Rally cross eco
Rally cross eco
Zanima me model mantua RALLY CROSS ECO.
Prosil bi tiste,ki ta model že imajo,da bi mi povedali
kakšen je glede vožnje in vzdrževanja.
Že v naprej se zahvaljujem.
Prosil bi tiste,ki ta model že imajo,da bi mi povedali
kakšen je glede vožnje in vzdrževanja.
Že v naprej se zahvaljujem.
- urban_pustovrh
- Začetnik
- Prispevkov: 42
- Pridružen: 22 Jan 2005, 18:26
- Kraj: škofja loka
Re: Rally cross eco
Zdravo!SPIDY napisal/-a:Zanima me model mantua RALLY CROSS ECO.
Prosil bi tiste,ki ta model že imajo,da bi mi povedali
kakšen je glede vožnje in vzdrževanja.
Že v naprej se zahvaljujem.
jaz imam RALLY RACE EVO SPORT, kolega pa ima RALLY CROSS ECO pa moram reči da je z nekaj dodatki (4WD 2 serva za zavijanje druge gume) zelo podobno hiter kot moj kateremu se mogoce v kaj daljsi ravnini razvije nekoliko vec hitrosti! zelo toplo bi ti priporocal če se bos odločil za nakup da si kupi 4WD ne mores verjet kako se pozna! Drugace mu pa spila ko urca!
poglej si se ta link ce bi pa rad se kaj slikic da bi ga vidu mi pa napis!
viewtopic.php?t=3544
Glede voznje in vzdrzevanja je pa tako... sam ga sestavis!!!!!!!!! da pol sploh ves kako kak del zamenjati ko ga bos "spluskal". Nikoli na zacetku ne "štelaj" masine sam ker so ti v mantui zelo pripravljeni pomagati na samem zacetku (sploh Janez Nebec) in ti ga tudi nastavijo.
-
- Začetnik
- Prispevkov: 11
- Pridružen: 22 Jan 2005, 18:24
- Kraj: Maribor
Tale stavek potrebuje prevod, ki se glasi takole:RokyLuk napisal/-a:...Sam sem imel Eco-ta, avto se brez 4wd kita obnaša za en k*** ...Problem je ker se avta ne da nastavt tako da bi se pelajal kot po tračnicah...
Ker avta nisem znal nastaviti in peljati se pelje zanič...
Kar je čista resnica. Avtomobili s pogonom na zadnji kolesi so za vožnjo zelo zahtevni, kar pa ne pomeni, da se jih ne da peljati hitro. Predpogoj za to, pa je brezhibno nastavljeno podvozje in pravilna izbira gum. Po domače povedano: Treba si je umazati roke in se potruditi in vprašati kaj je treba storiti.
Električni avtomobili še zlasti tisti s pogonom na 4 kolesa se z motornimi modeli ne morejo primerjati, saj imajo povsem drugačne lastonsti. Res pa je, da jih je zelo enostavno voziti, saj s tem nima težav niti moj 5-letni sin.
Janez Nebec
Vsak, ki ima težave jih lahko našteje, pa bom za vsako posebej povedal, kako se reši.RokyLuk napisal/-a:...Bi bil pa vesel če bi mi enkrat demonstriral vožnjo z mantua Eco 2WD, in bi vam takoj lahko naštel cel kup težav ki se jih na avtu ne da odpravit z majhnimi sredstvi.
Če koga zanima lahko naredim prikaz vožnje z modelom, ki ima pogon na zadnji kolesi, ki se ga da peljati zelo hitro.
Ker pa namen te teme ni kreganje, ampak konstruktivna debata, naj povem nekaj o 2WD in 4WD avtomobilih:
4-kolesni pogon ima mnogo boljši stik s podlago, zato je vožnja s 4WD mnogo bolj enostavna, saj lahko brez skrbi dodajaš plin tudi v ovinkih, kjer se z dodajanjem plina večkrat lahko rešiš izleta iz proge. Tudi pospeševanje po ravnini in pospeševanje iz ovinka je mnogo bolj preprosto.
2-kolesni pogon je za vožnjo precej zahtevnejši. Največje težave, ki jih imajo začetniki so vrtenje avtomobila pri pospeševanju in dodajanju plina v ovinkih. Vožnja zato zahteva precej več truda, predvsem pa voznika prisili, da je natančen, saj ob grobem premikanju ročic za plin in zavijanje avtomobila ni mogoče peljati.
Vsak, ki se "prisili", da prvih nekaj ur vozi s pogonom na zadnji kolesi, bo takoj ko bo vgradil 4-kolesni pogon s svojim avtomobilom mnogo hitrejši in bo napredoval veliko hitreje, kot tisti, ki začnejo s 4-kolesnim pogonom in avto vodijo "digitalno" s polnimi in sunkovitimi odkloni ročic na oddajniku.
Model ECO s pogonom na zadnji kolesi je v rokah izkušenega voznika na progi, ki je dolga približno 20s od 3-4s počasnejši od enakega avtomobila s 4-kolesnim pogonom.
Predpogoj za uspešno vožnjo pa je seveda brezhibno nastavljeno podvozje in izbira gum, o čemer se lahko seznanite v svojih modelarskih društvih. Naprimer tule: viewtopic.php?p=24379#24379
Janez Nebec
Cena osnovnega kompleta Mantua ECO (model+motor+RV naprava+pribor za vžiganje motorja) je 77.700,00 SIT.
Kot smo že omenili 4-kolesni pogon, ki stane 16.800,00 SIT močno izboljša vozne lastnosti.
Za to, da je model vozen mu je treba dodati še baterije za RV napravo (priporočam akumulatorske baterije), barvo za karoserijo in gorivo.
Nekaj informacij je tule:
http://www.mantua-model.si/artikel.asp? ... &akcije=da
http://www.mantua-model.si/artikel.asp? ... e=21:16:06
Če želiš z modelom dirkati, si je pametno omisliti še komplet tekmovalnih gum (par stane 4.500,00 SIT), pri hitri vožnji skozi ovinke pa je dobrodošel tudi stabilizator na sprednjem delu avtomobila (3.600,00 SIT).
Bistvo tekmovalne kategorije Mantua ECO je v tem, da v njej nastopajo začetniki s popolnoma enakimi modeli avtomobilov, zato je ta kategorija stroškovno najbolj omejena, saj v njej ni dragih avtomobilov, pa tudi zelo izkušenih voznikov ne, saj vsi ki dobijo dovolj izkušenj s "počasnim" dirkanjem kasneje presedljajo na zahtevnejšo kategorijo.
V času, ko se začetniki učijo dirkanja v preprosti kategoriji sobro spoznajo vse ostale zahtevnejše in dražje kategorije in se zaradi tega mnogo lažje odločijo za naslednji model, saj se na dirki srečujejo z ostalimi tekmovalci in si z njimi izmenjajo izkušnje.
Kot sem že omenil, pa je najbolje, da si avtomobil in tehnično podporo zanj ogledaš v trgovini, kjer boš dobil tudi odgovore na vsa svoja vprašanja.
Vprašanje o končni hitrosti je najmanj pomembno, pa vendar vsakogar najbolj zanima. Model ECO doseže približno 70 Km/h končne hitrosti na odprtem prostoru, hitrosti, ki jih dosegamo na tekmovalnih progah pa so mnogo nižje. Precej bolj pomembna je nastavitev modela in njegovo obnašanje v ovinkih in pri pospeševanju.
Vse, ki si želite izvedeti kaj več o nastavitvah modela pa vabim na predavanje: viewtopic.php?t=3887
Kot smo že omenili 4-kolesni pogon, ki stane 16.800,00 SIT močno izboljša vozne lastnosti.
Za to, da je model vozen mu je treba dodati še baterije za RV napravo (priporočam akumulatorske baterije), barvo za karoserijo in gorivo.
Nekaj informacij je tule:
http://www.mantua-model.si/artikel.asp? ... &akcije=da
http://www.mantua-model.si/artikel.asp? ... e=21:16:06
Če želiš z modelom dirkati, si je pametno omisliti še komplet tekmovalnih gum (par stane 4.500,00 SIT), pri hitri vožnji skozi ovinke pa je dobrodošel tudi stabilizator na sprednjem delu avtomobila (3.600,00 SIT).
Bistvo tekmovalne kategorije Mantua ECO je v tem, da v njej nastopajo začetniki s popolnoma enakimi modeli avtomobilov, zato je ta kategorija stroškovno najbolj omejena, saj v njej ni dragih avtomobilov, pa tudi zelo izkušenih voznikov ne, saj vsi ki dobijo dovolj izkušenj s "počasnim" dirkanjem kasneje presedljajo na zahtevnejšo kategorijo.
V času, ko se začetniki učijo dirkanja v preprosti kategoriji sobro spoznajo vse ostale zahtevnejše in dražje kategorije in se zaradi tega mnogo lažje odločijo za naslednji model, saj se na dirki srečujejo z ostalimi tekmovalci in si z njimi izmenjajo izkušnje.
Kot sem že omenil, pa je najbolje, da si avtomobil in tehnično podporo zanj ogledaš v trgovini, kjer boš dobil tudi odgovore na vsa svoja vprašanja.
Vprašanje o končni hitrosti je najmanj pomembno, pa vendar vsakogar najbolj zanima. Model ECO doseže približno 70 Km/h končne hitrosti na odprtem prostoru, hitrosti, ki jih dosegamo na tekmovalnih progah pa so mnogo nižje. Precej bolj pomembna je nastavitev modela in njegovo obnašanje v ovinkih in pri pospeševanju.
Vse, ki si želite izvedeti kaj več o nastavitvah modela pa vabim na predavanje: viewtopic.php?t=3887
Janez Nebec
Dobra zadeva
No kot začetnik sem se odločil za nakup Rally Cross ECO avtomobila. Sestavil sem ga....ulaufat sm ga pelu....in zdj ga veselo vozm!
Ker pa je zaenkrat še 2WD pogon morm useen povedat usem ki ne vrjamejo da se pelje odlično ampak se ga morš orng navadit! Avto je suprca...glasn je tud fejst
Uglavnm: Odlična zadeva za beginerje kot sm jst!
LP
Ker pa je zaenkrat še 2WD pogon morm useen povedat usem ki ne vrjamejo da se pelje odlično ampak se ga morš orng navadit! Avto je suprca...glasn je tud fejst
Uglavnm: Odlična zadeva za beginerje kot sm jst!
LP
- urban_pustovrh
- Začetnik
- Prispevkov: 42
- Pridružen: 22 Jan 2005, 18:26
- Kraj: škofja loka
zdravo
Mantua modele prodaja nebec v ljubljani poglej link:http://www.mantua-model.si/index.htm
-
- Začetnik
- Prispevkov: 11
- Pridružen: 22 Jan 2005, 18:24
- Kraj: Maribor
dobra stvarca
no vidim da je tale tema Rally cross Eco malo zamrla.
Po nekaj mesecih ubadanja z tem avtomobilom sem sam nad sabo presenečen kaj sem dosegel. Veliko sem se naučil od nastavljanja podvozja do trdote amortizerjev, nastavitev motorja in še kaj bi se našlo.
Po 5ih litrih bencina sem avtu velikokrat spremenil lego in nastavitve in sem počasi ugotavljal kaj je bolje....seveda brez pomoči Nebca nebi bilo tako. Se zahvaljujem.
No na trening tekmi na KTL-u je še Janez Nebec pohvalil da se avto zelo dobro drži....tako da menim da sem se kar dobro poglobil v zadevo.
Z avtomobilom sem zelo zadovoljen in ga vedno nolje obvladam. Za začetnike ki imate v glavi nitro avtomobile je to idealen začetek!
LP
Po nekaj mesecih ubadanja z tem avtomobilom sem sam nad sabo presenečen kaj sem dosegel. Veliko sem se naučil od nastavljanja podvozja do trdote amortizerjev, nastavitev motorja in še kaj bi se našlo.
Po 5ih litrih bencina sem avtu velikokrat spremenil lego in nastavitve in sem počasi ugotavljal kaj je bolje....seveda brez pomoči Nebca nebi bilo tako. Se zahvaljujem.
No na trening tekmi na KTL-u je še Janez Nebec pohvalil da se avto zelo dobro drži....tako da menim da sem se kar dobro poglobil v zadevo.
Z avtomobilom sem zelo zadovoljen in ga vedno nolje obvladam. Za začetnike ki imate v glavi nitro avtomobile je to idealen začetek!
LP
Tukaj imaš dve sliki bolj od blizu, upam da boš neko predstavo dobil.
MANTUA ECO 4WD
Ker prej bi "dobil od mrtve koze prdec" preden bi ri kdo kaj odgovoril, ker koliko sem čital članke nekateri sprašujejo zadeve, ampak jim ni uspel v mesecu dni še nihče nič odgovorit. Žalostno !
MANTUA ECO 4WD
Ker prej bi "dobil od mrtve koze prdec" preden bi ri kdo kaj odgovoril, ker koliko sem čital članke nekateri sprašujejo zadeve, ampak jim ni uspel v mesecu dni še nihče nič odgovorit. Žalostno !
Prijeten dan še naprej in lep pozdrav. Škalec
p4rtyz4n napisal/-a:Pozdravljeni!
Zanima me predvsem to kolk ta avto "pije" goriva in kakšne so gume, ki so zraven novega avta (če se dobro držijo podlage).
Pije tolko kot ga stiskaš po gasu...Sicer ne spet tolko dosti! 10min en tank nekje če voziš počasi!
Glede tega da sprašuješ kake gume pridejo zraven lahko sklepam da si v začetniških vodah!Vsaka guma je dobra dokler se ne naučiš dobro peljat!
Sicer pa nekateri tudi tekmujejo z gumami ki jih dobiš zraven, saj ob dobro nastavljenem avtu tudi te gume dobro držijo!
LP
Gregor
GM R@c1ng †3@m
RALLY EVO SPORT 2005
FUTABA 3PM
RALLY EVO SPORT 2005
FUTABA 3PM