Stran 1 od 6

Traxxas (E,T,S)-maxx

Objavljeno: 19 Avg 2011, 16:24
Napisal/-a tintek
Najprej, podbne teme nisem našel zato odpiram novo temo o tovrstnih modelih serije Maxx.

Traxxas mi ni najbolj poznan, a ga nameravam spoznati in upam da bom tudi tukaj prišel do čimveč odgovorov...

Pred dnevi sem v roke dobil slabše (beri slabo) ohranjen model traxxas S-maxx, kateri je v osnovi nitro izvedba a je bil že predelan na elektro pogon.

Po nekaj branja po internetu in iskanja informacij, sem prišel do ugotovitve da so si avto e,s,in t maxx precej podobni razen nekaterih delov.
Na internetu sem zasledil oglas za e-maxx po delih in tudi ta je bil kmalu moj, skoraj komplet avto le brez rok in amortizerjev z alu nosilci amortizerjev. no spotoma sem nabavil še inox vijake da bom komplet zamenjal, nova je tudi karoserija E-maxxa.

Pri s-maxxu me moti to da je le 2WD (pogon na zadnja kolesa) četudi bi se z dodatnim diffom rešilo ta problem, drugo kar mi ni po godu a mi je ob enem ušeč je menjalnik ki ima 2 brzini torej lahko dosegamo višje hitrosti ampak le naprej saj se vzvratno spur gear vrti v prazno.

Sicer se projektra še nisem lotil in ne vem kateri deli pašejo in kateri ne se bom najverjetneje odločil da iz obeh sestavim E-maxxa.

Obnova bo potekala počasi ker to pač stane ;) pa še miza je zasuta z drugimi projekti.

Najprej me zanima v kakšnem merilu je avto ker na google mi trdi da je enkrat 1:10 in drugič 1:8, če ga primerjam z E-savage bi prej rekel da je model 1:8.
In pa če kdo ve kateri večji deli/sklopi se razlikujejo med modelom e in s maxx.

Pa še nekaj slik da se vidi pri čem smo:

S-maxx
Slika

Slika

Slika

E-maxx deli:
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Inox vijaki
Slika

LP

Objavljeno: 19 Avg 2011, 16:44
Napisal/-a kurnt29
Pozdravljen v klubu lastnikov Traxxasov. :P
Jaz imam s Traxxsasi le dobre izkusnje.. zaenkrat. :D
Takole je, vsi te modeli, ki jih opisujes so merilo 1:10.
Kdor tega se vedno ne verjame, naj si to ogleda na Traxxasovi spletni strani:

S-Maxx 3.3:
http://traxxas.com/products/models/nitro/5109smaxx33
T-Maxx 3.3:
http://traxxas.com/products/models/nitro/4907tmaxx33
T-Maxx Classic:
http://traxxas.com/products/models/nitr ... axxclassic
E-Maxx Brushed:
http://traxxas.com/products/models/electric/3903emaxx
E-Maxx Brushless:
http://traxxas.com/products/models/elec ... xbrushless

Zadeve so narejene na podobni osnovi ja.

Objavljeno: 19 Avg 2011, 16:50
Napisal/-a mihec87
Traxxas malo čudno označuje modele in prihaja do zmede npr revo je deklariran kot 1:10 model, napram drugim modelom pa je bolj v 1:8 merilu in kot tak je tu uvrščen ne glede na to kaj traxxas štempla na škatlo,zgleda hoče peljati neko svojo sceno...

Razmisli če se splača z tem modelom spuščat v neke hude stroške,se za nek pameten denar dobi savage pa predelaš na elektriko...

2 prestavi ja vzvratne nimaš s časoma se človek navadi(nitro(so redki ki imajo) ter bencinski modeli na poznajo vzvratne).
Drugače pa verjetno je podobno kot pri savage v menjalniku 1 prestava je enosmerni ležaj, 2 prestava pa centrifugalna sklopka verjetno nastavljiva.

Glede delov imam občutek da osnovni deli so si enaki roke itd..če ne pa poglej navodila oz naročniške št. delov da vidiš če so iste..Mogoče za plastične dele bi ti svetoval od rpm saj so malo močnejši kot originalni.

Objavljeno: 19 Avg 2011, 17:53
Napisal/-a 8pac
A ma s-maxx iste polosovine k e-savage?

Objavljeno: 19 Avg 2011, 18:52
Napisal/-a tintek
mihec87@: Splača ali ne splača to ni vprašanje, v enakem stanju sem dobil e savage poglej kaj je nastalo iz njega:
viewtopic.php?t=47600&postdays=0&postor ... &start=330

Delov mi je ostalo toliko da se je dalo sestaviti še enega za 8pac.

Glavno je meni šravfat ne toliko vozit, je pa res da te stvari malo preveč stanjeo.

Sicer menjalnika še nisem razdiral ampak sem teoretično razmišljal če bi se dalo tisti enosmerni karkoli kako blokirati oz izdelati kak kos ki ne bi bil enosmeren.

Rikverc pa skoraj nujno rabim ker nimam v bližini proge tako da furam po makedamskih poteh in travnikih, kjer pa kajkmalu naletiš na oviro in je rikverc nuja.

O nitrotu pa niti ne razmišljam, saj sem kot otrok imel nek mislim da nitro blast z katerim so bili sami problemi in od takrat prisegam na elektro v letalstvu, čolnarstvu in avtomobilizmu, pri slednjem dopuščam možnost da si kdaj umislim kakega nitrota vendar karkoli bo iz trega s, t, e maxxa nastalo bo gnano na 4s lipo.

Glede delov sem že gledal načrte pa so bili označeni drugače. naprimer diff pri s in e je označen z drugačno šifro, čeprav mislim da je enak.

8pac danes sem to gledal tudi sam in mislim da so res enaki oz zelo podobni axli od s-maxx in e-savage medtem ko ima e-maxx precej možnejše v obliki nekakšnega torxa medtem ko ima smaxx (savage) okroglino z 4mi utori.

Se oproščam za pravopis vendar hitim pa še ta mini prenosnik ma tako tipkovnico [-o<

Objavljeno: 27 Avg 2011, 21:32
Napisal/-a tintek
No pa se je začelo:

Iz delov ki jih imam sem začel sestavljati osnovo E-maxxa, komplet sem razdrl, očistil, namazal dife jih sestavil in montiral na osnovo, enako sem naredil z menjalnikom in vsem kar je gor, razdrl, očistil, namazal...

Traxxas me je zelooo presenetil, saj ima ta E-maxx precej kovinskih in zelo močnih delov, napram HPI E-savage zobniki v menjalniku so že original kovinski in in to široki dobrih 10mm...
Diffi so precej močnejši kot pri savage...

No pa nekaj slik do tu je kar šlo zdaj pa se mi je ustavilo pri steeringu oz zavijalnemu sistemu, saj mi nekaj delov manjka, s-maxx pa sploh nima servo saverja.

Bo treba malo navodila pogledat in preučit zadevo ali se bo dalo kakšno pušo posružit saj mi ne odgovarja višina ali bo treba kar cel set nabavit.

Nekaj slik kaj se je delalo danes:

Diffi precej umazani in mastni:
Slika
Slika
Slika
Slika

Očiščeni diffi:
Slika

Mazanje:
Slika

Slika

Osnova je že:
Slika

Orto prenos "menjalnik"
Slika

Down side:
Slika

Integy nosileec amortizerjev:
Slika

Slika

Tu, pa se mi je ustavilo:
Slika

LP

Objavljeno: 04 Sep 2011, 11:25
Napisal/-a 8pac
A je že kaj novega na avtu???

Objavljeno: 04 Sep 2011, 13:04
Napisal/-a tintek
uf ne kaj dosti razen ene roke in osovine sem namontriral, te dni je bilo potrebno izkoristiti v gozdu dokler je vreme in so poti suhe...

Sem pa ugotovil da so osovine tako močne oz debele da mi omejujejo gib rek in mi z temi amortizerji drsajo osovine ob roke ko so le te iztegnjene ali povsem skrčene, zato sem naročil nove amortizerje za e-maxx kateri se mi zdi da so krajši kot od s-maxx in tako omejiš hod rok, ampak vseeno se mi zdi da imajo potemtakem roke nasploh malenkost malo hoda.

Bom zvečer objavil kako sliko da se vidi o čem se gre, sem pa večkrat preveril in je vse kot mora biti, sumil sem da so lahko roke drugačne od e in s maxx ampak v navodilih kaže da so identične... bomo videli.

aja na zalogi je tudi že 120A HK esc
naročen pa je steering set za 2 servota, amortizerji, pa še par malenkosti.

LP

Objavljeno: 04 Sep 2011, 13:32
Napisal/-a mihec87
Si poskusil dat amortizerje v katero drugo luknjo ali pa z originalnim nosilcem amortizerjev...

Objavljeno: 04 Sep 2011, 20:50
Napisal/-a tintek
Sem poizkušal ampak se nikakor ne izide ker ni problem v previsokih oz prenizkih amortizerjev ampak pa v celoi dolžini kar omejuje odklon rok, lahko bi amortizerje podložil pod bat in tako skrajšal hod amortizerjev a sem dobil ene ugodne pa sem kar naročil:
http://www.ebay.com/itm/310341221036?ss ... 1439.l2649

To kar je videti tukaj je maximalen odklon rok, Na tej sliki se osovina tišči na obeh koncih ob roke (na levi zgoraj na desni pa spodaj)

Slika

Osovina drsa ob roko zgoraj:

Slika

In spodaj:

Slika

Pri s-maxxu je odklon rok večji saj so osovince precej tanjše:

Slika

Danes sem ga spravil do te mere:

Slika

Ugotovil da so end rod-i malo prekratki...

Slika

Zato sem se lotil rezkanja umesnika ampak so civilisti pridrveli u delavnico češ da je ura preveč za tak ropot:

Slika

Zato sem tačas postružil umesnike za drug konec:

Slika

Tole bi blo zaenkrat...

Objavljeno: 04 Sep 2011, 23:12
Napisal/-a megane
To se ti dogaja ker imaš verjetno mešanico delov novega in starega e-maxxa.

LP, Dejan

Objavljeno: 05 Sep 2011, 04:44
Napisal/-a tintek
kaj obstaja celo ta razlika?

Videl pa sem da imam eno roko nekoliko udrto pri delu kjer gre osovina in to samo eno spodnjo, v načrtih drugačnih sploh ni videti...

Objavljeno: 05 Sep 2011, 06:44
Napisal/-a megane
E-maxx je stara in novejša verzija.

Verjetno je z S/T-maxx isto

3906 stari e-maxx
Novi e-maxx:3905 (EVX2) ,3908 (BL 2.4), 3903 (EVX2, 2.4) ,


LP, Dejan

Objavljeno: 05 Sep 2011, 08:27
Napisal/-a mihec87
Tudi to bi bilo možno da zadeva paše isto samo pri novejših so naredili malo prostora za osovine..naročniška oz kataloška št. pa ostane ista..

Isto je pri baji od hpi obstajajo 3 verzije zadnje spodnje roke(razlika v ojačitvah) medtem ko so št vse iste..

Objavljeno: 05 Sep 2011, 09:08
Napisal/-a kurnt29
Seveda. Obstajajo 2 ali celo 3 razlicice e-maxxa.
Prve razlicice so bile narejene za krtacni pogon, z prihodom brezkrtacnikov pa so se deli ojacevali. Pozanimaj se katero verzijo e-maxxa imas (kataloska stevilka)..

Objavljeno: 05 Sep 2011, 12:36
Napisal/-a megane
Elektro šasijo ima 100% od novejšega e-maxxa 3905/3908/3903 ker so vse 3 enake :)
Vprašanje je, če ima sprednji/zadnji del kompatibilen s to šasijo :)

Prebrskaj malo po netu kako je izgledala stara verzija E-maxx (3906)



LP, Dejan

Objavljeno: 05 Sep 2011, 13:25
Napisal/-a tintek
ne ne drugo ostaja vse enako edino spodnje roke so drugačne katero imam eno od 4ih ki ima malo več placa za osovino, zgoraj si pravtako omejen...

Verjetno bom kar vseh 8rok nabavil nove da skompletiram oba avta...

Se splača kupiti roke od rpm-ja?

Drugače pa bo vse tole rešeno ko dobim original amortizerje ki so krajši od smaxx-a kateri so predolgi za slab cm.

LP

Objavljeno: 05 Sep 2011, 14:20
Napisal/-a mihec87
Od rpm definitivno saj so močnejše kot original seveda pa spet ne premočne..

Objavljeno: 05 Sep 2011, 15:50
Napisal/-a kurnt29
Ja, RPM-jevo robo kar pohvalijo, tudi sam imam na Slashu nekaj stvari od RPM, za zaenkrat se ni nic slo rakom zvizgat..

Objavljeno: 05 Sep 2011, 20:22
Napisal/-a tintek
No danes sem uredil zadnje end rode in se lotil pogona:

Slika

Slika

Slika

Slika

Objavljeno: 07 Sep 2011, 18:26
Napisal/-a tintek
Včeraj je prispel še steering system v pičlih 6 dneh.

Zadeva zmontirana, problem je le da nimam dveh identičnih servotov...

Slika

Slika

Slika

Slika

Objavljeno: 07 Sep 2011, 18:50
Napisal/-a kurnt29
Lepo ti leti vkup zadeva, ni kaj.

Ze imas kaj v nacrtu kaj zaen motor bos zmontiral nanj?

Sicer bi na tvojem mestu uporabil digitalne 2075 servote, pa vendar, tu imas kaksen predlog (seveda lahko bid-as za cenejse..):

- http://www.ebay.com/itm/NEW-REVO-2056-H ... 4841e5d6ce

- http://www.ebay.com/itm/5309-Traxxas-Ni ... 5ae25affe1

- http://www.ebay.com/itm/2-Traxxas-2056- ... 1c1e583243


V sloveniji te bo, verjetno prislo precej vec, verjetno med 35 in 40€.

Objavljeno: 08 Sep 2011, 21:06
Napisal/-a tintek
Ma ti bom jest dal lepo... to je dela za eno ali dva popoldneva sam mene me tok baše ta cajt da hodim pred spanjem po 5, 10, 20 min u delavnico...

No malo napredka je in sicer:

Zmontirani push rod-i:

Slika

Dokler ne dobim dveh identičnih servotov bo gor tale kitajec:

Turnigy Digital metal gear servo 60g/15.8kg/.17sec (turnigy 9150MG)
Slika

Prejel nove amortizerje:
Slika

Tudi z temi je šlo pri piki z starimi rokami zato sem dobil idejo za katero mi ni jasno kako da jo nisem potuhtal že prej:
Slika

Porezkal sem jih 2mm tako kot so roke novejše različice, zdaj vse teče kot mora:
Slika

Slika

Treba bo stružiti distančnike:
Slika

Ampak ta avto mi je pa res všeč (sploh karoserija)
Slika

Pogonski set:
Samo ta motor je v predalu za test bo kaj boljšega pa ko bodo finance...

Slika

Všeč mi je:

=P~ http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... ystem.html :glasba:

Glede motorja pa ima malo kv 1200 zato sem izbral najmanjši spur gear zanima me kaj priporočate nekaj v tem stilu:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... unner.html

Kako pa se obnesejo sensored so mi kar všeč edino max amp 23 [-o<
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... unner.html

LP

Objavljeno: 09 Sep 2011, 05:40
Napisal/-a 8pac
Opa tole je pa res čedali lepše =D>

Objavljeno: 09 Sep 2011, 09:16
Napisal/-a xgo
ta 1:16 buggy pa zgleda zakon :D