S8 BXe Team

Moderatorji: Nebecjannyymihec87

Odgovori
Uporabniški avatar
8pac
Profesor
Prispevkov: 1608
Pridružen: 07 Sep 2008, 15:26
Kraj: LJ

Odgovor Napisal/-a 8pac » 08 Dec 2010, 17:04

Ah kitajci zadnje čase delajo bolj kavlitetne reglerje kot pa firme :evil:

Uporabniški avatar
8pac
Profesor
Prispevkov: 1608
Pridružen: 07 Sep 2008, 15:26
Kraj: LJ

Odgovor Napisal/-a 8pac » 08 Dec 2010, 17:07

:lol: Blue is better my ass :lol:

Uporabniški avatar
Nejc-flyer
Tekmovalec
Prispevkov: 283
Pridružen: 07 Sep 2007, 21:28

Odgovor Napisal/-a Nejc-flyer » 08 Dec 2010, 17:53

8pac napisal/-a:Ah kitajci zadnje čase delajo bolj kavlitetne reglerje kot pa firme :evil:
Ja, so zmer bolj konkurenčni. =D>

Je pa tud res to, da po izkušnji z SPX8 reglerjem
sem bil navdušen nad linearnostjo "plina", kar je nepogrešljivo med vožnjo!
Ampak ta regler je po mojem skromnem mnenju :wink: ,
mišlen za 1/10 offroad-onroad rakete in je tista obremenitev pri delnem plinu med pospeševanjem 1/8 vozila, prevelika za regler v velikosti Kinder jajčka [-X

Kako to v praksi zgleda se na posnetku tud vidi, med tem ko model bočno drsi, prst na trigerju konstantno pritiskam in popuščam da lovim "ravnotežje"... in to je konstantno visoka poraba...
pol pa grmi zajec :lol:
Lep pozdrav, Nejc

Uporabniški avatar
Nejc-flyer
Tekmovalec
Prispevkov: 283
Pridružen: 07 Sep 2007, 21:28

Odgovor Napisal/-a Nejc-flyer » 08 Dec 2010, 18:05

Če rečem še ene dve okol gum...

Precej mehke delujejo, asvalt = za en krog in pol se vozš po feltnah :lol:
Tovarniško so zleplene in "predrte" skoz feltne, kar bom moral popravit če ne se bo voda nabrala V gumah...
To sicer poslapša oprijemlivost gum, ampak na snegu oprijemlivosti ni ha :wink:
Priponke
paddle velikost.jpg
paddle velikost.jpg (56.1 KiB) Pogledano 3954 krat
Lep pozdrav, Nejc

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3857
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 08 Dec 2010, 19:25

Če narediš na strani luknjico v gumo nebo take razlike v oprijemu(pomoje)..

Zanimivo da ga je skurlo na snegu če tk poštudiraš je kaka zemlja al pa asvalt bolj obremenjujoča za regulator ko pa drseča podlaga..
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

Uporabniški avatar
nejc11
Razpravljalec
Prispevkov: 195
Pridružen: 26 Maj 2005, 09:36
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a nejc11 » 08 Dec 2010, 22:51

Tudi sam sem že imel podobno temo na isti regulator, s to razliko da je meni zadevo skurilo v poletnem času. Sprva sem mislil da je do tega prišlo, ker ob menjavi sprejemnika nisem ponovno skalibriral regulatorja, vendar nisem povsem prepričan, da je to vzrok okvare.
Dokler je zadeva delovala me je pri vsem skupaj najbolj motila slaba izdelava motorja (na zadnjem delu kjer pride plastičen pokrov za senzor je slabo zatesnjeno in po prvi terenski vožnji iz motorja pade cel kup svinjarije) in pa visoke temperature delovanja motorja kljub prisilnemu hlajenju z ventilatorjem (2500kV verzija 70c°+, 2800kV verzija 80c°+).
Regulator je sicer vredu, ima precej manj nastaitev kot HK150A, ki stane natanko pol manj. Celoten kombo stane cca 280€, ki pa tudi slučajno ni vreden tega denarja.
Med drugim lahko povem, da je prijatelj zamenjal 3 motorje Vector8 in šele tretji je deloval normalno. Prav tako se je pri mojem in kolegovem motorju odlepil magnet iz pogonske osi, kar sem rešil z kapljico loctite lepila, prijatelju pa je zaradi te napake razgnalo magnet in je bil ob 125€ #-o
Pri obeh modelih so bile iste "porodne" težave. Po določenem času konstanega divjanja se je model ustavil in ni hote več naprej. Če si ga porinil je trokiral in spuščal neprijeten zvok (kot, da bi vrtel dva polomljena zobnika z visoko hitrostjo). Po cca 20 minutah pavze je model deloval normalno... Hmmm, ok, najbrž gre za temperaturno zaščito. Smešno je to da se je potem to ponovilo dvakrat od takrat naprej pa nikoli več :-k S to razliko, da je bil model kasneje gnan pod večjimi obremenitvami in se je pri tem motor segreval na višje temperature. Sila nerodna stvar :wink:

rešitev pred udorom svinjarije v motor :D
Slika

razpadla pogonska os
Slika

mihec87
Dr. Modelar
Prispevkov: 3857
Pridružen: 24 Jan 2005, 18:57
Kraj: Velenje

Odgovor Napisal/-a mihec87 » 09 Dec 2010, 10:45

Zanimivo je to da ma večina proizvajalcev iste oz podobne probleme pri bk setupih za 1:8 modele.
Modelarji smo kot trobentice,ko skopni sneg ter pride pomlad, pokukamo na plano..

megane
Freak
Prispevkov: 692
Pridružen: 20 Avg 2006, 18:08
Kraj: Bogu za hrbtom

Odgovor Napisal/-a megane » 09 Dec 2010, 12:07

8pac napisal/-a:Ah kitajci zadnje čase delajo bolj kavlitetne reglerje kot pa firme :evil:
Firme kupujejo najbolj poceni kitajsko robo in jo drago prodajajo.

LP, Dejan

Uporabniški avatar
Tilen321
Freak
Prispevkov: 485
Pridružen: 08 Sep 2008, 15:54
Kraj: Hrastnik

Odgovor Napisal/-a Tilen321 » 09 Dec 2010, 15:34

Glede motorja nič čudnega ko so pa notranja črevca od njihovih 1/10 modelov. :roll:

Uporabniški avatar
8pac
Profesor
Prispevkov: 1608
Pridružen: 07 Sep 2008, 15:26
Kraj: LJ

Odgovor Napisal/-a 8pac » 09 Dec 2010, 16:22

Tilen321 napisal/-a:Glede motorja nič čudnega ko so pa notranja črevca od njihovih 1/10 modelov. :roll:
No ja sicer roko na srce njihovi 1/10 brushlessi za onroad so eni izmed najboljših na tekmovanjih, samo za 1/8 bojo pa mogli malo več energije pokurit da bodo prišli na tak stopnjo :-?

Uporabniški avatar
Knez
Freak
Prispevkov: 576
Pridružen: 22 Maj 2009, 13:25
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Knez » 09 Dec 2010, 20:16

Ja sej, tocno to je problem, ko majo 1:10 robo v 1:8 modelih..potem se pa pojavijo problemi... sej veste kaj pravjo: Ko jih J... se zmer majo upgrejd dele pa nej kupujejo!
](*,)

Vrzi noter Tekin
Al pa kak CC motor..zdaj ko so tako poceni...
Imas opcijo tudi Leopard motorje..
Ali pa TopPower
Vse je tu 90%+ izkoristek...ter zelo dobri motorji !!
Savage Flux 5b ;)

Custom parts!
http://www.alza-racing.com/

Uporabniški avatar
Knez
Freak
Prispevkov: 576
Pridružen: 22 Maj 2009, 13:25
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Knez » 19 Dec 2010, 17:27

nejc11 napisal/-a:
rešitev pred udorom svinjarije v motor :D
Slika
NEJC - a jst tule prv vidm?
Mas ti tule CC motor ter senzor ??
Na zeleno mi vlece motor in se rebra ma...al mas Xerun ?
Savage Flux 5b ;)

Custom parts!
http://www.alza-racing.com/

Uporabniški avatar
Tilen321
Freak
Prispevkov: 485
Pridružen: 08 Sep 2008, 15:54
Kraj: Hrastnik

Odgovor Napisal/-a Tilen321 » 19 Dec 2010, 18:10

To je Vector od LRPja.

Uporabniški avatar
Knez
Freak
Prispevkov: 576
Pridružen: 22 Maj 2009, 13:25
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Knez » 19 Dec 2010, 21:25

Aha, ok...sm mislu je neki sam sestavlu.
Savage Flux 5b ;)

Custom parts!
http://www.alza-racing.com/

Uporabniški avatar
Knez
Freak
Prispevkov: 576
Pridružen: 22 Maj 2009, 13:25
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a Knez » 24 Jan 2011, 21:36

Evo v kakem stanju je tale S8 Bxe :)

Sredinski kardan je zlomljen, se je pri mantui na garancijo menjal nov kardan. To je blo hitro, je treba pohvalt mantuo mal tuki !
:lol:
Priponke
2 (Custom).JPG
2 (Custom).JPG (99.89 KiB) Pogledano 3918 krat
Savage Flux 5b ;)

Custom parts!
http://www.alza-racing.com/

Uporabniški avatar
isvalj
Razpravljalec
Prispevkov: 54
Pridružen: 11 Apr 2008, 11:35
Kraj: Krško

Odgovor Napisal/-a isvalj » 23 Mar 2011, 12:25

Evo tudi jaz sem se odločil da predelam S8BX RTR na elektro, že zaradi tega ker mi vedno primankuje časa, maj je umazanije, pa še otrokom lažje priprem plin

cenovno me je prišlo takole
kit od manutue 91€

vsa ostala roba iz kitajske 178€, to je cena z poštnino in carino
Your order details are:
1x #ST13T-5-M1/8998 13T/5mm M1Steel Pinion Gear = $3.64
1x #HKSS-prog/10458 Hobby King HKSS programming card for HK 150A ESC = $5.33
1x #FAN5010-3665/9131 TURNIGY Heat Sink with Fan for 36 series motors. = $4.79
1x #T4500.4S.30HC/10869 Turnigy 4500mAh 4S 30C hardcase pack = $39.99
1x #KD36-60-11L/6676 KD36-60-11L 2200kv Brushless Inrunner = $29.95
1x #HK150A/10370 Hobby King 150A High performance Brushless Car ESC = $69.95

za nasvet sem upošteval nejc11, moram povedat da gre avto noro,
razmerje je 48/13 motor 2200 4s lipo 4500 30c, pa tudi kitajski zobnik je
zelo vzdržljiv, na pogled je enak lrp, po kakovosti pa bomo še videl

z avtom sem naredil nekaj voženj, edino kar se greje je motor, temperature še ne vem ker nisem meril, ohišje je mlačno, os motorja pa zelo topla na dotik bi rekel cca 60C

edini problem ki ga vidim je čiščenje avto in vožnja po mokrem, ker se pojavi problem kako očistit avto da ne poškoduješ elektronike
Priponke
_NIK1910_resize.JPG
elektronika
_NIK1910_resize.JPG (135.33 KiB) Pogledano 3716 krat
_NIK1920_resize.jpg
oba moja avteka team verzija in rtr
_NIK1920_resize.jpg (140.59 KiB) Pogledano 3716 krat

Uporabniški avatar
nejc11
Razpravljalec
Prispevkov: 195
Pridružen: 26 Maj 2005, 09:36
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a nejc11 » 23 Mar 2011, 15:42

Sam uporabljam isti kombo na svojem S8BXe. Za motor so mi že v štartu svetovali, da vzamem več polen, vendar mi takrat finančno ni zneslo. Sicer sem z KD36-60-11L 2200kv motorjem povsem zadovoljen, a me vseeno skrbi, da bojo poletne temperature prehude za konstantno obremenitev motorja na terenu.
K sreči so včeraj v HK po dobrih devetih tednih čakanja končno dobilo novo zalogo Turnigy TrackStar motorjev, ki pa so jih v enem dnevu razgrabili več kot 150 komadov :o Isti motor v EU namreč stane 90€. Razmišljam pa tudi o menjavi ESCja za Turnigy TrackStar regulator, saj ima precej bolj linearno spelejevanje od HK-150.
Poročam, ko dobim motor.

megane
Freak
Prispevkov: 692
Pridružen: 20 Avg 2006, 18:08
Kraj: Bogu za hrbtom

Odgovor Napisal/-a megane » 23 Mar 2011, 17:38

Zdaj ti manjka samo še aluminijasti nosilec diferenciala na drugi strani.
Če bi pa rad da ti šasija prevzame hlajenje pa rabiš objemko za motor
katera se pritrdi namesto hladilnika in paše na originalne spodnje luknje od nitro.


Sem ravno danes naredil dva za točno ta avto :)

LP, Dejan

leni
Freak
Prispevkov: 766
Pridružen: 21 Jan 2008, 16:25
Kraj: Blatni Dol
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a leni » 23 Mar 2011, 18:07

Ne vem če lahko ampak bom vseeno vprašal, kako da se pri teh avtih tolk grejejo motorji, sam sem imel kyoshota pa je bil motor po 15 minutah vožnje po progi topel, ne vroč, ampak topel z lahkoto sem ga držal. Zraven je bil še en stric z tem lrp-jem je pa nameril 70 stopinj na motorju. A je to razlika v kakovosti motorja al čemu drugemu. Aja oba sva ga zelo približno enako gnala. In oba sva imela vse original le jaz sem imel večji zobnik na motorju.
Torej čemu se ta lrp tolko bolj greje?

Uporabniški avatar
nejc11
Razpravljalec
Prispevkov: 195
Pridružen: 26 Maj 2005, 09:36
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a nejc11 » 23 Mar 2011, 19:05

leni napisal/-a:Zraven je bil še en stric z tem lrp-jem je pa nameril 70 stopinj na motorju
Ta stric sem bil najbrž jest :lol:

Takrat ko sva vozila skupaj, sem imel še originalen LRPjev kombo, ki ga dobiš v kompletu S8BXe RTR, ki je prav tako kot ta motor, ki ga uporabljam sedaj, dvo polen.
Če se ne motim, si imel ti od Team Oriona - Vortex kombo, ki vsebuje 4-polen motor, kar pomeni precej boljši izkoristek in manj gretja.
Žalostno je da LRP za skoraj isto ceno ponuja kombo, ki je v osnovi delan za 1:10 modele z 2-polnim motorjem. Iz tega razloga sem se v bodoče odpovedal LRPjevi ektroniki.
Sem pa opazil v LRPjevem katalogu 2011 nov kombo z 4-polnim motorjem Dynamic 8 in iX8 ESC. Bom poskenal in prilepil v to temo...

leni
Freak
Prispevkov: 766
Pridružen: 21 Jan 2008, 16:25
Kraj: Blatni Dol
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a leni » 23 Mar 2011, 19:35

No ja verjetno si bil ti :oops: ne poznam po nicku :oops: no zdej saj vem "čigav si", No saj to mi je bilo zanimivo ja, zdaj tud vem zakaj se je manj grel, hvala. Nisem tolk doma v tej tehnologiji pa raj prašam... no k boste kj dobrga nagruntal še men pokaž, da vidm če bi blo zame.

Uporabniški avatar
isvalj
Razpravljalec
Prispevkov: 54
Pridružen: 11 Apr 2008, 11:35
Kraj: Krško

Odgovor Napisal/-a isvalj » 23 Mar 2011, 22:09

K sreči so včeraj v HK po dobrih devetih tednih čakanja končno dobilo novo zalogo Turnigy TrackStar motorjev, ki pa so jih v enem dnevu razgrabili več kot 150 komadov Isti motor v EU namreč stane 90€. Razmišljam pa tudi o menjavi ESCja za Turnigy TrackStar regulator, saj ima precej bolj linearno spelejevanje od HK-150.
Poročam, ko dobim motor.
tudi jaz sem ga imel na wishlisti in sem študiral da bi ga naročil, ker si mi ga ti nejc11 priporočal, sedaj pa vidim da so jih že razgrabl, bom pač ta motor gnal dokler ne crkne potem pa drugega naročim, a je vortex predrag, kyosho 1/8 naj bi bil avto med 1/8 in 1/10 kot 1/9

Uporabniški avatar
nejc11
Razpravljalec
Prispevkov: 195
Pridružen: 26 Maj 2005, 09:36
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a nejc11 » 23 Mar 2011, 22:21

Slika
Slika

Uporabniški avatar
nejc11
Razpravljalec
Prispevkov: 195
Pridružen: 26 Maj 2005, 09:36
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a nejc11 » 23 Mar 2011, 23:01

Kar se tiče TrackStar motorja ima zadeva sicer precej visok "Idle Current", kar se pozna pri slabšem izkoristku. Bral sem test, pri katerem je bil uporabljen model E-Revo in je bila max temp. motorja po 10-15 minutah vožnje 61°c, pri zunanji temp. 7°c, kar ni malo. Je pa ta motor v osnovi mišljen za buggye, medtem ko E-Revo spada bolj v klaso Truggy/Monster.

Vortex 8 kombo stane 239€, medtem ko te pride Turnigy TrackStar motor in ESC pol manj. Ne vem pa kater kombo je bolj kvaliteten, ker nobenega še nisem vozil :-k

isvalj priporočam ti, da skrajšaš kable med ESC in baterijami, ker tu nastajajo največje izgube in obvezno 5,5mm konektorje.

Slika

leni
Freak
Prispevkov: 766
Pridružen: 21 Jan 2008, 16:25
Kraj: Blatni Dol
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a leni » 24 Mar 2011, 08:15

isvalj napisal/-a:
kyosho 1/8 naj bi bil avto med 1/8 in 1/10 kot 1/9
Kako 1:9, če pa je na podvozju od mp7 zato je tudi premehak.

Odgovori

Vrni se na