Lep pozdrav.
Imam(o) problem s cenami nitro goriv na tržišču saj so zame občutno predrage. Prijatelj mi je podaril avtomobil magika XS še original zapakiran, saj ga ni uporabljal.
Problem je v tem, da imam doma le še 2 litra nitro goriva, ki pa bo v naslednjih par dneh pošlo.
Zato me zanima, če so možnosti in kako predelati takšen motor (.21)
na neosvinčen bencin? Razmišljal sem o CDI Vžigu in prilagojeni svečki.
Kaj menite?
HVALA ZA ODGOVORE
Predelava nitro motorja
Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87
Predelava nitro motorja
A si ti tud not padu ???
Re: Predelava nitro motorja
Pozabi, da si sploh razmišljal o tej varijanti.!!!mateyy napisal/-a:Lep pozdrav.
Imam(o) problem s cenami nitro goriv na tržišču saj so zame občutno predrage. Prijatelj mi je podaril avtomobil magika XS še original zapakiran, saj ga ni uporabljal.
Problem je v tem, da imam doma le še 2 litra nitro goriva, ki pa bo v naslednjih par dneh pošlo.
Zato me zanima, če so možnosti in kako predelati takšen motor (.21)
na neosvinčen bencin? Razmišljal sem o CDI Vžigu in prilagojeni svečki.
Kaj menite?
HVALA ZA ODGOVORE
Kaj misliš koliko stane CDI vžig? Verjetno veliko več kot bo stalo gorivo, ki ga boš porabil v času ko se boš naveličal avta.
Lp Rado
http://www.not2fast.com/ignition/cap-dis-ignit-cdi.pdf Tega sem tako ali tako nameraval narediti za tomosa .
Tega pa sem mimogrede našel http://ot40.com/cdi_ignition.htm .
Zdaj za ceno domačega CDI-ja ni ravno tak problem. Zanima me če je možnost, da zaradi menjave goriva kaj uničim (razen če ne nastavim pravilnega predvžiga).
Tega pa sem mimogrede našel http://ot40.com/cdi_ignition.htm .
Zdaj za ceno domačega CDI-ja ni ravno tak problem. Zanima me če je možnost, da zaradi menjave goriva kaj uničim (razen če ne nastavim pravilnega predvžiga).
A si ti tud not padu ???
Da ne boš mislil, da predelava ni možna je tukaj nekaj slik predelave 15ccm ''nitro'' motorja v bencinarja.
LINK
Ta motor je mnog večji od 3,5 ccm motorja in je vprašanje kam boš dal svečko (ne vem ali obstajajo takomajhne svečke). Naslednja stvar je velikost karburatorja, velikost vžigalne tuljave ali elektronike. Verjetno je še kup problemov na kateri bi naletel ob takšni predlelavi.
Kot si sam napisal bi rad vozil ceneje, ker je gorivo predrago in zopet prideva do tega, da bo takšna predelava (če je sploh možna, smiselna ni) dražja od goriva, ki ga boš porabil.
Moj predlog je, da uporabiš manj ''nitrirano'' gorivo in kar ostaneš na tem motorju.
LINK
Ta motor je mnog večji od 3,5 ccm motorja in je vprašanje kam boš dal svečko (ne vem ali obstajajo takomajhne svečke). Naslednja stvar je velikost karburatorja, velikost vžigalne tuljave ali elektronike. Verjetno je še kup problemov na kateri bi naletel ob takšni predlelavi.
Kot si sam napisal bi rad vozil ceneje, ker je gorivo predrago in zopet prideva do tega, da bo takšna predelava (če je sploh možna, smiselna ni) dražja od goriva, ki ga boš porabil.
Moj predlog je, da uporabiš manj ''nitrirano'' gorivo in kar ostaneš na tem motorju.
Lp Rado
Zmanjšanje deleža Nitrometana je edina smiselna rešitev, za kar pa bo seveda potrebno ustrezno prenastaviti uplinjač. Manj smiselna je predelava v elektro pogon, razmišlanje o predelavi tako majhnega motorja na bencin pa je docela utopična in zapravljanje časa.tornado napisal/-a:...
Moj predlog je, da uporabiš manj ''nitrirano'' gorivo in kar ostaneš na tem motorju
...
LP
Alex
Zadnjič spremenil Alex 76, dne 26 Avg 2010, 10:43, skupaj popravljeno 1 krat.
5% vsebnosti Nitrometana je malo, nadaljne zmanjševanje pa bi znalo povzročati težave. Z nižanjem deleža Nitrometana je na uplinjaču potreano nastaviti nekoliko revnejšo mešanico goriva in zraka, prav tako pa ne škodi malenkostno povečanje deleža olj v gorivu.
V vsakem primeru bo težko zmanjšati strošek za gorivo od sedanjega.
LP
Alex
V vsakem primeru bo težko zmanjšati strošek za gorivo od sedanjega.
LP
Alex