Odločil sem se zastavit vprašanje o gumah, saj je o tem zelo malo govora, čeprav je dober rezultat odvisen tudi od pravilne izbire gum glede na vreme ... itd.
Velikokrat se zgodi, da voznik ne izbere prave trdote gum, zato bi prosil, da se o tem kaj napiše. Predvsem apeliram na ljudi, ki to obvladajo.
Torej: pri modelih 1:8 Rally so na voljo gume različnih trdot, ki so označene z črkami. Torej zanima me, kdaj uporabljat določeno črko gume, kakšno vreme je za določeno trdoto, kakšne imeti odspredaj kakšne odzadaj ..... itd.
Recimo:
- A se uporablja .......
- B se uporablja .......
- ..... itd.
Vnaprej se zahvaljujem za odgovore.
IZBIRA PRAVIH GUM .....
IZBIRA PRAVIH GUM .....
Prijeten dan še naprej in lep pozdrav. Škalec
Hja .... vem, da je Janez že kar nekaj koristnih nasvetov napisal v TIM-u, ampak kaj mi bo ta podatek, da je opis v reviji, ki je izšla pred recimo enim letom ! Kje naj to iščem.kokolo napisal/-a:če se ne motim je g. Nebec napisal enkrat to v timu če se ne motim(na žalost pa ga ne najdem več)--->menda je tam kot je nastavljanje avtomobila
LP
Gregor
Zato pa so forumi, da se takšne zadeve napišejo če je potrebno še enkrat, saj verjetno zadeva ne zanima samo mene, ampak še verjetno kakšen krog ljudi. Res pa je, da sem tukaj pričakoval predvsem odgovor Janeza, ki pa je za to vprašanje prava oseba.
Prijeten dan še naprej in lep pozdrav. Škalec
enota za merjenje trdote gum je shore(Sh) ali pa z črkami A, B, C, D,...
uporabljene trdote pri rally 1:8 se gibljejo med 35 Sh(A) pa do 50 Sh (E)!!
seznam trdot in uporabnosti termičnih gum:
- A --> 35 Sh : 5-20°= zadnja kolesa
- B --> 40 Sh : 5-20°C = sprednja kolesa
: 20-40°C = zadnja kolesa
-C --> 45 Sh : 20-40°C = sprednja kolesa
: > 40°C = zadnja kolesa
-D --> 50 Sh : > 40°C = sprednja kolesa
-E ---> 25 SH : <0°C / mokra podlaga = sprednja in zadnja kolesa
Kadar pa premočno dežuje in se voda zadržuje na progi se lahko odločimo tudi za terenske gume, ki pa jih moramo takoj zamenjati ko se proga prične sušiti.....
POVZETEK NAREJN IZ TIM-a ( maj-junij 2005 št. 9-10) po besedah Janeza Nebca
LP
Gregor
uporabljene trdote pri rally 1:8 se gibljejo med 35 Sh(A) pa do 50 Sh (E)!!
seznam trdot in uporabnosti termičnih gum:
- A --> 35 Sh : 5-20°= zadnja kolesa
- B --> 40 Sh : 5-20°C = sprednja kolesa
: 20-40°C = zadnja kolesa
-C --> 45 Sh : 20-40°C = sprednja kolesa
: > 40°C = zadnja kolesa
-D --> 50 Sh : > 40°C = sprednja kolesa
-E ---> 25 SH : <0°C / mokra podlaga = sprednja in zadnja kolesa
Kadar pa premočno dežuje in se voda zadržuje na progi se lahko odločimo tudi za terenske gume, ki pa jih moramo takoj zamenjati ko se proga prične sušiti.....
POVZETEK NAREJN IZ TIM-a ( maj-junij 2005 št. 9-10) po besedah Janeza Nebca
LP
Gregor
GM R@c1ng †3@m
RALLY EVO SPORT 2005
FUTABA 3PM
RALLY EVO SPORT 2005
FUTABA 3PM
uporabljena trdota gum je odvisna od načina vožnje!
nekateri kvalitetni vozniki so v sloveniji zmagovali z gumami C, tačas, ko so drugi vozili z A.
guma naj bo v rally-ju take tdote, da ti zdrži celotno finalno vožnjo, brez da bi se pregrela ali izrabila!
če na avtu vozite neenako kombinacijo (spredaj/zadaj nameščene različne trdote) pomeni, da ne znate voziti ali da imate nenastavljen avto!
l.p.
nekateri kvalitetni vozniki so v sloveniji zmagovali z gumami C, tačas, ko so drugi vozili z A.
guma naj bo v rally-ju take tdote, da ti zdrži celotno finalno vožnjo, brez da bi se pregrela ali izrabila!
če na avtu vozite neenako kombinacijo (spredaj/zadaj nameščene različne trdote) pomeni, da ne znate voziti ali da imate nenastavljen avto!
l.p.