, verjetno prislo precej vec, verjetno med 35 in 40€.
_________________________________
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Mess with the best.. die like the rest!
_________________________________
Traxxas Slash VXL
Traxxas Slash VXL 1:16
Traxxas Slash VXL 4Ă—4
Go Traxxas or get left behind.
Ma ti bom jest dal lepo... to je dela za eno ali dva popoldneva sam mene me tok baše ta cajt da hodim pred spanjem po 5, 10, 20 min u delavnico...
No malo napredka je in sicer:
Zmontirani push rod-i:
Dokler ne dobim dveh identičnih servotov bo gor tale kitajec:
Turnigy Digital metal gear servo 60g/15.8kg/.17sec (turnigy 9150MG)
Prejel nove amortizerje:
Tudi z temi je šlo pri piki z starimi rokami zato sem dobil idejo za katero mi ni jasno kako da jo nisem potuhtal že prej:
Porezkal sem jih 2mm tako kot so roke novejše različice, zdaj vse teče kot mora:
Treba bo stružiti distančnike:
Ampak ta avto mi je pa res všeč (sploh karoserija)
Pogonski set:
Samo ta motor je v predalu za test bo kaj boljšega pa ko bodo finance...
Všeč mi je:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ystem.html
Glede motorja pa ima malo kv 1200 zato sem izbral najmanjši spur gear zanima me kaj priporočate nekaj v tem stilu:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... unner.html
Kako pa se obnesejo sensored so mi kar všeč edino max amp 23
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... unner.html
LP
No malo napredka je in sicer:
Zmontirani push rod-i:
Dokler ne dobim dveh identičnih servotov bo gor tale kitajec:
Turnigy Digital metal gear servo 60g/15.8kg/.17sec (turnigy 9150MG)
Prejel nove amortizerje:
Tudi z temi je šlo pri piki z starimi rokami zato sem dobil idejo za katero mi ni jasno kako da jo nisem potuhtal že prej:
Porezkal sem jih 2mm tako kot so roke novejše različice, zdaj vse teče kot mora:
Treba bo stružiti distančnike:
Ampak ta avto mi je pa res všeč (sploh karoserija)
Pogonski set:
Samo ta motor je v predalu za test bo kaj boljšega pa ko bodo finance...
Všeč mi je:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ystem.html
Glede motorja pa ima malo kv 1200 zato sem izbral najmanjši spur gear zanima me kaj priporočate nekaj v tem stilu:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... unner.html
Kako pa se obnesejo sensored so mi kar všeč edino max amp 23
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... unner.html
LP
LP Tine
Kaj malga tut postružim
Kaj malga tut postružim