SAVAGE X NATEG !!!

Moderatorji: Nebec, jannyy, mihec87

Odgovori
groblje
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 07 Jun 2007, 09:14

SAVAGE X NATEG !!!

Odgovor Napisal/-a groblje »

Pred kratkim sem kupil SAVAGE X od znanega slovenskega prodajalca. Ker sem nov v tem "hobiju" nisem niti poskušal motorja uteči sam, ampak sem to prepustil "profesionalcu", ki so mi ga svetovali v trgovini. In tako se je pričela moja pot...
Prvo sem 1 teden čakal, da sem lahko moj novi SAVAGE X peljal v 120km oddaljeni kraj, kjer so mi motor utekli. Sam sem sicer pregledal priloženi DVD in si prebral navodila zato sem bil presenečen da utekanje motorja ni potekalo čisto po navodilih, a sem si dejal... FANT ŽE VE KAJ DELA, saj je vendar "profesionalec".
Po slabi uri utekanja motorja sem ga celo prvič lahk nežo zapeljal po parkirišču, sicer pod majho brzino, a se mi je zdelo zelo cool, ko pa sem na svojo žalost ugotovil, da zavora ne zavira kot bi morala. Svetovali so mi da si namesto vzmeti na "drogu" za pospeševanje in zaviranje nastavim plastično cevko. Seveda sem to takoj storil, a zavora še vedno ni prijela.
Drugi predlog pa je bil naj kupim nov, močnejši servo motor(povdarjam pri NOVEM Savage X, ki še do tega dne ni bil vožen!!)
Ker je tam bilo več Savage X avtomobilčko sem mal gledal ostale in spet na svojo žalost ugotovil, da "pritrdilna plošča za štarter" rada poči pri vijakih. Seveda so mi povedali da je to zato, ker se vijaki odvijejo nakar pride do vibraciji in material poči...bla, bla, bla....
No tega niti nisem upošteval, saj je moj SAVAGE pa le nov avtoček, ampak so mi svetovali naj le privijem vijake ko pridem domov. Ker nisem hotel tvegat okvare sem motor takoj vzel iz SAVAGE-a in hotel priviti vijake ko sem ugotovil...PLOŠČICA JE ŽE POČILA...in to pri utekanju "profesionalca"!
RAZUMEM DA DO TEGA PRIDE...AMPAK NE PRI NOVEM AVTU, KI JE BIL VOŽEN 15 min in 20 MIN LAUFAL NA MESTU!!!!
Odločil sem se za reklamacijo počene ploščice, a so mi prijazno povedali, da mi reklamacije ne priznajo, da pa nova ni tako draga in da jo čez nekaj dni dobijo naj takrat pokličem.
In tako zdaj čakam, da dobijo ta del, da bom končno lahk prvič vozil svoj "NOVI" Savage X.
Pri nakupu pa seveda vsi prijazni in zlati, da pa je ta avto super nakup in še na AKCIJI trenutno...
No to je moja zgodba...zdaj pa me zanimajo še vaše izkušnje...

LP
Uporabniški avatar
lrezar
Razpravljalec
Prispevkov: 63
Pridružen: 07 Feb 2007, 12:57
Kraj: Celje / Teharje

Odgovor Napisal/-a lrezar »

Sicer X-a ne poznam tolk dobro, ker sem ga srečal samo enkrat za 15 min. Poznam pa Savage 25, ki je predhodnik tvojega modela. Na X-u se vidi da so začeli šparat pri nekaterih sestavnih delih. Sicer je pa tak, da kolk denarja daš toliko muzike dobiš. Glede na to, da je Savage 25 prišel skoraj 600€ pri "sosedih" pa po dveh letih še zmeraj lepo dela.

Glede tvoje težave.
Tista ploščica bi tudi tebi lahko počla, pa sploh vedel nebi. Mogoče bi bilo bolje, da bi našel nekoga bližje tebi. Motor utečt ni nevem kakšna velika znanost. Kot si napisal si dobro preštudiral navodila. Če se jih držiš bo vse ok. Glede zavore je bolje, da samo serijsko zavoro zamenjaš z dvema diskoma (najdeš pod upgrade parts). Glede cevke so ti pravilno svetovali, ker je vzmet premalo močna. Glede serva. Servo je serijski dovolj močan. Lahko pa preveriš če deluje normalno, tako da odklopiš krmilno ročico in preveriš odklone. Mogoče še malo več pozornosti posveti sprejemniku, ker imam nekaj slabih izkušenj z HPI-jevim sprejemnikom v X-u.

lp
Lovro
Multiplex Cockpit SX synth 35 MhZ(61 in 66)
groblje
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 07 Jun 2007, 09:14

Odgovor Napisal/-a groblje »

Hvala za nasvet.

Mal razumljivo pa je da sem malo razočaran nad SAVAGE X glede na to da avto po dveh tedni nisem uspel peljat več kot 15 min pri utekanju motorja.

Kaj pa praviš/pravite na TRAXXAS REVO?

LP
Uporabniški avatar
lrezar
Razpravljalec
Prispevkov: 63
Pridružen: 07 Feb 2007, 12:57
Kraj: Celje / Teharje

Odgovor Napisal/-a lrezar »

Ti kar ostani na Savagu. Ne bom reku da je Traxxas slab ampak Savage je nekako bolj hadcore. Vse dele za X-a dobiš v sloveniji (Mantua). Sam trenutno tudi vozim Thunder tiger MTA-4. Ko na tem avtu kej zlomiš moraš vse naročevat iz tujine. Drugače pa primerjavo. X gre po 10 cm travi v 2 prestavi brez problema traxxas pa komaj komaj. Na alsfaltu je revo bolj občutljiv, ker je manjši. Oba dva pa moraš vzdrževati. Toliko kot je vožnje toliko je čiščenja in popravljanja. Pa še en majhen nasvet. Čim manj elektronike na avtomobilu. Traxxas ima vgrajeno veliko elektonike (zagon motorja). Pri dobrem "krešu" sesuješ elektoniko in imaš veliko več stoškov.

lp
Lovro
Multiplex Cockpit SX synth 35 MhZ(61 in 66)
dušan
Trgovina
Prispevkov: 146
Pridružen: 12 Mar 2003, 01:00
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a dušan »

Živjo,
Irezar je očitno velik poznavalec vseh modelov za katere sprašuješ. No jaz sem imel Revota 3,3 pa nisem imel nobenih podobnih problemov, ki jih on opisuje (elektronika... in ne vem kaj še).
Pa tudi vsi rezervni deli so dobavljivi v Ljubljani.

Dušan
jst
Začetnik
Prispevkov: 25
Pridružen: 27 Apr 2007, 14:29
Kraj: novo mesto

Odgovor Napisal/-a jst »

živjo
Tudi jaz imam revota 3.3 pa zaenkrat nimam težav in vse dele dobim v Ljubljani pri delkotu.Je pa avto zelo trpežen ,elektronika pa še vedno deluje kot je treba.Za vožno po travi 10 cm ali več ga pač dvignež in tudi prestavi v drugo.Z revotom se peleš kjer želiš samo nastaviti je treba podvozje itd.
Dušan
Uporabniški avatar
lrezar
Razpravljalec
Prispevkov: 63
Pridružen: 07 Feb 2007, 12:57
Kraj: Celje / Teharje

Odgovor Napisal/-a lrezar »

dušan napisal/-a:Živjo,
Irezar je očitno velik poznavalec vseh modelov za katere sprašuješ. No jaz sem imel Revota 3,3 pa nisem imel nobenih podobnih problemov, ki jih on opisuje (elektronika... in ne vem kaj še).
Pa tudi vsi rezervni deli so dobavljivi v Ljubljani.

Dušan
Se opravičujem, če sm komu prizadel čustva. Jaz sm samo napisal moja opažanja pri modelih katere sem imel možnost vozit. Vozil sem pa vse kar sem naštel. Vem, da se rezervni deli za traxxas dobijo v BTC-ju. Kar se tiče problemov z elektroniko. Nisem napisal da elektronika povzroča probleme, ampak pri morebitni hujši poškodbi so samo večji stroški, kot če bi bilo brez. Plus tega da je avto lažji brez. Meni je traxxas oblikovno lepši kot savage, ampak z znjim si nebi upal početi stvari, ki jih lahko z savage ali MTA-4.

Hvala za razumevanje.

lp
Lovro
Multiplex Cockpit SX synth 35 MhZ(61 in 66)
ZiGGi
Začetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: 22 Jun 2007, 15:11

Odgovor Napisal/-a ZiGGi »

S tem tvojim opisom nisi storil nič pozitivnega kvečjem si se zaj... še pri kakšnih nadaljni pomoči, ki bi ti defenitivno prav prišla, kot začetniku o modelarstvu...

Pri nakupu savage x si spoznal očitno vsaj nekatere njegove napake, ki jih dobiš že pri serijskem avtu. Če pričakuješ od RTR modela čisto popolnost in brezhibnost si se zmotil, vendarle ta avto ni stal 1000 eur in več da bi lahko to zahteval...

Kar se tiče predelav na savage x-u; nekatere so nujno potrebne druge malo manj vendarle zelo dobrodošle pri vožnji.

Absolutno moraš najprej zamenjat tist fedr pri servotu, ker ničemur ne služi. Jaz sem vstavil silikonsko cevko. Drugo je da vse servote se splača zamenjat in v kolikor to storiš ti ni treba menjat niti disk zavore. Avto se bo super ustavlu. Lahko pa zamenjaš in servo ter dodaš double disk potem je zaustavljanju v trenutku, z možnostjo prevala:)

Splača se ti tud z vezicam zategnt sprednja odbijača, da ti nou slučajno kdaj pri hudih skokih tavelik pin ki drži roko vn odletu.

Aja pa če si hardcore driver ne pozabt gor dat plastično ohišje za mašino. Nujno potrebno:)

Ps: aja pa antenco je fajn uzad vn spelat, če ne jih boš hitr lomu;)
ZiGGi
Začetnik
Prispevkov: 12
Pridružen: 22 Jun 2007, 15:11

Odgovor Napisal/-a ZiGGi »

Aha pozabil sem še povedat, da je meni tudi pri rotostartu počila ploščica, vendar nimam nobenihposledic zaradi tega, zaenkrat vse še lepo deluje. Kar se ti splača narest je da vijake zategneš z lock-tightom.

Pri skokih pazi na diferenciale:) Če ne boš hitr iskal kovinska ohišja...

Lp Žiga
Odgovori

Vrni se na 1:8 OFF-ROAD